Zei hij dat? Dat moet ie van iemand anders gehoord hebben zoiets verzint hij (kan hij) niet zelf verzinnen. Is dat door de stem in de kamer gezegd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef beequeen het volgende:
Faalex: het script staat niet meer vast.
Hehe dat is sportief, ben niet de grootste fan van haar ''meegepraat met anderequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik mag jouw heldere kijk wel
Goedemiddag trouwens u allen
Nog even en ze wil vriendjes worden met Sharon...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura is zo jaloers op Sharon, alleen omdat ze een goeie band heeft met Geer. Ja, bekstekker, eigen schuld.
5quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Maak uw keuze: En Laura gaat:
1) naar bed
2) languit met haar lange lantaarnpaal lichaam liggen
3) slapen
4) niks doen wat ze de hele dag al doet
5) 1 t/m 4
Nooit aan gedacht. Maar erg goed idee. Ga ik mn oma dan voor gebruiken, die is al niet goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij meldt je ook ziek op je werk omdat er iemand op sterven ligt en gaat vervolgens vrolijk een dagje naar het strand?
Dan snap je me niet, zoals je wel meer niet snapt. Ik weet dat ze dat heeft ''gebruikt''. Maar ik zie je probleem niet daarin.quote:Henk denkt nog dat het hier verzonnen is, hij bekijkt de filmpjes van Flashbox niet waar je laura het zelf hoort vertellen dat het verzonnen heeft.
Ik mis optie 6) verbannen naar de zolderquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Maak uw keuze: En Laura gaat:
1) naar bed
2) languit met haar lange lantaarnpaal lichaam liggen
3) slapen
4) niks doen wat ze de hele dag al doet
5) 1 t/m 4
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef Mokum020 het volgende:
Zo kijken alle vrouwen als ze een tijd getrouwd zijn, alleen Laura doet dat al na
1 dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |