Jeetje. Ik moet nog 1 locatie, 1 stuntring, 1 ballon, 1 Mii Trophy, en 1 gouden ring. Maar ik kan ze nergens vinden, heb me een ongeluk gezochtquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef Jesse_ het volgende:
Nog twee gouden ringen vinden en alweer klaar met Pilotwings
Ik heb alle locaties, de walvis heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:19 schreef Redah het volgende:
[..]
Jeetje. Ik moet nog 1 locatie, 1 stuntring, 1 ballon, 1 Mii Trophy, en 1 gouden ring. Maar ik kan ze nergens vinden, heb me een ongeluk gezocht
Even de vraag opnieuw stellen die ik al eerder in n topic stelde dan: Die walvis die je af en toe boven water ziet komen, maar waar ik schijnbaar continu net te laat bij in de buurt ben: Heeft die een ballon/locatie of iets dergelijks? Of zou het de bedoeling zijn dat 'ie altijd net weg is?
? Hij is azur kleurig. Groen/ blauw-ish.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:48 schreef L3viathan het volgende:
Mijn aqua blue is knalgroen
Is dat bij jullie ook?
Op de foto's ziet hij er veel blauwer uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
? Hij is azur kleurig. Groen/ blauw-ish.
LOLOL, ja hier hetzelfde, mijnes is ook groen/blauwig.. maar maar me geen reet uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:00 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Op de foto's ziet hij er veel blauwer uit
Misschien heb ik een limited edition
Bij dat blauwe spook moet je rode magie gebruiken, dan had ik hem met 3 poppetjes verslagen. Al weet ik niet of dat komt omdat mijn poppetjes extra 'moed' hadden gekregenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met die snelheid waarmee die spoken verslagen worden zit de mijne nog wel drie jaar in misèreDat blauwe spook is kei sterk
De Aqua Blue loopt over van een soort groen naar blauw, en de kleur is sterk afhankelijk vanuit welke hoek je kijkt. De Cosmos Black loopt over van donkergrijs/metallic naar zwartquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:00 schreef L3viathan het volgende:
Op de foto's ziet hij er veel blauwer uit
Misschien heb ik een limited edition
Daar heb je ook wel weer een punt natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn echt maar weinig consoles die uitkomen met mindblowing, epische klassiekers.
Die Jurjen herken je bijna niet meer terugquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:45 schreef nomar83 het volgende:
Als ik dit zie ben ik altijd zo blij dat ik al jaren geen lid meer van van de PU. Wat een negatieve kijk op zo'n tof apparaatje:
SNES - Marioquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, een launch is nou nooit echt spectaculair. De laatste keer dat ik echt WOW zei en wekenlang onder de indruk was, was met N64 en Mario 64. Puur kijkend naar kwaliteit heeft 3DS gewoon een sterke line-up met SFIV, PilotWings, LEGO Starwars en Ridge Racer. Snap niet dat er zoveel gedoe is...
Er zijn echt maar weinig consoles die uitkomen met mindblowing, epische klassiekers.
Het is niet alleen kijkdoos hoor. Check het 3D filmpje en wacht op het spattende water. Dat komt wel degelijk het scherm uit, so to speak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag weer even met de 3DS gespeeld, en het 3D effect werkt bij mij toch wel het beste als het er genoeg licht in huis is. Dus 's avonds komt het 3D effect niet zo goed tot zijn recht vind ik.
Wel merk ik nu dat de 3DS inderdaad een grote kijkdoos is, en dat er niets uit het scherm zelf 'plopt' zoals Nintendo je wilt doen geloven in de filmpjes (Mario die uit je scherm springt etc.) Daar had ik zelf geen rekening mee gehouden toen ik de 3DS vorige week kocht, dus mensen let er op! Het is een kijkdoos effect, geen uitspring effect!
Maar ik geloof zeker wel dat wanneer er goede en leuke 3DS games uitkomen, de 3DS een topapparaat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |