Hoe viel hij? Is het scherm nog okay? Hoe erg is de schade?quote:Op donderdag 7 april 2011 07:35 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb mn 3ds gisteren al laten vallen waardoor er zichtbaar exterior schade is.
Ik faal.
Laat hem vallen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe viel hij? Is het scherm nog okay? Hoe erg is de schade?
Ik ben benieuwd hoe stevig dat ding is
tja het is niet dat ik dat ding beetpak en ga schudden ofzo....het is meer dat ik gewoon beweeg er mee...als je m beet pakt en gewoon rond mee draait werkt het ook... ik red mijn 1000 stappen vandaag niet dus vanavond pak ik m op en bewegen maar haha...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Toch vraag ik me altijd af of dat wel gezond voor zulke apparatuur is om ermee te gaan schudden.. Overigens heb ik nog steeds geen enkele streetpass maar neem dat ding dan ook nooit mee als ik de stad in ga, vooral uit luiigheid denk ik
Vind ik ook echt iets voor mij...ben blij dat het mij nog niet is overkomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:35 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb mn 3ds gisteren al laten vallen waardoor er zichtbaar exterior schade is.
Ik faal.
Er zitten in principe geen bewegende delen in, op wat kleine veertjes onder je L & R toetsen na. De rest zit allemaal vast, en de knoppen zitten met rubbertjes op hun plek. Kan eigenlijk dus niets kapot gaan (tenzij je hem laat vallen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Toch vraag ik me altijd af of dat wel gezond voor zulke apparatuur is om ermee te gaan schudden.. Overigens heb ik nog steeds geen enkele streetpass maar neem dat ding dan ook nooit mee als ik de stad in ga, vooral uit luiigheid denk ik
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige gamesquote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef Mattytrix het volgende:
Gaat lekker bij vele mensen lees ik al hahaecht ruk is dat, dat er best wel veel met de 3ds mankeerd.. maja goed kinderziektes he..
hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige games
Er zijn geen Nederlandse verkoopcijfers bekend op dit moment...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
hahaha
OT: Heb je de 3D-camera al aan staan voor je etentje met Koei? En wanneer is het?
Heb je een update ofzo gehad? Of gewoon ineens over?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb sinds vorige week vrijdag geen black screens meer gehad met mijn ds
quote:Beste Roy,
Waarschijnlijk krijgen de winnaars deze week nog bericht.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Waarom koop je het danquote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan is die PSP2 strax ook nog drie keer zo snel als een 3DS. 250 euro is echt veel te veel. Nintendo oplichters met hun brakke hardware en kinderachtige games
Nee geen updates en niets veranderd, internet staat nog altijd aan, geen ideeeee!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je een update ofzo gehad? Of gewoon ineens over?
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan. Een 3D scherm zonder bril is niet echt iets wat je overal tegen komt. Wist je dat Toshiba 3000 euro vraagt om hun brilloze 3D tv's van maar 24 inch
. Wacht toch gewoon af op de betere games. De PSP2 gaat floppen, omdat het behalve betere graphics niks nieuws te bieden heeft.
Deze post quote ik evenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan. Een 3D scherm zonder bril is niet echt iets wat je overal tegen komt. Wist je dat Toshiba 3000 euro vraagt om hun brilloze 3D tv's van maar 24 inch
. Wacht toch gewoon af op de betere games. De PSP2 gaat floppen, omdat het behalve betere graphics niks nieuws te bieden heeft.
Het gaat natuurlijk vooral om de games.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Floppen? I smell a fanboy. De PSP2 gaat ECHT niet floppen!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Wat een onzin, niks troll. Waarop baseer je dan dat de PSP2 niet gaat floppen? Ik baseer mijn mening op de PSP, die flink geflopt is. En ik een fanboy? Enig merk waar ik een fanboy van ben is Fordquote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Floppen? I smell a fanboy. De PSP2 gaat ECHT niet floppen!
Ow enne, heppie honger?Je hapt zo mooi.
Jij ook!quote:
En jij!quote:
Nee, Roy was de trol, jij bent degene die erin is getrapt.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Draganta het volgende:
[..]
Wat een onzin, niks troll. Waarop baseer je dan dat de PSP2 niet gaat floppen? Ik baseer mijn mening op de PSP, die flink geflopt is. En ik een fanboy? Enig merk waar ik een fanboy van ben is Ford. Ik heb naast Nintendo consoles zelf ook Microsoft en Sony consoles hoor. Mijn mening is tenminste onderbouwd, jij roept maar wat. Dus even opletten voordat je iemand zo maar voor troll uit maakt.
[..]
Jij ook!
[..]
En jij!
Moest je het nu (al) uitleggen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Nee, Roy was de trol, jij bent degene die erin is getrapt.
lol net als in dat filmpjequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ben bezig met die card uit te pritnen op A1 formaat, straks kijken hoe groot mijn mii dan is
Hmmm...... We hebben hier een insane resolution scanner en een kleurenplotter.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ben bezig met die card uit te pritnen op A1 formaat, straks kijken hoe groot mijn mii dan is
Wij hier ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:06 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Hmmm...... We hebben hier een insane resolution scanner en een kleurenplotter.
Hmmmm.....
Ik ga alle AR cards inscannen en kijken of ik een Mario van 4 meter hoog kan produceren!
Je werkt toch niet in Delft he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij hier ookvoor de bouwtekeningen van de gemeente
Als je eenmaal die met de gouden ballen hebt gehaald valt de rest enorm meequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bezig om drie sterren te halen op Gold in PilotWings. Die rocketbelt missies zijn echt lastig... Dat stuk onder de berg door in de grotten bots ik echt alle kanten op... Zo zonde van de punten
Ben benieuwd of het me ooit lukt om Diamond vrij te spelen!
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je werkt toch niet in Delft he?
Remmen met L/R gebruiken in de lastige stukjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bezig om drie sterren te halen op Gold in PilotWings. Die rocketbelt missies zijn echt lastig... Dat stuk onder de berg door in de grotten bots ik echt alle kanten op... Zo zonde van de punten
Ben benieuwd of het me ooit lukt om Diamond vrij te spelen!
Wat een rotmissie inderdaad om 3 sterren te halen:Pquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal die met de gouden ballen hebt gehaald valt de rest enorm mee
De rocketbelt is ook het tofste voertuig, hoge snelheid, wendbaarheid en precisiequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Wat een rotmissie inderdaad om 3 sterren te halen:P
Ik vind overigens de rocketbelt missies vaak makkelijker dan de andere, maar dat zal wel aan mij liggen.. op de een of andere manier kom ik veel lekkerder uit daarmee, je hebt meer correctiemarge dan bij de anderen..
Hoe groot?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
net fotos gemaakt met een vergrote kaart, echt grappigheb mijn collega's mii popje een schop voor zijn hoofd verkocht
![]()
we gaan hem later nog groter uitprinten
De 3DS was dicht, en glipte uit m'n jas toen ik die uit m'n fietsmand wilde pakken. Hij viel dus niet ultra hard, maar wel op steen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe viel hij? Is het scherm nog okay? Hoe erg is de schade?
Ik ben benieuwd hoe stevig dat ding is
Ja, dat is normaal. Zorg er gewoon voor dat je hoofd recht voor het schermpje blijft, ook als je je 3DS beweegt. Dan heb je daar geen last vanquote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Davyyy het volgende:
Ik heb nu ook een 3DS!![]()
met splinter cell 3D,
alleen, is het normaal als je de 3ds in 3D functie van links naar rechts draaid of van rechts naar links dat je dan soort van zwarte donkere golven ziet
Komt door het scherm hè, als ik het goed begrepen heb is de ene verticale lijn pixels voor je linkeroog en de lijn ernaast voor je rechteroog en dat dan constant doorlopend. Als je dan naar links of rechts draait zijn de pixels niet meer precies naar je ogen gericht waardoor je dus die golven ziet. En omdat die lijnen verticaal lopen heb je met bewegingen naar boven en beneden daar geen last van.quote:Op zondag 10 april 2011 12:35 schreef Davyyy het volgende:
als ik m'n ds van boven naar beneden beweeg heb ik er geen last van, alleen als ik m draai van links naar rechts, als ik m een klein beetje draai zie het al een soort van donker worden, en als je het snel doet zie je egt van die golven
vraag me af hoe het eruit ziet als je het scherm op z'n kop houdtquote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Komt door het scherm hè, als ik het goed begrepen heb is de ene verticale lijn pixels voor je linkeroog en de lijn ernaast voor je rechteroog en dat dan constant doorlopend. Als je dan naar links of rechts draait zijn de pixels niet meer precies naar je ogen gericht waardoor je dus die golven ziet. En omdat die lijnen verticaal lopen heb je met bewegingen naar boven en beneden daar geen last van.
Gewoon 3D maar dan op zijn kopquote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef pugehenis het volgende:
[..]
vraag me af hoe het eruit ziet als je het scherm op z'n kop houdt
En als je hem zo draait dat je de achterkant ziet?quote:Op zondag 10 april 2011 14:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon 3D maar dan op zijn kop![]()
En voor je het gaat vragen: als je hem op zijn zij kantelt zie je enkel 2D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |