Ze hebben `m nu geremaked in Amerikaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Das Experiment. Goede film. Zeker de Duitse
Dass dass kann!quote:
- Een witje is een ....quote:
Das ist scheissequote:
Het is alweer goed, zo te zienquote:
Heyquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is alweer goed, zo te zien![]()
Goedenavond btw
Nog 6 weken geduld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Waarom is Blind faith geen megahit geworden
eh?quote:
Omdat deze lekkerder is en het morgen lekker weer wordtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Waarom is Blind faith geen megahit geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:25 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben even afwassen
jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik ben even afwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Vergeet je penis niet
![]()
Ik ben even afwassen
ouwe sopkoning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:26 schreef Timo20 het volgende:
Zit je de aanbiedingen op play.com door te pluizen, kom je dit tegen:
[ afbeelding ]
#epicfail![]()
is die er ook in het zwart?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:26 schreef Timo20 het volgende:
Zit je de aanbiedingen op play.com door te pluizen, kom je dit tegen:
[ afbeelding ]
#epicfail![]()
werkt bij MTV/TMF maw nergens vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef CindieY het volgende:
Waar moet ik Tess Milne nu eigenlijk van kennen?
Wat verdwaalde TMF-programma's en tegenwoordig iets op MTV.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef CindieY het volgende:
van ekstraweekendbowlenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef CindieY het volgende:
quote:
Geen wonder dat ik haar niet ken. Die zenders kijk ik nooit, als ik al tv kijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat verdwaalde TMF-programma's en tegenwoordig iets op MTV.
quote:
donequote:
dan mis ik een stuk ekstra weekend en de dichtsbijzijnde is volgens mij al dichtquote:
Om half9 al? Leeuwarden zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mis ik een stuk ekstra weekend en de dichtsbijzijnde is volgens mij al dicht
Hoeksterend is half 9 inderdaad dichtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mis ik een stuk ekstra weekend en de dichtsbijzijnde is volgens mij al dicht
In Amsterdam gaan de meeste supermarkten al om 8 uur dicht.quote:
Zo! Dat was een vluggertje. Ze was goed nat. Het schuim stond er opquote:
woonde ik maar in een echte stadquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoeksterend is half 9 inderdaad dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |