Is inderdaad in Tilburg dat we bbq-enquote:
gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is inderdaad in Tilburg dat we bbq-en
Jaquote:
Bij mij wel... ach ja, wie weet heb jij straks een ander trucje wat je wel helptquote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij wel... ach ja, wie weet heb jij straks een ander trucje wat je wel helpt
Bij mij werkt het wel, maar dan nog steeds regelmatig niet in één keer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij wel... ach ja, wie weet heb jij straks een ander trucje wat je wel helpt
zo heb ik m ook geleerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Continue op 1 snelheid blijven rijden, indraaien als de koplampen/achterkant van de andere auto ter hoogte van de rugleuning van de achterbank zijn en weer terugsturen ter hoogte van je spiegels, dan krijg ik m bijna altijd netjes in 1 keer strak langs de stoep en zelfs in een klein gaatje
its a girly thingquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel, maar dan nog steeds regelmatig niet in één keer.
Iets met diepte zien (eigenlijk niet zo veel) en ruimtelijk inzicht
* Crazy-M zwaait vrolijk terugquote:
laten we het daar maar op houdenquote:
Ik heb alleen zin in het weekend in de aanbiedingquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:52 schreef Symphonic het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje zin in de aanbieding?
Ik weet niet waar ik de mijne gelaten heb.
Ik heb wel zin in slapen..is dat wat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:52 schreef Symphonic het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje zin in de aanbieding?
Ik weet niet waar ik de mijne gelaten heb.
quote:
Grappig, als een vrouw een opmerking als deze maakt, dan is het een soort begrip...quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden![]()
crazyquote:
trevquote:
werk ze trevquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
, bijna weekend
Bis Later Lui![]()
PGquote:
symquote:
Forum Opties | |
---|---|