Ik zeg niksquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:49 schreef Toekito het volgende:
IJsbeertje wordt vrijdag lichtblauw
In Diergaarde Blijdorp zal een week lang een lichtblauw ijsbeertje rondlopen. De actie is bedacht om het product VicksBlue te promoten, de sponsor van het dier. Volgens de pr-medewerker van het bedrijf staat in het sponsorcontract dat het ijsbeertje enkele malen per jaar van kleur kan veranderen. Hij nodigt iedereen uit om op 1 april naar het spuiten van het beertje te komen kijken: "We doen dat uiterst diervriendelijk. We brengen hem in slaap en dan gaan we hem voorzichtig airbrushen met diervriendelijke verf."
[ afbeelding ]
@Muck succes lieverd
Ja terecht, heeft mijn moeder met haar operatie ook gedaan, bij het ene ziekenhuis mocht ze na een dag al naar huis en de volgende dag terug komen, bij het andere ziekenhuis moest ze minimaal 3 dagen blijven met een drain enzo ... Best bizar als je het zo bekijkt...quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Ik ben wel zo realistisch dat als me niet aanstaat wat ze te vertellen hebben vanmiddag, ik gewoon een ander zoek of een andere methoden
ik wou even slim lijkenquote:
Sterkte meisquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb straks een afspraak bij een kliniek in gewichtsoperaties.
Het gaat op het moment niet echt goed met me en op aanraden van zowel de longarts en de internist heb ik me er eens in verdiept.
Ik twijfel nog heel erg, want het voelt een beetje als 'the easy way out', maar ik realiseer me ook wel dat als boodschappen doen mijn energievoorraad al leegzuigt, sporten gewoon niet haalbaar is. En doordat ik een kleine dikkie ben, worden mijn toch al vermoeide spieren nog meer belast door al het overgewicht dat ik ook nog eens mee moet slepen, dus dat er iets moet gebeuren is duidelijk.
Vandaag is de intake, om eens te kijken of het wat voor me is...
Ik werd eerst al boosquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend, maar ook te begijpen hoor
Wat voor ziekenhuis?
Met matequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar biedt deze oplossing je wel de mogelijkheid om te blijven genieten van je eigen kookkunsten?
Welke dag is het ook weer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:49 schreef Toekito het volgende:
IJsbeertje wordt vrijdag lichtblauw
In Diergaarde Blijdorp zal een week lang een lichtblauw ijsbeertje rondlopen. De actie is bedacht om het product VicksBlue te promoten, de sponsor van het dier. Volgens de pr-medewerker van het bedrijf staat in het sponsorcontract dat het ijsbeertje enkele malen per jaar van kleur kan veranderen. Hij nodigt iedereen uit om op 1 april naar het spuiten van het beertje te komen kijken: "We doen dat uiterst diervriendelijk. We brengen hem in slaap en dan gaan we hem voorzichtig airbrushen met diervriendelijke verf."
[ afbeelding ]
@Muck succes lieverd
Bizar dat soort verschillen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja terecht, heeft mijn moeder met haar operatie ook gedaan, bij het ene ziekenhuis mocht ze na een dag al naar huis en de volgende dag terug komen, bij het andere ziekenhuis moest ze minimaal 3 dagen blijven met een drain enzo ... Best bizar als je het zo bekijkt...
Marijke dat valt me van je tegen...........ben blij dat je er in trapt je bent de derde. Hier op het werk ook al 2quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sterkte meis
[..]
Ik werd eerst al boosen toen bedacht ik het me ook
![]()
Dan kom ik vaker bij jullie eten! Zo zonde van je kookkunsten anders!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:53 schreef Muck het volgende:
Met mate
Als in: twee hapjes, en de rest is voor jou en Toek
haha, ach jah, wel meer berichten op internetquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sterkte meis
[..]
Ik werd eerst al boosen toen bedacht ik het me ook
![]()
good luckquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat huishoudelijke klusjes doen
Tot later
doei doei scheurneusquote:
ik ookquote:
hoi debiel...........oh je zei mobielquote:
Ja, anders had ik wel gezegd 'net als Toek'quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoi debiel...........oh je zei mobiel
aaaah... jullie zijn echt lief samenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, anders had ik wel gezegd 'net als Toek'
Goed he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aaaah... jullie zijn echt lief samen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, anders had ik wel gezegd 'net als Toek'
WOKquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k trek ooglid omhoog om ook even te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |