Wij gaan welquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga jij ook
Kans is idd groot dat ik er ook ben met de family
Koenquote:
Llquote:
Koenquote:
Duckiequote:
Ladyquote:
Olaquote:
Gekquote:
Jeroen wil ook welquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan welDus zal ik je even m'n nummer PMen kunnen we smsen als jij ook gaat
Gatverquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kebab?
Broodje bal?
Of gewoon een boterham met pindakaas met hagelslag
Jij lust dus ook geen snickers?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GatverJa, ik heb nu een boterham met pindakaas en 1 met pasta
mijn lunch was:quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GatverJa, ik heb nu een boterham met pindakaas en 1 met pasta
quote:
Ik heb een snickers voor vanmiddagquote:
Neequote:
Gezondquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn lunch was:
2 loempias, een kaassouflee en een broodje met pepercervelaat
We gaan ook met de treinquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als je nou met de trein komt, dan treffen we elkaar op CS
![]()
GFquote:
Dat is jammer voor jouquote:
hahaha is goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan welDus zal ik je even m'n nummer PMen kunnen we smsen als jij ook gaat
Ja wij hadden toch nog niets in de planning, ik heb nog een gratis NS kaart, hoef alleen voor J met korting te kopen en 1 railrunnerquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
Dus een aantal gaan zondag naar Nemo lees ik zo?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een snickers voor vanmiddag
als wij gaan parkeren we in Abcoude en nemen daar de trein.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wij hadden toch nog niets in de planning, ik heb nog een gratis NS kaart, hoef alleen voor J met korting te kopen en 1 railrunner
en toegang is gratis
Have fun, ik ga wat blauwe plekken verzamelen en uitdelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wij hadden toch nog niets in de planning, ik heb nog een gratis NS kaart, hoef alleen voor J met korting te kopen en 1 railrunner
en toegang is gratis
Ik vind niet dat ik iets mis hoorquote:
XDquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een snickers voor vanmiddag
je kunt ook parkeren bij de Arenaquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als wij gaan parkeren we in Abcoude en nemen daar de trein.
We hebben nl niet allemaal een OV chipkaart
Wij ook nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als wij gaan parkeren we in Abcoude en nemen daar de trein.
We hebben nl niet allemaal een OV chipkaart
ik ben dan wel me m'n vrouw he, zal d'r wel vooraf melden dat ik wellicht wat bekenden tegenkomquote:
Wil hij ook al zo'n baan als DM heeft?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
Koen wil niet slapen, ligt te zingen in zijn bed: TREINTREIN TREEEEEEEEEEEINNNNN treintrein treeeeeeiiiiiinnnn
Abcoude = gratis parkeren, Arena aardig aan de prijsquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunt ook parkeren bij de Arena
Wij gaan met de draagvleugelboot vanuit Velsen
nou zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik iets mis hoor![]()
![]()
[..]
XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
11 en 12quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Sym hoe oud zijn jouw kindjes ook alweer?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou zegPffff nou hooorrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*whips hair back & forth*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pffff nou hooorrrrr.![]()
*whips hair back & forth*
Oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., je haar danst
![]()
Jurist?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil hij ook al zo'n baan als DM heeft?
frituurquote:
Ik vind elke leeftijd leuk tot nu toe, ik bedoel elke leeftijd heeft wel iets.. (natuurlijk ook de mindere kantenquote:
quote:
Is die dan nog niet op?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:35 schreef Koen66 het volgende:
zometeen ff een stukkie vlaai scoren, collega = jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |