op punt 1 is het in ieder geval ja, het kabeltje kan in de cradle zodat je de 3ds daar in kan leggen, maar je kan hem ook gewoon rechtstreeks in je 3ds proppen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Operc het volgende:
Ik wil waarschijnlijk binnenkort (als mijn bijbaan weer uitbetaalt) een 3DS gaan kopen. Vandaag er even op gespeeld in de speelgoedwinkel en het is toch wel een erg tof apparaatje.
Ik vroeg me alleen een paar dingen af die ik niet zo snel ergens terug kon vinden:
1. Je krijgt er een houder bij om de 3DS in op te laden, kan dat ook gewoon via een kabeltje zodat je gewoon kunt spelen vanaf het stopcontact zeg maar? En zit zo'n kabeltje erbij?
2. Ik wil er waarschijnlijk 2 spellen bij kopen (anders wordt het wel een erg dure grap), maar wat is een beetje waar voor je geld?
Ikzelf zat te denken aan 2 spellen van de volgende 5:
Lego Star Wars (Nooit een Lego game gespeeld, maar zag er wel tof uit.)
Rayman 3D (Omdat het wel best leuk is volgens mij)
Super Street Fighter IV (Veel goeds over gehoord, maar naast Super Smash titels heb ik niet echt een vechtgame in mijn bezit, dus ik weet niet of ik dat echt heel tof zou vinden.)
Ghost Recon (Omdat ik van die tactische games wel kan waarderen.)
3. Enig idee wanneer er nieuwe games uit zullen komen voor de 3DS? (Zelda, Paper Mario, Mario Kart) Wel wat indicaties gevonden, maar verschillende sites roepen verschillende periodes.
Alvast bedankt
Mja, ik kan me begrijpen dat ze het saai vinden, maar die review was wel echt extreem onprofessioneel zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings review van PilotWings is verwijderd omdat die te grof was
1. Dat kan, je kunt de adapter zowel in de cradle duwen (zo werkt dat ding) als in de 3DS zelf. Je krijgt ze er ook allebei bij. Ik zou die cradle trouwens wel zoveel mogelijk gebruiken voor het echte opladen (spelen bij het stopcontact is natuurlijk iets anders), want dat is op de lange termijn gewoon beter voor je accu. Erg nuttig stukje plastic.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Operc het volgende:
Ik wil waarschijnlijk binnenkort (als mijn bijbaan weer uitbetaalt) een 3DS gaan kopen. Vandaag er even op gespeeld in de speelgoedwinkel en het is toch wel een erg tof apparaatje.
Ik vroeg me alleen een paar dingen af die ik niet zo snel ergens terug kon vinden:
1. Je krijgt er een houder bij om de 3DS in op te laden, kan dat ook gewoon via een kabeltje zodat je gewoon kunt spelen vanaf het stopcontact zeg maar? En zit zo'n kabeltje erbij?
2. Ik wil er waarschijnlijk 2 spellen bij kopen (anders wordt het wel een erg dure grap), maar wat is een beetje waar voor je geld?
Super Street Fighter IV (Veel goeds over gehoord, maar naast Super Smash titels heb ik niet echt een vechtgame in mijn bezit, dus ik weet niet of ik dat echt heel tof zou vinden.)
3. Enig idee wanneer er nieuwe games uit zullen komen voor de 3DS? (Zelda, Paper Mario, Mario Kart) Wel wat indicaties gevonden, maar verschillende sites roepen verschillende periodes.
Alvast bedankt
Zolang je Asphalt 3D maar laat liggen. In de zomer komen nog interessante titels uit zoals Resident Evil: Mercenaries.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Operc het volgende:
Alvast bedankt
Hoezo is dat eigenlijk beter dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Kriegel het volgende:
. Ik zou die cradle trouwens wel zoveel mogelijk gebruiken voor het echte opladen (spelen bij het stopcontact is natuurlijk iets anders), want dat is op de lange termijn gewoon beter voor je accu. Erg nuttig stukje plastic.
Wou hem eigenlijk wel zien om te weten wat er nou zo fout allemaal aan was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings review van PilotWings is verwijderd omdat die te grof was
Ze begonnen met een liedjequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wou hem eigenlijk wel zien om te weten wat er nou zo fout allemaal aan was.
Dat is GameKings sowiesoquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze begonnen met een liedje
Pilotwings, Pilotwings, lala, kankergame. Zoiets. Ki-ka-kansloos.
quote:
Klopt bijna. Het is in principe een transformator die de netspanning uit de adapter omzet naar een lagere hoeveelheid. Hierdoor gaat het opladen trager dan direct via de adapter, maar het is dus ook veel minder belastend voor de accu. En dat ga je merken na een tijd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:26 schreef Tware het volgende:
[..]
Idd hij geeft alleen maar de stroom door toch?
Ze zijn baas!quote:
Volgens mij is het zo dat je dan op dat moment geen helden hebt die je kan gebruiken in je "gevecht"quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Draganta het volgende:
Iemand een idee waarom er bij mij in Streetpass quest achter heroes 0 staat? Hij zegt steeds dat ik geen heroes ontmoet heb, terwijl ik 2 mensen laatst had ontmoet... StreetPass Quest save resetten heeft geen zin helaas.
Je moet DIRECT je ontmoette helden inzetten en dit kan EENMALIG.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Draganta het volgende:
Iemand een idee waarom er bij mij in Streetpass quest achter heroes 0 staat? Hij zegt steeds dat ik geen heroes ontmoet heb, terwijl ik 2 mensen laatst had ontmoet... StreetPass Quest save resetten heeft geen zin helaas.
Ten eerste, bedankt voor je reactie (ook dank aan de andere reacties, erg nuttig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
1. Dat kan, je kunt de adapter zowel in de cradle duwen (zo werkt dat ding) als in de 3DS zelf. Je krijgt ze er ook allebei bij. Ik zou die cradle trouwens wel zoveel mogelijk gebruiken voor het echte opladen (spelen bij het stopcontact is natuurlijk iets anders), want dat is op de lange termijn gewoon beter voor je accu. Erg nuttig stukje plastic.
2. Eigenlijk zijn het allemaal goede games, moeilijk te zeggen wat de beste samenstelling is. Ik zou sowieso Rayman of Lego Star Wars erbij nemen, dan heb je in ieder geval een platformer die 3D echt veelzijdig en nuttig gebruikt. Bij die andere twee voelt het toch iets meer als een gimmick, zeker omdat Ghost Recon eigenlijk maar een doorgeschoven DS-titel is.
3. Echt concrete data zijn er volgens mij nog niet. Ocarina of Time zou momenteel ergens rond juni/juli moeten komen, maar die andere twee zijn nog een raadsel.
Dat ligt ook maar een beetje aan je genre. 'Beste' game is denk ik SFIV, heel veel content, unieke 3DS features en goed gebruik van online mogelijkheden. Persoonlijk vind ik PilotWings het leukst en is ook LEGO een prima game.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
Net als de RRoD die nooit bestaan heeft!
Maar ik zou wel die Tom Clancy's game gaan halen want dat schijnt de beste launchgame te zijn.
Die lego game is ook tof ja. Ik heb bijna al die lego games gespeeldquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar een beetje aan je genre. 'Beste' game is denk ik SFIV, heel veel content, unieke 3DS features en goed gebruik van online mogelijkheden. Persoonlijk vind ik PilotWings het leukst en is ook LEGO een prima game.
Dat is meteen ook het grootste minpunt van de game... Er zijn er eigenlijk teveel...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lego game is ook tof ja. Ik heb bijna al die lego games gespeeld
Heb er nog nooit een gespeeld, dus dan zal deze wel tof zijn denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is meteen ook het grootste minpunt van de game... Er zijn er eigenlijk teveel...
Uhm, WTF?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Kriegel het volgende:
Klopt bijna. Het is in principe een transformator die de netspanning uit de adapter omzet naar een lagere hoeveelheid. Hierdoor gaat het opladen trager dan direct via de adapter, maar het is dus ook veel minder belastend voor de accu. En dat ga je merken na een tijd.
Logisch eigenlijk, toch? Als dat ding geen enkel verschil maakte met opladen via puur de adapter zou ie niet meegeleverd worden, dan had ie geen functie.
Daarom wordt er steeds zo tussen neus en lippen door aangeraden om 's nachts je 3DS op de cradle te leggen, dan lig je immers toch te pitten en boeit het dus niet dat het allemaal wat langer duurt.
Natuurlijk kun je ook gewoon zeggen "Fok het, ik wil altijd snel een volle 3DS hebben, ik powerload die accu gewoon via het stroomnet en vervang 'm zodra ie gaar begint te worden". Dat kan, maar Nintendo is deze keer blijkbaar zo vriendelijk om een extra optie te geven.
je moet wel toegeven: op de cradle ziet dat ding er wel vet gaaf uit, vooral met een flikkerend Streetpass lampjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef Redah het volgende:
[..]
Uhm, WTF?
Die cradle is puur om je 3DS makkelijker op te laden omdat ie, relatief gezien, geen al te lange accuduur heeft. En je dropt je 3DS in de cradle zodat hij eigenlijk altijd wel vol is als je hem gebruikt. Gaat puur om gemak. Verder is het gewoon een stukje leeg plastic, niks meer, niks minder.
Er zit verder geen enkele transformator o.i.d. in. Schroef hem maar eens open![]()
Wil je dat niet, dan kun je gewoon op de adapter kijken:
PRIMARY: 230V / 50Hz / 7Watt (gaat erin, vanuit het stopcontact)
SECONDARY: 4.6V / 900mA (gaat eruit, via de adapterkabel, naar of je 3DS of je cradle)
En vervolgens op de cradle, aan de onderkant:
INPUT: 4.6V / 900mA (gaat erin, vanuit de adapterkabel)
OUTPUT: 4.6V / 900mA (gaat eruit, naar je 3DS)
Dus of je nu de adapter of de cradle gebruikt... Er is geen enkel verschil, en het enige dat de cradle doet is de stroom doorvoeren naar een andere locatie
Goed, dikke derp voor mij als je gelijk hebt. Ik zou zweren dat het was zoals ik het vertel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef Redah het volgende:
[..]
Uhm, WTF?
Die cradle is puur om je 3DS makkelijker op te laden omdat ie, relatief gezien, geen al te lange accuduur heeft. En je dropt je 3DS in de cradle zodat hij eigenlijk altijd wel vol is als je hem gebruikt. Gaat puur om gemak. Verder is het gewoon een stukje leeg plastic, niks meer, niks minder.
Er zit verder geen enkele transformator o.i.d. in. Schroef hem maar eens open![]()
Wil je dat niet, dan kun je gewoon op de adapter kijken:
PRIMARY: 230V / 50Hz / 7Watt (gaat erin, vanuit het stopcontact)
SECONDARY: 4.6V / 900mA (gaat eruit, via de adapterkabel, naar of je 3DS of je cradle)
En vervolgens op de cradle, aan de onderkant:
INPUT: 4.6V / 900mA (gaat erin, vanuit de adapterkabel)
OUTPUT: 4.6V / 900mA (gaat eruit, naar je 3DS)
Dus of je nu de adapter of de cradle gebruikt... Er is geen enkel verschil, en het enige dat de cradle doet is de stroom doorvoeren naar een andere locatie
Nee, het is juist verdomde slim gedaan. Zo speel ik vaak een spelletje op mijn DS of 3DS op vaste plekken: Danwel op de bank, maar ook vaak 's avonds in bed. Op het moment dat ik klaar ben leg ik de 3DS aan de kant, zoals meerdere mensen dat doen. De meeste mensen prikken de adapter er niet in.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:34 schreef Kriegel het volgende:
Maar wtf, dan is dat ding toch compleet nutteloos? Wat is er makkelijker aan als je je 3DS ook gewoon aan je adapter kunt pluggen?
Daarom heb ik mijn 3DS de eerste 3 keer helemaal leeg laten gaan, zo leeg dat hij geen seconde meer aan kon, en dan volledig ononderbroken opgeladen. Als je dit af en toe tussendoor nog blijft doen, zal de accu in topconditie blijven. Mijn telefoon gaat nu ook 3 dagen mee, terwijl dezelfde telefoon bij andere mensen nog geen 2 dagen mee gaat. Je merkt het toch. Zelfde doe ik ook bij mn notebook.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Kriegel het volgende:
Oké, goed punt. Maar met om de haverklap 'eventjes tussendoor' opladen op directe netspanning sloop je wel je batterij, tenzij deze daar magisch wél tegen kan, in tegenstelling tot bijvoorbeeld mijn laptop en m'n oude DS Lite.
pfff veel te laatquote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef Operc het volgende:
Ik liep vandaag door de Bart Smit en zag dat je nu Mario Kart kunt reserveren. Game komt volgens het affiche wat daar hing uit op 1 september.
Goed, da's wel het proberen waard.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:57 schreef Draganta het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn 3DS de eerste 3 keer helemaal leeg laten gaan, zo leeg dat hij geen seconde meer aan kon, en dan volledig ononderbroken opgeladen. Als je dit af en toe tussendoor nog blijft doen, zal de accu in topconditie blijven. Mijn telefoon gaat nu ook 3 dagen mee, terwijl dezelfde telefoon bij andere mensen nog geen 2 dagen mee gaat. Je merkt het toch. Zelfde doe ik ook bij mn notebook.
Ach, na 3 uur is je batterij toch leeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
pfff veel te laatik ga begin juni op vakantie naar Thailand...hoop dat er dan nog wat meer te verkrijgen is wat vermakelijk is....meer als 10 uur in het vliegtuig zitten
Jup, maar bij onze bart smit hangt ook al maanden een poster van de nieuwe WII zelda, dat was eerst 13 februari, toen 11 maart en nu kun je hem voor juni reserveren.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef Operc het volgende:
Ik liep vandaag door de Bart Smit en zag dat je nu Mario Kart kunt reserveren. Game komt volgens het affiche wat daar hing uit op 1 september.
ik heb mijn scherm op stand 2 staan, dus dat zou adn toch ong 4/5 uur moeten zijn volgens nintendo. Maar goed...das nog niet halverwege hahaha. Zojuist door de stad van Rotterdam gelopen, weer iemand met een 3DS tegen gekomen. Vandaag 5800 stappen gelopen en moet nog ongeveer 1700 stappen terug naar huis.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, na 3 uur is je batterij toch leeg.
Goeie, 19 kilometer met de auto resulteert in verschillende aantallen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ik heb mijn scherm op stand 2 staan, dus dat zou adn toch ong 4/5 uur moeten zijn volgens nintendo. Maar goed...das nog niet halverwege hahaha. Zojuist door de stad van Rotterdam gelopen, weer iemand met een 3DS tegen gekomen. Vandaag 5800 stappen gelopen en moet nog ongeveer 1700 stappen terug naar huis.
Stappen kloppen alleen net niet...waar ik 7 stappen neem, telt hij er 2. Neem aan dat het om het aantal meters gaat ofzo dat hij registreert?
Volgens mij ook ja. Gewoon de G-sensor die veranderingen meet. Vraag me af hoeveel stappen je hebt na een rondje Python in de efteling.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef NoMercy285 het volgende:
zonder enige info na te zoeken lijkt het mij dat hij gewoon schokken registreert? Als je loopt schokt hij in je zak heen en weer en registreert hij dat namelijk, als je stilzit en je beweegt ermee telt hij echter oop stappen..
Haha idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Gewoon de G-sensor die veranderingen meet. Vraag me af hoeveel stappen je hebt na een rondje Python in de efteling.
Dus als ik schud met dat ding...zou ik stappen krijgen? Hmm...ga ik eens proberen...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Gewoon de G-sensor die veranderingen meet. Vraag me af hoeveel stappen je hebt na een rondje Python in de efteling.
Theoretisch niet zo heel veel want één looping zou één stap moeten zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik schuw de ds ook altijd als ik niet genoeg coins heb, werkt primaquote:Op woensdag 6 april 2011 16:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dus als ik schud met dat ding...zou ik stappen krijgen? Hmm...ga ik eens proberen...
hahaha ja het werkt! net 60 stappen gelopen...door stil te zitten en mijn 3DS te schudden haha
Is et zo'n golddigger dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik schuw de ds ook altijd als ik niet genoeg coins heb
Maar je wordt wel door elkaar geschud. Echt smooth is het niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Theoretisch niet zo heel veel want één looping zou één stap moeten zijn
G-sensor dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dus als ik schud met dat ding...zou ik stappen krijgen? Hmm...ga ik eens proberen...
hahaha ja het werkt! net 60 stappen gelopen...door stil te zitten en mijn 3DS te schudden haha
Hoe viel hij? Is het scherm nog okay? Hoe erg is de schade?quote:Op donderdag 7 april 2011 07:35 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb mn 3ds gisteren al laten vallen waardoor er zichtbaar exterior schade is.
Ik faal.
Laat hem vallen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe viel hij? Is het scherm nog okay? Hoe erg is de schade?
Ik ben benieuwd hoe stevig dat ding is
tja het is niet dat ik dat ding beetpak en ga schudden ofzo....het is meer dat ik gewoon beweeg er mee...als je m beet pakt en gewoon rond mee draait werkt het ook... ik red mijn 1000 stappen vandaag niet dus vanavond pak ik m op en bewegen maar haha...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Toch vraag ik me altijd af of dat wel gezond voor zulke apparatuur is om ermee te gaan schudden.. Overigens heb ik nog steeds geen enkele streetpass maar neem dat ding dan ook nooit mee als ik de stad in ga, vooral uit luiigheid denk ik
Vind ik ook echt iets voor mij...ben blij dat het mij nog niet is overkomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:35 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb mn 3ds gisteren al laten vallen waardoor er zichtbaar exterior schade is.
Ik faal.
Er zitten in principe geen bewegende delen in, op wat kleine veertjes onder je L & R toetsen na. De rest zit allemaal vast, en de knoppen zitten met rubbertjes op hun plek. Kan eigenlijk dus niets kapot gaan (tenzij je hem laat vallen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Toch vraag ik me altijd af of dat wel gezond voor zulke apparatuur is om ermee te gaan schudden.. Overigens heb ik nog steeds geen enkele streetpass maar neem dat ding dan ook nooit mee als ik de stad in ga, vooral uit luiigheid denk ik
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige gamesquote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef Mattytrix het volgende:
Gaat lekker bij vele mensen lees ik al hahaecht ruk is dat, dat er best wel veel met de 3ds mankeerd.. maja goed kinderziektes he..
hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige games
Er zijn geen Nederlandse verkoopcijfers bekend op dit moment...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
hahaha
OT: Heb je de 3D-camera al aan staan voor je etentje met Koei? En wanneer is het?
Heb je een update ofzo gehad? Of gewoon ineens over?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb sinds vorige week vrijdag geen black screens meer gehad met mijn ds
quote:Beste Roy,
Waarschijnlijk krijgen de winnaars deze week nog bericht.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Waarom koop je het danquote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige games
Nee geen updates en niets veranderd, internet staat nog altijd aan, geen ideeeee!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je een update ofzo gehad? Of gewoon ineens over?
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan. Een 3D scherm zonder bril is niet echt iets wat je overal tegen komt. Wist je dat Toshiba 3000 euro vraagt om hun brilloze 3D tv's van maar 24 inch
. Wacht toch gewoon af op de betere games. De PSP2 gaat floppen, omdat het behalve betere graphics niks nieuws te bieden heeft.
Deze post quote ik evenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan. Een 3D scherm zonder bril is niet echt iets wat je overal tegen komt. Wist je dat Toshiba 3000 euro vraagt om hun brilloze 3D tv's van maar 24 inch
. Wacht toch gewoon af op de betere games. De PSP2 gaat floppen, omdat het behalve betere graphics niks nieuws te bieden heeft.
Het gaat natuurlijk vooral om de games.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Floppen? I smell a fanboy. De PSP2 gaat ECHT niet floppen!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Wat een onzin, niks troll. Waarop baseer je dan dat de PSP2 niet gaat floppen? Ik baseer mijn mening op de PSP, die flink geflopt is. En ik een fanboy? Enig merk waar ik een fanboy van ben is Fordquote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Floppen? I smell a fanboy. De PSP2 gaat ECHT niet floppen!
Ow enne, heppie honger?Je hapt zo mooi.
Jij ook!quote:
En jij!quote:
Nee, Roy was de trol, jij bent degene die erin is getrapt.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Draganta het volgende:
[..]
Wat een onzin, niks troll. Waarop baseer je dan dat de PSP2 niet gaat floppen? Ik baseer mijn mening op de PSP, die flink geflopt is. En ik een fanboy? Enig merk waar ik een fanboy van ben is Ford. Ik heb naast Nintendo consoles zelf ook Microsoft en Sony consoles hoor. Mijn mening is tenminste onderbouwd, jij roept maar wat. Dus even opletten voordat je iemand zo maar voor troll uit maakt.
[..]
Jij ook!
[..]
En jij!
Moest je het nu (al) uitleggen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Nee, Roy was de trol, jij bent degene die erin is getrapt.
lol net als in dat filmpjequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ben bezig met die card uit te pritnen op A1 formaat, straks kijken hoe groot mijn mii dan is
Hmmm...... We hebben hier een insane resolution scanner en een kleurenplotter.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ben bezig met die card uit te pritnen op A1 formaat, straks kijken hoe groot mijn mii dan is
Wij hier ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:06 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Hmmm...... We hebben hier een insane resolution scanner en een kleurenplotter.
Hmmmm.....
Ik ga alle AR cards inscannen en kijken of ik een Mario van 4 meter hoog kan produceren!
Je werkt toch niet in Delft he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij hier ookvoor de bouwtekeningen van de gemeente
Als je eenmaal die met de gouden ballen hebt gehaald valt de rest enorm meequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bezig om drie sterren te halen op Gold in PilotWings. Die rocketbelt missies zijn echt lastig... Dat stuk onder de berg door in de grotten bots ik echt alle kanten op... Zo zonde van de punten
Ben benieuwd of het me ooit lukt om Diamond vrij te spelen!
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je werkt toch niet in Delft he?
Remmen met L/R gebruiken in de lastige stukjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bezig om drie sterren te halen op Gold in PilotWings. Die rocketbelt missies zijn echt lastig... Dat stuk onder de berg door in de grotten bots ik echt alle kanten op... Zo zonde van de punten
Ben benieuwd of het me ooit lukt om Diamond vrij te spelen!
Wat een rotmissie inderdaad om 3 sterren te halen:Pquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal die met de gouden ballen hebt gehaald valt de rest enorm mee
De rocketbelt is ook het tofste voertuig, hoge snelheid, wendbaarheid en precisiequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Wat een rotmissie inderdaad om 3 sterren te halen:P
Ik vind overigens de rocketbelt missies vaak makkelijker dan de andere, maar dat zal wel aan mij liggen.. op de een of andere manier kom ik veel lekkerder uit daarmee, je hebt meer correctiemarge dan bij de anderen..
Hoe groot?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
net fotos gemaakt met een vergrote kaart, echt grappigheb mijn collega's mii popje een schop voor zijn hoofd verkocht
![]()
we gaan hem later nog groter uitprinten
De 3DS was dicht, en glipte uit m'n jas toen ik die uit m'n fietsmand wilde pakken. Hij viel dus niet ultra hard, maar wel op steen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe viel hij? Is het scherm nog okay? Hoe erg is de schade?
Ik ben benieuwd hoe stevig dat ding is
Ja, dat is normaal. Zorg er gewoon voor dat je hoofd recht voor het schermpje blijft, ook als je je 3DS beweegt. Dan heb je daar geen last vanquote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Davyyy het volgende:
Ik heb nu ook een 3DS!![]()
met splinter cell 3D,
alleen, is het normaal als je de 3ds in 3D functie van links naar rechts draaid of van rechts naar links dat je dan soort van zwarte donkere golven ziet
Komt door het scherm hè, als ik het goed begrepen heb is de ene verticale lijn pixels voor je linkeroog en de lijn ernaast voor je rechteroog en dat dan constant doorlopend. Als je dan naar links of rechts draait zijn de pixels niet meer precies naar je ogen gericht waardoor je dus die golven ziet. En omdat die lijnen verticaal lopen heb je met bewegingen naar boven en beneden daar geen last van.quote:Op zondag 10 april 2011 12:35 schreef Davyyy het volgende:
als ik m'n ds van boven naar beneden beweeg heb ik er geen last van, alleen als ik m draai van links naar rechts, als ik m een klein beetje draai zie het al een soort van donker worden, en als je het snel doet zie je egt van die golven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |