Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
O ja, goed dat je het zegt! Ik moet vanmiddag echt even abonnement bij de sportschool gaan stopzetten... heb ik ook steeds geen zin inquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga alleen niet sporten vandaag.... ongesteld enzo. Dus dan ben ik altijd lui
Dus ga zo wel even de huiskamer zuigen en dweilen en een was erin gooien
Zonde van het geldquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, goed dat je het zegt! Ik moet vanmiddag echt even abonnement bij de sportschool gaan stopzetten... heb ik ook steeds geen zin in.
Daarom. Ik heb 27 jaar niet gesport, en in die 4 jaar dat ik het wel deed, veranderde er weinig qua gewicht en zo, dus dan maar terug naar de situatie van 4 jaar geleden, met minder lekkere tussendoortjesquote:
Ja als je echt helemaal niet meer gaat dan moet je hem opzeggen, anders zonde van het geldquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, goed dat je het zegt! Ik moet vanmiddag echt even abonnement bij de sportschool gaan stopzetten... heb ik ook steeds geen zin in.
Nee, sorry, dat soort dingen vind ik inderdaad nietsquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CambridgeWeet je wel met shakies enzo... dat vond je niks
[ code verwijderd ]
Vandaag mijn tweede afbouwweek, dus 1 cambridgeproduct minder en mag aardappel toevoegen en een boterham met mager beleg
dat word het moeilijkst denk ik, op gewicht blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat soort dingen vind ik inderdaad nietsMaar ik hoop voor jou dat het je lukt om op gewicht te blijven
![]()
![]()
Tof dat je dit bereikt hebt in elk geval!
Ik heb straks een afspraak bij een kliniek in gewichtsoperaties.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb 27 jaar niet gesport, en in die 4 jaar dat ik het wel deed, veranderde er weinig qua gewicht en zo, dus dan maar terug naar de situatie van 4 jaar geleden, met minder lekkere tussendoortjes.
Spannend Muck ... wel een heftige operatie hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb straks een afspraak bij een kliniek in gewichtsoperaties.
Het gaat op het moment niet echt goed met me en op aanraden van zowel de longarts en de internist heb ik me er eens in verdiept.
Ik twijfel nog heel erg, want het voelt een beetje als 'the easy way out', maar ik realiseer me ook wel dat als boodschappen doen mijn energievoorraad al leegzuigt, sporten gewoon niet haalbaar is. En doordat ik een kleine dikkie ben, worden mijn toch al vermoeide spieren nog meer belast door al het overgewicht dat ik ook nog eens mee moet slepen, dus dat er iets moet gebeuren is duidelijk.
Vandaag is de intake, om eens te kijken of het wat voor me is...
Ik weet het, ik heb me er behoorlijk in verdiept de laatste tijd, en hoop vandaag nog wat meer informatie in te kunnen winnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spannend Muck ... wel een heftige operatie hoor
Sterkte alvastquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Het gaat op het moment niet echt goed met me en op aanraden van zowel de longarts en de internist heb ik me er eens in verdiept.
Ik twijfel nog heel erg, want het voelt een beetje als 'the easy way out', maar ik realiseer me ook wel dat als boodschappen doen mijn energievoorraad al leegzuigt, sporten gewoon niet haalbaar is. En doordat ik een kleine dikkie ben, worden mijn toch al vermoeide spieren nog meer belast door al het overgewicht dat ik ook nog eens mee moet slepen, dus dat er iets moet gebeuren is duidelijk.
Goed bezig...quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb me er behoorlijk in verdiept de laatste tijd, en hoop vandaag nog wat meer informatie in te kunnen winnen
Dank jequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterkte alvast.
Lijkt me moeilijk, die beslissing, maar als het voor je gezondheid beter is, dan kan het wel verstandig zijn, natuurlijk.
Ik hoop het!quote:
Spannend, maar ook te begijpen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar biedt deze oplossing je wel de mogelijkheid om te blijven genieten van je eigen kookkunsten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Dank je
Mja, ik ben in principe erg tegen 'snijden in een gezond lichaam', maar het wordt eens tijd dat ik inzie dat dit GEEN gezond lichaam is
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:49 schreef Toekito het volgende:
IJsbeertje wordt vrijdag lichtblauw
In Diergaarde Blijdorp zal een week lang een lichtblauw ijsbeertje rondlopen. De actie is bedacht om het product VicksBlue te promoten, de sponsor van het dier. Volgens de pr-medewerker van het bedrijf staat in het sponsorcontract dat het ijsbeertje enkele malen per jaar van kleur kan veranderen. Hij nodigt iedereen uit om op 1 april naar het spuiten van het beertje te komen kijken: "We doen dat uiterst diervriendelijk. We brengen hem in slaap en dan gaan we hem voorzichtig airbrushen met diervriendelijke verf."
[ afbeelding ]
@Muck succes lieverd
Ja terecht, heeft mijn moeder met haar operatie ook gedaan, bij het ene ziekenhuis mocht ze na een dag al naar huis en de volgende dag terug komen, bij het andere ziekenhuis moest ze minimaal 3 dagen blijven met een drain enzo ... Best bizar als je het zo bekijkt...quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Ik ben wel zo realistisch dat als me niet aanstaat wat ze te vertellen hebben vanmiddag, ik gewoon een ander zoek of een andere methoden
ik wou even slim lijkenquote:
Sterkte meisquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik werd eerst al boosquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend, maar ook te begijpen hoor
Wat voor ziekenhuis?
Met matequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar biedt deze oplossing je wel de mogelijkheid om te blijven genieten van je eigen kookkunsten?
Welke dag is het ook weer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:49 schreef Toekito het volgende:
IJsbeertje wordt vrijdag lichtblauw
In Diergaarde Blijdorp zal een week lang een lichtblauw ijsbeertje rondlopen. De actie is bedacht om het product VicksBlue te promoten, de sponsor van het dier. Volgens de pr-medewerker van het bedrijf staat in het sponsorcontract dat het ijsbeertje enkele malen per jaar van kleur kan veranderen. Hij nodigt iedereen uit om op 1 april naar het spuiten van het beertje te komen kijken: "We doen dat uiterst diervriendelijk. We brengen hem in slaap en dan gaan we hem voorzichtig airbrushen met diervriendelijke verf."
[ afbeelding ]
@Muck succes lieverd
Bizar dat soort verschillen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja terecht, heeft mijn moeder met haar operatie ook gedaan, bij het ene ziekenhuis mocht ze na een dag al naar huis en de volgende dag terug komen, bij het andere ziekenhuis moest ze minimaal 3 dagen blijven met een drain enzo ... Best bizar als je het zo bekijkt...
Marijke dat valt me van je tegen...........ben blij dat je er in trapt je bent de derde. Hier op het werk ook al 2quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sterkte meis
[..]
Ik werd eerst al boosen toen bedacht ik het me ook
![]()
Dan kom ik vaker bij jullie eten! Zo zonde van je kookkunsten anders!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:53 schreef Muck het volgende:
Met mate
Als in: twee hapjes, en de rest is voor jou en Toek
haha, ach jah, wel meer berichten op internetquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sterkte meis
[..]
Ik werd eerst al boosen toen bedacht ik het me ook
![]()
good luckquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat huishoudelijke klusjes doen
Tot later
doei doei scheurneusquote:
ik ookquote:
hoi debiel...........oh je zei mobielquote:
Ja, anders had ik wel gezegd 'net als Toek'quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoi debiel...........oh je zei mobiel
aaaah... jullie zijn echt lief samenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, anders had ik wel gezegd 'net als Toek'
Goed he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aaaah... jullie zijn echt lief samen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
WOKquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k trek ooglid omhoog om ook even te kijken![]()
Wokken dokquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
Wok!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
Wokquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
Hoi lieverdquote:
ik ben heel lief!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Goedemorgen Limboquote:
Als het je uitkomtquote:
Ha dich!quote:
Merelquote:
Heeerlijkquote:
Wel okequote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeerlijk
Hoe ging het rijden liefje?
koppeling en gas tegelijk ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel okeaf en toe klooien met de versnellingspook
En met achteruit inparkeren ruikt het alsof er iets in de fik staatDus ik doe iets niet goed of de auto gaat stuk
Crazyquote:
Mpggquote:
Marijkkk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel![]()
![]()
Ben je vrij of moet je werken vandaag?
En ik wil jou zo graag weer eens zien!Kun jij 16 april heel toevallig?
Hahahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En met achteruit inparkeren ruikt het alsof er iets in de fik staatDus ik doe iets niet goed of de auto gaat stuk
neuh is niet nodigquote:
ok, maar dat kan eventueel die lucht veroorzaken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neuh is niet nodigmisschien als het heel erg afloopt maar verder is gas geven niet nodig in zijn achteruit.....
Hmm, mijn vriend heeft er bijna nooit last van zegt ie, behalve als ie heeeel hard achteruit rijdtquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, maar dat kan eventueel die lucht veroorzaken.
heb ik ook wel eens als ik mn koppeling te lang half ingedrukt houd en veel gas geef
16 april? Wat is er dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:41 schreef Enfermera het volgende:
Marijk, 16 april heb ik een avonddienstEn had ik je ook al een DM over gestuurd..?
Of had je die nog niet gezien?
Dan wil Marijke Enfermerel op de koffie vragen.quote:
Ah, ik dacht al... is er dan weer een meet georganiseerd, waarop ik niet kanquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wil Marijke Enfermerel op de koffie vragen.
Ikeaquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin om iets leuks te gaan doen dit weekend... Maar wat?
Jij ook alquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik zag trouwens aan de TT wie dit topic geopend had
Denk dat het zoiets wordt ja, hoewel ik eigenlijk morgen binnen zou moeten zitten om huiswerk te makenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga lekker een boswandeling maken of naar het strand morgen wordt hartstikke mooi weer
Juhquote:
Pindakaasquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa dat is leukkkkquote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeerlijk
Hoe ging het rijden liefje?
Je kan toch wel eventjes weg... Even een frisse neus halen, de hele dag huiswerk maken wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets wordt ja, hoewel ik eigenlijk morgen binnen zou moeten zitten om huiswerk te maken
[..]
Juh
True, maar ik ken mezelf, als ik ga wandelen ofzo ben ik zó de hele dag bezigquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch wel eventjes weg... Even een frisse neus halen, de hele dag huiswerk maken wordt je ook niet vrolijk van
Dan blijf je de hele dag lekker binnen zitten...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar ik ken mezelf, als ik ga wandelen ofzo ben ik zó de hele dag bezig
Dan ga je éérst leren, en dan wandelen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar ik ken mezelf, als ik ga wandelen ofzo ben ik zó de hele dag bezig
Dan is er wel een semi meet hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Crazy![]()
[..]
Mpgg![]()
[..]
Marijkkk!![]()
Vanochtend vrij, straks avonddienstEn jij?
Oeh, ik zal even in mn agenda kijken!![]()
[..]
HahahaJa ff wennen he
Komt goed!
Ik ben nu anders hard bezig!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is er wel een semi meet hoorWanna come?
En Merel, nee niet gezienMaar DM heeft ook een tijd niet goed gewerkt
Ik heb het niet over jouquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:13 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat allemaal superfantastisch soepel hier
Goed, alleen heb ik vooral zin om even terug te kruipen in bed... verder druk met werkquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou![]()
Maar hoe ist?
Ik ben al vanaf 9 uur bezig met een klusje van 10 minuten, maar het lijkt hier de zoete inval welquote:
Kun je niet ergens een dutje inlassen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, alleen heb ik vooral zin om even terug te kruipen in bed... verder druk met werk.
En hoe is het nu met jou dan?.
Nog heeeeeeel eventjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 9 uur bezig met een klusje van 10 minuten, maar het lijkt hier de zoete inval wel
en vanochtend 38 mailtjes in mijn mailbox
Maar he, bijna weekend![]()
![]()
Huh waar?quote:
Ik ben niet zo van de middagdutjes... en dan nog, bellen ze me ongetwijfeld wakkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je niet ergens een dutje inlassen?Je werkt nu toch thuis?
Hier gaat het wel, ben toe aan weekend
Ah joh, komt helemaal goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Broodje met kaas
En een lekker bakkie thee
Oh, dan maar meer theequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de middagdutjes... en dan nog, bellen ze me ongetwijfeld wakker.
En ik ben ook wel toe aan weekend... morgen eens wat leuks verzinnen om buiten te doen.
Mja ik zou niet weten WAT ik dan niet goed doe.. er kan volgens mij niet zoveel fout gaan.. In zijn achteruit en GAANquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, komt helemaal goedIk klooi soms ook nog steeds
Hoort erbij
Mhh... doe je iets misschien niet goed met de koppeling? Dat wil nog wel eens stinken namelijk
[..]
Lekker
Ik heb mijn lunch al op, broodjes salami en een champignonsoepje
Middag medekleuterquote:
Te veel slippende koppeling? Je gaf geen gas he zei je?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik zou niet weten WAT ik dan niet goed doe.. er kan volgens mij niet zoveel fout gaan.. In zijn achteruit en GAAN
Oeh jij had ook een lekkere lunch zeg..
Nee gas geven hoeft nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Middag medekleuter![]()
[..]
Te veel slippende koppeling? Je gaf geen gas he zei je?
Ja, lekker makkelijk ook vooralEn vanmiddag een snickers
Ik las weer ff heel fout, geloof ikquote:
Nou ja, dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee gas geven hoeft nietdan ga ik veelste hard achteruit
Oeh een snickers
Anders regel je even eenquote:
Nah weinig plannen, ik zou naar ikea gaan maar het gaat net ff te hard allemaal met de centjes, Sander was echt aan een nieuwe fiets toe dus die heb ik net besteld. En verder mja rondjes rijdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet ik het ook nietWeet ook niets van jullie auto af
Ja, ik had er nog eentjeSpeciaal voor vanmiddag
Heb jij nog plannen dit weekend?
Lekker toch, rondjes rijdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah weinig plannen, ik zou naar ikea gaan maar het gaat net ff te hard allemaal met de centjes, Sander was echt aan een nieuwe fiets toe dus die heb ik net besteld. En verder mja rondjes rijden
oh museumweekendquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker toch, rondjes rijden![]()
Ik hoop zondag me fit genoeg te voelen om nog even een flink rondje te rijden
![]()
En het is museumweekend he, dus heel veel dingen zijn gratis of met korting
Dus msischien leuk voor de kindjes?
Whehehe, is een wekeend een eend die je wekt?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders regel je even eendit weekend, dan is je hard weer wat minder vol
Maar Nemoquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh museumweekendhmm eens even zien
* LovelyLady is een beetje een cultuurbarbaar
Wacht eens even... Ging Koen niet ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar NemoWij gaan zondag met de kindjes, is gratis
![]()
Soms he, dan heb ik best goede ideeenquote:
quote:
JAquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms he, dan heb ik best goede ideeenGing jij niet morgen bij Joysa eten?
Volgens mij gaat morgen niet door?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
De conclusie van Thijs na het badderen/ douchen: Mama heeft geen piemel, wel billen!
Mooi, dan is er hopelijk een weekje zonder Freudiaanse verlezingen van jou kantquote:
Ook als die in A'dam isquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij gaat morgen niet door?
Iets met BBQ?
Wat is het toch een slimme jongenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
De conclusie van Thijs na het badderen/ douchen: Mama heeft geen piemel, wel billen!
Ja, en daarna stappen in A'damquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is het toch een slimme jongen![]()
![]()
Leuk is dat, die lekker onbevangen dingen
Ik zeg Whisky proevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, en daarna stappen in A'dam
Ik zeg doen.
quote:
Wanneerquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
Nemo is in A'dam, hoezo ver weg?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens Sander hebben jongens een piemel en meisjes niet
Hoe simpel he?
Nemo... das voor ons een beetje ver weg
Ik zat met iets anders in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nemo is in A'dam, hoezo ver weg?
ik gellof dat Koen ook zondag gaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat zou grappig zijn
Zal ik eens navragen als ik em nog zie op Fok!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gellof dat Koen ook zondag gaat
quote:
Nee, is gewoon voor iedereen gratisquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke heb je dan een museum jaarkaart nodig?
He Goldylocksquote:
Zal wel druk wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool
[..]
[..]
Nee, is gewoon voor iedereen gratisDus, waar spreken we af?
laters marijkequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Goldylocks
Ik ga aan het werk, laters!![]()
quote:
quote:
Werk zequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Goldylocks
Ik ga aan het werk, laters!![]()
* DaMart eet buiten de deur vandaagquote:Hertengoulash en Hertensoep voor inwoners Zandvoort
Omdat er de afgelopen maanden een ware hertenplaag is geweest in Zandvoort, heeft de gemeente Zandvoort een goedmakertje aangeschaft voor alle inwoners. Een slimme Zandvoortse ondernemer heeft een idee uitgewerkt en dit blijkt in met name de Scandinavische landen een enorm succes. Aanstaande vrijdag is er voor iedere inwoner van Zandvoort een gratis literblik Zandvoortse hertengoulash en een literblik Zandvoortse hertensoep af te halen bij het VVV-kantoor. Met de introductie van Zandvoortse hertensoep en hertengoulash hoopt men een nieuwe markt aan te boren. Immers, de Zandvoortse bramenlikeur en het Zandvoorts likeurtje doen het erg goed en dus is aan de reeks Zandvoortse producten nu ook een lekkere hertensoep en hertengoulash toegevoegd. De soep en goulash is gemaakt volgens oude Finse recepten.
Ik moet van MPG aan jou vragen hoe ik koffie vlekken van de muur krijg?quote:
klinkt goed.quote:
Door de muur te wittenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet van MPG aan jou vragen hoe ik koffie vlekken van de muur krijg?
doekje met afwasmiddel will do meestal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:
you never knowquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk goulash en soep gaan halen!
Hm, ok..quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doekje met afwasmiddel will do meestal.
Ik heb het ook nooit op mijn muur zitten, hooguit op mijn scherm of toetsenbord
Ja, jammer hequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkTot 4 uur
En balen van die avonddienst
Oh, dat zal het zijn dan, ik dacht ook al, waarom krijg ik niks terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is er wel een semi meet hoorWanna come?
En Merel, nee niet gezienMaar DM heeft ook een tijd niet goed gewerkt
maar serieus, probeer het met afwasmiddelquote:
Een paar jaar geleden zou er kunst uit een bunker worden gehaald half april... op 30 maart bleek de kunst zo aangetast te zijn door vocht, dat men het 'overmorgen' al uit de bunker zou gaan halen... daar stond de cameraploeg van de NOS dan, terwijl de burgemeester uit de bunker stapte en '1 april' riepquote:
ff serieuse reply vanuit mij (zijn zeldzaam)quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat toch opnieuw witten worden denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar serieus, probeer het met afwasmiddel
en anders met latex en een roller
ga jij ookquote:
Gooi dan ook geen koffie tegen de muur!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat toch opnieuw witten worden denk ik
Ik dacht dat de muur dorst hadquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gooi dan ook geen koffie tegen de muur!
Misschien ik ben er over na aan het denkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga jij ook
Kans is idd groot dat ik er ook ben met de family
of alles leuk is weet ik niet, maar als ik zo op de site kijk is er zat voor alle leeftijdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien ik ben er over na aan het denken
Ik weet niet of het voor Koen zo leuk is eigenlijk of dat hij net even te klein is
SOLquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:14 schreef Solique het volgende:
Zo, terug van lunch
Heb gelukkig weer wat werk liggen![]()
Kijken hoelang het duurt voordat dit weg is.
Ik ben in overleg met vriendliefquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of alles leuk is weet ik niet, maar als ik zo op de site kijk is er zat voor alle leeftijden
Kebab?quote:
Tsjickquote:
Wij gaan welquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga jij ook
Kans is idd groot dat ik er ook ben met de family
Koenquote:
Llquote:
Koenquote:
Duckiequote:
Ladyquote:
Olaquote:
Gekquote:
Jeroen wil ook welquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan welDus zal ik je even m'n nummer PMen kunnen we smsen als jij ook gaat
Gatverquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kebab?
Broodje bal?
Of gewoon een boterham met pindakaas met hagelslag
Jij lust dus ook geen snickers?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GatverJa, ik heb nu een boterham met pindakaas en 1 met pasta
mijn lunch was:quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GatverJa, ik heb nu een boterham met pindakaas en 1 met pasta
quote:
Ik heb een snickers voor vanmiddagquote:
Neequote:
Gezondquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn lunch was:
2 loempias, een kaassouflee en een broodje met pepercervelaat
We gaan ook met de treinquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als je nou met de trein komt, dan treffen we elkaar op CS
![]()
GFquote:
Dat is jammer voor jouquote:
hahaha is goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan welDus zal ik je even m'n nummer PMen kunnen we smsen als jij ook gaat
Ja wij hadden toch nog niets in de planning, ik heb nog een gratis NS kaart, hoef alleen voor J met korting te kopen en 1 railrunnerquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
Dus een aantal gaan zondag naar Nemo lees ik zo?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een snickers voor vanmiddag
als wij gaan parkeren we in Abcoude en nemen daar de trein.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wij hadden toch nog niets in de planning, ik heb nog een gratis NS kaart, hoef alleen voor J met korting te kopen en 1 railrunner
en toegang is gratis
Have fun, ik ga wat blauwe plekken verzamelen en uitdelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wij hadden toch nog niets in de planning, ik heb nog een gratis NS kaart, hoef alleen voor J met korting te kopen en 1 railrunner
en toegang is gratis
Ik vind niet dat ik iets mis hoorquote:
XDquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een snickers voor vanmiddag
je kunt ook parkeren bij de Arenaquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als wij gaan parkeren we in Abcoude en nemen daar de trein.
We hebben nl niet allemaal een OV chipkaart
Wij ook nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als wij gaan parkeren we in Abcoude en nemen daar de trein.
We hebben nl niet allemaal een OV chipkaart
ik ben dan wel me m'n vrouw he, zal d'r wel vooraf melden dat ik wellicht wat bekenden tegenkomquote:
Wil hij ook al zo'n baan als DM heeft?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
Koen wil niet slapen, ligt te zingen in zijn bed: TREINTREIN TREEEEEEEEEEEINNNNN treintrein treeeeeeiiiiiinnnn
Abcoude = gratis parkeren, Arena aardig aan de prijsquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunt ook parkeren bij de Arena
Wij gaan met de draagvleugelboot vanuit Velsen
nou zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik iets mis hoor![]()
![]()
[..]
XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
11 en 12quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Sym hoe oud zijn jouw kindjes ook alweer?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou zegPffff nou hooorrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*whips hair back & forth*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pffff nou hooorrrrr.![]()
*whips hair back & forth*
Oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., je haar danst
![]()
Jurist?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil hij ook al zo'n baan als DM heeft?
frituurquote:
Ik vind elke leeftijd leuk tot nu toe, ik bedoel elke leeftijd heeft wel iets.. (natuurlijk ook de mindere kantenquote:
quote:
Is die dan nog niet op?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:35 schreef Koen66 het volgende:
zometeen ff een stukkie vlaai scoren, collega = jarig
moet eerst het halve pand door, minuut of 5 lopen. Hadden tot na de lunch gewacht met gebakquote:
nog ff dan is het ook overquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn kind uit bed halenkreng wil nie slapen
Ja duh, Thijsquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En Thijs vonde ze helemaal geweldig
Dus vanavond lekker op tijd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn kind uit bed halenkreng wil nie slapen
Zeker omdat de meeste dan niet zo'n groot stuk hoevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet eerst het halve pand door, minuut of 5 lopen. Hadden tot na de lunch gewacht met gebak
Ahwwwquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
[ afbeelding ]
Mjaquote:
Nou ook niet echt, laat eten want Sander moet naar zwemlesquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja duh, Thijs
[..]
Dus vanavond lekker op tijd?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
[ afbeelding ]
Thijs (links) en zijn overbuurman in het ziekenhuisquote:
Achgos!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs (links) en zijn overbuurman in het ziekenhuis![]()
Ze scheelden anderhalve week
Dat is een groot verschilquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
'mijnalbum'wordt om inhoudelijke redenen geblokkeerdquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos!Jeutje. En allebei op tijd geboren of wat?
zo'n foto heb ik ook van Justine en haar neefjequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ze misschien suikerziekte?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
En de moeder van die reus was heeeeeel klein en dun![]()
grappig is dat he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo'n foto heb ik ook van Justine en haar neefje
Maar ze was dan ook 10 weken te vroeg
Geen ideeeee, maar hij was best gemiddeld hoor, Thijs was gewoon heel klein..quote:
pr0nquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'mijnalbum'wordt om inhoudelijke redenen geblokkeerd
WTF
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
En de moeder van die reus was heeeeeel klein en dun![]()
wat een poeeeeepjeeequote:
Dat kan ook, het is een maal een feit dat vrouwen met suikerziekte grotere/zwaardere kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen ideeeee, maar hij was best gemiddeld hoor, Thijs was gewoon heel klein..
Jaaa..ik moest even die albums inkijken, anders ging Mijn Album ze verwijderenquote:
Koen was ook zwaar, en ik heb ook geen suikerziektequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ook, het is een maal een feit dat vrouwen met suikerziekte grotere/zwaardere kinderen krijgen.
Haha jaquote:
Kommaaaaaaquote:
Goed excuusquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa..ik moest even die albums inkijken, anders ging Mijn Album ze verwijderen![]()
Tsja, dan moet je wel even spammen he
wat is zwaar?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen was ook zwaar, en ik heb ook geen suikerziekte
zelfs in de zwangerschap op suiker getest (3 keer zelfs)
Is het zo zwaar 3 keer geprikt worden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen was ook zwaar, en ik heb ook geen suikerziekte
zelfs in de zwangerschap op suiker getest (3 keer zelfs)
En enfer ook vast wel... die zal ook wel vaker prikken denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het zo zwaar 3 keer geprikt worden?
Mijn zusje doet het zo bij je hoor
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het zo zwaar 3 keer geprikt worden?
Mijn zusje doet het zo bij je hoor
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En enfer ook vast wel... die zal ook wel vaker prikken denk ik
En wat is je favo locatie om te prikken?quote:
Ik zou het niet weten maar mijn zusje zit op 4 keer daags prikken en dan ook nog 4 keer daags spuitenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En enfer ook vast wel... die zal ook wel vaker prikken denk ik
Ah, zo prikken... enfer doet het niet bij haarzelfquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar mijn zusje zit op 4 keer daags prikken en dan ook nog 4 keer daags spuiten
Zij moet wel. Dat snap ik maar daarom kan ze bloed prikken bij andere wel doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zo prikken... enfer doet het niet bij haarzelf
Legotreinenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:49 schreef Ladylike het volgende:
Zo, lego ligt in de emmers om lekker schoon te worden
Alleen moet mijn kleine nog geduld kweken om te wachten voordat hij ermee kan gaan spelen
Onze lego hebben we 10 jaar geleden weggedaan maar gisteren vonden we een enorme hoeveelheid naast de winkel (in een oude wasmiddelendoos)
ff lekker afsoppen en dan hoef ik dat niet te kopen
Tis trouwens een complete treinset van lego met dus de elektrische delen nog erbij
Mochten die defect zijn dan lukt JF het wel om die te fixen
We hebben dan ook geen moment getwijfeld om het mee te nemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Legotreinen![]()
Een vriend van me zou er bijna een moord voor doen om zn collectie uit te breiden
Jep, das wel zwaar... MiniDuck was maar 6...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zwaar, het was een flinkerd van ruim 9 pond
jezusquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zwaar, het was een flinkerd van ruim 9 pond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |