moet eerst het halve pand door, minuut of 5 lopen. Hadden tot na de lunch gewacht met gebakquote:
nog ff dan is het ook overquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn kind uit bed halenkreng wil nie slapen
Ja duh, Thijsquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En Thijs vonde ze helemaal geweldig
Dus vanavond lekker op tijd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn kind uit bed halenkreng wil nie slapen
Zeker omdat de meeste dan niet zo'n groot stuk hoevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet eerst het halve pand door, minuut of 5 lopen. Hadden tot na de lunch gewacht met gebak
Ahwwwquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
[ afbeelding ]
Mjaquote:
Nou ook niet echt, laat eten want Sander moet naar zwemlesquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja duh, Thijs
[..]
Dus vanavond lekker op tijd?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
[ afbeelding ]
Thijs (links) en zijn overbuurman in het ziekenhuisquote:
Achgos!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs (links) en zijn overbuurman in het ziekenhuis![]()
Ze scheelden anderhalve week
Dat is een groot verschilquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
'mijnalbum'wordt om inhoudelijke redenen geblokkeerdquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos!Jeutje. En allebei op tijd geboren of wat?
zo'n foto heb ik ook van Justine en haar neefjequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ze misschien suikerziekte?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
En de moeder van die reus was heeeeeel klein en dun![]()
grappig is dat he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo'n foto heb ik ook van Justine en haar neefje
Maar ze was dan ook 10 weken te vroeg
Geen ideeeee, maar hij was best gemiddeld hoor, Thijs was gewoon heel klein..quote:
pr0nquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'mijnalbum'wordt om inhoudelijke redenen geblokkeerd
WTF
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
En de moeder van die reus was heeeeeel klein en dun![]()
wat een poeeeeepjeeequote:
Dat kan ook, het is een maal een feit dat vrouwen met suikerziekte grotere/zwaardere kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen ideeeee, maar hij was best gemiddeld hoor, Thijs was gewoon heel klein..
Jaaa..ik moest even die albums inkijken, anders ging Mijn Album ze verwijderenquote:
Koen was ook zwaar, en ik heb ook geen suikerziektequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ook, het is een maal een feit dat vrouwen met suikerziekte grotere/zwaardere kinderen krijgen.
Haha jaquote:
Kommaaaaaaquote:
Goed excuusquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa..ik moest even die albums inkijken, anders ging Mijn Album ze verwijderen![]()
Tsja, dan moet je wel even spammen he
wat is zwaar?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen was ook zwaar, en ik heb ook geen suikerziekte
zelfs in de zwangerschap op suiker getest (3 keer zelfs)
Is het zo zwaar 3 keer geprikt worden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen was ook zwaar, en ik heb ook geen suikerziekte
zelfs in de zwangerschap op suiker getest (3 keer zelfs)
En enfer ook vast wel... die zal ook wel vaker prikken denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het zo zwaar 3 keer geprikt worden?
Mijn zusje doet het zo bij je hoor
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het zo zwaar 3 keer geprikt worden?
Mijn zusje doet het zo bij je hoor
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En enfer ook vast wel... die zal ook wel vaker prikken denk ik
En wat is je favo locatie om te prikken?quote:
Ik zou het niet weten maar mijn zusje zit op 4 keer daags prikken en dan ook nog 4 keer daags spuitenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En enfer ook vast wel... die zal ook wel vaker prikken denk ik
Ah, zo prikken... enfer doet het niet bij haarzelfquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar mijn zusje zit op 4 keer daags prikken en dan ook nog 4 keer daags spuiten
Zij moet wel. Dat snap ik maar daarom kan ze bloed prikken bij andere wel doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zo prikken... enfer doet het niet bij haarzelf
Legotreinenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:49 schreef Ladylike het volgende:
Zo, lego ligt in de emmers om lekker schoon te worden
Alleen moet mijn kleine nog geduld kweken om te wachten voordat hij ermee kan gaan spelen
Onze lego hebben we 10 jaar geleden weggedaan maar gisteren vonden we een enorme hoeveelheid naast de winkel (in een oude wasmiddelendoos)
ff lekker afsoppen en dan hoef ik dat niet te kopen
Tis trouwens een complete treinset van lego met dus de elektrische delen nog erbij
Mochten die defect zijn dan lukt JF het wel om die te fixen
We hebben dan ook geen moment getwijfeld om het mee te nemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Legotreinen![]()
Een vriend van me zou er bijna een moord voor doen om zn collectie uit te breiden
Jep, das wel zwaar... MiniDuck was maar 6...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zwaar, het was een flinkerd van ruim 9 pond
jezusquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zwaar, het was een flinkerd van ruim 9 pond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |