Maar je wordt wel door elkaar geschud. Echt smooth is het niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Theoretisch niet zo heel veel want één looping zou één stap moeten zijn
G-sensor dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dus als ik schud met dat ding...zou ik stappen krijgen? Hmm...ga ik eens proberen...
hahaha ja het werkt! net 60 stappen gelopen...door stil te zitten en mijn 3DS te schudden haha
Hoe viel hij? Is het scherm nog okay? Hoe erg is de schade?quote:Op donderdag 7 april 2011 07:35 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb mn 3ds gisteren al laten vallen waardoor er zichtbaar exterior schade is.
Ik faal.
Laat hem vallen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe viel hij? Is het scherm nog okay? Hoe erg is de schade?
Ik ben benieuwd hoe stevig dat ding is
tja het is niet dat ik dat ding beetpak en ga schudden ofzo....het is meer dat ik gewoon beweeg er mee...als je m beet pakt en gewoon rond mee draait werkt het ook... ik red mijn 1000 stappen vandaag niet dus vanavond pak ik m op en bewegen maar haha...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Toch vraag ik me altijd af of dat wel gezond voor zulke apparatuur is om ermee te gaan schudden.. Overigens heb ik nog steeds geen enkele streetpass maar neem dat ding dan ook nooit mee als ik de stad in ga, vooral uit luiigheid denk ik
Vind ik ook echt iets voor mij...ben blij dat het mij nog niet is overkomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:35 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb mn 3ds gisteren al laten vallen waardoor er zichtbaar exterior schade is.
Ik faal.
Er zitten in principe geen bewegende delen in, op wat kleine veertjes onder je L & R toetsen na. De rest zit allemaal vast, en de knoppen zitten met rubbertjes op hun plek. Kan eigenlijk dus niets kapot gaan (tenzij je hem laat vallen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Toch vraag ik me altijd af of dat wel gezond voor zulke apparatuur is om ermee te gaan schudden.. Overigens heb ik nog steeds geen enkele streetpass maar neem dat ding dan ook nooit mee als ik de stad in ga, vooral uit luiigheid denk ik
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige gamesquote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef Mattytrix het volgende:
Gaat lekker bij vele mensen lees ik al hahaecht ruk is dat, dat er best wel veel met de 3ds mankeerd.. maja goed kinderziektes he..
hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige games
Er zijn geen Nederlandse verkoopcijfers bekend op dit moment...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
hahaha
OT: Heb je de 3D-camera al aan staan voor je etentje met Koei? En wanneer is het?
Heb je een update ofzo gehad? Of gewoon ineens over?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb sinds vorige week vrijdag geen black screens meer gehad met mijn ds
quote:Beste Roy,
Waarschijnlijk krijgen de winnaars deze week nog bericht.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Waarom koop je het danquote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige games
Nee geen updates en niets veranderd, internet staat nog altijd aan, geen ideeeee!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je een update ofzo gehad? Of gewoon ineens over?
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan. Een 3D scherm zonder bril is niet echt iets wat je overal tegen komt. Wist je dat Toshiba 3000 euro vraagt om hun brilloze 3D tv's van maar 24 inch
. Wacht toch gewoon af op de betere games. De PSP2 gaat floppen, omdat het behalve betere graphics niks nieuws te bieden heeft.
Deze post quote ik evenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan. Een 3D scherm zonder bril is niet echt iets wat je overal tegen komt. Wist je dat Toshiba 3000 euro vraagt om hun brilloze 3D tv's van maar 24 inch
. Wacht toch gewoon af op de betere games. De PSP2 gaat floppen, omdat het behalve betere graphics niks nieuws te bieden heeft.
Het gaat natuurlijk vooral om de games.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |