vraag me af hoe het eruit ziet als je het scherm op z'n kop houdtquote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Komt door het scherm hè, als ik het goed begrepen heb is de ene verticale lijn pixels voor je linkeroog en de lijn ernaast voor je rechteroog en dat dan constant doorlopend. Als je dan naar links of rechts draait zijn de pixels niet meer precies naar je ogen gericht waardoor je dus die golven ziet. En omdat die lijnen verticaal lopen heb je met bewegingen naar boven en beneden daar geen last van.
Gewoon 3D maar dan op zijn kopquote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef pugehenis het volgende:
[..]
vraag me af hoe het eruit ziet als je het scherm op z'n kop houdt
En als je hem zo draait dat je de achterkant ziet?quote:Op zondag 10 april 2011 14:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon 3D maar dan op zijn kop![]()
En voor je het gaat vragen: als je hem op zijn zij kantelt zie je enkel 2D
Nee!quote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
AQ! Heb jij nou al een 3DS gekocht?
We hadden hem nu A1, maar dinsdag gaat hij uit de grote bouwtekeningenplotter gerpint wordenquote:
Screen protectors zijn bij mij altijd onmisbaar. Ik heb ze gewoon bij de mediamarkt gehaald.quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Operc het volgende:
Nog 2 vraagjes:
- Is de stroomingang bij de 3DS hetzelfde kabeltje als bij de gewone DS?
- Voor mijn DS heb ik toen meteen screen protectors erbij gekocht. Hebben jullie die ook voor de 3DS en waar heb je ze vandaan gehaald? (Ik zie ze in de winkel alleen als package met allerlei andere dingen liggen.)
Als je één oog dicht doet zie je geen 3D. Je denkt dat misschien, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Djankie het volgende:
Als ik één oog dicht doe, dan zie ik alsnog 3D. Zijn mijn ogen wel helemaal in orde ?
volgensmij verbeeld je datquote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Djankie het volgende:
Als ik één oog dicht doe, dan zie ik alsnog 3D. Zijn mijn ogen wel helemaal in orde ?
Dat is echt onmogelijk, tenzij jij een of andere enorme sprong voorwaarts in de evolutie bent.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Djankie het volgende:
Volgens mij heb je nog steeds geen vraag gesteld?quote:Op maandag 11 april 2011 19:14 schreef Davyyy het volgende:
Is er dan niemand die ff antwoord weet te geven op mn vraag
(En natuurlijk wel even sirieus dan)
quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Davyyy het volgende:
als ik van boven of van beneden kijk zie ik dubbel beeld (met 3d functie aan)
is dat normaal, sorry dat ik zoveel vraag
Virtual Consolequote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Maluigi het volgende:
Waar is toch die mooie tijd gebleven dat je gewoon met je 2D Mario met een aanstekelijk monotoon geluidje op de achtergrond in een vlaggenstok sprong? 8)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |