Laat mij 'maar meer niet snappen' , en lieg jij er maar een eind op los, ten koste van anderen. Vals sentiment is aan mij niet besteedt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht. Maar erg goed idee. Ga ik mn oma dan voor gebruiken, die is al niet goed.
(.......)
[..]
Dan snap je me niet, zoals je wel meer niet snapt. Ik weet dat ze dat heeft ''gebruikt''. Maar ik zie je probleem niet daarin.
Testquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Off Topic: Bij mij staan sommige mensen gewoon op negeer.
Hoe doe je dat??quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Off Topic: Bij mij staan sommige mensen gewoon op negeer.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
On Topic: Flip wil de laatste la vache qui rit voor Jo verstoppen. Slijmjurk.
quote:
Daar reageer ik gewoon niet op.quote:
Flipper keek vroeger toch ook scheel en heeft hiervoor een operatie gehad? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Philip lijkt een beetje op een buurjongetje van mij vroeger alleen dat kan niet want die keek scheel en Philip kijkt niet scheel. Maar hij lijkt er wel heel erg op maar goed toen was ie klein. Ik heb er nog foto's van maar goed als ie het niet is...
Wat ben je ook een skattie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest het echt opzoeken
Nee hoor, niet bij BeeQueen ;-)quote:
operatie niet gelukt dan,lijkt clarence welquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:22 schreef Enyma het volgende:
[..]
Flipper keek vroeger toch ook scheel en heeft hiervoor een operatie gehad? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Neen, juist niet. Anders reageer ik niet.quote:
Ik sta niet op negeerquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je ook een skattie.![]()
Ik ben er even weg van.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, juist niet. Anders reageer ik niet.
Ja bah bahquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:24 schreef sjampoeh het volgende:
flex en flauwra dag vandaag ? ik hoor en zie ze alleen maar![]()
![]()
Enige dansje wat ie 'kent', als tiener ging ie waarschijnlijk wel uit.. Nu loopt ie elke tv programma af voor een 'meisje'.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:27 schreef Candyfreak het volgende:
Alex: Gaan we met zijn allen hakken?
Hij kan toch niet hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |