Wokken dokquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k trek ooglid omhoog om ook even te kijken![]()
Wok!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
Wokquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
Hoi lieverdquote:
ik ben heel lief!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, anders had ik wel gezegd 'net als Toek'
Goedemorgen Limboquote:
Als het je uitkomtquote:
Ha dich!quote:
Merelquote:
Heeerlijkquote:
Wel okequote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeerlijk
Hoe ging het rijden liefje?
koppeling en gas tegelijk ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel okeaf en toe klooien met de versnellingspook
En met achteruit inparkeren ruikt het alsof er iets in de fik staatDus ik doe iets niet goed of de auto gaat stuk
Crazyquote:
Mpggquote:
Marijkkk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel![]()
![]()
Ben je vrij of moet je werken vandaag?
En ik wil jou zo graag weer eens zien!Kun jij 16 april heel toevallig?
Hahahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel okeaf en toe klooien met de versnellingspook
En met achteruit inparkeren ruikt het alsof er iets in de fik staatDus ik doe iets niet goed of de auto gaat stuk
neuh is niet nodigquote:
ok, maar dat kan eventueel die lucht veroorzaken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neuh is niet nodigmisschien als het heel erg afloopt maar verder is gas geven niet nodig in zijn achteruit.....
Hmm, mijn vriend heeft er bijna nooit last van zegt ie, behalve als ie heeeel hard achteruit rijdtquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, maar dat kan eventueel die lucht veroorzaken.
heb ik ook wel eens als ik mn koppeling te lang half ingedrukt houd en veel gas geef
16 april? Wat is er dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:41 schreef Enfermera het volgende:
Marijk, 16 april heb ik een avonddienstEn had ik je ook al een DM over gestuurd..?
Of had je die nog niet gezien?
Dan wil Marijke Enfermerel op de koffie vragen.quote:
Ah, ik dacht al... is er dan weer een meet georganiseerd, waarop ik niet kanquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wil Marijke Enfermerel op de koffie vragen.
Ikeaquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin om iets leuks te gaan doen dit weekend... Maar wat?
Jij ook alquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik zag trouwens aan de TT wie dit topic geopend had
Denk dat het zoiets wordt ja, hoewel ik eigenlijk morgen binnen zou moeten zitten om huiswerk te makenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga lekker een boswandeling maken of naar het strand morgen wordt hartstikke mooi weer
Juhquote:
Pindakaasquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa dat is leukkkkquote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeerlijk
Hoe ging het rijden liefje?
Je kan toch wel eventjes weg... Even een frisse neus halen, de hele dag huiswerk maken wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets wordt ja, hoewel ik eigenlijk morgen binnen zou moeten zitten om huiswerk te maken
[..]
Juh
True, maar ik ken mezelf, als ik ga wandelen ofzo ben ik zó de hele dag bezigquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch wel eventjes weg... Even een frisse neus halen, de hele dag huiswerk maken wordt je ook niet vrolijk van
Dan blijf je de hele dag lekker binnen zitten...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar ik ken mezelf, als ik ga wandelen ofzo ben ik zó de hele dag bezig
Dan ga je éérst leren, en dan wandelen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar ik ken mezelf, als ik ga wandelen ofzo ben ik zó de hele dag bezig
Dan is er wel een semi meet hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Crazy![]()
[..]
Mpgg![]()
[..]
Marijkkk!![]()
Vanochtend vrij, straks avonddienstEn jij?
Oeh, ik zal even in mn agenda kijken!![]()
[..]
HahahaJa ff wennen he
Komt goed!
Ik ben nu anders hard bezig!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is er wel een semi meet hoorWanna come?
En Merel, nee niet gezienMaar DM heeft ook een tijd niet goed gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |