vraag me af hoe het eruit ziet als je het scherm op z'n kop houdtquote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Komt door het scherm hè, als ik het goed begrepen heb is de ene verticale lijn pixels voor je linkeroog en de lijn ernaast voor je rechteroog en dat dan constant doorlopend. Als je dan naar links of rechts draait zijn de pixels niet meer precies naar je ogen gericht waardoor je dus die golven ziet. En omdat die lijnen verticaal lopen heb je met bewegingen naar boven en beneden daar geen last van.

Gewoon 3D maar dan op zijn kopquote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef pugehenis het volgende:
[..]
vraag me af hoe het eruit ziet als je het scherm op z'n kop houdt

En als je hem zo draait dat je de achterkant ziet?quote:Op zondag 10 april 2011 14:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon 3D maar dan op zijn kop![]()
En voor je het gaat vragen: als je hem op zijn zij kantelt zie je enkel 2D

Nee!quote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
AQ! Heb jij nou al een 3DS gekocht?

We hadden hem nu A1, maar dinsdag gaat hij uit de grote bouwtekeningenplotter gerpint wordenquote:

Screen protectors zijn bij mij altijd onmisbaar. Ik heb ze gewoon bij de mediamarkt gehaald.quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Operc het volgende:
Nog 2 vraagjes:
- Is de stroomingang bij de 3DS hetzelfde kabeltje als bij de gewone DS?
- Voor mijn DS heb ik toen meteen screen protectors erbij gekocht. Hebben jullie die ook voor de 3DS en waar heb je ze vandaan gehaald? (Ik zie ze in de winkel alleen als package met allerlei andere dingen liggen.)

Als je één oog dicht doet zie je geen 3D. Je denkt dat misschien, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Djankie het volgende:
Als ik één oog dicht doe, dan zie ik alsnog 3D. Zijn mijn ogen wel helemaal in orde ?

volgensmij verbeeld je datquote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Djankie het volgende:
Als ik één oog dicht doe, dan zie ik alsnog 3D. Zijn mijn ogen wel helemaal in orde ?

Dat is echt onmogelijk, tenzij jij een of andere enorme sprong voorwaarts in de evolutie bent.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Djankie het volgende:

Volgens mij heb je nog steeds geen vraag gesteld?quote:Op maandag 11 april 2011 19:14 schreef Davyyy het volgende:
Is er dan niemand die ff antwoord weet te geven op mn vraag
(En natuurlijk wel even sirieus dan)

quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Davyyy het volgende:
als ik van boven of van beneden kijk zie ik dubbel beeld (met 3d functie aan)
is dat normaal, sorry dat ik zoveel vraag

Virtual Consolequote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Maluigi het volgende:
Waar is toch die mooie tijd gebleven dat je gewoon met je 2D Mario met een aanstekelijk monotoon geluidje op de achtergrond in een vlaggenstok sprong? 8)

Dat komt hierdoor:quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Davyyy het volgende:
als ik van boven of van beneden kijk zie ik dubbel beeld (met 3d functie aan)
is dat normaal, sorry dat ik zoveel vraag

dus jij hebt dat ook als je van boven of van beneden naar het scherm kijkt?quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt hierdoor:
http://en.wikipedia.org/wiki/Parallax_barrier
Je moet gewoon goed recht voor het scherm zitten, niet van boven, onder of schuin erop kijken.

Nee, ik heb nergens last van. Maar ik zie zelfs 3D als ik twee ogen dicht hebt!quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef Davyyy het volgende:
[..]
dus jij hebt dat ook als je van boven of van beneden naar het scherm kijkt?

quote:Op maandag 11 april 2011 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik heb nergens last van. Maar ik zie zelfs 3D als ik twee ogen dicht hebt!

9 van de 10 x als ik iets koop, is t al defect zeg maar, dus daarom vroeg ik t, temee had ik een half defecte 3d scherm, en daarom maak ik me er ook zo druk omquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja. Het beeld van Nintendo 3DS wordt waziger naar mate je de kijkhoek vergroot. In elke richting. Daarom wordt er ook overal gezegd dat je er recht naar moet kijken. Ik snap niet zo goed waarom je jezelf daar zo over opwindt...

Graag zelfsquote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Davyyy het volgende:
weet ok niet of ik hier de bron mag vermelden?

volgens mij wit, weet het niet zeker. Had ik ergens gelezenquote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
bah alle heroes gaan nu weg want het is donker![]()
welke kleur kleding zorgt voor licht in de kamer?

oke thanks ga ik dat morgenochtend proberenquote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
volgens mij wit, weet het niet zeker. Had ik ergens gelezen

Je kan als je op "magie" staat ook lezen wat de magie doet voordat je er op moet klikken en dan stuur je je mii's gewoon steeds naar achter in de rij totdat de mii die je nodig hebt op je scherm is, dan gebruik je daarna alle andere mii's.quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke thanks ga ik dat morgenochtend proberen

Klopt maar als ik geen mii heb met een wit shirtje aan schiet het niet op, alle mii's lopen weg zodra ze zien dat het donker isquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:45 schreef remcheese het volgende:
[..]
Je kan als je op "magie" staat ook lezen wat de magie doet voordat je er op moet klikken en dan stuur je je mii's gewoon steeds naar achter in de rij totdat de mii die je nodig hebt op je scherm is, dan gebruik je daarna alle andere mii's.

Gefeliciteerd, we hebben een gratis Nintendo 3DS-shirt voor je klaarliggen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef matthijst het volgende:
Kreeg net een mail van Nintendo over dat 3000 shirt.
Alleen na invullen de melding: "Het is niet gelukt aan je verzoek te voldoen".
Wtf

Donderdagmiddag hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou ja. Ik heb geen mail... Donderdagavond geregistreerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |