abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:36:57 #101
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_95069767
lol net met me streetpass aan door de stad van Rotterdam. Helemaal niemand. Toen ben ik maar langs de 3DS stands van de mediamarkt, dixons en freerecordshop gelopen. Gelijk 2 nieuwe aanmeldingen ;)
Vici, Vidi, Veni!
pi_95070435
Ik wil waarschijnlijk binnenkort (als mijn bijbaan weer uitbetaalt :P) een 3DS gaan kopen. Vandaag er even op gespeeld in de speelgoedwinkel en het is toch wel een erg tof apparaatje.
Ik vroeg me alleen een paar dingen af die ik niet zo snel ergens terug kon vinden:
1. Je krijgt er een houder bij om de 3DS in op te laden, kan dat ook gewoon via een kabeltje zodat je gewoon kunt spelen vanaf het stopcontact zeg maar? En zit zo'n kabeltje erbij?
2. Ik wil er waarschijnlijk 2 spellen bij kopen (anders wordt het wel een erg dure grap), maar wat is een beetje waar voor je geld?

Ikzelf zat te denken aan 2 spellen van de volgende 4:
Lego Star Wars (Nooit een Lego game gespeeld, maar zag er wel tof uit.)
Rayman 3D (Omdat het wel best leuk is volgens mij)
Super Street Fighter IV (Veel goeds over gehoord, maar naast Super Smash titels heb ik niet echt een vechtgame in mijn bezit, dus ik weet niet of ik dat echt heel tof zou vinden.)
Ghost Recon (Omdat ik van die tactische games wel kan waarderen.)

3. Enig idee wanneer er nieuwe games uit zullen komen voor de 3DS? (Zelda, Paper Mario, Mario Kart) Wel wat indicaties gevonden, maar verschillende sites roepen verschillende periodes.

Alvast bedankt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Operc op 05-04-2011 21:17:27 ]
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:57:06 #103
277821 pugehenis
keytar hero
pi_95070680
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Operc het volgende:
Ik wil waarschijnlijk binnenkort (als mijn bijbaan weer uitbetaalt :P) een 3DS gaan kopen. Vandaag er even op gespeeld in de speelgoedwinkel en het is toch wel een erg tof apparaatje.
Ik vroeg me alleen een paar dingen af die ik niet zo snel ergens terug kon vinden:
1. Je krijgt er een houder bij om de 3DS in op te laden, kan dat ook gewoon via een kabeltje zodat je gewoon kunt spelen vanaf het stopcontact zeg maar? En zit zo'n kabeltje erbij?
2. Ik wil er waarschijnlijk 2 spellen bij kopen (anders wordt het wel een erg dure grap), maar wat is een beetje waar voor je geld?

Ikzelf zat te denken aan 2 spellen van de volgende 5:
Super Street Fighter IV (Veel goeds over gehoord, maar naast Super Smash titels heb ik niet echt een vechtgame in mijn bezit, dus ik weet niet of ik dat echt heel tof zou vinden.)

3. Enig idee wanneer er nieuwe games uit zullen komen voor de 3DS? (Zelda, Paper Mario, Mario Kart) Wel wat indicaties gevonden, maar verschillende sites roepen verschillende periodes.

op punt 1 is het in ieder geval ja, het kabeltje kan in de cradle zodat je de 3ds daar in kan leggen, maar je kan hem ook gewoon rechtstreeks in je 3ds proppen.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:04:51 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95071037
2: LEGO en Ghost Recon als ik je zo hoor
3: 'later dit jaar'. Zelda OoT als het goed is in juni, de rest is onbekend
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:05:50 #105
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_95071093
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings review van PilotWings is verwijderd omdat die te grof was :9
Mja, ik kan me begrijpen dat ze het saai vinden, maar die review was wel echt extreem onprofessioneel zeg :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:10:00 #106
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_95071318
quote:

1. Dat kan, je kunt de adapter zowel in de cradle duwen (zo werkt dat ding) als in de 3DS zelf. Je krijgt ze er ook allebei bij. Ik zou die cradle trouwens wel zoveel mogelijk gebruiken voor het echte opladen (spelen bij het stopcontact is natuurlijk iets anders), want dat is op de lange termijn gewoon beter voor je accu. Erg nuttig stukje plastic.

2. Eigenlijk zijn het allemaal goede games, moeilijk te zeggen wat de beste samenstelling is. Ik zou sowieso Rayman of Lego Star Wars erbij nemen, dan heb je in ieder geval een platformer die 3D echt veelzijdig en nuttig gebruikt. Bij die andere twee voelt het toch iets meer als een gimmick, zeker omdat Ghost Recon eigenlijk maar een doorgeschoven DS-titel is.

3. Echt concrete data zijn er volgens mij nog niet. Ocarina of Time zou momenteel ergens rond juni/juli moeten komen, maar die andere twee zijn nog een raadsel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 05-04-2011 15:19:44 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:48:51 #107
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_95073413
quote:

Zolang je Asphalt 3D maar laat liggen. In de zomer komen nog interessante titels uit zoals Resident Evil: Mercenaries.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:24:11 #108
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95077827
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Kriegel het volgende:
. Ik zou die cradle trouwens wel zoveel mogelijk gebruiken voor het echte opladen (spelen bij het stopcontact is natuurlijk iets anders), want dat is op de lange termijn gewoon beter voor je accu. Erg nuttig stukje plastic.
Hoezo is dat eigenlijk beter dan?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_95077954
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Idd hij geeft alleen maar de stroom door toch?
#winning
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:25:33 #110
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_95080199
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings review van PilotWings is verwijderd omdat die te grof was :9
Wou hem eigenlijk wel zien om te weten wat er nou zo fout allemaal aan was.
pi_95080639
In de afgelopen 2 dagen ben ik nog geen mii tegen gekomen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:48:23 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95081262
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Wou hem eigenlijk wel zien om te weten wat er nou zo fout allemaal aan was.
Ze begonnen met een liedje

Pilotwings, Pilotwings, lala, kankergame. Zoiets. Ki-ka-kansloos.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_95081414
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze begonnen met een liedje

Pilotwings, Pilotwings, lala, kankergame. Zoiets. Ki-ka-kansloos.
Dat is GameKings sowieso :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:15:36 #114
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_95082603
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:26 schreef Tware het volgende:

[..]

Idd hij geeft alleen maar de stroom door toch?
Klopt bijna. Het is in principe een transformator die de netspanning uit de adapter omzet naar een lagere hoeveelheid. Hierdoor gaat het opladen trager dan direct via de adapter, maar het is dus ook veel minder belastend voor de accu. En dat ga je merken na een tijd.

Logisch eigenlijk, toch? Als dat ding geen enkel verschil maakte met opladen via puur de adapter zou ie niet meegeleverd worden, dan had ie geen functie. :)

Daarom wordt er steeds zo tussen neus en lippen door aangeraden om 's nachts je 3DS op de cradle te leggen, dan lig je immers toch te pitten en boeit het dus niet dat het allemaal wat langer duurt.

Natuurlijk kun je ook gewoon zeggen "Fok het, ik wil altijd snel een volle 3DS hebben, ik powerload die accu gewoon via het stroomnet en vervang 'm zodra ie gaar begint te worden". Dat kan, maar Nintendo is deze keer blijkbaar zo vriendelijk om een extra optie te geven.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:25:20 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95083182
Als ik 'm op de cradle leg weet ik tenminste altijd waar hij is :') :@
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:52:07 #116
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95084877
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 18:51 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dat is GameKings sowieso :')
Ze zijn baas!
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:02:55 #117
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_95085654
Iemand een idee waarom er bij mij in Streetpass quest achter heroes 0 staat? Hij zegt steeds dat ik geen heroes ontmoet heb, terwijl ik 2 mensen laatst had ontmoet... StreetPass Quest save resetten heeft geen zin helaas :(.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:17:14 #118
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_95086449
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Draganta het volgende:
Iemand een idee waarom er bij mij in Streetpass quest achter heroes 0 staat? Hij zegt steeds dat ik geen heroes ontmoet heb, terwijl ik 2 mensen laatst had ontmoet... StreetPass Quest save resetten heeft geen zin helaas :(.
Volgens mij is het zo dat je dan op dat moment geen helden hebt die je kan gebruiken in je "gevecht"
Probeer eens een poes te kopen met 2 muntjes, ga daarna terug naar je hoofdmenu en start Mii in Misere eens op, ik wed dat er dan heroes 1 staat ;)

-- Ook leuk trouwens,
Giggity giggity giggity!
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:25:00 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95087008
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Draganta het volgende:
Je moet DIRECT je ontmoette helden inzetten en dit kan EENMALIG.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:26:06 #120
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_95087095
Ah daar hadden jullie het dus over in het vorige topic :P

Dat is wel jammer, maar ja, dan maar een hero kopen.

Edit: Oops mn vriendin was nog ingelogd :( Maar dit was ik dus: Draganta :P
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
pi_95090488
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Kriegel het volgende:

[..]

1. Dat kan, je kunt de adapter zowel in de cradle duwen (zo werkt dat ding) als in de 3DS zelf. Je krijgt ze er ook allebei bij. Ik zou die cradle trouwens wel zoveel mogelijk gebruiken voor het echte opladen (spelen bij het stopcontact is natuurlijk iets anders), want dat is op de lange termijn gewoon beter voor je accu. Erg nuttig stukje plastic.

2. Eigenlijk zijn het allemaal goede games, moeilijk te zeggen wat de beste samenstelling is. Ik zou sowieso Rayman of Lego Star Wars erbij nemen, dan heb je in ieder geval een platformer die 3D echt veelzijdig en nuttig gebruikt. Bij die andere twee voelt het toch iets meer als een gimmick, zeker omdat Ghost Recon eigenlijk maar een doorgeschoven DS-titel is.

3. Echt concrete data zijn er volgens mij nog niet. Ocarina of Time zou momenteel ergens rond juni/juli moeten komen, maar die andere twee zijn nog een raadsel.
Ten eerste, bedankt voor je reactie (ook dank aan de andere reacties, erg nuttig. :) )
Ik heb wat reviews over Lego Star Wars gelezen en het lijkt me echt tof spel, dus die zal ik er sowieso wel bijnemen denk ik. Maar ik lees in sommige reviews dat 3D er bijna niet in voorkomt en in andere juist weer wel, jij of iemand anders een idee hoe dat precies zit? Ervaringen?
Het spel moet natuurlijk vooral leuk zijn, maar het is wel tof als je de functies die de 3DS heeft er een beetje in ervaart.

Welke spellen hebben jullie zoal? En waar wachten jullie nog op? Ik heb de launch van de 3DS niet echt extreem gevolgd omdat ik eerst dacht er geen te willen hebben.

Laatste vraag: Wat zouden jullie doen: 3DS kopen bij groothandel wegens werknemerskorting, of gewone winkel en iets meer betalen. Ik hoor verhalen over Black Screen of Death en ik weet niet of er verschil zit qua winkels over hoe moeilijk ze doen qua omruilen?
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:40:29 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95092073
Die BSoD is een fabel in het leven geroepen door Sony fanboys.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:45:22 #123
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95092376
Net als de RRoD die nooit bestaan heeft!

Maar ik zou wel die Tom Clancy's game gaan halen want dat schijnt de beste launchgame te zijn.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:46:58 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95092484
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
Net als de RRoD die nooit bestaan heeft!

Maar ik zou wel die Tom Clancy's game gaan halen want dat schijnt de beste launchgame te zijn.
Dat ligt ook maar een beetje aan je genre. 'Beste' game is denk ik SFIV, heel veel content, unieke 3DS features en goed gebruik van online mogelijkheden. Persoonlijk vind ik PilotWings het leukst en is ook LEGO een prima game.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:50:13 #125
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95092699
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat ligt ook maar een beetje aan je genre. 'Beste' game is denk ik SFIV, heel veel content, unieke 3DS features en goed gebruik van online mogelijkheden. Persoonlijk vind ik PilotWings het leukst en is ook LEGO een prima game.
Die lego game is ook tof ja. Ik heb bijna al die lego games gespeeld :')
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:52:35 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95092863
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die lego game is ook tof ja. Ik heb bijna al die lego games gespeeld :')
Dat is meteen ook het grootste minpunt van de game... Er zijn er eigenlijk teveel...
pi_95094221
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is meteen ook het grootste minpunt van de game... Er zijn er eigenlijk teveel...
Heb er nog nooit een gespeeld, dus dan zal deze wel tof zijn denk ik. :)
pi_95099720
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Kriegel het volgende:
Klopt bijna. Het is in principe een transformator die de netspanning uit de adapter omzet naar een lagere hoeveelheid. Hierdoor gaat het opladen trager dan direct via de adapter, maar het is dus ook veel minder belastend voor de accu. En dat ga je merken na een tijd.

Logisch eigenlijk, toch? Als dat ding geen enkel verschil maakte met opladen via puur de adapter zou ie niet meegeleverd worden, dan had ie geen functie. :)

Daarom wordt er steeds zo tussen neus en lippen door aangeraden om 's nachts je 3DS op de cradle te leggen, dan lig je immers toch te pitten en boeit het dus niet dat het allemaal wat langer duurt.

Natuurlijk kun je ook gewoon zeggen "Fok het, ik wil altijd snel een volle 3DS hebben, ik powerload die accu gewoon via het stroomnet en vervang 'm zodra ie gaar begint te worden". Dat kan, maar Nintendo is deze keer blijkbaar zo vriendelijk om een extra optie te geven.
Uhm, WTF? :D

Die cradle is puur om je 3DS makkelijker op te laden omdat ie, relatief gezien, geen al te lange accuduur heeft. En je dropt je 3DS in de cradle zodat hij eigenlijk altijd wel vol is als je hem gebruikt. Gaat puur om gemak. Verder is het gewoon een stukje leeg plastic, niks meer, niks minder.

Er zit verder geen enkele transformator o.i.d. in. Schroef hem maar eens open :Y

Wil je dat niet, dan kun je gewoon op de adapter kijken:

PRIMARY: 230V / 50Hz / 7Watt (gaat erin, vanuit het stopcontact)
SECONDARY: 4.6V / 900mA (gaat eruit, via de adapterkabel, naar of je 3DS of je cradle)

En vervolgens op de cradle, aan de onderkant:

INPUT: 4.6V / 900mA (gaat erin, vanuit de adapterkabel)
OUTPUT: 4.6V / 900mA (gaat eruit, naar je 3DS)

Dus of je nu de adapter of de cradle gebruikt... Er is geen enkel verschil, en het enige dat de cradle doet is de stroom doorvoeren naar een andere locatie :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 23:36:14 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 01:00:56 #129
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_95103658
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef Redah het volgende:

[..]

Die cradle is puur om je 3DS makkelijker op te laden omdat ie, relatief gezien, geen al te lange accuduur heeft. En je dropt je 3DS in de cradle zodat hij eigenlijk altijd wel vol is als je hem gebruikt. Gaat puur om gemak. Verder is het gewoon een stukje leeg plastic, niks meer, niks minder.

Er zit verder geen enkele transformator o.i.d. in. Schroef hem maar eens open :Y

SECONDARY: 4.6V / 900mA (gaat eruit, via de adapterkabel, naar of je 3DS of je cradle)

Dus of je nu de adapter of de cradle gebruikt... Er is geen enkel verschil, en het enige dat de cradle doet is de stroom doorvoeren naar een andere locatie :)
je moet wel toegeven: op de cradle ziet dat ding er wel vet gaaf uit, vooral met een flikkerend Streetpass lampje :D
  woensdag 6 april 2011 @ 03:32:08 #130
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_95106139
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef Redah het volgende:

[..]

Goed, dikke derp voor mij als je gelijk hebt. Ik zou zweren dat het was zoals ik het vertel.

Eh. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  woensdag 6 april 2011 @ 03:34:18 #131
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_95106146
Maar wtf, dan is dat ding toch compleet nutteloos? Wat is er makkelijker aan als je je 3DS ook gewoon aan je adapter kunt pluggen?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_95107926
wiehoe gister op zowel Rotterdam Centraal als Delft Centraal station een held er bij gekregen. Weer een stap verder met de Mii in Misere
Vici, Vidi, Veni!
pi_95108846
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 03:34 schreef Kriegel het volgende:
Maar wtf, dan is dat ding toch compleet nutteloos? Wat is er makkelijker aan als je je 3DS ook gewoon aan je adapter kunt pluggen?
Nee, het is juist verdomde slim gedaan. Zo speel ik vaak een spelletje op mijn DS of 3DS op vaste plekken: Danwel op de bank, maar ook vaak 's avonds in bed. Op het moment dat ik klaar ben leg ik de 3DS aan de kant, zoals meerdere mensen dat doen. De meeste mensen prikken de adapter er niet in.

Nu met de 3DS echter heeft Nintendo door gehad dat de accu vrij snel leeg gaat. Als je minder dan 5 uur achter elkaar speelt, en vervolgens de 3DS ipv gewoon op je nachtkastje nu in de cradle op je nachtkastje legt, is hij gewoon altijd opgeladen op het moment dat je wil spelen. De cradle is er puur om je het gevoel te geven dat je 3DS niet zo snel leeg is als hij daadwerkelijk is.

En ik moet zeggen, het werkt. Ik heb nu vanaf de release (of ja, ervoor eigenlijk ;)) er iedere dag een paar uur mee gespeeld, en nog nooit een batterij waarschuwing gezien. Mijn 3DS staat gewoon altijd klaar om te doen wat 'ie moet doen, omdat 'ie buiten de speelsessies in de cradle ligt.

Had ik iedere keer de adapter moeten inprikken (wat toch meer 'n gedoe' is), dan was hij gegarandeerd wel een keer leeg geweest op het moment dat ik wilde gamen.

Ik ben Nintendo dus wel dankbaar :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 09:45:05 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 09:57:50 #134
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_95109251
Oké, goed punt. Maar met om de haverklap 'eventjes tussendoor' opladen op directe netspanning sloop je wel je batterij, tenzij deze daar magisch wél tegen kan, in tegenstelling tot bijvoorbeeld mijn laptop en m'n oude DS Lite.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  woensdag 6 april 2011 @ 10:57:13 #135
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_95111252
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Kriegel het volgende:
Oké, goed punt. Maar met om de haverklap 'eventjes tussendoor' opladen op directe netspanning sloop je wel je batterij, tenzij deze daar magisch wél tegen kan, in tegenstelling tot bijvoorbeeld mijn laptop en m'n oude DS Lite.
Daarom heb ik mijn 3DS de eerste 3 keer helemaal leeg laten gaan, zo leeg dat hij geen seconde meer aan kon, en dan volledig ononderbroken opgeladen. Als je dit af en toe tussendoor nog blijft doen, zal de accu in topconditie blijven. Mijn telefoon gaat nu ook 3 dagen mee, terwijl dezelfde telefoon bij andere mensen nog geen 2 dagen mee gaat. Je merkt het toch. Zelfde doe ik ook bij mn notebook.
pi_95113455
Ik liep vandaag door de Bart Smit en zag dat je nu Mario Kart kunt reserveren. Game komt volgens het affiche wat daar hing uit op 1 september. :)
pi_95113850
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef Operc het volgende:
Ik liep vandaag door de Bart Smit en zag dat je nu Mario Kart kunt reserveren. Game komt volgens het affiche wat daar hing uit op 1 september. :)
pfff veel te laat :P ik ga begin juni op vakantie naar Thailand...hoop dat er dan nog wat meer te verkrijgen is wat vermakelijk is....meer als 10 uur in het vliegtuig zitten
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 6 april 2011 @ 12:08:21 #138
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_95113906
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:57 schreef Draganta het volgende:

[..]

Daarom heb ik mijn 3DS de eerste 3 keer helemaal leeg laten gaan, zo leeg dat hij geen seconde meer aan kon, en dan volledig ononderbroken opgeladen. Als je dit af en toe tussendoor nog blijft doen, zal de accu in topconditie blijven. Mijn telefoon gaat nu ook 3 dagen mee, terwijl dezelfde telefoon bij andere mensen nog geen 2 dagen mee gaat. Je merkt het toch. Zelfde doe ik ook bij mn notebook.
Goed, da's wel het proberen waard. ^O^
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_95113920
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

pfff veel te laat :P ik ga begin juni op vakantie naar Thailand...hoop dat er dan nog wat meer te verkrijgen is wat vermakelijk is....meer als 10 uur in het vliegtuig zitten
Ach, na 3 uur is je batterij toch leeg. :P
  woensdag 6 april 2011 @ 12:55:02 #140
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_95115671
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef Operc het volgende:
Jup, maar bij onze bart smit hangt ook al maanden een poster van de nieuwe WII zelda, dat was eerst 13 februari, toen 11 maart en nu kun je hem voor juni reserveren.
Dusseee... ikzoudermaarnietteveelwaardeaanhechten
Giggity giggity giggity!
pi_95117867
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Operc het volgende:

[..]

Ach, na 3 uur is je batterij toch leeg. :P
ik heb mijn scherm op stand 2 staan, dus dat zou adn toch ong 4/5 uur moeten zijn volgens nintendo. Maar goed...das nog niet halverwege hahaha. Zojuist door de stad van Rotterdam gelopen, weer iemand met een 3DS tegen gekomen. Vandaag 5800 stappen gelopen en moet nog ongeveer 1700 stappen terug naar huis.

Stappen kloppen alleen net niet...waar ik 7 stappen neem, telt hij er 2. Neem aan dat het om het aantal meters gaat ofzo dat hij registreert?
Vici, Vidi, Veni!
pi_95118267
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

ik heb mijn scherm op stand 2 staan, dus dat zou adn toch ong 4/5 uur moeten zijn volgens nintendo. Maar goed...das nog niet halverwege hahaha. Zojuist door de stad van Rotterdam gelopen, weer iemand met een 3DS tegen gekomen. Vandaag 5800 stappen gelopen en moet nog ongeveer 1700 stappen terug naar huis.

Stappen kloppen alleen net niet...waar ik 7 stappen neem, telt hij er 2. Neem aan dat het om het aantal meters gaat ofzo dat hij registreert?
Goeie, 19 kilometer met de auto resulteert in verschillende aantallen.

Eerst 1308, toen 3000 enz....
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_95119675
zonder enige info na te zoeken lijkt het mij dat hij gewoon schokken registreert? Als je loopt schokt hij in je zak heen en weer en registreert hij dat namelijk, als je stilzit en je beweegt ermee telt hij echter oop stappen..
pi_95123685
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef NoMercy285 het volgende:
zonder enige info na te zoeken lijkt het mij dat hij gewoon schokken registreert? Als je loopt schokt hij in je zak heen en weer en registreert hij dat namelijk, als je stilzit en je beweegt ermee telt hij echter oop stappen..
Volgens mij ook ja. Gewoon de G-sensor die veranderingen meet. Vraag me af hoeveel stappen je hebt na een rondje Python in de efteling.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  woensdag 6 april 2011 @ 16:25:56 #145
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_95124438
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Volgens mij ook ja. Gewoon de G-sensor die veranderingen meet. Vraag me af hoeveel stappen je hebt na een rondje Python in de efteling.
Haha idd.

Jammer dat er een limiet op zit, anders had ik de 3DS wel even meegenomen bij m'n 10 km hardloop training :P.
pi_95125508
quote:

[..]

Dus als ik schud met dat ding...zou ik stappen krijgen? Hmm...ga ik eens proberen...

hahaha ja het werkt! net 60 stappen gelopen...door stil te zitten en mijn 3DS te schudden haha
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 6 april 2011 @ 17:14:15 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95126421
quote:

[..]

Theoretisch niet zo heel veel want één looping zou één stap moeten zijn ;)
pi_95126920
Sta op de metro te wachten en heb een streetpass :D
pi_95126960
quote:
Op woensdag 6 april 2011 16:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Dus als ik schud met dat ding...zou ik stappen krijgen? Hmm...ga ik eens proberen...

hahaha ja het werkt! net 60 stappen gelopen...door stil te zitten en mijn 3DS te schudden haha
Ik schuw de ds ook altijd als ik niet genoeg coins heb, werkt prima :)
pi_95128312
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik schuw de ds ook altijd als ik niet genoeg coins heb
Is et zo'n golddigger dan? ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 17:58:04 ]
pi_95131800
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef Redah het volgende:

[..]

Is et zo'n golddigger dan? ;)
en schud dus :') ik typte op mijn telefoon :p

ben onderweg nog 2 popjes tegen gekomen! :D
pi_95134305
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Theoretisch niet zo heel veel want één looping zou één stap moeten zijn ;)
Maar je wordt wel door elkaar geschud. Echt smooth is het niet. ;)
pi_95134322
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

G-sensor dus. :D
pi_95135445
Toch vraag ik me altijd af of dat wel gezond voor zulke apparatuur is om ermee te gaan schudden.. Overigens heb ik nog steeds geen enkele streetpass maar neem dat ding dan ook nooit mee als ik de stad in ga, vooral uit luiigheid denk ik :P
  woensdag 6 april 2011 @ 23:09:52 #155
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_95146808
Nu we het toch over schudden hebben, hoe werkt dat nou in 3D games? Als je schudt, dan zie je toch niks meer? Bij 1 spel die die sensors gebruikt is al bekend dat het geen 3D graphics krijgt. Programmeurs moeten dan slim er mee om gaan, en de gebruiker laten bewegen als er niks cruciaals op het scherm aan de hand is lijkt mij?
pi_95155149
Ik heb mn 3ds gisteren al laten vallen waardoor er zichtbaar exterior schade is.

Ik faal.
leven als een koning
  donderdag 7 april 2011 @ 07:53:24 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95155282
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:35 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb mn 3ds gisteren al laten vallen waardoor er zichtbaar exterior schade is.

Ik faal.
Hoe viel hij? Is het scherm nog okay? Hoe erg is de schade?

Ik ben benieuwd hoe stevig dat ding is :)
pi_95157142
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Laat hem vallen zou ik zeggen. :P
pi_95159932
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Toch vraag ik me altijd af of dat wel gezond voor zulke apparatuur is om ermee te gaan schudden.. Overigens heb ik nog steeds geen enkele streetpass maar neem dat ding dan ook nooit mee als ik de stad in ga, vooral uit luiigheid denk ik :P
tja het is niet dat ik dat ding beetpak en ga schudden ofzo....het is meer dat ik gewoon beweeg er mee...als je m beet pakt en gewoon rond mee draait werkt het ook... ik red mijn 1000 stappen vandaag niet dus vanavond pak ik m op en bewegen maar haha...
Vici, Vidi, Veni!
pi_95159962
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:35 schreef Blaetman het volgende:

Ik faal.
Vind ik ook echt iets voor mij...ben blij dat het mij nog niet is overkomen.
Even afkloppen!
Vici, Vidi, Veni!
pi_95160147
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Er zitten in principe geen bewegende delen in, op wat kleine veertjes onder je L & R toetsen na. De rest zit allemaal vast, en de knoppen zitten met rubbertjes op hun plek. Kan eigenlijk dus niets kapot gaan (tenzij je hem laat vallen natuurlijk ;))

Je telefoon of mp3-speler die je in je jaszak hebt zitten wiebelt ongemerkt ook aardig wat heen en weer :)
pi_95161271
Volgens mij heb ik al 1 dode pixel, precies in het midden van het 3D-scherm. :(
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_95162437
Gaat lekker bij vele mensen lees ik al haha :P echt ruk is dat, dat er best wel veel met de 3ds mankeerd.. maja goed kinderziektes he..
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  donderdag 7 april 2011 @ 12:23:41 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95162575
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef Mattytrix het volgende:
Gaat lekker bij vele mensen lees ik al haha :P echt ruk is dat, dat er best wel veel met de 3ds mankeerd.. maja goed kinderziektes he..
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige games :(
pi_95162972
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige games :(
hahaha

OT: Heb je de 3D-camera al aan staan voor je etentje met Koei? En wanneer is het? :P
pi_95163026
Ik heb sinds vorige week vrijdag geen black screens meer gehad met mijn ds :Y
  donderdag 7 april 2011 @ 12:43:04 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95163301
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]

hahaha

OT: Heb je de 3D-camera al aan staan voor je etentje met Koei? En wanneer is het? :P
Er zijn geen Nederlandse verkoopcijfers bekend op dit moment...
  donderdag 7 april 2011 @ 12:53:36 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95163740
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb sinds vorige week vrijdag geen black screens meer gehad met mijn ds :Y
Heb je een update ofzo gehad? Of gewoon ineens over?
  donderdag 7 april 2011 @ 13:54:41 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95166203
Met betrekking tot het shirt:
quote:
Beste Roy,

Waarschijnlijk krijgen de winnaars deze week nog bericht.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
  donderdag 7 april 2011 @ 15:03:36 #170
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_95169230
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom koop je het dan :'). Een 3D scherm zonder bril is niet echt iets wat je overal tegen komt. Wist je dat Toshiba 3000 euro vraagt om hun brilloze 3D tv's van maar 24 inch :'). Wacht toch gewoon af op de betere games. De PSP2 gaat floppen, omdat het behalve betere graphics niks nieuws te bieden heeft.
pi_95169478
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb je een update ofzo gehad? Of gewoon ineens over?
Nee geen updates en niets veranderd, internet staat nog altijd aan, geen ideeeee!
pi_95169866
De 3DS console hoofdmenu krijgt in gek toen ik het af te spelen in de bus, alle pictogrammen draaien sneller en sneller,
Interest in R4 3DS, R4i 3DS, R4i SDHC, R4i Gold
  donderdag 7 april 2011 @ 16:40:16 #173
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_95173621
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:

[..]

Waarom koop je het dan :'). Een 3D scherm zonder bril is niet echt iets wat je overal tegen komt. Wist je dat Toshiba 3000 euro vraagt om hun brilloze 3D tv's van maar 24 inch :'). Wacht toch gewoon af op de betere games. De PSP2 gaat floppen, omdat het behalve betere graphics niks nieuws te bieden heeft.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_95174816
quote:
Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:

[..]

Deze post quote ik even _O-
  donderdag 7 april 2011 @ 17:29:14 #175
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95175602
quote:

[..]

Het gaat natuurlijk vooral om de games.
O)))
pi_95176266
quote:

[..]

Floppen? I smell a fanboy. De PSP2 gaat ECHT niet floppen! _O-

Ow enne, heppie honger? :D Je hapt zo mooi.
  donderdag 7 april 2011 @ 22:35:22 #177
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_95195128
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Floppen? I smell a fanboy. De PSP2 gaat ECHT niet floppen! _O-

Ow enne, heppie honger? :D Je hapt zo mooi.
Wat een onzin, niks troll. Waarop baseer je dan dat de PSP2 niet gaat floppen? Ik baseer mijn mening op de PSP, die flink geflopt is. En ik een fanboy? Enig merk waar ik een fanboy van ben is Ford ;). Ik heb naast Nintendo consoles zelf ook Microsoft en Sony consoles hoor. Mijn mening is tenminste onderbouwd, jij roept maar wat. Dus even opletten voordat je iemand zo maar voor troll uit maakt.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:40 schreef Kriegel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij ook!

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef Operc het volgende:

[..]

Deze post quote ik even _O-
En jij!
  donderdag 7 april 2011 @ 22:41:38 #178
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95195562
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Draganta het volgende:

[..]

Wat een onzin, niks troll. Waarop baseer je dan dat de PSP2 niet gaat floppen? Ik baseer mijn mening op de PSP, die flink geflopt is. En ik een fanboy? Enig merk waar ik een fanboy van ben is Ford ;). Ik heb naast Nintendo consoles zelf ook Microsoft en Sony consoles hoor. Mijn mening is tenminste onderbouwd, jij roept maar wat. Dus even opletten voordat je iemand zo maar voor troll uit maakt.

[..]

Jij ook!

[..]

En jij!
Nee, Roy was de trol, jij bent degene die erin is getrapt.
O)))
pi_95199438
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef arucard het volgende:

[..]

Nee, Roy was de trol, jij bent degene die erin is getrapt.
Moest je het nu (al) uitleggen? :P
  donderdag 7 april 2011 @ 23:53:58 #180
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95199558
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Operc het volgende:

[..]

Moest je het nu (al) uitleggen? :P
Mijn plaatsvervangende schaamte begon weer op te spelen, sorry :P
O)))
pi_95206025
Ben bezig met die card uit te pritnen op A1 formaat, straks kijken hoe groot mijn mii dan is :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:54:08 #182
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95206057
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ben bezig met die card uit te pritnen op A1 formaat, straks kijken hoe groot mijn mii dan is :D
lol net als in dat filmpje :9
pi_95206269
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Hmmm...... We hebben hier een insane resolution scanner en een kleurenplotter.
Hmmmm.....

Ik ga alle AR cards inscannen en kijken of ik een Mario van 4 meter hoog kan produceren! :D
pi_95207460
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:06 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Hmmm...... We hebben hier een insane resolution scanner en een kleurenplotter.
Hmmmm.....

Ik ga alle AR cards inscannen en kijken of ik een Mario van 4 meter hoog kan produceren! :D
Wij hier ook :Y voor de bouwtekeningen van de gemeente :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2011 09:51:36 ]
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:22:39 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95208477
Bezig om drie sterren te halen op Gold in PilotWings. Die rocketbelt missies zijn echt lastig... Dat stuk onder de berg door in de grotten bots ik echt alle kanten op... Zo zonde van de punten :(

Ben benieuwd of het me ooit lukt om Diamond vrij te spelen! :D
pi_95208490
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Wij hier ook :Y voor de bouwtekeningen van de gemeente :D
Je werkt toch niet in Delft he?
pi_95208755
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bezig om drie sterren te halen op Gold in PilotWings. Die rocketbelt missies zijn echt lastig... Dat stuk onder de berg door in de grotten bots ik echt alle kanten op... Zo zonde van de punten :(

Als je eenmaal die met de gouden ballen hebt gehaald valt de rest enorm mee :P
pi_95209188
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Je werkt toch niet in Delft he?
Nee :)
pi_95211806
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

Remmen met L/R gebruiken in de lastige stukjes :Y) Net diamond vrijgespeeld op die manier
#winning
pi_95211996
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Als je eenmaal die met de gouden ballen hebt gehaald valt de rest enorm mee :P
Wat een rotmissie inderdaad om 3 sterren te halen:P
Ik vind overigens de rocketbelt missies vaak makkelijker dan de andere, maar dat zal wel aan mij liggen.. op de een of andere manier kom ik veel lekkerder uit daarmee, je hebt meer correctiemarge dan bij de anderen..
pi_95212071
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]

Wat een rotmissie inderdaad om 3 sterren te halen:P
Ik vind overigens de rocketbelt missies vaak makkelijker dan de andere, maar dat zal wel aan mij liggen.. op de een of andere manier kom ik veel lekkerder uit daarmee, je hebt meer correctiemarge dan bij de anderen..
De rocketbelt is ook het tofste voertuig, hoge snelheid, wendbaarheid en precisie :s)
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:16:20 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95214692
Naja... Die glidemissie waarbij je moet landen op 3 minuten is oneerlijk. Ik land net op 2:59 min en krijg NUL punten :(
pi_95217384
net fotos gemaakt met een vergrote kaart, echt grappig *O* heb mijn collega's mii popje een schop voor zijn hoofd verkocht >:)

we gaan hem later nog groter uitprinten O-)
pi_95273001
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
net fotos gemaakt met een vergrote kaart, echt grappig *O* heb mijn collega's mii popje een schop voor zijn hoofd verkocht >:)

we gaan hem later nog groter uitprinten O-)
Hoe groot? :D
goede morgen/middag/avond/nacht
pi_95290304
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De 3DS was dicht, en glipte uit m'n jas toen ik die uit m'n fietsmand wilde pakken. Hij viel dus niet ultra hard, maar wel op steen.

Niks mis met het apparaat, alleen de lak is op een paar plekken een beetje weg :(

Ik had ook al een hoesje moeten hebben, maar ze hadden geen goede sok die me aanstond :(
leven als een koning
pi_95294624
Ik heb nu ook een 3DS! :D
met splinter cell 3D,
alleen, is het normaal als je de 3ds in 3D functie van links naar rechts draaid of van rechts naar links dat je dan soort van zwarte donkere golven ziet :?
  Redactie Games zondag 10 april 2011 @ 12:13:10 #197
181272 crew  Noppie2000
pi_95294909
quote:
10s.gif Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Davyyy het volgende:
Ik heb nu ook een 3DS! :D
met splinter cell 3D,
alleen, is het normaal als je de 3ds in 3D functie van links naar rechts draaid of van rechts naar links dat je dan soort van zwarte donkere golven ziet :?
Ja, dat is normaal. Zorg er gewoon voor dat je hoofd recht voor het schermpje blijft, ook als je je 3DS beweegt. Dan heb je daar geen last van :)
pi_95295722
als ik m'n ds van boven naar beneden beweeg heb ik er geen last van, alleen als ik m draai van links naar rechts, als ik m een klein beetje draai zie het al een soort van donker worden, en als je het snel doet zie je egt van die golven :?
pi_95296124
quote:
Op zondag 10 april 2011 12:35 schreef Davyyy het volgende:
als ik m'n ds van boven naar beneden beweeg heb ik er geen last van, alleen als ik m draai van links naar rechts, als ik m een klein beetje draai zie het al een soort van donker worden, en als je het snel doet zie je egt van die golven :?
Komt door het scherm hè, als ik het goed begrepen heb is de ene verticale lijn pixels voor je linkeroog en de lijn ernaast voor je rechteroog en dat dan constant doorlopend. Als je dan naar links of rechts draait zijn de pixels niet meer precies naar je ogen gericht waardoor je dus die golven ziet. En omdat die lijnen verticaal lopen heb je met bewegingen naar boven en beneden daar geen last van.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_95296335
Ah zo, dus de 3ds heeft gewoon een slechte kijkhoek met 3d functie :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')