Die was zeker ook niet drukquote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Yreal het volgende:
Net een v250 gespot op spoor 2 of 3 op Schiphol !
De V250 wordt nog niet ingezet in de reizigersdienst. Het zal ongetwijfeld om een proefrit of overbrengingsrit gegaan zijn.quote:
Dan was die helemaal niet druk dusquote:Op maandag 4 april 2011 17:40 schreef Socios het volgende:
[..]
De V250 wordt nog niet ingezet in de reizigersdienst. Het zal ongetwijfeld om een proefrit of overbrengingsrit gegaan zijn.
Ik ben benieuwd hoeveel tegenslagen er nog komen met de V250.quote:
Klopt, ja. Betreft onderstaande treinen:quote:Op maandag 4 april 2011 19:19 schreef James1988 het volgende:
Overigens rijdt er sinds vandaag ook ICM (Koplopers dus) in de 1900 (IC Den Haag - Venlo).
Simon Sluitsein door de bocht hoorquote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja. Betreft onderstaande treinen:
Rijdagen...Treinr...Materieel (Koploper dus)
MDWDV-- 1914 ICM
----V-- 1919 ICM
MDWDVZ- 1920 ICM
MDWD-Z- 1921 ICM
-----ZZ 1922 ICM
MDWDVZZ1925 ICM
------Z 1928 ICM
----V-Z 1930 ICM
MDWDV-Z 1931 ICM
MDWD-ZZ 1932 ICM
MDWDVZ- 1933 ICM
-----Z- 1935 ICM
MDWDVZZ1936 ICM
----V-Z 1941 ICM
MDWDV-Z 1942 ICM
----V-Z 1943 ICM
MDWDVZ- 1944 ICM
MDWD-ZZ 1945 ICM
-----Z- 1946 ICM
MDWDVZZ1949 ICM
----V-Z 1952 ICM
----V-Z 1954 ICM
------Z 1955 ICM
MDWD-ZZ 1956 ICM
-----Z- 1957 ICM
-----Z- 1959 ICM
MDWDVZZ1960 ICM
MDWDV-- 1963 ICM
----V-Z 1965 ICM
------Z 1966 ICM
-----Z- 1968 ICM
MDWD-ZZ 1969 ICM
-----Z- 1970 ICM
MDWDVZZ1973 ICM
MDWDV-- 1974 ICM
----V-Z 1976 ICM
----V-- 1978 ICM
------Z 1979 ICM
MDWD-ZZ 1980 ICM
-----ZZ 1981 ICM
-----Z- 1983 ICM
MDWDVZZ1984 ICM
MDWDV-- 1985 ICM
MDWDV-Z 1987 ICM
In het Spoorboekje kan men bovenaan in tabel 27 zien wat de vertrek- en aankomsttijden van de treinnummers zijn.
Weet je ook hoe lang? 'k Mag toch hopen op minstens 3 treinstellen..quote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja. Betreft onderstaande treinen:
Rijdagen...Treinr...Materieel (Koploper dus)
MDWDV-- 1914 ICM
----V-- 1919 ICM
MDWDVZ- 1920 ICM
MDWD-Z- 1921 ICM
-----ZZ 1922 ICM
MDWDVZZ1925 ICM
------Z 1928 ICM
----V-Z 1930 ICM
MDWDV-Z 1931 ICM
MDWD-ZZ 1932 ICM
MDWDVZ- 1933 ICM
-----Z- 1935 ICM
MDWDVZZ1936 ICM
----V-Z 1941 ICM
MDWDV-Z 1942 ICM
----V-Z 1943 ICM
MDWDVZ- 1944 ICM
MDWD-ZZ 1945 ICM
-----Z- 1946 ICM
MDWDVZZ1949 ICM
----V-Z 1952 ICM
----V-Z 1954 ICM
------Z 1955 ICM
MDWD-ZZ 1956 ICM
-----Z- 1957 ICM
-----Z- 1959 ICM
MDWDVZZ1960 ICM
MDWDV-- 1963 ICM
----V-Z 1965 ICM
------Z 1966 ICM
-----Z- 1968 ICM
MDWD-ZZ 1969 ICM
-----Z- 1970 ICM
MDWDVZZ1973 ICM
MDWDV-- 1974 ICM
----V-Z 1976 ICM
----V-- 1978 ICM
------Z 1979 ICM
MDWD-ZZ 1980 ICM
-----ZZ 1981 ICM
-----Z- 1983 ICM
MDWDVZZ1984 ICM
MDWDV-- 1985 ICM
MDWDV-Z 1987 ICM
In het Spoorboekje kan men bovenaan in tabel 27 zien wat de vertrek- en aankomsttijden van de treinnummers zijn.
Je doet het er gewoon om he, halve autist dat je d'r bent?quote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja. Betreft onderstaande treinen:
Rijdagen...Treinr...Materieel (Koploper dus)
MDWDV-- 1914 ICM
----V-- 1919 ICM
MDWDVZ- 1920 ICM
MDWD-Z- 1921 ICM
-----ZZ 1922 ICM
MDWDVZZ1925 ICM
------Z 1928 ICM
----V-Z 1930 ICM
MDWDV-Z 1931 ICM
MDWD-ZZ 1932 ICM
MDWDVZ- 1933 ICM
-----Z- 1935 ICM
MDWDVZZ1936 ICM
----V-Z 1941 ICM
MDWDV-Z 1942 ICM
----V-Z 1943 ICM
MDWDVZ- 1944 ICM
MDWD-ZZ 1945 ICM
-----Z- 1946 ICM
MDWDVZZ1949 ICM
----V-Z 1952 ICM
----V-Z 1954 ICM
------Z 1955 ICM
MDWD-ZZ 1956 ICM
-----Z- 1957 ICM
-----Z- 1959 ICM
MDWDVZZ1960 ICM
MDWDV-- 1963 ICM
----V-Z 1965 ICM
------Z 1966 ICM
-----Z- 1968 ICM
MDWD-ZZ 1969 ICM
-----Z- 1970 ICM
MDWDVZZ1973 ICM
MDWDV-- 1974 ICM
----V-Z 1976 ICM
----V-- 1978 ICM
------Z 1979 ICM
MDWD-ZZ 1980 ICM
-----ZZ 1981 ICM
-----Z- 1983 ICM
MDWDVZZ1984 ICM
MDWDV-- 1985 ICM
MDWDV-Z 1987 ICM
In het Spoorboekje kan men bovenaan in tabel 27 zien wat de vertrek- en aankomsttijden van de treinnummers zijn.
Zo even gauw scannen en 't lijkt me vooral ter vervanging van VIRMquote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja. Betreft onderstaande treinen:
Rijdagen...Treinr...Materieel (Koploper dus)
MDWDV-- 1914 ICM
----V-- 1919 ICM
MDWDVZ- 1920 ICM
MDWD-Z- 1921 ICM
-----ZZ 1922 ICM
MDWDVZZ1925 ICM
------Z 1928 ICM
----V-Z 1930 ICM
MDWDV-Z 1931 ICM
MDWD-ZZ 1932 ICM
MDWDVZ- 1933 ICM
-----Z- 1935 ICM
MDWDVZZ1936 ICM
----V-Z 1941 ICM
MDWDV-Z 1942 ICM
----V-Z 1943 ICM
MDWDVZ- 1944 ICM
MDWD-ZZ 1945 ICM
-----Z- 1946 ICM
MDWDVZZ1949 ICM
----V-Z 1952 ICM
----V-Z 1954 ICM
------Z 1955 ICM
MDWD-ZZ 1956 ICM
-----Z- 1957 ICM
-----Z- 1959 ICM
MDWDVZZ1960 ICM
MDWDV-- 1963 ICM
----V-Z 1965 ICM
------Z 1966 ICM
-----Z- 1968 ICM
MDWD-ZZ 1969 ICM
-----Z- 1970 ICM
MDWDVZZ1973 ICM
MDWDV-- 1974 ICM
----V-Z 1976 ICM
----V-- 1978 ICM
------Z 1979 ICM
MDWD-ZZ 1980 ICM
-----ZZ 1981 ICM
-----Z- 1983 ICM
MDWDVZZ1984 ICM
MDWDV-- 1985 ICM
MDWDV-Z 1987 ICM
In het Spoorboekje kan men bovenaan in tabel 27 zien wat de vertrek- en aankomsttijden van de treinnummers zijn.
'k Vind het wel leuk om te zien hoor, vooral nu er eindelijk zichtbare vooruitgang in zit. Had geen idee dat ze al zo ver waren met overkapping e.d.quote:Op maandag 4 april 2011 19:41 schreef Temlin het volgende:
Wie heeft er hier nou een spoorboekje
Oh trouwens dit is wel een goed moment zijn af en toe foto's van Arnhem een toevoeging of niet?? Zo nee dan stop ik er mee.
Maar naar Groningen zou er toch sowieso altijd "Stoptrein naar Assen, Haren en Groningen" op staan? De enige toegevoegde waarde die een CTA daar heeft is dan om vertraging aan te geven.quote:Op maandag 4 april 2011 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af wanneer het tweede perron in Beilen een CTA krijgt. Voor de trein richting Zwolle hangen er namelijk twee, maar richting Groningen hangt er niets
Zie je dat heus gebeuren ja?quote:Op maandag 4 april 2011 19:42 schreef Ireyon het volgende:
Zo even gauw scannen en 't lijkt me vooral ter vervanging van VIRM. Nu nog het laatste beetje VIRM uit de 1900 en 3600 elimineren en dagelijks Rsd - Ehv wordt weer echt een feest
In de 3600 zat inderdaad 2 of 3x Plan V gekoppeld.. Lekker druk zal het geweest zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef Brembo het volgende:
[..]
Sorrie +100 = 3600. Nou ja het was geel en niet erg lang
.
Spitslengte betreft 11 bakken, IV+IV+III. Buiten de spits tref je IV+IV aan, maar er kan ook 6 bakken voorbij komen. Althans, dat is het zover ik weet.quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Weet je ook hoe lang? 'k Mag toch hopen op minstens 3 treinstellen..
Ik was eigenlijk altijd best blij als de 1900 met 10 bakken VIRM ipv 10 bakken ICRm kwam aanrijden om 8 uur 's ochtends in Dordrecht.quote:Op maandag 4 april 2011 19:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zo even gauw scannen en 't lijkt me vooral ter vervanging van VIRM. Nu nog het laatste beetje VIRM uit de 1900 en 3600 elimineren en dagelijks Rsd - Ehv wordt weer echt een feest
Vanmorgen had ik een VIRM-viertje in de 1900. Capaciteit genoeg en ik hoefde er maar 2 kilometer in te zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk altijd best blij als de 1900 met 10 bakken VIRM ipv 10 bakken ICRm kwam aanrijden om 8 uur 's ochtends in Dordrecht.
Ach hou toch op. Ik heb het over de ochtendspits. Dan zit dat kreng in Breda al helemaal vol en dan staat heel Dordrecht ook nog afgeladen met passagiers en dat weet je best. In de ICRm wordt het dan al gauw heen en weer geslingerd worden op het balkom terwijl dat bij VIRM een stuk minder is met dezelfde baklengte.quote:
En toch heb je maar weinig zitplaatsverschil. ICRm heb zelfs meer staplaatsen beschikbaar, dus je moet rekenen dat je meer voordeel hebt aan ICRm-TD10 dan een VIRM met 10 bakken. Maar het Nederlandse klootjesvolk wil allemaal zoveel mogelijk bij dezelfde plaatsen zijn, dus krijg je zulke taferelen. Die duidelijk voor een deel aan de reiziger zijn te wijten.quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Ik heb het over de ochtendspits. Dan zit dat kreng in Breda al helemaal vol en dan staat heel Dordrecht ook nog afgeladen met passagiers en dat weet je best. In de ICRm wordt het dan al gauw heen en weer geslingerd worden op het balkom terwijl dat bij VIRM een stuk minder is met dezelfde baklengte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |