ze is er alquote:
quote:
Pienieminiequote:
max 14 graadjes dacht ikquote:
Morgen al wat te doen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:53 schreef Pien85 het volgende:
Mart, we moeten nog een date afsprekenEn dat moeten we eigenlijk snel doen, als we eind april willen, want mijn agenda is 'n beetje vol
Hmquote:
Eh... Niet echt, maar moet echt even huiswerk af gaan maken dit weekend, want anders ben ik te laat met inleverenquote:
Is goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HmNouja, als 't droog blijft kan ik m'n nieuwe schoenen wel aan denk ik
[..]
Eh... Niet echt, maar moet echt even huiswerk af gaan maken dit weekend, want anders ben ik te laat met inleverenAls ik het vandaag red dan hoor je het, ok?
End an taart halenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, straks allebei het huis uit om onze nieuwe contracten te tekenen
Geniale timing
Ik heb liever slagroomtaartquote:
waar in zuid oost if i may ask ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:01 schreef Solique het volgende:
Vandaag laatste dag werken in Amsterdam Zuid, volgende week vakantie daarna mag ik in Amsterdam Zuid-Oost beginnen.
Eerst vandaag maar eens overleven want ben nu al dood op, ik ben vroeg naar huis vandaag
Ik heb J al weggebracht en Koen, en nu staat hij scheef in een vakquote:
Royal Bank of Scotland aan de Paasheuvelweg (vlakbij AMC)quote:
ff kiekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Royal Bank of Scotland aan de Paasheuvelweg (vlakbij AMC)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Juist oefenen, en gewoon een supermarkt met parkeerplaats kiezen die of niet zo druk, of heel groot is. En dan doe je er maar 4 keer over om in een vak te komen, het zij zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb J al weggebracht en Koen, en nu staat hij scheef in een vak
En ja met de auto... maar weet alleen niet waar ik boodschappen ga doen.. supermarkten en parkeerplaatsen zijn niet mijn beste dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |