quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gellof dat Koen ook zondag gaat
quote:
Nee, is gewoon voor iedereen gratisquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke heb je dan een museum jaarkaart nodig?
He Goldylocksquote:
Zal wel druk wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool
[..]
[..]
Nee, is gewoon voor iedereen gratisDus, waar spreken we af?
laters marijkequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Goldylocks
Ik ga aan het werk, laters!![]()
quote:
quote:
Werk zequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Goldylocks
Ik ga aan het werk, laters!![]()
* DaMart eet buiten de deur vandaagquote:Hertengoulash en Hertensoep voor inwoners Zandvoort
Omdat er de afgelopen maanden een ware hertenplaag is geweest in Zandvoort, heeft de gemeente Zandvoort een goedmakertje aangeschaft voor alle inwoners. Een slimme Zandvoortse ondernemer heeft een idee uitgewerkt en dit blijkt in met name de Scandinavische landen een enorm succes. Aanstaande vrijdag is er voor iedere inwoner van Zandvoort een gratis literblik Zandvoortse hertengoulash en een literblik Zandvoortse hertensoep af te halen bij het VVV-kantoor. Met de introductie van Zandvoortse hertensoep en hertengoulash hoopt men een nieuwe markt aan te boren. Immers, de Zandvoortse bramenlikeur en het Zandvoorts likeurtje doen het erg goed en dus is aan de reeks Zandvoortse producten nu ook een lekkere hertensoep en hertengoulash toegevoegd. De soep en goulash is gemaakt volgens oude Finse recepten.
Ik moet van MPG aan jou vragen hoe ik koffie vlekken van de muur krijg?quote:
klinkt goed.quote:
Door de muur te wittenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet van MPG aan jou vragen hoe ik koffie vlekken van de muur krijg?
doekje met afwasmiddel will do meestal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet van MPG aan jou vragen hoe ik koffie vlekken van de muur krijg?
quote:
you never knowquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk goulash en soep gaan halen!
Hm, ok..quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doekje met afwasmiddel will do meestal.
Ik heb het ook nooit op mijn muur zitten, hooguit op mijn scherm of toetsenbord
Ja, jammer hequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkTot 4 uur
En balen van die avonddienst
Oh, dat zal het zijn dan, ik dacht ook al, waarom krijg ik niks terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is er wel een semi meet hoorWanna come?
En Merel, nee niet gezienMaar DM heeft ook een tijd niet goed gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |