leuk, eigen bedrijf. De zaken gaan goed, bedankt dat je zo bezorgd ben over mijn toekomst, maar dit is niet nodig hoor. Ik hoop voor jou dat het later met jou ik zo goed zal gaan. Wat ik betwijfel met de vaardigheden die je nu laat zien. Mensen die de studie rechten kiezen weten in de regel niet wat ze willen worden. Waardoor hun toekomst ongeplant , stuurloos en saai isquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef MisterJ.Lo het volgende: [..] Een diagnose waarbij je niet weet wat de inhoudelijke strekking ervan is. Maar goed, jij zult dan ook niet verder komen dan het zijn van een schoonmaker.
quote:
Bollo had Lapo.... mag het niet zeggen maar Bommie was gewoon weer aan het TT huntenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo had Lapo.... mag het niet zeggen maar Bommie was gewoon weer aan het TT hunten
Jij staat per direct op mijn hitlist!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo had Lapo.... mag het niet zeggen maar Bommie was gewoon weer aan het TT hunten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij staat per direct op mijn hitlist!
[..]
[..]
[..]
had die link er dan ook niet in gezetquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef jesje1982 het volgende:
die schapenbezorger weet vast de weg niet naar deze
ik ga de cos link er in zettenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had die link er dan ook niet in gezethadden we mooi verwarring kunnen zaaien
Die is zijn tomtom nog aan het instellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef jesje1982 het volgende:
die schapenbezorger weet vast de weg niet naar deze
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die is zijn tomtom nog aan het instellen
Zijn Stomstom stond al vol ingesteldquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die is zijn tomtom nog aan het instellen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn Stomstom stond al vol ingesteld
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, alleen de brommert van de shoarmatent
[..]
Ik heb medelijden met je, los van het feit dat je op je domheid gewezen wordt begin je nu ook ''wartaal'' uit te slaan. Bovenop je onkunde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:34 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
leuk, eigen bedrijf. De zaken gaan goed, bedankt dat je zo bezorgd ben over mijn toekomst, maar dit is niet nodig hoor. Ik hoop voor jou dat het later met jou ik zo goed zal gaan. Wat ik betwijfel met de vaardigheden die je nu laat zien. Mensen die de studie rechten kiezen weten in de regel niet wat ze willen worden. Waardoor hun toekomst ongeplant , stuurloos en saai is
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, los van het feit dat je op je domheid gewezen wordt begin je nu ook ''wartaal'' uit te slaan.
goffer we hebben een stalkertquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, los van het feit dat je op je domheid gewezen wordt begin je nu ook ''wartaal'' uit te slaan.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Flashbox het volgende:
Hij mag wel eens opschieten hij loopt achter met bezorgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel een mooie button!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wel een mooie button!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Oma's WC tegeltjequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Kind, ik vermaak mij om jouw simplisme, domheid en onkunde. Klaarblijkelijk heeft die klas waar je nu in zit (de peuterspeelzaal) je toch enigszins goed gedaan om je toch nog beperkt verbaal te uiten. Vertel eens hoe vaak heb je nu je terechtwijzingen genegeerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eenschquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat we ons bezorgjong ( ja hij is nu van ons, we mogen ermee doen wat we willen!) in moeten schrijven voor de volgende echte meisjes in de jungle!
jij slaat al de hele avond wartaal uit, word je er zelf niet moe van onderhand?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, los van het feit dat je op je domheid gewezen wordt begin je nu ook ''wartaal'' uit te slaan. Bovenop je onkunde.
niet zo flauwquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat we ons bezorgjong ( ja hij is nu van ons, we mogen ermee doen wat we willen!) in moeten schrijven voor de volgende echte meisjes in de jungle!
Bommie hij vermaakt zich! doe er wat aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kind, ik vermaak mij op jouw simplisme, domheid en onkunde. Klaarblijkelijk heeft die klas waar je nu in zit (de peuterspeelzaal) je toch enigszins goed gedaan om je toch nog beperkt verbaal te uiten. Vertel eens hoe vaak heb je nu je terechtwijzingen genegeerd.
Snap je het dan echt nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kind, ik vermaak mij op jouw simplisme, domheid en onkunde. Klaarblijkelijk heeft die klas waar je nu in zit (de peuterspeelzaal) je toch enigszins goed gedaan om je toch nog beperkt verbaal te uiten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
niet zo flauw
hij had net een nieuwe navigatiesysteem
[ afbeelding ]
[..]
niet zo flauw
[ afbeelding ]
[..]
niet zo flauw
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Bommie hij vermaakt zich! doe er wat aan
[..]
niet zo flauw
[ afbeelding ]
oops correctiequote:
Lieverd, deze puisterige Kalil zit nu op zijn zolderkamertje te balen dat we hem afzeiken doch negeren. Erger kun je een faalhaas niet rakenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Bommie hij vermaakt zich! doe er wat aan
[..]
niet zo flauw
[ afbeelding ]
zou ut?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, deze puisterige Kalil zit nu op zijn zolderkamertje te balen dat we hem afzeiken doch negeren. Erger kun je een faalhaas niet raken![]()
En als we hem negeren, begrijpt hij misschien wat er van hem verlangd wor en gaat hij dan eindelijk kebab leveren!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, deze puisterige Kalil zit nu op zijn zolderkamertje te balen dat we hem afzeiken doch negeren. Erger kun je een faalhaas niet raken![]()
En als we hem negeren, begrijpt hij misschien wat er van hem verlangd wor en gaat hij dan eindelijk kebab leveren!
ja ik neem ook de eerste laatste maar dan moeten jullie beloven me niet te laten stikkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, begin maar eens met mijn eerste laatste peuk
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, begin maar eens met mijn eerste laatste peuk
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik beloof nietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja ik neem ook de eerste laatste maar dan moeten jullie beloven me niet te laten stikken
quote:
zullen we dan maar even dmenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol, ik snap geen kloot van dat screenshot studio gedoe
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
1 sukkeltje die weer eens denkt dat hij de beste slimste goedste is omdat hij studeert, zijn school nog moet afmaken.
Maar niet
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Spooky4u het volgende:
Zijn jullie nu mij aan het negeren ofzo
heul nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Spooky4u het volgende:
Negeren? Luister eens onbenul jij bent toch echt diegene die continu terechtgewezen wordt. Om het vervolgens over een andere boeg te gooien. Leer toch eens Nederlands en verdiep je in argumentatie mevrouw wor. Zwakzinnige.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk niet schat, we zouden niet durvenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Spooky4u het volgende:
dat klinkt wel heel erg eeeeeeeeh dinges.quote:
Goedmakenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
tuurlijk niet schat, we zouden niet durven
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Negeren? Luister eens onbenul jij bent toch echt diegene die continu terechtgewezen wordt. Om het vervolgens over een andere boeg te gooien. Leer toch eens Nederlands en verdiep je in argumentatie mevrouw wor. Zwakzinnige.
kumt goe!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg eeeeeeeeh dinges.
maareeeeh, als je het niet erg vindt, kan dat morgen, of zondag ofzo? Luikjes willen niet echt meer meewerken
In de zin van dat er zwakzinnige bij toegevoegd wordt. Inderdaad.quote:
Je moet hem de tijd geven, als hij wat post, even zijn post op het scherm laten staan. Echt humor hoe hij 5-10 minuten aan het ninja editten is en dan hij dan nog zijn grootste fouten laat staanquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je moet hem de tijd geven, als hij wat post, even zijn post op het scherm laten staan. Echt humor hoe hij 5-10 minuten aan het ninja editten is en dan hij dan nog zijn grootste fouten laat staan
Zullen we ff cyberen over de dm?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg eeeeeeeeh dinges.
maareeeeh, als je het niet erg vindt, kan dat morgen, of zondag ofzo? Luikjes willen niet echt meer meewerken
[..]
Je moet hem de tijd geven, als hij wat post, even zijn post op het scherm laten staan. Echt humor hoe hij 5-10 minuten aan het ninja editten is en dan hij dan nog zijn grootste fouten laat staan
[..]
Eeej jonge! Jij moet op Twiiter komen!!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In de zin van dat er zwakzinnige bij toegevoegd wordt. Inderdaad.
HJtjequote:
Same here.. heerlijk om zo'n bezorg-Kalil nog na te zien spartelen als hij al lang en breed geknipt en geschoren isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben blij dat mijn Wisterialane avond snel over was
een houten kratjequote:
Echt he ik heb de avond van mn levenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here.. heerlijk om zo'n bezorg-Kalil nog na te zien spartelen als hij al lang en breed geknipt en geschoren is
cyberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we ff cyberen over de dm?
nee over wisterialane wil je niets weten geloof mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
(of moet ik nu zeggen wat is dat
)
Adres?quote:
Joh, ik zit gewoon met verbazing te kijken hoe hij zijn eigen taal- en spelfouten aan het herstellen is... ik denk niet eens na bij om te quoten of te cappenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee over wisterialane wil je niets weten geloof mij
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mijn laptop kan ook naar de keuken.
Ze heeft net bacon gebakkenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mijn laptop kan ook naar de keuken.
dan weet je genoeg... vriendin 1 haar man wordt beschuldigd van sexuele intimidatie.. vriendin 2 ... loopt te janken dat haar ex aan de tweede leg is... vriendin 3 is alles koek en ei (zegt ze maar hoopt op een 4e baby die hij niet wilt)... vriendin 4 is aan haar 5e lover in een maand toe.... en dan voel ik mijzelf erg saai en gewoonquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb 10 weken in ziekenhuis gelegen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Pfff... waarom schrijf ik die moeilijke teksten... enn simpel "Don't feed the troll" zou afdoende moeten zijn.....
Is je zakje brood leeg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Pfff... waarom schrijf ik die moeilijke teksten... enn simpel "Don't feed the troll" zou afdoende moeten zijn.....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
psiesquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Het denken kun je in het vervolg beter aan anderen over laten. Een stelling nemen waarbij de inhoudelijke argumentatie en feiten soelaas ontbreekt maken het er niet sterker op. Daarnaast kun je in het vervolg ook beter gaan opletten. Aangezien je dan had kunnen weten dat ik een ander alleen corrigeer op zijn domheid op het moment dat hij of zij over taal begint en er zelf niets van bakt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Grappig dat er mensen zijn die anderen beoordelen enkel op hun verbale vaardigheden. Een mens bestaat uit heel veel meer dan dat.
Het feit dat iemand goed uit zijn woorden komt zegt alleen dat hij zijn gedachten goed onder woorden kan brengen. Verder zegt dat helemaal niets!
Wàt iemand zegt geeft veel meer zijn of haar waarde aan dan hoe iemand dat zegt.
Ik denk dus ook dat Mr. J.Lo verbaal sterk is maar verder niet over veel andere capaciteiten beschikt. Wel denk ik dat zijn beoordelingsvermogen (mensenkennis) een behoorlijk stukje tekort komt. Maar dit is natuurlijk alleen gebaseerd op wat ik hier lees.
doe mij maar saai en gewoon danquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan weet je genoeg... vriendin 1 haar man wordt beschuldigd van sexuele intimidatie.. vriendin 2 ... loopt te janken dat haar ex aan de tweede leg is... vriendin 3 is alles koek en ei (zegt ze maar hoopt op een 4e baby die hij niet wilt)... vriendin 4 is aan haar 5e lover in een maand toe.... en dan voel ik mijzelf erg saai en gewoon
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan weet je genoeg... vriendin 1 haar man wordt beschuldigd van sexuele intimidatie.. vriendin 2 ... loopt te janken dat haar ex aan de tweede leg is... vriendin 3 is alles koek en ei (zegt ze maar hoopt op een 4e baby die hij niet wilt)... vriendin 4 is aan haar 5e lover in een maand toe.... en dan voel ik mijzelf erg saai en gewoon
ik ook...quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo echt wel hequote:
zoals je zelf keer op keer ook gedaan hebt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het denken kun je in het vervolg beter aan anderen over laten. Een stelling nemen waarbij de inhoudelijke argumentatie en feiten soelaas ontbreekt maken het er niet sterker op. Daarnaast kun je in het vervolg ook beter gaan opletten. Aangezien je dan had kunnen weten dat ik ander alleen corrigeer op zijn domheid op het moment dat hij of zij over taal begint en er zelf niets van bakt.
OMG.... hoeveel minuten had Mr.J.Lo nodig om dit bij elkaar te schrijven?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het denken kun je in het vervolg beter aan anderen over laten. Een stelling nemen waarbij de inhoudelijke argumentatie en feiten soelaas ontbreekt maken het er niet sterker op. Daarnaast kun je in het vervolg ook beter gaan opletten. Aangezien je dan had kunnen weten dat ik een ander alleen corrigeer op zijn domheid op het moment dat hij of zij over taal begint en er zelf niets van bakt.
Heldin!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het denken kun je in het vervolg beter aan anderen over laten. Een stelling nemen waarbij de inhoudelijke argumentatie en feiten soelaas ontbreekt maken het er niet sterker op. Daarnaast kun je in het vervolg ook beter gaan opletten. Aangezien je dan had kunnen weten dat ik een ander alleen corrigeer op zijn domheid op het moment dat hij of zij over taal begint en er zelf niets van bakt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
Ach dan kan je maar beter gewoon zijn toch
doe maar nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
en je voert de trollquote:
nou sesamstraat is al eeuwen afgelopen hup naar bed jijquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG.... hoeveel minuten had Mr.J.Lo nodig om dit bij elkaar te schrijven?
Luister meid, niet iedereen heeft de tijd om zich continue in dezelfde topic te begeven en zijn tijd te verdoen achter het internet. Zoals jij, maar goed nadenken kun je niet. Dat is al gebleken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG.... hoeveel minuten had Mr.J.Lo nodig om dit bij elkaar te schrijven?
blijf dan lekker in die andere topics waar je het zo druk mee hebtquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luister meid, niet iedereen heeft de tijd om zich continue in dezelfde topic te begeven en zijn tijd te verdoen achter het internet. Zoals jij, maar goed nadenken kun je niet. Dat is al gebleken.
Nee joh daar is t veul te leuk voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef bollokus het volgende:
stelletje happers, we zouden negeren
[ afbeelding ]
In die tijd had hij met gemak WARM eten kunnen bezorgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
blijf dan lekker in die andere topics waar je het zo druk mee hebt![]()
goffer op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef pietpaniek het volgende:
Hij is 13 jan 2011 geboren hoe kan je het hem kwalijk nemen
hij negeert mij al dus hoef ik hem niet te negerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef bollokus het volgende:
stelletje happers, we zouden negeren
[ afbeelding ]
Noem ze eens op. Jij bent al meerdere keren door mij gecorrigeerd. Of niet meneer de ''diagnose''.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
doe maar niet, zelf stel je ook zaken waar je geen weet van hebt dus laat maar doe niet zo wijsneuserig en ga in het taal tipic stoffig zitten doen
Hmm... naar meid luister ik alleen maar als dat door goede vrienden wordt gezegd. Voor wat betreft de internettijd... volgens mij ben jij al meer dan een uur bezig hier een gezellige SC aan het vertrollen... in die tijd doe jij duidelijk research op het internet om zo correct en taalvaardig mogelijk uit de hoek te komen. Nadenken kan ik wel... jij blijkbaar niet... doe geen moeite meer hier... vanaf nu negeer ik jequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luister meid, niet iedereen heeft de tijd om zich continue in dezelfde topic te begeven en zijn tijd te verdoen achter het internet. Zoals jij, maar goed nadenken kun je niet. Dat is al gebleken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef pietpaniek het volgende:
Hij is 13 jan 2011 geboren hoe kan je het hem kwalijk nemen
Prima, maar is taal dan het enige wat je belangrijk vindt? Heeft iemand je ooit hevig taal-onrecht aangedaan, dat je zo allergisch reageert op foutjes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
luister meid,quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm... naar meid luister ik alleen maar als dat door goede vrienden wordt gezegd. Voor wat betreft de internettijd... volgens mij ben jij al meer dan een uur bezig hier een gezellige SC aan het vertrollen... in die tijd doe jij duidelijk research op het internet om zo correct en taalvaardig mogelijk uit de hoek te komen. Nadenken kan ik wel... jij blijkbaar niet... doe geen moeite meer hier... vanaf nu negeer ik je
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
luister meid,
neem nog een wijntje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Jij bent echt zwakbegaafd. Zoek eens het woord ''continue'' op. Kun je tenminste je beperkte kennis uitbreiden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm... naar meid luister ik alleen maar als dat door goede vrienden wordt gezegd. Voor wat betreft de internettijd... volgens mij ben jij al meer dan een uur bezig hier een gezellige SC aan het vertrollen... in die tijd doe jij duidelijk research op het internet om zo correct en taalvaardig mogelijk uit de hoek te komen. Nadenken kan ik wel... jij blijkbaar niet... doe geen moeite meer hier... vanaf nu negeer ik je
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
* jesje1982 paast de wijn naar marySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
* jesje1982 paast de wijn naar marySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je Jesje
You better lose yourself in the music
ninja editquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent echt zwakbegaafd. Zoek eens het woord ''continue'' op. Kun je tenminste je beperkte kennis uitbreiden.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
erge is dat ik indirect zijn studie betaal met mijn bijna 60% belasting, en dat zo'n hufter over 10 jaar nog werkeloos is en ik nog voor hem moet dokken omdat hij met het empathische vermogen van een koekenpan niet normaal aan het werk kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens als die kudt al vanaf 2003 aan het studeren is.....Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
quote:Moeilijke teksten makkelijk maken
Oefening 1 - Jip en Janneke in Ambtenarenland
In onderstaand fragment zitten heel veel kenmerken van ambtenarentaal:
lijdende vorm;
tangconstructie;
andere volgorde dan O-PV-rest;
omslachtige formuleringen, overbodige woorden;
moeilijke woorden i.p.v. makkelijke;
veel afkortingen;
ouderwetse woorden i.p.v. moderne;
lange zinnen i.p.v. korte ( > 20 woorden).
Ik maak het dikgedrukt. Problemen mee?quote:
dichtgedruktquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik maak het dichtgedrukt. Problemen mee?
met dicht wel jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik maak het dichtgedrukt. Problemen mee?
Wat een enorme domme mongool hequote:
Sjips... het is een wannebequote:
oh nu is het diktgedruktquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik maak het diktgedrukt. Problemen mee?
weer ninja-editquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
erg hè, in 1 kort zinnetje, 2 keer een edit, en nog fout
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]Hij is zo enorm dom dat we hier thuis met zijn tweeën liggen te rollen van het lachen
T staat nog fout hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]Hij is zo enorm dom dat we hier thuis met zijn tweeën liggen te rollen van het lachen
Je verwijt de Staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
erge is dat ik indirect zijn studie betaal met mijn bijna 60% belasting, en dat zo'n hufter over 10 jaar nog werkeloos is en ik nog voor hem moet dokken omdat hij met het empathische vermogen van een koekenpan niet normaal aan het werk kan![]()
Trouwens als die kudt al vanaf 2003 aan het studeren is.....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verwijt de Staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.
Bommie is een tokkie!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verwijt de Staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.
mensen met een uitkering vallen belastingtechnisch niet in het 60%-tariefquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verwijt de staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat die je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.
Joh, omdat bommie en ik en vele anderen hier inmiddels al een secretaresse hebben die ons corrigeren op onze spel- en taalfoutenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verwijt de staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, omdat bommie en ik en vele anderen hier inmiddels al een secretaresse hebben die ons corrigeren op onze spel- en taalfouten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
sarko geeft geen nederlandse les aan mij... jij helpuh??
nog maar een keertje dan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Deze eindelijk goed! nu die andere nog corrigerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik maak het dikgedrukt. Problemen mee?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nog maar een keertje dan..
voor zo'n geconstipeerde taalnazi maak je echt bedroevend veel fouten hoor, je moet wel echt een hekel aan jezelf hebben ondertussen
zei ik hier boven al, belastingrecht is waarschijnlijk niet aan de orde gekomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten![]()
Schrijfvaardigheid zegt ze![]()
Ohwja, en denken dat je bijna 60% belasting betalen moet als je een uitkering hebt, dan ben je ook nog eens behalve dom, wereldvreemd!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, en denken dat je bijna 60% belasting betalen moet als je een uitkering hebt, dan ben je ook nog eens behalve dom, wereldvreemd!
Dom kind, het gaat niet om hetgeen wat je suggereert maar je taalkundige falen ''met mijn 60 procent''.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dom kind, het gaat niet om hetgeen wat je suggereert maar je taalkundige falen ''met mijn 60 procent''.
kunnen we het nu ook eens over het taalkundige falen van jou hebben? kun je daar niet eerst eens wat aan gaan doen voor je hier anderen voor zwakzinnig uit komt maken vanwege zaken die je heel duidelijk zelf ook niet beheerstquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dom kind, het gaat niet om hetgeen wat je suggereert maar je taalkundige falen ''met mijn 60 procent''.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
OMG ik wou dat ik dit filmen kon.... ik lig hier inmiddels dubbelgevouwen.... zo'n naieve wannebe student heb ik nog niet eerder gezien [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mongool! Het ging om hetgeen ik suggereerde, getuige de dicht...dikt...dokt..gedrukte tekst hieronder, stomme kudt:quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ook inhoudelijk ben je te dom. Ik doe je weer even op negeer, eerst ga je maar eens wat te eten bezorgen, zorgenkindje!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dat worden er heel wat meer denk ikquote:
op mij reageert ie ook al niet meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef bollokus het volgende:
waarom reageert hij niet op mij, zie je wel dat ik goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed ben!
ik doe meequote:
dacht dat we in de SST SC zaten, niet op het taalforumquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef jesje1982 het volgende:
Niet te geloven bijna een topic vol met taalverkrachting
goeeeeed en liefquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef bollokus het volgende:
waarom reageert hij niet op mij, zie je wel dat ik goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed ben!
bol, je bent kij goet jij, sarko ken heel goet nederlansquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef bollokus het volgende:
Kun jij beter niet je mond dicht houden alvorens het over zaken te hebben en daarbij zinnen als ''je heel duidelijk zelf ook niet''... te produceren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kunnen we het nu ook eens over het taalkundige falen van jou hebben? kun je daar niet eerst eens wat aan gaan doen voor je hier anderen voor zwakzinnig uit komt maken vanwege zaken die je heel duidelijk zelf ook niet beheerst
je moet deze nog aan passen ik zal het voor je uitkauwen dat = diequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ciao pietje!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
sterf langzaam eenzaam pijnlijk studentje
Truste piet denk om je hartje...laat je niet opjutten door zo'n trollquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
ik had 'm eerder al doorgestreept en meteen verbeterd in zijn tekst, dacht dat hij de lagere school correcties wel zou begrijpen, maar z'n snapperd is nie zo grootquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je moet deze nog aan passen ik zal het voor je uitkauwen dat = die
We zitten nog steeds in SC.... maar er is iemand die ons graag op het belang van onze taal- en spelfouten wil wijzen.... das alleen maar leuk vooral als bommie in the house isquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe mee
[..]
dacht dat we in de SST SC zaten, niet op het taalforum
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
waarom kom je nu niet met argumenten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun jij beter niet je mond dicht houden alvorens het over zaken te hebben en daarbij zinnen als ''je heel duidelijk zelf ook niet''... te produceren.
truste Pietquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
[..]lul ik zei toch dat ik aan het roken ben, nou stik ik weer de moordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
[..]tsja... verklaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lurk, dus ik besta.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
Truste Piet, en denk erom, morgen als jij wakker raakt zit jij in je toekomst, die bezorgfaal heeft er geen en krijgt er ws ook geenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
hij moet eerst even opzoeken wat argumenten zijn, geduld!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
waarom kom je nu niet met argumenten?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef pietpaniek het volgende:
Jullie zijn lievmet mijn hartje is niets mis baal alleen dat ik nog steeds in de wacht sta bij 112
een faal stickertje al 200 posts geledenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:28 schreef bollokus het volgende:
maar heeft mister j lo nu al bijna een stickertje verdient???
goffer nog steeds, weet je zeker dat je niet de swarmatent van die trol aan de lijn hebtquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef pietpaniek het volgende:
Jullie zijn lievmet mijn hartje is niets mis baal alleen dat ik nog steeds in de wacht sta bij 112
als elke seconde telt hèquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef pietpaniek het volgende:
Dom kind en weer faal je ontzettend hard. Ik citeer:quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mongool! Het ging om hetgeen ik suggereerde, getuige de dicht...dikt...dokt..gedrukte tekst hieronder, stomme kudt:
[..]
Ook inhoudelijk ben je te dom. Ik doe je weer even op negeer, eerst ga je maar eens wat te eten bezorgen, zorgenkindje!
Of wil je nu zeggen dat de sociale dienst wat te maken heeft met de belastingdienst en indirect het tarief.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij moet eerst even opzoeken wat argumenten zijn, geduld!
niet echt de welkome afwisseling van de CS waar ik op zat te wachten maar bedankt...quote:
fijne blaasontstekingquote:
hij beschuldigt anderen ervan nergens op in te gaan en alles te negeren maar ondertussen negeert hij ook alles compleet en heeft hij niks inhoudelijks te melden. hij kan alleen zeiken op taalfoutjes die hij zelf minstens net zo veel maakt als anderen hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij moet eerst even opzoeken wat argumenten zijn, geduld!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een faal stickertje al 200 posts geleden
Misschien toch een originele Rain Man?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij beschuldigt anderen ervan nergens op in te gaan en alles te negeren maar ondertussen negeert hij ook alles compleet en heeft hij niks inhoudelijks te melden. hij kan alleen zeiken op taalfoutjes die hij zelf minstens net zo veel maakt als anderen hier
De enige toekomst wat voor jou weggelegd is is inderdaad een carrière binnen een onderneming als facilitair ondersteunende. Die domheid van jou is lachwekkend te noemen. Je faalt in de taal, je argumenten worden continue gepareerd, en wanneer je weer eens niets inhoudelijk erop in te brengen hebt stap je over op het volgende onderwerp.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Truste Piet, en denk erom, morgen als jij wakker raakt zit jij in je toekomst, die bezorgfaal heeft er geen en krijgt er ws ook geen
Ik zit nog te puzzelen over zijn laatste zin...quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij beschuldigt anderen ervan nergens op in te gaan en alles te negeren maar ondertussen negeert hij ook alles compleet en heeft hij niks inhoudelijks te melden. hij kan alleen zeiken op taalfoutjes die hij zelf minstens net zo veel maakt als anderen hier
nu ben ik een dom (niet) blondje maar wat hij hiermee bedoeld ben ik duidelijk te dom voorquote:Of wil je nu zeggen dat de sociale dienst wat te maken heeft met de belastingdienst en indirect het tarief.
how how.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij beschuldigt anderen ervan nergens op in te gaan en alles te negeren maar ondertussen negeert hij ook alles compleet en heeft hij niks inhoudelijks te melden. hij kan alleen zeiken op taalfoutjes die hij zelf minstens net zo veel veel vaker maakt als anderen hier
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige toekomst wat voor jou weggelegd is is inderdaad een carrière binnen een onderneming als facilitair ondersteunende. Die domheid van jou is lachwekkend te noemen. Je faalt in de taal, je argumenten worden continue gepareerd, en wanneer je weer eens niets inhoudelijk erop in te brengen hebt stap je over op het volgende onderwerp.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en ik ben strontmanager
![]()
![]()
maar goed jij hebt ook een shitlevenaltijd baas boven baas
Echt, die postings van hem zijn zo slecht en vol fouten dat een kind in een derde wereld land er nog om zou huilen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nog te puzzelen over zijn laatste zin...
[..]
nu ben ik een dom (niet) blondje maar wat hij hiermee bedoeld ben ik duidelijk te dom voor
hé zo'n tekst herken ik... zoiets zij een medestudent twintig jaar gelden ook over mij.... quess whatquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige toekomst wat voor jou weggelegd is is inderdaad een carrière binnen een onderneming als facilitair ondersteunende. Die domheid van jou is lachwekkend te noemen. Je faalt in de taal, je argumenten worden continue gepareerd, en wanneer je weer eens niets inhoudelijk erop in te brengen hebt stap je over op het volgende onderwerp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
[..]
![]()
en ik ben strontmanager
![]()
![]()
[..]
![]()
en ik ben strontmanager
![]()
![]()
kun je misschien voor mij speciaal even vertellen wat er onder "zaken" valt? ik zou natuurlijk niet willen dat ik je nodeloos kwets door me ergens over uit te laten wat volgens jou onder "zaken" valt en waar ik mijn mond over zou moeten houdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun jij beter niet je mond dicht houden alvorens het over zaken te hebben en daarbij zinnen als ''je heel duidelijk zelf ook niet''... te produceren.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kun je misschien voor mij speciaal even vertellen wat er onder "zaken" valt? ik zou natuurlijk niet willen dat ik je nodeloos kwets door me ergens over uit te laten wat volgens jou onder "zaken" valt en waar ik mijn mond over zou moeten houden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hé zo'n tekst herken ik... zoiets zij een medestudent twintig jaar gelden ook over mij.... quess whatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet zo origineel...
weet je wat ik denk: dat hij bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal gewoon alles fout had, en daar nog steeds niet overheen isquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, die postings van hem zijn zo slecht en vol fouten dat een kind in een derde wereld land er nog om zou huilen!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weet je wat ik denk: dat hij bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal gewoon alles fout had, en daar nog steeds niet overheen is![]()
[..]
weet je wat ik denk: dat hij bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal gewoon alles fout had, en daar nog steeds niet overheen is![]()
Hij had waarschijnlijk het ABC van sesamstraat nog foutquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een IQ als Bonie St.Clair en nu aan het overcompenseren is dus
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk het ABC van sesamstraat nog fout
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:37 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat hij nog in zijn 'met wat ik nu weet had ik mijn basisschoolleraren wel platgeluld'-fase
T is bonnie st clair t kan niet anders wijntje bonnie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hé zo'n tekst herken ik... zoiets zij een medestudent twintig jaar gelden ook over mij.... quess whatJe bent al snel tevreden met je schamele loon van 1500 euro. Inderdaad verdien je dan (relatief gezien) veel geld als je dit vergelijkt met je soortgenoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
ja verwacht je van mij nu een ninja edit om bonie te wijzigen in bonniequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T is bonnie st clair t kan niet anders wijntje bonnie?
ja die, Bonnie kom je buiten spelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T is bonnie st clair t kan niet anders wijntje bonnie?
jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja verwacht je van mij nu een ninja edit om bonie te wijzigen in bonnie
[..]
een IQ als Bonnie St.Clair en nu aan het overcompenseren is dus
BIIIIIIIIIIIIIIITCHFIIIIIIIIIIIIIIGHT!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
BIIIIIIIIIIIIIIITCHFIIIIIIIIIIIIIIGHT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |