Nou, de bruid mag langer dan de bruidegomquote:
datquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, de bruid mag langer dan de bruidegom
is er een negeerknop dan????quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, juist niet. Anders reageer ik niet.
Helaas..quote:
Hij staat waarschijnlijk ook tevergeefs op iedere datingsite die er bestaat geregistreerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Enige dansje wat ie 'kent', als tiener ging ie waarschijnlijk wel uit.. Nu loopt ie elke tv programma af voor een 'meisje'.
hey trollie, flip was vroeger echt scheel hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
operatie niet gelukt dan,lijkt clarence wel
Same here, same here...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
laura ligt gezellig in bedsorry kan niks leuks aan haar ontdekken. ik erger me dood aan dat wicht, net zo erg als alex
![]()
Je moet zeker zelf ook ingeschreven staan om hem daar in de bestanden te zoeken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij staat waarschijnlijk ook tevergeefs op iedere datingsite die er bestaat geregistreerd.
lekker dan ik heb ziggoquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De rode knop op je UPC afstandsbediening indrukken als je Secret Story kijkt
en later blijkt ze echt zwanger te zijn, van een badjasquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:33 schreef mazaru het volgende:
Oh jongens, wat een goeie grap van Mo!! Ze gaat net doen of ze zwanger is. Oh, oh, oh, even wachten hoor. Ik moet even bijkomen! Wat een lolbroek! Je komt toch niet meer bij! Die heeft een carrière misgelopen als comédienne.![]()
Misschien is die te vinden met de zoekopdracht "flapdrol".quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je moet zeker zelf ook ingeschreven staan om hem daar in de bestanden te zoeken?
Ik vind haar veel walgelijker dan Alex.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
laura ligt gezellig in bedsorry kan niks leuks aan haar ontdekken. ik erger me dood aan dat wicht, net zo erg als alex
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |