leuk, eigen bedrijf. De zaken gaan goed, bedankt dat je zo bezorgd ben over mijn toekomst, maar dit is niet nodig hoor. Ik hoop voor jou dat het later met jou ik zo goed zal gaan. Wat ik betwijfel met de vaardigheden die je nu laat zien. Mensen die de studie rechten kiezen weten in de regel niet wat ze willen worden. Waardoor hun toekomst ongeplant , stuurloos en saai isquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef MisterJ.Lo het volgende: [..] Een diagnose waarbij je niet weet wat de inhoudelijke strekking ervan is. Maar goed, jij zult dan ook niet verder komen dan het zijn van een schoonmaker.
quote:
Bollo had Lapo.... mag het niet zeggen maar Bommie was gewoon weer aan het TT huntenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo had Lapo.... mag het niet zeggen maar Bommie was gewoon weer aan het TT hunten
Jij staat per direct op mijn hitlist!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo had Lapo.... mag het niet zeggen maar Bommie was gewoon weer aan het TT hunten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij staat per direct op mijn hitlist!
[..]
[..]
[..]
had die link er dan ook niet in gezetquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef jesje1982 het volgende:
die schapenbezorger weet vast de weg niet naar deze
ik ga de cos link er in zettenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had die link er dan ook niet in gezethadden we mooi verwarring kunnen zaaien
Die is zijn tomtom nog aan het instellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef jesje1982 het volgende:
die schapenbezorger weet vast de weg niet naar deze
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die is zijn tomtom nog aan het instellen
Zijn Stomstom stond al vol ingesteldquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die is zijn tomtom nog aan het instellen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn Stomstom stond al vol ingesteld
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, alleen de brommert van de shoarmatent
[..]
Ik heb medelijden met je, los van het feit dat je op je domheid gewezen wordt begin je nu ook ''wartaal'' uit te slaan. Bovenop je onkunde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:34 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
leuk, eigen bedrijf. De zaken gaan goed, bedankt dat je zo bezorgd ben over mijn toekomst, maar dit is niet nodig hoor. Ik hoop voor jou dat het later met jou ik zo goed zal gaan. Wat ik betwijfel met de vaardigheden die je nu laat zien. Mensen die de studie rechten kiezen weten in de regel niet wat ze willen worden. Waardoor hun toekomst ongeplant , stuurloos en saai is
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, los van het feit dat je op je domheid gewezen wordt begin je nu ook ''wartaal'' uit te slaan.
goffer we hebben een stalkertquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, los van het feit dat je op je domheid gewezen wordt begin je nu ook ''wartaal'' uit te slaan.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Flashbox het volgende:
Hij mag wel eens opschieten hij loopt achter met bezorgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel een mooie button!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wel een mooie button!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Oma's WC tegeltjequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Kind, ik vermaak mij om jouw simplisme, domheid en onkunde. Klaarblijkelijk heeft die klas waar je nu in zit (de peuterspeelzaal) je toch enigszins goed gedaan om je toch nog beperkt verbaal te uiten. Vertel eens hoe vaak heb je nu je terechtwijzingen genegeerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eenschquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat we ons bezorgjong ( ja hij is nu van ons, we mogen ermee doen wat we willen!) in moeten schrijven voor de volgende echte meisjes in de jungle!
jij slaat al de hele avond wartaal uit, word je er zelf niet moe van onderhand?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, los van het feit dat je op je domheid gewezen wordt begin je nu ook ''wartaal'' uit te slaan. Bovenop je onkunde.
niet zo flauwquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat we ons bezorgjong ( ja hij is nu van ons, we mogen ermee doen wat we willen!) in moeten schrijven voor de volgende echte meisjes in de jungle!
Bommie hij vermaakt zich! doe er wat aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kind, ik vermaak mij op jouw simplisme, domheid en onkunde. Klaarblijkelijk heeft die klas waar je nu in zit (de peuterspeelzaal) je toch enigszins goed gedaan om je toch nog beperkt verbaal te uiten. Vertel eens hoe vaak heb je nu je terechtwijzingen genegeerd.
Snap je het dan echt nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kind, ik vermaak mij op jouw simplisme, domheid en onkunde. Klaarblijkelijk heeft die klas waar je nu in zit (de peuterspeelzaal) je toch enigszins goed gedaan om je toch nog beperkt verbaal te uiten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
niet zo flauw
hij had net een nieuwe navigatiesysteem
[ afbeelding ]
[..]
niet zo flauw
[ afbeelding ]
[..]
niet zo flauw
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Bommie hij vermaakt zich! doe er wat aan
[..]
niet zo flauw
[ afbeelding ]
oops correctiequote:
Lieverd, deze puisterige Kalil zit nu op zijn zolderkamertje te balen dat we hem afzeiken doch negeren. Erger kun je een faalhaas niet rakenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Bommie hij vermaakt zich! doe er wat aan
[..]
niet zo flauw
[ afbeelding ]
zou ut?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, deze puisterige Kalil zit nu op zijn zolderkamertje te balen dat we hem afzeiken doch negeren. Erger kun je een faalhaas niet raken![]()
En als we hem negeren, begrijpt hij misschien wat er van hem verlangd wor en gaat hij dan eindelijk kebab leveren!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, deze puisterige Kalil zit nu op zijn zolderkamertje te balen dat we hem afzeiken doch negeren. Erger kun je een faalhaas niet raken![]()
En als we hem negeren, begrijpt hij misschien wat er van hem verlangd wor en gaat hij dan eindelijk kebab leveren!
ja ik neem ook de eerste laatste maar dan moeten jullie beloven me niet te laten stikkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, begin maar eens met mijn eerste laatste peuk
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, begin maar eens met mijn eerste laatste peuk
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik beloof nietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja ik neem ook de eerste laatste maar dan moeten jullie beloven me niet te laten stikken
quote:
zullen we dan maar even dmenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol, ik snap geen kloot van dat screenshot studio gedoe
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
1 sukkeltje die weer eens denkt dat hij de beste slimste goedste is omdat hij studeert, zijn school nog moet afmaken.
Maar niet
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Spooky4u het volgende:
Zijn jullie nu mij aan het negeren ofzo
heul nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Spooky4u het volgende:
Negeren? Luister eens onbenul jij bent toch echt diegene die continu terechtgewezen wordt. Om het vervolgens over een andere boeg te gooien. Leer toch eens Nederlands en verdiep je in argumentatie mevrouw wor. Zwakzinnige.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk niet schat, we zouden niet durvenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Spooky4u het volgende:
dat klinkt wel heel erg eeeeeeeeh dinges.quote:
Goedmakenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
tuurlijk niet schat, we zouden niet durven
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Negeren? Luister eens onbenul jij bent toch echt diegene die continu terechtgewezen wordt. Om het vervolgens over een andere boeg te gooien. Leer toch eens Nederlands en verdiep je in argumentatie mevrouw wor. Zwakzinnige.
kumt goe!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg eeeeeeeeh dinges.
maareeeeh, als je het niet erg vindt, kan dat morgen, of zondag ofzo? Luikjes willen niet echt meer meewerken
In de zin van dat er zwakzinnige bij toegevoegd wordt. Inderdaad.quote:
Je moet hem de tijd geven, als hij wat post, even zijn post op het scherm laten staan. Echt humor hoe hij 5-10 minuten aan het ninja editten is en dan hij dan nog zijn grootste fouten laat staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |