quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je moet hem de tijd geven, als hij wat post, even zijn post op het scherm laten staan. Echt humor hoe hij 5-10 minuten aan het ninja editten is en dan hij dan nog zijn grootste fouten laat staan
Zullen we ff cyberen over de dm?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg eeeeeeeeh dinges.
maareeeeh, als je het niet erg vindt, kan dat morgen, of zondag ofzo? Luikjes willen niet echt meer meewerken
[..]
Je moet hem de tijd geven, als hij wat post, even zijn post op het scherm laten staan. Echt humor hoe hij 5-10 minuten aan het ninja editten is en dan hij dan nog zijn grootste fouten laat staan
[..]
Eeej jonge! Jij moet op Twiiter komen!!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In de zin van dat er zwakzinnige bij toegevoegd wordt. Inderdaad.
HJtjequote:
Same here.. heerlijk om zo'n bezorg-Kalil nog na te zien spartelen als hij al lang en breed geknipt en geschoren isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben blij dat mijn Wisterialane avond snel over was
een houten kratjequote:
Echt he ik heb de avond van mn levenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here.. heerlijk om zo'n bezorg-Kalil nog na te zien spartelen als hij al lang en breed geknipt en geschoren is
cyberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we ff cyberen over de dm?
nee over wisterialane wil je niets weten geloof mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
(of moet ik nu zeggen wat is dat
)
Adres?quote:
Joh, ik zit gewoon met verbazing te kijken hoe hij zijn eigen taal- en spelfouten aan het herstellen is... ik denk niet eens na bij om te quoten of te cappenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee over wisterialane wil je niets weten geloof mij
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mijn laptop kan ook naar de keuken.
Ze heeft net bacon gebakkenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mijn laptop kan ook naar de keuken.
dan weet je genoeg... vriendin 1 haar man wordt beschuldigd van sexuele intimidatie.. vriendin 2 ... loopt te janken dat haar ex aan de tweede leg is... vriendin 3 is alles koek en ei (zegt ze maar hoopt op een 4e baby die hij niet wilt)... vriendin 4 is aan haar 5e lover in een maand toe.... en dan voel ik mijzelf erg saai en gewoonquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb 10 weken in ziekenhuis gelegen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Pfff... waarom schrijf ik die moeilijke teksten... enn simpel "Don't feed the troll" zou afdoende moeten zijn.....
Is je zakje brood leeg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Pfff... waarom schrijf ik die moeilijke teksten... enn simpel "Don't feed the troll" zou afdoende moeten zijn.....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
psiesquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Het denken kun je in het vervolg beter aan anderen over laten. Een stelling nemen waarbij de inhoudelijke argumentatie en feiten soelaas ontbreekt maken het er niet sterker op. Daarnaast kun je in het vervolg ook beter gaan opletten. Aangezien je dan had kunnen weten dat ik een ander alleen corrigeer op zijn domheid op het moment dat hij of zij over taal begint en er zelf niets van bakt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Grappig dat er mensen zijn die anderen beoordelen enkel op hun verbale vaardigheden. Een mens bestaat uit heel veel meer dan dat.
Het feit dat iemand goed uit zijn woorden komt zegt alleen dat hij zijn gedachten goed onder woorden kan brengen. Verder zegt dat helemaal niets!
Wàt iemand zegt geeft veel meer zijn of haar waarde aan dan hoe iemand dat zegt.
Ik denk dus ook dat Mr. J.Lo verbaal sterk is maar verder niet over veel andere capaciteiten beschikt. Wel denk ik dat zijn beoordelingsvermogen (mensenkennis) een behoorlijk stukje tekort komt. Maar dit is natuurlijk alleen gebaseerd op wat ik hier lees.
doe mij maar saai en gewoon danquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan weet je genoeg... vriendin 1 haar man wordt beschuldigd van sexuele intimidatie.. vriendin 2 ... loopt te janken dat haar ex aan de tweede leg is... vriendin 3 is alles koek en ei (zegt ze maar hoopt op een 4e baby die hij niet wilt)... vriendin 4 is aan haar 5e lover in een maand toe.... en dan voel ik mijzelf erg saai en gewoon
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan weet je genoeg... vriendin 1 haar man wordt beschuldigd van sexuele intimidatie.. vriendin 2 ... loopt te janken dat haar ex aan de tweede leg is... vriendin 3 is alles koek en ei (zegt ze maar hoopt op een 4e baby die hij niet wilt)... vriendin 4 is aan haar 5e lover in een maand toe.... en dan voel ik mijzelf erg saai en gewoon
ik ook...quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |