op punt 1 is het in ieder geval ja, het kabeltje kan in de cradle zodat je de 3ds daar in kan leggen, maar je kan hem ook gewoon rechtstreeks in je 3ds proppen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Operc het volgende:
Ik wil waarschijnlijk binnenkort (als mijn bijbaan weer uitbetaalt) een 3DS gaan kopen. Vandaag er even op gespeeld in de speelgoedwinkel en het is toch wel een erg tof apparaatje.
Ik vroeg me alleen een paar dingen af die ik niet zo snel ergens terug kon vinden:
1. Je krijgt er een houder bij om de 3DS in op te laden, kan dat ook gewoon via een kabeltje zodat je gewoon kunt spelen vanaf het stopcontact zeg maar? En zit zo'n kabeltje erbij?
2. Ik wil er waarschijnlijk 2 spellen bij kopen (anders wordt het wel een erg dure grap), maar wat is een beetje waar voor je geld?
Ikzelf zat te denken aan 2 spellen van de volgende 5:
Lego Star Wars (Nooit een Lego game gespeeld, maar zag er wel tof uit.)
Rayman 3D (Omdat het wel best leuk is volgens mij)
Super Street Fighter IV (Veel goeds over gehoord, maar naast Super Smash titels heb ik niet echt een vechtgame in mijn bezit, dus ik weet niet of ik dat echt heel tof zou vinden.)
Ghost Recon (Omdat ik van die tactische games wel kan waarderen.)
3. Enig idee wanneer er nieuwe games uit zullen komen voor de 3DS? (Zelda, Paper Mario, Mario Kart) Wel wat indicaties gevonden, maar verschillende sites roepen verschillende periodes.
Alvast bedankt
Mja, ik kan me begrijpen dat ze het saai vinden, maar die review was wel echt extreem onprofessioneel zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings review van PilotWings is verwijderd omdat die te grof was
1. Dat kan, je kunt de adapter zowel in de cradle duwen (zo werkt dat ding) als in de 3DS zelf. Je krijgt ze er ook allebei bij. Ik zou die cradle trouwens wel zoveel mogelijk gebruiken voor het echte opladen (spelen bij het stopcontact is natuurlijk iets anders), want dat is op de lange termijn gewoon beter voor je accu. Erg nuttig stukje plastic.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Operc het volgende:
Ik wil waarschijnlijk binnenkort (als mijn bijbaan weer uitbetaalt) een 3DS gaan kopen. Vandaag er even op gespeeld in de speelgoedwinkel en het is toch wel een erg tof apparaatje.
Ik vroeg me alleen een paar dingen af die ik niet zo snel ergens terug kon vinden:
1. Je krijgt er een houder bij om de 3DS in op te laden, kan dat ook gewoon via een kabeltje zodat je gewoon kunt spelen vanaf het stopcontact zeg maar? En zit zo'n kabeltje erbij?
2. Ik wil er waarschijnlijk 2 spellen bij kopen (anders wordt het wel een erg dure grap), maar wat is een beetje waar voor je geld?
Super Street Fighter IV (Veel goeds over gehoord, maar naast Super Smash titels heb ik niet echt een vechtgame in mijn bezit, dus ik weet niet of ik dat echt heel tof zou vinden.)
3. Enig idee wanneer er nieuwe games uit zullen komen voor de 3DS? (Zelda, Paper Mario, Mario Kart) Wel wat indicaties gevonden, maar verschillende sites roepen verschillende periodes.
Alvast bedankt
Zolang je Asphalt 3D maar laat liggen. In de zomer komen nog interessante titels uit zoals Resident Evil: Mercenaries.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Operc het volgende:
Alvast bedankt
Hoezo is dat eigenlijk beter dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Kriegel het volgende:
. Ik zou die cradle trouwens wel zoveel mogelijk gebruiken voor het echte opladen (spelen bij het stopcontact is natuurlijk iets anders), want dat is op de lange termijn gewoon beter voor je accu. Erg nuttig stukje plastic.
Wou hem eigenlijk wel zien om te weten wat er nou zo fout allemaal aan was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings review van PilotWings is verwijderd omdat die te grof was
Ze begonnen met een liedjequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wou hem eigenlijk wel zien om te weten wat er nou zo fout allemaal aan was.
Dat is GameKings sowiesoquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze begonnen met een liedje
Pilotwings, Pilotwings, lala, kankergame. Zoiets. Ki-ka-kansloos.
quote:
Klopt bijna. Het is in principe een transformator die de netspanning uit de adapter omzet naar een lagere hoeveelheid. Hierdoor gaat het opladen trager dan direct via de adapter, maar het is dus ook veel minder belastend voor de accu. En dat ga je merken na een tijd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:26 schreef Tware het volgende:
[..]
Idd hij geeft alleen maar de stroom door toch?
Ze zijn baas!quote:
Volgens mij is het zo dat je dan op dat moment geen helden hebt die je kan gebruiken in je "gevecht"quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Draganta het volgende:
Iemand een idee waarom er bij mij in Streetpass quest achter heroes 0 staat? Hij zegt steeds dat ik geen heroes ontmoet heb, terwijl ik 2 mensen laatst had ontmoet... StreetPass Quest save resetten heeft geen zin helaas.
Je moet DIRECT je ontmoette helden inzetten en dit kan EENMALIG.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Draganta het volgende:
Iemand een idee waarom er bij mij in Streetpass quest achter heroes 0 staat? Hij zegt steeds dat ik geen heroes ontmoet heb, terwijl ik 2 mensen laatst had ontmoet... StreetPass Quest save resetten heeft geen zin helaas.
Ten eerste, bedankt voor je reactie (ook dank aan de andere reacties, erg nuttig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
1. Dat kan, je kunt de adapter zowel in de cradle duwen (zo werkt dat ding) als in de 3DS zelf. Je krijgt ze er ook allebei bij. Ik zou die cradle trouwens wel zoveel mogelijk gebruiken voor het echte opladen (spelen bij het stopcontact is natuurlijk iets anders), want dat is op de lange termijn gewoon beter voor je accu. Erg nuttig stukje plastic.
2. Eigenlijk zijn het allemaal goede games, moeilijk te zeggen wat de beste samenstelling is. Ik zou sowieso Rayman of Lego Star Wars erbij nemen, dan heb je in ieder geval een platformer die 3D echt veelzijdig en nuttig gebruikt. Bij die andere twee voelt het toch iets meer als een gimmick, zeker omdat Ghost Recon eigenlijk maar een doorgeschoven DS-titel is.
3. Echt concrete data zijn er volgens mij nog niet. Ocarina of Time zou momenteel ergens rond juni/juli moeten komen, maar die andere twee zijn nog een raadsel.
Dat ligt ook maar een beetje aan je genre. 'Beste' game is denk ik SFIV, heel veel content, unieke 3DS features en goed gebruik van online mogelijkheden. Persoonlijk vind ik PilotWings het leukst en is ook LEGO een prima game.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
Net als de RRoD die nooit bestaan heeft!
Maar ik zou wel die Tom Clancy's game gaan halen want dat schijnt de beste launchgame te zijn.
Die lego game is ook tof ja. Ik heb bijna al die lego games gespeeldquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar een beetje aan je genre. 'Beste' game is denk ik SFIV, heel veel content, unieke 3DS features en goed gebruik van online mogelijkheden. Persoonlijk vind ik PilotWings het leukst en is ook LEGO een prima game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |