Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ik durf eigenlijk niet de wiki te gaan doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik ben er nog even. Stel je voor dat er wat belangrijks gebeurt
oeps typoquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 294 Marijkezwolle
02. 174 RockNijntje
03. 140 Trevland
04. 136 MPG
05. 134 Whiskers2009
06. 130 Muck
07. 116 Stuart
08. 114 LovelyLady
09. 107 Pheno
10. 107 Koen66
11. 095 DaMart
12. 093 Dr_Flash
13. 086 suikertaartje
14. 086 Barreltje
15. 086 Crazy-M
16. 073 Symphonic
17. 068 JJH
18. 065 Joysa
19. 065 TheFamousMan
20. 062 littledrummergirl
Reeks-statistieken!
Hoe is het in huize Trev ?quote:
jah ook rustigquote:
ik ben 1 grote grapquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Grapjesdag![]()
Gaan jullie een grap uithalen?
neequote:
I Am just an illusionquote:
1 van de 400.000 in Nederlandquote:
DUCKHUNTquote:
quote:
Hmm... ik ben wel eens vriendelijker begroetquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Hmm... ik ben wel eens vriendelijker begroet![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Hmm... ik ben wel eens vriendelijker begroet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het was een grapje dat net. 1 APRIL
een plaatje van duck huntquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
access denied... weet niet wat voor plaatje dat was...
[..]owja, jij bent 12, dus nog helemaal vol van dingen als 1 april grappen
![]()
haha excuseerquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Deze:quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
hip plaatje, die kende ik nog nietquote:
ik zoek en ik vindquote:
gast ... die details hoeven wij nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:30 schreef minkuukel het volgende:
Morning medeleuters![]()
Nog een klein rukkie![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:30 schreef minkuukel het volgende:
Morning medeleuters![]()
Nog een klein rukkie![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gast ... die details hoeven wij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:32 schreef minkuukel het volgende:
[..]
weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:32 schreef minkuukel het volgende:
[..]
weekend
jij begonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik alweer aan de 4de bak theequote:
Mie toequote:
met Mie ?quote:
zwem zequote:Op vrijdag 1 april 2011 07:54 schreef Barretje80 het volgende:
snel douchen en spulletjes bij elkaar zoeken en gaan zwemmen met gupje
tot later vandaag!
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:54 schreef Barretje80 het volgende:
snel douchen en spulletjes bij elkaar zoeken en gaan zwemmen met gupje
tot later vandaag!
hier denk ik weer kebabquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:54 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar als lunch heb ik wel lekker roti
eigenlijk niet ....quote:
Morgequote:
Mij tiener noemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
Morge Zwolle, Niet Betredende Tiener en Da Mart
jah ik ben je nog steeds vergetequote:
Goedemorgen kuukeltjequote:
Gekke meneerquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
Morge Zwolle, Niet Betredende Tiener en Da Mart
Succes met te laat komenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen kuukeltje![]()
Ja, het is wel ok hier
[..]
Gekke meneer
En nu naar het werk, ben al te laatTot later
quote:
eeehquote:
Het nut van het bijhouden van oude topics is? Naast vulling voor een OP?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al verzaken?.
Vijf topics is niks... gisteren ontbraken er 12.
spanky spankquote:
Historie bijhouden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het nut van het bijhouden van oude topics is? Naast vulling voor een OP?
Ja, maar niet als je het lekker vind.quote:
Staat al in de MyAts van de meesten hier. En anders een werkende search.quote:
Het is traditie en hoort er gewoon bij. Maar nu mag iemand anders het bijwerken, ik heb dat de afgelopen dagen al genoeg gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat al in de MyAts van de meesten hier. En anders een werkende search.
Ik klik er wel eens op hoor, als ik iets wil terugzoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
Of je hebt een probleem met tellen, dat kan ook, als het nu 3251 is snapt ook wel iedereen dat er een 3056 is geweest. Voor de rest heeft niemand wat aan die linkjes, want als je iets specifieks zoekt, dan gebruik je de search
Hey Fubarquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggel allemaal
* _F.U.B.A.R_ laat ook weer es zn kop zien
Dan ben je lang bezigquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik klik er wel eens op hoor, als ik iets wil terugzoeken.
Had ik er maar vier, ook op mijn rug, soms best handig!quote:
bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
vooral met kinderenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ik er maar vier, ook op mijn rug, soms best handig!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
de grote ham vraagjah, de kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
de grote ham vraagNaast de vele hois, doeis, welterusten en "ik heb geen zin in huiswerk"? Neuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Daarom wil ik er vier!quote:
1 April, jonguhquote:
Nee, deze waren in feb al uit.quote:
zal ik ook zeggen jahquote:
Exchange listing?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
weet iemand het woord beursnotering in het engels?
Check het even, dit komt uit het blote kale bolletjequote:
Nah, too much.quote:
maar goed ook, anders kon je je bed verkopenquote:
google translater ???quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
weet iemand het woord beursnotering in het engels?
Nee hoor, want bed is ook van H en die is nog niet uitgeslapenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar goed ook, anders kon je je bed verkopen
mooi zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast de vele hois, doeis, welterusten en "ik heb geen zin in huiswerk"? Neuh.
crazyquote:
Martquote:
Ruilen? Mag jij mijn huiswerk maken en dan ga ik voor jou werkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op het werk, ik heb zo geen zin in vandaag![]()
Dan ga je nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op het werk, ik heb zo geen zin in vandaag![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
Heren en dames naar wie ik nog niet gezwaaid had vandaag
Zepuutjuhquote:
* Pien85 terugzwaaitquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
Heren en dames naar wie ik nog niet gezwaaid had vandaag
ze is er alquote:
quote:
Pienieminiequote:
max 14 graadjes dacht ikquote:
Morgen al wat te doen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:53 schreef Pien85 het volgende:
Mart, we moeten nog een date afsprekenEn dat moeten we eigenlijk snel doen, als we eind april willen, want mijn agenda is 'n beetje vol
Hmquote:
Eh... Niet echt, maar moet echt even huiswerk af gaan maken dit weekend, want anders ben ik te laat met inleverenquote:
Is goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HmNouja, als 't droog blijft kan ik m'n nieuwe schoenen wel aan denk ik
[..]
Eh... Niet echt, maar moet echt even huiswerk af gaan maken dit weekend, want anders ben ik te laat met inleverenAls ik het vandaag red dan hoor je het, ok?
End an taart halenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, straks allebei het huis uit om onze nieuwe contracten te tekenen
Geniale timing
Ik heb liever slagroomtaartquote:
waar in zuid oost if i may ask ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:01 schreef Solique het volgende:
Vandaag laatste dag werken in Amsterdam Zuid, volgende week vakantie daarna mag ik in Amsterdam Zuid-Oost beginnen.
Eerst vandaag maar eens overleven want ben nu al dood op, ik ben vroeg naar huis vandaag
Ik heb J al weggebracht en Koen, en nu staat hij scheef in een vakquote:
Royal Bank of Scotland aan de Paasheuvelweg (vlakbij AMC)quote:
ff kiekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Royal Bank of Scotland aan de Paasheuvelweg (vlakbij AMC)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Juist oefenen, en gewoon een supermarkt met parkeerplaats kiezen die of niet zo druk, of heel groot is. En dan doe je er maar 4 keer over om in een vak te komen, het zij zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb J al weggebracht en Koen, en nu staat hij scheef in een vak
En ja met de auto... maar weet alleen niet waar ik boodschappen ga doen.. supermarkten en parkeerplaatsen zijn niet mijn beste dingen
Dicht bij een fokker werken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ff kieken
dam das wel heel dicht bijnog geen 500m lol
hmm ok ... wat moeten we hiervan denkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
Loop ik hier achter een bureau van een vendor rep langs, zit ie habbo hotel te spelen
Kerel van ong. 40, met lang haar, sik, heavy metal type...![]()
da was ook de afstand tot Droxzquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ff kieken
dam das wel heel dicht bijnog geen 500m lol
hihihi Hopquote:
Zo lief ben jij he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Juist oefenen, en gewoon een supermarkt met parkeerplaats kiezen die of niet zo druk, of heel groot is. En dan doe je er maar 4 keer over om in een vak te komen, het zij zo
Ik deed dat zelf ook hoor, je moet het jezelf gewoon niet te moeilijk makenquote:
oh dat zou heel goed kunnenquote:
what did you do deedeequote:Op vrijdag 1 april 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehe..meneer taart moet vanmiddag niet te enthousiast zijn cola en tonic openmaken
IK nietsquote:
ligt ook vaak aan degene waar je hem naast zetquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed dat zelf ook hoor, je moet het jezelf gewoon niet te moeilijk maken![]()
Hoe vaak heb je nou helemaal in deze auto gereden, dat kost even tijd om te wennen![]()
En soms doe ik er nog steeds drie keer over om in een vakje te komen..tsja. Maar ik kom er wel in
mja die was verhuisd laat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oh dat zou heel goed kunnen
die heb ik ook al eeuwen niet meer gezien of gesproken lol
Dank je wel... soms heb ik dit echt even nodigquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed dat zelf ook hoor, je moet het jezelf gewoon niet te moeilijk maken![]()
Hoe vaak heb je nou helemaal in deze auto gereden, dat kost even tijd om te wennen![]()
En soms doe ik er nog steeds drie keer over om in een vakje te komen..tsja. Maar ik kom er wel in
nee, ik geef gewoon toe dat dat echt aan mij ligtquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
ligt ook vaak aan degene waar je hem naast zet
Bij mijn moeder in de straat komt elke dag een dame van de thuiszorg iets doen bij een mevrouw aan de overkant. Die thuiszorgdame wacht altijd een eeuwigheid in de auto tot er 3 plekken naast elkaar vrij zijn en dan gaat ze pas inparkeren. Ik denk dat ze elke dag te laat isquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh ja maar die blijven niet uren op springen staan dus laat hem straks nog maar even schuddenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
IK niets![]()
Hij heeft zijn flessen niet opgeruimd en Thijs vindt schudden met flessen erg leuk
Ik snap dat heusquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel... soms heb ik dit echt even nodig
Ik ga boodschappen doen.. luiers bij de Dirx in de reclame en daarna boodschappen doen bij mijn vertrouwde Deen
O, maar dat heb ik ook wel hoor, dat ik niet in een keer goed in het vak kom of sta... als het hier voor de deur leeg is, sta ik regelmatig in eerste instantie in twee vakkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toedeloe schatjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat heus![]()
Je vertrouwde Deen, waar je weet hoe het er uitziet, en je de parkeerplaats en vakjes kent
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
IK niets![]()
Hij heeft zijn flessen niet opgeruimd en Thijs vindt schudden met flessen erg leuk
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij mijn moeder in de straat komt elke dag een dame van de thuiszorg iets doen bij een mevrouw aan de overkant. Die thuiszorgdame wacht altijd een eeuwigheid in de auto tot er 3 plekken naast elkaar vrij zijn en dan gaat ze pas inparkeren. Ik denk dat ze elke dag te laat is
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja maar die blijven niet uren op springen staan dus laat hem straks nog maar even schudden
Klopt... en dan heb je nog mensen die hun auto parkeren terwijl daar eigenlijk maar net ruimte voor is... en mag je via de passagierskant instappen omdat aan de andere kant de deur niet open kanquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt ook vaak aan degene waar je hem naast zet
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
O, maar dat heb ik ook wel hoor, dat ik niet in een keer goed in het vak kom of sta... als het hier voor de deur leeg is, sta ik regelmatig in eerste instantie in twee vakken.
Daag, autorijmevrouwquote:
quote:
ok, ik had zaterdag, wou ik instappen, had 1 of andere josti hem zo dicht op me gezet dat ik niet kon instappen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik geef gewoon toe dat dat echt aan mij ligt
weet je hoe leuk dat is als je een autostoeltje hebt waar je kind nog in moet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt... en dan heb je nog mensen die hun auto parkeren terwijl daar eigenlijk maar net ruimte voor is... en mag je via de passagierskant instappen omdat aan de andere kant de deur niet open kan.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt... en dan heb je nog mensen die hun auto parkeren terwijl daar eigenlijk maar net ruimte voor is... en mag je via de passagierskant instappen omdat aan de andere kant de deur niet open kan.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, ik had zaterdag, wou ik instappen, had 1 of andere josti hem zo dicht op me gezet dat ik niet kon instappen.
tussen de spiegels zat nog maar net een centimeter ruimte![]()
maar file parkeren doe ik bijna met mn ogen dicht
't is echt heel erg. Op woensdag komt ze altijd nét op 't moment dat de scholen (2 basisscholen daar in de straat) uit gaan... Dan staat ze dus een half uur met dr alarmlichten aan op de weg te wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo erg ben ik nou ook weer niet..ik fileparkeer als een malle, alleen soms doe ik daar dan 5 minuten over..soit.
O, fileparkeren is ook niet mijn sterkste punt. Sinds ik in een straat woon waar dat niet meer hoeft, gaat dat wat minderquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo erg ben ik nou ook weer niet..ik fileparkeer als een malle, alleen soms doe ik daar dan 5 minuten over..soit.
OMG!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:19 schreef Pien85 het volgende:
't is echt heel erg. Op woensdag komt ze altijd nét op 't moment dat de scholen (2 basisscholen daar in de straat) uit gaan... Dan staat ze dus een half uur met dr alarmlichten aan op de weg te wachten
wtf hoe kom jij aan je rijbewijs? jullie hebben geen eens auto's daar in brabant.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:19 schreef littledrummergirl het volgende:
inparkeren vind ik ook lastigheb al zes jaar mn rijbewijs maar achteruit fileparkeren met n onbekende lange auto kan ik echt niet
achteruit inparkeren op een parkeerplaats doe ik ook nooit
eehm ik kom ook uit brabant, en heb ook mn rijbewijsquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
wtf hoe kom jij aan je rijbewijs? jullie hebben geen eens auto's daar in brabant.
oh, dat laatste is erg herkenbaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:19 schreef littledrummergirl het volgende:
inparkeren vind ik ook lastigheb al zes jaar mn rijbewijs maar achteruit fileparkeren met n onbekende lange auto kan ik echt niet
achteruit inparkeren op een parkeerplaats doe ik ook nooit
halsband parkieten ?quote:
ik heb m dan ook in zwolle gehaald ( t pasje danquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
wtf hoe kom jij aan je rijbewijs? jullie hebben geen eens auto's daar in brabant.
idd, lang leve de eigen opritquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, fileparkeren is ook niet mijn sterkste punt. Sinds ik in een straat woon waar dat niet meer hoeft, gaat dat wat minder.
quote:
ja idd, om te kijken of ik t nog kanquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat laatste is erg herkenbaar![]()
ik doe dat misschien twee keer per jaar, als er 4 vakken naast elkaar leeg zijn
mja, ik had net mn rijbewijs, en 2 maanden later ging ik met een maat naar luxemburg in de autoquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb m dan ook in zwolle gehaald ( t pasje dande lessen heb ik in breda gehad... Damn wat was de eerste keer in rotterdam rijden eng zeg, overal trams, vierbaansrotonde hofplein
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je hoe leuk dat is als je een autostoeltje hebt waar je kind nog in moet?
dat heb ik ook gedaan, die gast woonde zelfs niet bij ons in de straatquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik heb toen wel een briefje onder de ruitenwisser van de buurman gedaan, om hem te bedanken voor zijn sociale parkeergedrag en dat hij zo goed rekening hield met anderen die ook hun auto nog in wilden.
Ik bedoelde de parkeerplaatsbuurman, niet de huisbuurman... het was bij een winkelcentrum.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, die gast woonde zelfs niet bij ons in de straat
netjes opgelost imhoquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik heb toen wel een briefje onder de ruitenwisser van de buurman gedaan, om hem te bedanken voor zijn sociale parkeergedrag en dat hij zo goed rekening hield met anderen die ook hun auto nog in wilden.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
.
okquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde de parkeerplaatsbuurman, niet de huisbuurman... het was bij een winkelcentrum.
haha, is wel erg makkelijk hequote:
mijn ouders hebben n zaffira, en daar ben ik wel eens door de kofferbak naar binnen geklommen omdat geen enkele deur nog open konquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok![]()
bij mij was het in de straat.
Echt irri die mensen komen aanrijden, pleuren de auto neer en klaar
Kijken nog eens niet hoe ze staan
Jep, alhoewel ik inparken niet echt lastig vind, mijn rij instructeur heeft me daarvoor een goed trucje geleerdquote:
Vertelquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, alhoewel ik inparken niet echt lastig vind, mijn rij instructeur heeft me daarvoor een goed trucje geleerd
mja ik pleur hem ook eigenlijk overal inquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, alhoewel ik inparken niet echt lastig vind, mijn rij instructeur heeft me daarvoor een goed trucje geleerd
O, ik zet hem er ook wel tussen, maar soms duurt het even wat langerquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik pleur hem ook eigenlijk overal inzolang ik zie dat ik kwa lengte in de ruimte kan, dan is het alleen een kwestie van sturen.
Doe wel altijd achteruit file parkeren.
voorruit file parkeren is gewoon zwaar irritant
ik doe het eigenlijk meestal op gevoel.quote:
Ja, dat!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zet hem er ook wel tussen, maar soms duurt het even wat langer.
Continue op 1 snelheid blijven rijden, indraaien als de koplampen/achterkant van de andere auto ter hoogte van de rugleuning van de achterbank zijn en weer terugsturen ter hoogte van je spiegels, dan krijg ik m bijna altijd netjes in 1 keer strak langs de stoep en zelfs in een klein gaatjequote:
dit dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Continue op 1 snelheid blijven rijden, indraaien als de koplampen/achterkant van de andere auto ter hoogte van de rugleuning van de achterbank zijn en weer terugsturen ter hoogte van je spiegels, dan krijg ik m bijna altijd netjes in 1 keer strak langs de stoep en zelfs in een klein gaatje
Avondquote:
quote:
Mogguh,quote:
werkt als een tierelierquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Continue op 1 snelheid blijven rijden, indraaien als de koplampen/achterkant van de andere auto ter hoogte van de rugleuning van de achterbank zijn en weer terugsturen ter hoogte van je spiegels, dan krijg ik m bijna altijd netjes in 1 keer strak langs de stoep en zelfs in een klein gaatje
morgequote:
BRABO!quote:
LIMBO!quote:
ik kom !!!!quote:
Is inderdaad in Tilburg dat we bbq-enquote:
gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is inderdaad in Tilburg dat we bbq-en
Jaquote:
Bij mij wel... ach ja, wie weet heb jij straks een ander trucje wat je wel helptquote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij wel... ach ja, wie weet heb jij straks een ander trucje wat je wel helpt
Bij mij werkt het wel, maar dan nog steeds regelmatig niet in één keer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij wel... ach ja, wie weet heb jij straks een ander trucje wat je wel helpt
zo heb ik m ook geleerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
its a girly thingquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel, maar dan nog steeds regelmatig niet in één keer.
Iets met diepte zien (eigenlijk niet zo veel) en ruimtelijk inzicht
* Crazy-M zwaait vrolijk terugquote:
laten we het daar maar op houdenquote:
Ik heb alleen zin in het weekend in de aanbiedingquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:52 schreef Symphonic het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje zin in de aanbieding?
Ik weet niet waar ik de mijne gelaten heb.
Ik heb wel zin in slapen..is dat wat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:52 schreef Symphonic het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje zin in de aanbieding?
Ik weet niet waar ik de mijne gelaten heb.
quote:
Grappig, als een vrouw een opmerking als deze maakt, dan is het een soort begrip...quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden![]()
crazyquote:
trevquote:
werk ze trevquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
, bijna weekend
Bis Later Lui![]()
PGquote:
symquote:
Het is toch echt een feitquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
Grappig, als een vrouw een opmerking als deze maakt, dan is het een soort begrip...
en als een man het doet, is het discriminerend![]()
quote:
Lekker... gister lekker nog gebubbeld, onder anderequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
Eerste wasje is klaar, even een nieuwe er in gooien en dan lekker in bad![]()
Hey Dromerquote:
Muckyquote:
nope, nog 4 uurtjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mensen
Is het al tijd om vrij te zijn?
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
zo, nu maar is kijken of ik nog iets van mn test rapport van gister kan maken
dat handschrift van mij soms ....
Hier nog iets minder dan 6quote:
ja maar eens klinkt niet in deze zin vind ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!!!!![]()
Ik ben vrij hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mensen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar eens klinkt niet in deze zin vind ik![]()
Dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar eens klinkt niet in deze zin vind ik![]()
oeh, ook lekkerquote:
quote:
Ik nietquote:
En sorry, maar het staat echt domquote:
Nee, want ik ben al anderhalf jaar vrijquote:
Jeejquote:
Wel okeequote:Hoe is het vandaag dan meisje?
Bijna. Toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:Mensen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sorry, maar het staat echt domEn dat ben je vast niet...
nog lang nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna. Toch?
Zeg alsjeblieft dat het zo is.
Ik zou er een gewoonte van makenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar soms, soms, type ik het ook een keer goed
Ik ben vrijquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mensen
Waar moest je ook alweer heen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, want ik ben al anderhalf jaar vrij
[..]
Jeej
[..]
Wel okee
Ik had best nog een paar uurtjes willen slapen eigenlijk, maar ik moet zo de deur uit
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna. Toch?
Zeg alsjeblieft dat het zo is.
quote:
Woah!!! Goed man!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben vrij
En ik ben vandaag officieel 23,5 kilo afgevallen
whoooo! Wat goed!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben vrij
Cambridgequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang geledenHoe ist?
[..]
Woah!!! Goed man!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe je er precies voor als ik vragen mag?
1 2 3 4 5 | Gewicht 88,8 - 65,3 Vet (%) 43,5 - 32,8 Vocht (kg) 40,7 - 47,2 BMI 30,73 - 22,60 Vetmassa (kg) 38,6 - 21,4 |
op 1 dagquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben vrij
Ja ik werd vanmorgen wakker en was opeens 23,5 kilo lichterquote:
Hoe lang ben je, en hoe lang heb je erover gedaan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CambridgeWeet je wel met shakies enzo... dat vond je niks
[ code verwijderd ]
Vandaag mijn tweede afbouwweek, dus 1 cambridgeproduct minder en mag aardappel toevoegen en een boterham met mager beleg
haha, maar zo ben ik nu eenmaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou er een gewoonte van maken![]()
waar kunnen we aanschuiven ?quote:
Ik ben 1,71 meter en ben 12-11-2010 begonnen. (20 weken)quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe lang ben je, en hoe lang heb je erover gedaan?
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in slapen..is dat wat?
Hai lieverdquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang geledenHoe ist?
[..]
Woah!!! Goed man!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe je er precies voor als ik vragen mag?
Dat is inderdaad hartstikke goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 1,71 meter en ben 12-11-2010 begonnen. (20 weken)
Gemiddel 1 kilo (gezond) afgevallen per week
droompjequote:
muckquote:
Dat zal inderdaad behoorlijk lastig zijn!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu komt de grootste uitdaging
Op gewicht blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |