Zo echt wel hequote:
zoals je zelf keer op keer ook gedaan hebt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het denken kun je in het vervolg beter aan anderen over laten. Een stelling nemen waarbij de inhoudelijke argumentatie en feiten soelaas ontbreekt maken het er niet sterker op. Daarnaast kun je in het vervolg ook beter gaan opletten. Aangezien je dan had kunnen weten dat ik ander alleen corrigeer op zijn domheid op het moment dat hij of zij over taal begint en er zelf niets van bakt.
OMG.... hoeveel minuten had Mr.J.Lo nodig om dit bij elkaar te schrijven?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het denken kun je in het vervolg beter aan anderen over laten. Een stelling nemen waarbij de inhoudelijke argumentatie en feiten soelaas ontbreekt maken het er niet sterker op. Daarnaast kun je in het vervolg ook beter gaan opletten. Aangezien je dan had kunnen weten dat ik een ander alleen corrigeer op zijn domheid op het moment dat hij of zij over taal begint en er zelf niets van bakt.
Heldin!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het denken kun je in het vervolg beter aan anderen over laten. Een stelling nemen waarbij de inhoudelijke argumentatie en feiten soelaas ontbreekt maken het er niet sterker op. Daarnaast kun je in het vervolg ook beter gaan opletten. Aangezien je dan had kunnen weten dat ik een ander alleen corrigeer op zijn domheid op het moment dat hij of zij over taal begint en er zelf niets van bakt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
Ach dan kan je maar beter gewoon zijn toch
doe maar nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
en je voert de trollquote:
nou sesamstraat is al eeuwen afgelopen hup naar bed jijquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG.... hoeveel minuten had Mr.J.Lo nodig om dit bij elkaar te schrijven?
Luister meid, niet iedereen heeft de tijd om zich continue in dezelfde topic te begeven en zijn tijd te verdoen achter het internet. Zoals jij, maar goed nadenken kun je niet. Dat is al gebleken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG.... hoeveel minuten had Mr.J.Lo nodig om dit bij elkaar te schrijven?
blijf dan lekker in die andere topics waar je het zo druk mee hebtquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luister meid, niet iedereen heeft de tijd om zich continue in dezelfde topic te begeven en zijn tijd te verdoen achter het internet. Zoals jij, maar goed nadenken kun je niet. Dat is al gebleken.
Nee joh daar is t veul te leuk voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef bollokus het volgende:
stelletje happers, we zouden negeren
[ afbeelding ]
In die tijd had hij met gemak WARM eten kunnen bezorgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
blijf dan lekker in die andere topics waar je het zo druk mee hebt![]()
goffer op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef pietpaniek het volgende:
Hij is 13 jan 2011 geboren hoe kan je het hem kwalijk nemen
hij negeert mij al dus hoef ik hem niet te negerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef bollokus het volgende:
stelletje happers, we zouden negeren
[ afbeelding ]
Noem ze eens op. Jij bent al meerdere keren door mij gecorrigeerd. Of niet meneer de ''diagnose''.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
doe maar niet, zelf stel je ook zaken waar je geen weet van hebt dus laat maar doe niet zo wijsneuserig en ga in het taal tipic stoffig zitten doen
Hmm... naar meid luister ik alleen maar als dat door goede vrienden wordt gezegd. Voor wat betreft de internettijd... volgens mij ben jij al meer dan een uur bezig hier een gezellige SC aan het vertrollen... in die tijd doe jij duidelijk research op het internet om zo correct en taalvaardig mogelijk uit de hoek te komen. Nadenken kan ik wel... jij blijkbaar niet... doe geen moeite meer hier... vanaf nu negeer ik jequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luister meid, niet iedereen heeft de tijd om zich continue in dezelfde topic te begeven en zijn tijd te verdoen achter het internet. Zoals jij, maar goed nadenken kun je niet. Dat is al gebleken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef pietpaniek het volgende:
Hij is 13 jan 2011 geboren hoe kan je het hem kwalijk nemen
Prima, maar is taal dan het enige wat je belangrijk vindt? Heeft iemand je ooit hevig taal-onrecht aangedaan, dat je zo allergisch reageert op foutjes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
luister meid,quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm... naar meid luister ik alleen maar als dat door goede vrienden wordt gezegd. Voor wat betreft de internettijd... volgens mij ben jij al meer dan een uur bezig hier een gezellige SC aan het vertrollen... in die tijd doe jij duidelijk research op het internet om zo correct en taalvaardig mogelijk uit de hoek te komen. Nadenken kan ik wel... jij blijkbaar niet... doe geen moeite meer hier... vanaf nu negeer ik je
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
luister meid,
neem nog een wijntje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Jij bent echt zwakbegaafd. Zoek eens het woord ''continue'' op. Kun je tenminste je beperkte kennis uitbreiden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm... naar meid luister ik alleen maar als dat door goede vrienden wordt gezegd. Voor wat betreft de internettijd... volgens mij ben jij al meer dan een uur bezig hier een gezellige SC aan het vertrollen... in die tijd doe jij duidelijk research op het internet om zo correct en taalvaardig mogelijk uit de hoek te komen. Nadenken kan ik wel... jij blijkbaar niet... doe geen moeite meer hier... vanaf nu negeer ik je
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
* jesje1982 paast de wijn naar marySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
* jesje1982 paast de wijn naar marySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je Jesje
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
ninja editquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent echt zwakbegaafd. Zoek eens het woord ''continue'' op. Kun je tenminste je beperkte kennis uitbreiden.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
erge is dat ik indirect zijn studie betaal met mijn bijna 60% belasting, en dat zo'n hufter over 10 jaar nog werkeloos is en ik nog voor hem moet dokken omdat hij met het empathische vermogen van een koekenpan niet normaal aan het werk kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens als die kudt al vanaf 2003 aan het studeren is.....Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
quote:Moeilijke teksten makkelijk maken
Oefening 1 - Jip en Janneke in Ambtenarenland
In onderstaand fragment zitten heel veel kenmerken van ambtenarentaal:
lijdende vorm;
tangconstructie;
andere volgorde dan O-PV-rest;
omslachtige formuleringen, overbodige woorden;
moeilijke woorden i.p.v. makkelijke;
veel afkortingen;
ouderwetse woorden i.p.v. moderne;
lange zinnen i.p.v. korte ( > 20 woorden).
Ik maak het dikgedrukt. Problemen mee?quote:
dichtgedruktquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik maak het dichtgedrukt. Problemen mee?
met dicht wel jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik maak het dichtgedrukt. Problemen mee?
Wat een enorme domme mongool hequote:
Sjips... het is een wannebequote:
oh nu is het diktgedruktquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik maak het diktgedrukt. Problemen mee?
weer ninja-editquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
erg hè, in 1 kort zinnetje, 2 keer een edit, en nog fout
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]Hij is zo enorm dom dat we hier thuis met zijn tweeën liggen te rollen van het lachen
T staat nog fout hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]Hij is zo enorm dom dat we hier thuis met zijn tweeën liggen te rollen van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |