Een wandelingquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Over de meet, ik vind de weekend van 22 april een goede datum. Utrecht vind ik best, maar het is mooi weer dus het lijkt me leuk om een wandeling te doen ergens in de stad.
Tenminste buiten zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Een wandeling
Halcon, kom je ook?
Das een troll.. maar wel een aardige. Kom je naar de meet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor achterlijke randdebiel.
God wat een topic.
Ga maar snel in je bed liggen ja. En vooral gezond blijven etenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef richard_prf het volgende:
Mja ik ben te moe om uit te gaan anyway. Ik heb best veel gewerkt afgelopen week. Volgende week is het rustig dus ga ik volgende zaterdag wel weer.
Toen ik vorige week die bar uitliep had ik sterk het gevoel dat jij bij de uitgang stondquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tenminste buiten zitten. Tegelijkertijd ergens waar niet te veel mensen gaan meeluisteren.
Niet als iedereen zeker weet dat ik Schenkstroop ben van fok.quote:
Succes in elk geval, ik hoop voor je dat ze nog wat van zich laat horen en dat je nog een keer gaat afspreken. En dat je dan wat minder nuchter gaat reageren ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef erik81 het volgende:
[..]
Als ze nog wat van zich laat horen wel, maar ik laat de bal ff bij haar liggen
[..]
Wel een beetje denk ik, maar geen idee hoe dat nou eigenlijk zou moeten voelen dus herkennen is niet zo makkelijk
Die woont niet in Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Een wandeling
Halcon, kom je ook?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben al weg uit Nederland. Achterlijk kutland dat het is. Poel van verderft en binnen nu en 40 jaar zo failliet als McHammer.
N'ja, wat doe je eraan?quote:
Dat is al erg dichtbij, maar je kan toch niet weten hoe het weer gaat worden? Mja ik zal het knap vinden als die meet ook echt daadwerkelijk gaat plaats vinden, succes in elk geval ik hoop dat er nog meer mensen zich meldenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Over de meet, ik vind de weekend van 22 april een goede datum. Utrecht vind ik best, maar het is mooi weer dus het lijkt me leuk om een wandeling te doen ergens in de stad.
Kom je ook?quote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is al erg dichtbij, maar je kan toch niet weten hoe het weer gaat worden? Mja ik zal het knap vinden als die meet ook echt daadwerkelijk gaat plaats vinden, succes in elk geval ik hoop dat er nog meer mensen zich melden
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk het niet. Ik schaam me hevig voor de dingen die ik hier heb gezegd op forum wat overigens wel mijn oprechte gedachtes zijn, maar in echt weet natuurlijk helemaal niemand van mijn situatie af.quote:
Schuldgevoel is idd geen goed motief. Maar je bent zelf toch ook benieuwd naar de mensen die je al noemde. Dat is een beter motief. Als de vertrouwde mensen komen dan zou je het moeten doen. Eigenlijk zou iedereen die het topic heeft meegemaakt moeten komen. Aapjes kijken vind ik een denigrerende term. Daar hou ik mij verre van.quote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga me schuldig voelen als ik niet ga komen op zo'n meet terwijl er mensen tijd in steken om het te organiseren, maar als ik er geen goed gevoel bij heb dan moet ik nee zeggen. De praktijk heeft al eerder uitgewezen voor mij dat ik me erg slecht ga voelen als ik ja zeg terwijl ik eigenlijk nee bedoel.
Gezegd is gezegd nu moet je wel komen!quote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
Ik ga aanwezig zijn denk ik.
lijkt me wel grappig.
Maar goed,ik zit nu wel redelijk dronken in de kroeg.
fotos aubquote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
Ik ga aanwezig zijn denk ik.
lijkt me wel grappig.
Maar goed,ik zit nu wel redelijk dronken in de kroeg.
Ik zorg er wel voor dat er geen ongemakkelijke stiltes zullen zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Dat moet wel echt iets geweldigs worden die meet..
Allemaal sociaal onhandige mensen in een nieuwe situatie waar ze elkaar voor het eerst irl zien, ongemakklijke stiltes enz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |