PRUTSER!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Ach, eigenlijk is het pas overmorgen, maar dat boeit niet.
Als het topic vanavond niet dicht gaat klopt het wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Nou, eigenlijk is het natuurlijk pas overmorgen dat Tiesto te horen is... want zijn programma begint pas na middernacht.
in de tv-gids staat nachtegiel en ekdom in de nacht ook onder vrijdagquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Nou, eigenlijk is het natuurlijk pas overmorgen dat Tiesto te horen is... want zijn programma begint pas na middernacht.
vrijdag heh, dan gaat ie snel dichtquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het topic vanavond niet dicht gaat klopt het wel.
ja, dat is uit handigheid, dan hoef je niet om 12u je gidspagina om te slaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in de tv-gids staat nachtegiel en ekdom in de nacht ook onder vrijdag
Daar ben ik nog niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrijdag heh, dan gaat ie snel dicht
Klopt, maar da's omdat uitzenddagen altijd lopen van 6 tot 6... maar eigenlijk is het natuurlijk al de volgende dag. Is discussie over mogelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in de tv-gids staat nachtegiel en ekdom in de nacht ook onder vrijdag
Dat heeft te maken met of de platenmaatschappijen het hier als single uitbrengen en dus of het nummer hier verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef Pino112 het volgende:
Gaan ze dit nummer nu pas draaien in Nederland?
Vorig jaar zomer in Frankrijk al een hit..
Ja, dat snap ik wel, vind het alleen vreemd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met of de platenmaatschappijen het hier als single uitbrengen en dus of het nummer hier verkrijgbaar is.
quote:This is a crime.Grammys disallow #ArcadeFire win for Album of the Year on technicality? #WTF? http://blurt-online.com/news/view/4857/
dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar da's omdat uitzenddagen altijd lopen van 6 tot 6
tijd technische wel, maar een nieuwe dag begint pas als ik uit bed stap.quote:... maar eigenlijk is het natuurlijk al de volgende dag. Is discussie over mogelijk.
Dat mag ik toch fucking hopenquote:
Nou ja, je weet `t nooitquote:
Noooooh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Deze intro is trouwens behoorlijk goed te gebruiken door Bart Arens voor een introfuck.
maar das logischquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:46 schreef HOT_N_WILD het volgende:
Volgende maand, in Mei dus doe ik speciale gratis webcam show voor de luisteraars van #ekstraweekend.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
Maar dan net iets andersquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
QUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet weet welke dag het vandaag is.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef HOT_N_WILD het volgende:
En nee is geen 1 April grap en ook geen mei grap. Zal wel info over komen op een speciaal stukje van mijn blog #ekstraweekend
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
QUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Wie?quote:
Oh zit tegelijk dwdd te kijkenquote:
QFTquote:
Ah ja hier ook. Ze had idd. wel gelijkquote:
komt nog misschien moeten ze nog van de ster de reclame blokken binnen krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:08 schreef Qunix het volgende:
De klok achterin is niet opnieuw aan het aflopen
Ze hebben `m nu geremaked in Amerikaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Das Experiment. Goede film. Zeker de Duitse
Dass dass kann!quote:
- Een witje is een ....quote:
Das ist scheissequote:
Het is alweer goed, zo te zienquote:
Heyquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is alweer goed, zo te zien![]()
Goedenavond btw
Nog 6 weken geduld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Waarom is Blind faith geen megahit geworden
eh?quote:
Omdat deze lekkerder is en het morgen lekker weer wordtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Waarom is Blind faith geen megahit geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:25 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben even afwassen
jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik ben even afwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Vergeet je penis niet
![]()
Ik ben even afwassen
ouwe sopkoning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:26 schreef Timo20 het volgende:
Zit je de aanbiedingen op play.com door te pluizen, kom je dit tegen:
[ afbeelding ]
#epicfail![]()
is die er ook in het zwart?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:26 schreef Timo20 het volgende:
Zit je de aanbiedingen op play.com door te pluizen, kom je dit tegen:
[ afbeelding ]
#epicfail![]()
werkt bij MTV/TMF maw nergens vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef CindieY het volgende:
Waar moet ik Tess Milne nu eigenlijk van kennen?
Wat verdwaalde TMF-programma's en tegenwoordig iets op MTV.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef CindieY het volgende:
van ekstraweekendbowlenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef CindieY het volgende:
quote:
Geen wonder dat ik haar niet ken. Die zenders kijk ik nooit, als ik al tv kijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat verdwaalde TMF-programma's en tegenwoordig iets op MTV.
quote:
donequote:
dan mis ik een stuk ekstra weekend en de dichtsbijzijnde is volgens mij al dichtquote:
Om half9 al? Leeuwarden zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mis ik een stuk ekstra weekend en de dichtsbijzijnde is volgens mij al dicht
Hoeksterend is half 9 inderdaad dichtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mis ik een stuk ekstra weekend en de dichtsbijzijnde is volgens mij al dicht
In Amsterdam gaan de meeste supermarkten al om 8 uur dicht.quote:
Zo! Dat was een vluggertje. Ze was goed nat. Het schuim stond er opquote:
woonde ik maar in een echte stadquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoeksterend is half 9 inderdaad dicht
jij hebt dus ff je afwasborstel in een rap tempo door je klauw gebeerd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo! Dat was een vluggertje. Ze was goed nat. Het schuim stond er op
die is foutquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
voor de liefhebber van pulpfilms: http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=15511
Zo vroeg?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
In Amsterdam gaan de meeste supermarkten al om 8 uur dicht.
Het was in ieder geval flink heet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt dus ff je afwasborstel in een rap tempo door je klauw gebeerd?
Die kun je binnenkort ruilen op de ruilmiddagquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
woonde ik maar in een echte stadde Jumbo aan De Beren in Grunn ging pas om 22u dicht!
maar ik heb wel 9webbies! waarvan 2 dubbel...
die heb ik in de bios gezien....:')quote:
kom jij ook?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kun je binnenkort ruilen op de ruilmiddag![]()
Al gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
en ook een film voor liefhebbers van goede films...maar die mag niemand kijken want het is tijdens Ekstra Weekend.....http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=15998
Ik ben niks anders gewend het verandert wel steeds meer 9 uur.quote:
ik ook, en nog wel in de bios! en ik heb de blu-ray...misschien aankomende week eens opsnorrenquote:
Ik zal wel verwend zijn met de 9 uur van de plaatselijke SdB in Zwollequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niks anders gewend het verandert wel steeds meer 9 uur.
1 april?quote:
Ik durf nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik in de bios gezien....:')
[..]
kom jij ook?
Ik heb geen sociaal leven dus ik hoef er niet zo vaak op te kijken, nog beter.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die beginnen te schreeuwen als er een mobieltje in het water valt.
gaan we samen. of je kunt met mij dubbele webbies ruilen. Lucky en Alien heb ik double....quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen sociaal leven dus ik hoef er niet zo vaak op te kijken, nog beter.
1 of ander zaadprog op mtv ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef Qunix het volgende:
Over welke programma hebben ze het eigenlijk?
Ik zou niet schreeuwen omdat ik niet zonder kan maar omdat dat zoveel kostquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die beginnen te schreeuwen als er een mobieltje in het water valt.
Nou dit is nog best een goed programma sowieso beter dan de rotzooi die ze meestal hebben.quote:
lady luck van jamie woon ofzo...quote:
daar heb je een puntquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dit is nog best een goed programma sowieso beter dan de rotzooi die ze meestal hebben.
Waar is de muziek op de muziekzender?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dit is nog best een goed programma sowieso beter dan de rotzooi die ze meestal hebben.
Het doet me ook nog ergens anders aan denken, iets uit de nineties..quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Met samples van Apple Garageband
Duidelijk te horen
valt wel mee hoor. Doe al twee jaar met een mobieltje van tien euroquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou niet schreeuwen omdat ik niet zonder kan maar omdat dat zoveel kost
bij Stenders krijg je vast en zeker wel de samenvattingquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
Oh kut VI is ook al bezig helemaal vergeten.
Argh keuzes...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
Oh kut VI is ook al bezig helemaal vergeten.
We leven nog steeds, zoals je ziet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
Dat kan toch niet? Hans = 3FM Topic op FOK
Dit wordt de avond van de dubbelzinnigheden?quote:
en Alice Deejayquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij Stenders van Lent krijg je vast en zeker wel de samenvatting
Maar ik heb zo'n takke blackberry johquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. Doe al twee jaar met een mobieltje van tien euro
Ik dacht dat je de A1 bedoelde!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef CindieY het volgende:
Typisch zo'n nummer dat toen bij de botsauto's werd gedraaid... Op de kermis, ja
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef CindieY het volgende:
Typisch zo'n nummer dat toen bij de botsauto's werd gedraaid... Op de kermis, ja
Over twee weken is er weer kermis in Leeuwarden, woopteedooquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef CindieY het volgende:
Een botsknallert inderdaad. Opkijken tegen de stoere jongens bij de boksbalquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de A1 bedoelde!
waar is dat ergens?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Over twee weken is er weer kermis in Leeuwarden, woopteedoo
Ga eens afwassenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar is dat ergens?
en ik zag Tess haar BH-bandje![]()
![]()
![]()
![]()
Op het Cambuurplein. Wel gemakkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar is dat ergens?
en ik zag Tess haar BH-bandje![]()
![]()
![]()
![]()
veel te ver weg voor iets waar ik eigenlijk niet van houdquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op het Cambuurplein. Wel gemakkelijk te vinden.
Maarmaar... Suikerspinquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel te ver weg voor iets waar ik eigenlijk niet van houd
yuk, mij te zoetquote:
Bos siepels!quote:
Ik denk niet eens tien minuten lopen, vanaf de Super de boerquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel te ver weg voor iets waar ik eigenlijk niet van houd
een samenvatting Bert kennende wordt de hele show over gedaan.quote:
Oh, ik ben er dol op. Alhoewel de allergrootste die te verkrijgen was op Lowlands vorig jaar ook iets teveel van het goede wasquote:
dus zeker een kwartier lopen van mijn huis!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk niet eens tien minuten lopen, vanaf de Super de boer
de wat??quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef CindieY het volgende:
Ben ik dan de enige die de radiostream aan heeft?
laat je je vriendin het maar niet horen.quote:
Een klein stukje, voor zoiets grooootsquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus zeker een kwartier lopen van mijn huis!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat je je vriendin het maar niet horen.
reclame op MTV is beter dan de programmering, dus tis maar net wat je reclame noemtquote:
I think I like itquote:
bij Ekstra Weekend mis je dan veel te veel joh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet wel, met reclame en nieuws enzo
ja, en dan in elkaar gerost worden zeker!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een klein stukje, voor zoiets groooots
Waarschijnlijk de eerste gast die ik dat zie doenquote:
Het is Leeuwarden maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij Ekstra Weekend mis je dan veel te veel joh!
[..]
ja, en dan in elkaar gerost worden zeker!
Ja nu dus niettttttttttttttttttttt want Gorillazquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
reclame op MTV is beter dan de programmering, dus tis maar net wat je reclame noemt
Hou je in!quote:
Mwah, valt meequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij Ekstra Weekend mis je dan veel te veel joh!
huh? wat? muziek op mtv??quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nu dus niettttttttttttttttttttt want Gorillaz![]()
![]()
![]()
![]()
Maar oh het is zeker Ekstraweekend ofzo?
je ligt nu bij de onderburen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
Springen op i think i like it was niet zo'n goed idee.
tis gelukt. het sop schuimt nog niet de dreftfles uit!quote:
SPOILER: djsandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o das wel stoer. Tis dat ik geen kabel hebquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het concert waar ik kaarten voor hadOf nouja, die tour
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ziet er goed uit!SPOILER: djsandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
RAM JAM!SPOILER: djsandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ja het is zo tofquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
o das wel stoer. Tis dat ik geen kabel heb
Goh, verrassendquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja het is zo tofAlleen toch leuker als je erbij bent.
wambelam!quote:
BAM LE BAM!quote:
Alles wat je niet kan zien kan je je herinnerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was denk ik ook wel leuker geweest op een groot scherm, niet op een ding van 30x40 ofzo
Preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Alles wat je niet kan zien kan je je herinneren
En die is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
Ik ken het ik heb al 5 jaar een irritante bijnaam op school.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |