Je verwijt de Staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
erge is dat ik indirect zijn studie betaal met mijn bijna 60% belasting, en dat zo'n hufter over 10 jaar nog werkeloos is en ik nog voor hem moet dokken omdat hij met het empathische vermogen van een koekenpan niet normaal aan het werk kan![]()
Trouwens als die kudt al vanaf 2003 aan het studeren is.....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verwijt de Staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.
Bommie is een tokkie!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verwijt de Staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.
mensen met een uitkering vallen belastingtechnisch niet in het 60%-tariefquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verwijt de staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat die je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.
Joh, omdat bommie en ik en vele anderen hier inmiddels al een secretaresse hebben die ons corrigeren op onze spel- en taalfoutenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verwijt de staat dat je belasting moet betalen over de uitkering dat je ontvangt. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waarom vraag je niet bij de sociale dienst een cursus aan in schrijfvaardigheid.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, omdat bommie en ik en vele anderen hier inmiddels al een secretaresse hebben die ons corrigeren op onze spel- en taalfouten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
sarko geeft geen nederlandse les aan mij... jij helpuh??
nog maar een keertje dan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Deze eindelijk goed! nu die andere nog corrigerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik maak het dikgedrukt. Problemen mee?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nog maar een keertje dan..
voor zo'n geconstipeerde taalnazi maak je echt bedroevend veel fouten hoor, je moet wel echt een hekel aan jezelf hebben ondertussen
zei ik hier boven al, belastingrecht is waarschijnlijk niet aan de orde gekomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten![]()
Schrijfvaardigheid zegt ze![]()
Ohwja, en denken dat je bijna 60% belasting betalen moet als je een uitkering hebt, dan ben je ook nog eens behalve dom, wereldvreemd!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, en denken dat je bijna 60% belasting betalen moet als je een uitkering hebt, dan ben je ook nog eens behalve dom, wereldvreemd!
Dom kind, het gaat niet om hetgeen wat je suggereert maar je taalkundige falen ''met mijn 60 procent''.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dom kind, het gaat niet om hetgeen wat je suggereert maar je taalkundige falen ''met mijn 60 procent''.
kunnen we het nu ook eens over het taalkundige falen van jou hebben? kun je daar niet eerst eens wat aan gaan doen voor je hier anderen voor zwakzinnig uit komt maken vanwege zaken die je heel duidelijk zelf ook niet beheerstquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dom kind, het gaat niet om hetgeen wat je suggereert maar je taalkundige falen ''met mijn 60 procent''.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
OMG ik wou dat ik dit filmen kon.... ik lig hier inmiddels dubbelgevouwen.... zo'n naieve wannebe student heb ik nog niet eerder gezien [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mongool! Het ging om hetgeen ik suggereerde, getuige de dicht...dikt...dokt..gedrukte tekst hieronder, stomme kudt:quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ook inhoudelijk ben je te dom. Ik doe je weer even op negeer, eerst ga je maar eens wat te eten bezorgen, zorgenkindje!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dat worden er heel wat meer denk ikquote:
op mij reageert ie ook al niet meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef bollokus het volgende:
waarom reageert hij niet op mij, zie je wel dat ik goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed ben!
ik doe meequote:
dacht dat we in de SST SC zaten, niet op het taalforumquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef jesje1982 het volgende:
Niet te geloven bijna een topic vol met taalverkrachting
goeeeeed en liefquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef bollokus het volgende:
waarom reageert hij niet op mij, zie je wel dat ik goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed ben!
bol, je bent kij goet jij, sarko ken heel goet nederlansquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef bollokus het volgende:
Kun jij beter niet je mond dicht houden alvorens het over zaken te hebben en daarbij zinnen als ''je heel duidelijk zelf ook niet''... te produceren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kunnen we het nu ook eens over het taalkundige falen van jou hebben? kun je daar niet eerst eens wat aan gaan doen voor je hier anderen voor zwakzinnig uit komt maken vanwege zaken die je heel duidelijk zelf ook niet beheerst
je moet deze nog aan passen ik zal het voor je uitkauwen dat = diequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ciao pietje!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
sterf langzaam eenzaam pijnlijk studentje
Truste piet denk om je hartje...laat je niet opjutten door zo'n trollquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
ik had 'm eerder al doorgestreept en meteen verbeterd in zijn tekst, dacht dat hij de lagere school correcties wel zou begrijpen, maar z'n snapperd is nie zo grootquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je moet deze nog aan passen ik zal het voor je uitkauwen dat = die
We zitten nog steeds in SC.... maar er is iemand die ons graag op het belang van onze taal- en spelfouten wil wijzen.... das alleen maar leuk vooral als bommie in the house isquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe mee
[..]
dacht dat we in de SST SC zaten, niet op het taalforum
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
waarom kom je nu niet met argumenten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun jij beter niet je mond dicht houden alvorens het over zaken te hebben en daarbij zinnen als ''je heel duidelijk zelf ook niet''... te produceren.
truste Pietquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
[..]lul ik zei toch dat ik aan het roken ben, nou stik ik weer de moordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
[..]tsja... verklaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lurk, dus ik besta.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |