Truste Piet, en denk erom, morgen als jij wakker raakt zit jij in je toekomst, die bezorgfaal heeft er geen en krijgt er ws ook geenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef pietpaniek het volgende:
Trustedroom fijn
sterf langzaam eenzaam pijnlijk studentje
hij moet eerst even opzoeken wat argumenten zijn, geduld!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
waarom kom je nu niet met argumenten?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef pietpaniek het volgende:
Jullie zijn lievmet mijn hartje is niets mis baal alleen dat ik nog steeds in de wacht sta bij 112
een faal stickertje al 200 posts geledenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:28 schreef bollokus het volgende:
maar heeft mister j lo nu al bijna een stickertje verdient???
goffer nog steeds, weet je zeker dat je niet de swarmatent van die trol aan de lijn hebtquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef pietpaniek het volgende:
Jullie zijn lievmet mijn hartje is niets mis baal alleen dat ik nog steeds in de wacht sta bij 112
als elke seconde telt hèquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef pietpaniek het volgende:
Dom kind en weer faal je ontzettend hard. Ik citeer:quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mongool! Het ging om hetgeen ik suggereerde, getuige de dicht...dikt...dokt..gedrukte tekst hieronder, stomme kudt:
[..]
Ook inhoudelijk ben je te dom. Ik doe je weer even op negeer, eerst ga je maar eens wat te eten bezorgen, zorgenkindje!
Of wil je nu zeggen dat de sociale dienst wat te maken heeft met de belastingdienst en indirect het tarief.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten![]()
Schrijfvaardigheid zegt ze![]()
Ohwja, en denken dat je bijna 60% belasting betalen moet als je een uitkering hebt, dan ben je ook nog eens behalve dom, wereldvreemd!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij moet eerst even opzoeken wat argumenten zijn, geduld!
niet echt de welkome afwisseling van de CS waar ik op zat te wachten maar bedankt...quote:
fijne blaasontstekingquote:
hij beschuldigt anderen ervan nergens op in te gaan en alles te negeren maar ondertussen negeert hij ook alles compleet en heeft hij niks inhoudelijks te melden. hij kan alleen zeiken op taalfoutjes die hij zelf minstens net zo veel maakt als anderen hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij moet eerst even opzoeken wat argumenten zijn, geduld!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een faal stickertje al 200 posts geleden
Misschien toch een originele Rain Man?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij beschuldigt anderen ervan nergens op in te gaan en alles te negeren maar ondertussen negeert hij ook alles compleet en heeft hij niks inhoudelijks te melden. hij kan alleen zeiken op taalfoutjes die hij zelf minstens net zo veel maakt als anderen hier
De enige toekomst wat voor jou weggelegd is is inderdaad een carrière binnen een onderneming als facilitair ondersteunende. Die domheid van jou is lachwekkend te noemen. Je faalt in de taal, je argumenten worden continue gepareerd, en wanneer je weer eens niets inhoudelijk erop in te brengen hebt stap je over op het volgende onderwerp.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Truste Piet, en denk erom, morgen als jij wakker raakt zit jij in je toekomst, die bezorgfaal heeft er geen en krijgt er ws ook geen
Ik zit nog te puzzelen over zijn laatste zin...quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij beschuldigt anderen ervan nergens op in te gaan en alles te negeren maar ondertussen negeert hij ook alles compleet en heeft hij niks inhoudelijks te melden. hij kan alleen zeiken op taalfoutjes die hij zelf minstens net zo veel maakt als anderen hier
nu ben ik een dom (niet) blondje maar wat hij hiermee bedoeld ben ik duidelijk te dom voorquote:Of wil je nu zeggen dat de sociale dienst wat te maken heeft met de belastingdienst en indirect het tarief.
how how.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij beschuldigt anderen ervan nergens op in te gaan en alles te negeren maar ondertussen negeert hij ook alles compleet en heeft hij niks inhoudelijks te melden. hij kan alleen zeiken op taalfoutjes die hij zelf minstens net zo veel veel vaker maakt als anderen hier
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige toekomst wat voor jou weggelegd is is inderdaad een carrière binnen een onderneming als facilitair ondersteunende. Die domheid van jou is lachwekkend te noemen. Je faalt in de taal, je argumenten worden continue gepareerd, en wanneer je weer eens niets inhoudelijk erop in te brengen hebt stap je over op het volgende onderwerp.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en ik ben strontmanager
![]()
![]()
maar goed jij hebt ook een shitlevenaltijd baas boven baas
Echt, die postings van hem zijn zo slecht en vol fouten dat een kind in een derde wereld land er nog om zou huilen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nog te puzzelen over zijn laatste zin...
[..]
nu ben ik een dom (niet) blondje maar wat hij hiermee bedoeld ben ik duidelijk te dom voor
hé zo'n tekst herken ik... zoiets zij een medestudent twintig jaar gelden ook over mij.... quess whatquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige toekomst wat voor jou weggelegd is is inderdaad een carrière binnen een onderneming als facilitair ondersteunende. Die domheid van jou is lachwekkend te noemen. Je faalt in de taal, je argumenten worden continue gepareerd, en wanneer je weer eens niets inhoudelijk erop in te brengen hebt stap je over op het volgende onderwerp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
[..]
![]()
en ik ben strontmanager
![]()
![]()
[..]
![]()
en ik ben strontmanager
![]()
![]()
kun je misschien voor mij speciaal even vertellen wat er onder "zaken" valt? ik zou natuurlijk niet willen dat ik je nodeloos kwets door me ergens over uit te laten wat volgens jou onder "zaken" valt en waar ik mijn mond over zou moeten houdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun jij beter niet je mond dicht houden alvorens het over zaken te hebben en daarbij zinnen als ''je heel duidelijk zelf ook niet''... te produceren.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kun je misschien voor mij speciaal even vertellen wat er onder "zaken" valt? ik zou natuurlijk niet willen dat ik je nodeloos kwets door me ergens over uit te laten wat volgens jou onder "zaken" valt en waar ik mijn mond over zou moeten houden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hé zo'n tekst herken ik... zoiets zij een medestudent twintig jaar gelden ook over mij.... quess whatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet zo origineel...
weet je wat ik denk: dat hij bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal gewoon alles fout had, en daar nog steeds niet overheen isquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, die postings van hem zijn zo slecht en vol fouten dat een kind in een derde wereld land er nog om zou huilen!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weet je wat ik denk: dat hij bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal gewoon alles fout had, en daar nog steeds niet overheen is![]()
[..]
weet je wat ik denk: dat hij bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal gewoon alles fout had, en daar nog steeds niet overheen is![]()
Hij had waarschijnlijk het ABC van sesamstraat nog foutquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een IQ als Bonie St.Clair en nu aan het overcompenseren is dus
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk het ABC van sesamstraat nog fout
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:37 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat hij nog in zijn 'met wat ik nu weet had ik mijn basisschoolleraren wel platgeluld'-fase
T is bonnie st clair t kan niet anders wijntje bonnie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hé zo'n tekst herken ik... zoiets zij een medestudent twintig jaar gelden ook over mij.... quess whatJe bent al snel tevreden met je schamele loon van 1500 euro. Inderdaad verdien je dan (relatief gezien) veel geld als je dit vergelijkt met je soortgenoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
ja verwacht je van mij nu een ninja edit om bonie te wijzigen in bonniequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T is bonnie st clair t kan niet anders wijntje bonnie?
ja die, Bonnie kom je buiten spelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T is bonnie st clair t kan niet anders wijntje bonnie?
jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja verwacht je van mij nu een ninja edit om bonie te wijzigen in bonnie
[..]
een IQ als Bonnie St.Clair en nu aan het overcompenseren is dus
BIIIIIIIIIIIIIIITCHFIIIIIIIIIIIIIIGHT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |