Ze spot dan ook met dames die het niet kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:33 schreef mazaru het volgende:
Oh jongens, wat een goeie grap van Mo!! Ze gaat net doen of ze zwanger is. Oh, oh, oh, even wachten hoor. Ik moet even bijkomen! Wat een lolbroek! Je komt toch niet meer bij! Die heeft een carrière misgelopen als comédienne.![]()
Hij wil naast haar liggen en weer gaan SMAKKEN.quote:
krijg er ook een naar gevoel bij , wat een kwijl stelquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij wil naast haar liggen en weer gaan SMAKKEN.![]()
![]()
Inderdaad,over 2 weken snel nomineren en er uit tiefen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:34 schreef Flow3r het volgende:
waarom tiefen ze die Laura het programma niet uit? De redaktie moet toch ook zien dat ze niks toevoegt?
Ze heeft al werk. Dus die opmerking slaat nergens opquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:37 schreef r_onald het volgende:
[..]
Inderdaad,over 2 weken snel nomineren en er uit tiefen.
Snel naar het uwv werk zoeken en mee doen in de maatschappij.
Maar zal wel uitkering worden ,zo lui ..bleeg.
Zou ik ook zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ze heeft al werk. Dus die opmerking slaat nergens op.
Dat zou kindermishandeling zijn met zo een moeder. Maar waar haalt ze al die humor toch vandaan nu ze zo in de put zit om haar sexs partner.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:33 schreef mazaru het volgende:
Oh jongens, wat een goeie grap van Mo!! Ze gaat net doen of ze zwanger is. Oh, oh, oh, even wachten hoor. Ik moet even bijkomen! Wat een lolbroek! Je komt toch niet meer bij! Die heeft een carrière misgelopen als comédienne.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef rita1959 het volgende:
Gewoon Laura op de schopstoel donderdag, en weg er mee
die heb ik nie heurrrrrrrrrquote:
daar komt toch nix levends uit...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:39 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat zou kindermishandeling zijn met zo een moeder. Maar waar haalt ze al die humor toch vandaan nu ze zo in de put zit om haar sexs partner.
Nazi Flip keek vroeger scheel, en toen kreeg hij een operatiequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Philip lijkt een beetje op een buurjongetje van mij vroeger alleen dat kan niet want die keek scheel en Philip kijkt niet scheel. Maar hij lijkt er wel heel erg op maar goed toen was ie klein. Ik heb er nog foto's van maar goed als ie het niet is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |