Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef Joysa het volgende:
Straks in bed weer eens een poging doen tot lezen
Ik lees altijd in bedquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef Joysa het volgende:
Straks in bed weer eens een poging doen tot lezen
Dat had ik ook ooit, maar laatste half jaar niks van gekomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik lees altijd in bed
Al is het maar een bladzijde, ik moet even lezen
sorry schat, even geduld.. ik moet nog even lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik lees altijd in bed
Al is het maar een bladzijde, ik moet even lezen
Lekker slapenquote:
Slaap lekker Muckiequote:
Lezen kan na de seks welquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sorry schat, even geduld.. ik moet nog even lezen
Ja, echt hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sorry schat, even geduld.. ik moet nog even lezen
Boek afpakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, echt hoor...
Dan lig je in bed te wachten, gaat madam eerst nog een half boek lezen voor de actie![]()
...
quote:
hmm jullie spreken elkaar tegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, echt hoor...
Dan lig je in bed te wachten, gaat madam eerst nog een half boek lezen voor de actie![]()
...
Dat was het enige dat werkt inddquote:
trusten mupkequote:
Dacht jij dat ze vrijwillig toegeeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[..]
hmm jullie spreken elkaar tegen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sow ik ben nu echt een beetje dronken en een beetje g![]()
Dus ga zo maar uitloggen dus
Nee beschaamd mijn bed inkruipenquote:
Hoezo datquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee beschaamd mijn bed inkruipen
En wat gaat er mee het bed inquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee beschaamd mijn bed inkruipen
Nou, niemnad om mijn lusten om te botvieren en niemand die zo van me houdt dat 'ie dronken Whisks aan kan he??quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, niemnad om mijn lusten om te botvieren en niemand die zo van me houdt dat 'ie dronken Whisks aan kan he??![]()
![]()
Tarzanquote:
Jij doet wel erg snel aannames.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, niemnad om mijn lusten om te botvieren en niemand die zo van me houdt dat 'ie dronken Whisks aan kan he??![]()
![]()
Ik ben wel blij dat ik kaal benquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel die CD staat vol met vette nummers trouwens
Nee, uitzonderingen daargelatenquote:
En wat worden mannen snel kaal he??quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet bij iedereen mooi
Ooh, maar ik ga mijn hoofd niet kaal scheren hoorquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat worden mannen snel kaal he??
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat worden mannen snel kaal he??
quote:
Ja, jij ook ja.. Halve hoofd is al wegquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
Niet?? Doei!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one
Natuurlijk niet, maar dat moet ze zich nog even realiserenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat moet ze zich nog even realiseren.
Mja idd. 11.162 km niet heel slecht, maar ik hoop wel op een beter tweede kwartaal. Zal wel lukken ook, met o.a. 3 ritten naar het verre noordoosten van het land en verder, en half mei een slagje Stockholmquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Stuart het volgende:
Zo, het eerste kwartaal van 2011 hebben we weer gehad
Cool. Zou ook wel een keer naar Zweden willenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja idd. 11.162 km niet heel slecht, maar ik hoop wel op een beter tweede kwartaal. Zal wel lukken ook, met o.a. 3 ritten naar het verre noordoosten van het land en verder, en half mei een slagje Stockholm
Niks is overdreven, 2 boterhammenquote:
Ik heb nog een Strongbow gepakt en ga daarna slapen. Ik denk eigenlijk pas over een klein uurtjequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Zou ook wel een keer naar Zweden willen
Met wat eropquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks is overdreven, 2 boterhammen
Is dat hun laatste liedje geweestquote:
Uhh, sla, kaas. cocktailsaus en casselerribquote:
Ik ken geen enkel Scandinavisch landquote:
Klinkt lekker al weet ik niet wat het laatste isquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, sla, kaas. cocktailsaus en casselerrib
Blijkbaar. Die duitse voice over had niet gehoeven van mij.quote:
Soort ham zeg maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt lekker al weet ik niet wat het laatste is
Je mist wat.quote:
Ja, mooi liedje inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar. Die duitse voice over had niet gehoeven van mij.
Wel nog steeds een mooi liedje
Het lijkt me ook wel heel leuk maar volgens mij zijn die landen schreeuwend duurquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mist wat.
Mooiste natuur en cultuur die ik tot nu toe gezien heb.
Na iedere bocht heb je weer een andere ansichtkaart.
Dan maak je toch iets lekkers klaarquote:
Jup.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel heel leuk maar volgens mij zijn die landen schreeuwend duur
Misschien wel leuk voor een keer een dag of 5quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup.
Dagelijks levensonderhoud is ongeveer 1,5 keer duurer dan hier in NL. Benzine enzo ongeveer een dubbeltje duurder. En over tabak en alcohol wil ik het niet hebben.
Ik was vanochtend nog vlak bij je in de buurtquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup.
Dagelijks levensonderhoud is ongeveer 1,5 keer duurer dan hier in NL. Benzine enzo ongeveer een dubbeltje duurder. En over tabak en alcohol wil ik het niet hebben.
werelddorp klinkt zo stomquote:
Ik ben 2,5 week aan het roadtrippen geweest daar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wel leuk voor een keer een dag of 5
Nog maar 114.997 te gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
werelddorp klinkt zo stom
maar het blijft een dorp... ik bedoel ik ken er al 3 mensen
Lijkt me wel heel tof. Is het erg koud helemaal in het noordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben 2,5 week aan het roadtrippen geweest daar.Bijna 8000km.
[ afbeelding ]
Ongeveer dat rondje.
Scandinavië zou ik weken kunnen verblijven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer dat rondje.
Aardig tempo gemaakt welquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer dat rondje.
ja zoals BIERquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Scandinavië zou ik weken kunnen verblijven.
Alleen jammer dat bepaalde dingen er zo duur zijn
Wij waren er rondom de langste dag. Storm, veel regen en een graad of 8 als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel tof. Is het erg koud helemaal in het noorden
Veel reizen dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij waren er rondom de langste dag. Storm, veel regen en een graad of 8 als ik het me goed herinner.
en 2 dagen eerder stonden we nog in de blote bast te bbq-en halverwege Zweden. We hebben het rondje tegen de klok in gereden, en waren met 3,5 aan de noordkaap.
Eerste dag 1100km.
Logisch, tot midden-Zweden ben je gewoon aan het mijlen trappen. Daarna ga je weleens kijken waar je bent en of het daar mooi is, en zo niet: MEER mijlen trappenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij waren er rondom de langste dag. Storm, veel regen en een graad of 8 als ik het me goed herinner.
en 2 dagen eerder stonden we nog in de blote bast te bbq-en halverwege Zweden. We hebben het rondje tegen de klok in gereden, en waren met 3,5 aan de noordkaap.
Eerste dag 1100km.
Doel was ook om zo snel mogelijk naar de Noordkaap te rijden, en dan kalm aan door Noorweegen heen terug.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Logisch, tot midden-Zweden ben je gewoon aan het mijlen trappen. Daarna ga je weleens kijken waar je bent en of het daar mooi is, en zo niet: MEER mijlen trappen
Noordkaap is vooral mooi omdat je er dan geweest ben. Ik zou er niet naar toe terug willen, en de middernachtszon kun je veel mooier 4, 500km zuidelijker bekijken. Rondom Tromso ofzo. Daar is het gewoon vaker mooi weer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar de Noordkaap
En Moskou staat op 1 op mijn verlanglijst
Moskou, ook al een tijd niet meer geweest iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
ow dat is een klein ritjequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerste dag 1100km.
Moskou staat wel in mijn top 10 maar bovenaan staat Australie hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
Zeker ja, ik weet nog wel dat ik in 2008 mijn noordelijkste punt ooit in Finland bereikt heb, dat was eoa nietszeggend kruispunt eigenlijk. maar WEL de GPS op de fotoquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Noordkaap is vooral mooi omdat je er dan geweest ben.
maar dat is allemaal mooie Autoroute enzo. Boven Stockholm zijn het allemaal 2 baanswegen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow dat is een klein ritje
Als ik met de auto naar mijn moeder ga rij ik 2300 km in 20 uur
Wij zijn ook bij de poolcirkel op de foto gegaan, korte broek en slippers nog.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja, ik weet nog wel dat ik in 2008 mijn noordelijkste punt ooit in Finland bereikt heb, dat was eoa nietszeggend kruispunt eigenlijk. maar WEL de GPS op de foto
Zuid afrika ofzo lijkt me wel gaaf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:52 schreef Stuart het volgende:
In Afrika is er eigenlijk geen enkel land dat ik graag zou willen bezoeken![]()
Ik sluit landen makkelijk uit geloof ik. Ook Zuid-Amerika staat niet op mijn lijstjequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Zuid afrika ofzo lijkt me wel gaaf.
Die nationale parken enzo.
En ik zou ook zo graag een keer die barrel Daker rally willen rijden. Met een auto van minder dan 1000 euro die kant op, en daar dan verkopen voor het goede doel en met het vliegtuig terug.
Lijkt me geniaal. Ik houd wel van een beetje avontuur.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sluit landen makkelijk uit geloof ik. Ook Zuid-Amerika staat niet op mijn lijstje![]()
Zo'n Dakar rally lijkt me helemaal niets
67.40.22 zijn we maximaal geweest geloof ik. Noordkaap is 71+ dus dat scheelt nog wel een HEEL eind eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij zijn ook bij de poolcirkel op de foto gegaan, korte broek en slippers nog.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
67.40.22 zijn we maximaal geweest geloof ik. Noordkaap is 71+ dus dat scheelt nog wel een HEEL eind eigenlijk.
als ik ergens nog ooit terug wil keren in het Californiëquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sluit landen makkelijk uit geloof ik. Ook Zuid-Amerika staat niet op mijn lijstje![]()
Zo'n Dakar rally lijkt me helemaal niets
Russische auto'squote:Op vrijdag 1 april 2011 00:57 schreef Symphonic het volgende:
Als we ooit naar Moskou gaan huren we een Volga en gaat Marijke duwen
Ik moet sowieso nog een keer naar de VS, maar daar wil ik wel de tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik ergens nog ooit terug wil keren in het Californië
Ik ken daar blind de weg, en het is daar zo mooi
LA is geen kut aan, Hollywood is nog erger dan de Bijlmerquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog een keer naar de VS, maar daar wil ik wel de tijd voor nemen.
Eerst een paar dagen NYC, auto huren en dan op m'n gemakkie dwars doorde VS touren, alle hotspots, Vegas, en dan nog een paar dagen LA of Frisco en dan daar vandaan terugvliegen.
Dat lijkt me WEL weer heel erg leuk die kant. Ik ben alleen 4x naar de oostkust geweestquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik ergens nog ooit terug wil keren in het Californië
Ik ken daar blind de weg, en het is daar zo mooi
Ik heb eens Paris - Dakar per trein uit gezocht. Dat wil ik nog steeds wel een keertje doen eigenlijkquote:
Die heuvels, en die trammetjes.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
LA is geen kut aan, Hollywood is nog erger dan de Bijlmer
Maar de voorsteden zijn wel gaafFrisco is echt een hele gave stad, en Vegas is
Die ertstrein.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens Paris - Dakar per trein uit gezocht. Dat wil ik nog steeds wel een keertje doen eigenlijk![]()
Frankrijk, Spanje en Marokko zijn onwijs goed qua trein, dan kan je in Algerije tot 600 km uit de kus komen. Dan moet je zien dat je een bus of landrover chartert om 1200 km Sahara te overbruggen tot je in een ertsmijn in Zouerate, Mauretanië terecht komt. Daarvandaan loopt een enkelspoors lijn van 700km naar de kust. Meestal moet je maar gewoon op de ertsbaken klimmen maar je kan mazzel hebben dat er een normaal rijtuig mee rijdt.
Van Noadhibou aan de kust kun je vliegen naar de hoofdstad van Mali, Bamako. En daarvandaan gaat er een directe trein naar Dakar![]()
Dat lijkt me geweldig om te doen
Ik hou best van reizen en spanning maar die 1200km Sahara lijken me verschrikkelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens Paris - Dakar per trein uit gezocht. Dat wil ik nog steeds wel een keertje doen eigenlijk![]()
Frankrijk, Spanje en Marokko zijn onwijs goed qua trein, dan kan je in Algerije tot 600 km uit de kust komen. Dan moet je zien dat je een bus of landrover chartert om 1200 km Sahara te overbruggen tot je in een ertsmijn in Zouerate, Mauretanië terecht komt. Daarvandaan loopt een enkelspoors lijn van 700km naar de kust. Meestal moet je maar gewoon op de ertsbaken klimmen maar je kan mazzel hebben dat er een normaal rijtuig mee rijdt.
Van Noadhibou aan de kust kun je vliegen naar de hoofdstad van Mali, Bamako. En daarvandaan gaat er een directe trein naar Dakar![]()
Dat lijkt me geweldig om te doen
echt mooi zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:04 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
De Noordpoolcirkel.
[ afbeelding ]
Mooier vind je het niet. Prachtige camping.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Solvear, als ik het me goed herinner, vissersstadje op de Lofoten.
[ afbeelding ]
Geirangerfjord, die waterval heet de 7 weduwen.
[ afbeelding ]
Hoogste weg van Scandinavië
Klinkt wel eng zo langs zo'n diepe afgrondquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
En wat ik echt nooit, maar dan ook nooit meer doe is autorijden door Palm Springs
Als het in bloei staat weet je niet wat je ziet, maar op weggetjes rijden waar je elkaar eigenlijk niet goed kan passeren langs een afgrond van een 100 meter diep werkt niet echt mee
Mooie foto'squote:Op vrijdag 1 april 2011 01:04 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
De Noordpoolcirkel.
[ afbeelding ]
Mooier vind je het niet. Prachtige camping.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Solvear, als ik het me goed herinner, vissersstadje op de Lofoten.
[ afbeelding ]
Geirangerfjord, die waterval heet de 7 weduwen.
[ afbeelding ]
Hoogste weg van Scandinavië
Oe, dat is best steil.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
En wat ik echt nooit, maar dan ook nooit meer doe is autorijden door Palm Springs
Als het in bloei staat weet je niet wat je ziet, maar op weggetjes rijden waar je elkaar eigenlijk niet goed kan passeren langs een afgrond van een 100 meter diep werkt niet echt mee
Beetje jammer voor de railway mileage inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou best van reizen en spanning maar die 1200km Sahara lijken me verschrikkelijk
de enige keer dat ik bang, maar dan ook echt bang was met autorijdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel eng zo langs zo'n diepe afgrond
dat zal iets vergelijkbaars zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, dat is best steil.
Wij hebben in Noorwegen ook de Dals Nibba gereden. Een pas, onverhard en zonder vangrail.
quote:
Het zuiden van Noorwegen, onder Trondheim zo ongeveer moet ik echt nog een keer naar toe terug. het is het breedste stuk van Noorwegen, maar ik heb er veel te weinig van gezien.quote:
Wat is het verste dat je met de trein kunt komen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje jammer voor de railway mileage inderdaadMaar dat is de airlift Nouadhibou - Bamako ook.
Afgronden zijn daar niet zo diep, zal iedere keer 30, 35m zijn. Je werkt jezelf door haarspelden naar boven.quote:
Ik heb eens ooit een cabinerit gedownload van Bergen naar Oslo, 7 uur nogwat in full HD. 23 GB of zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:07 schreef JJH het volgende:
Het zuiden van Noorwegen, onder Trondheim zo ongeveer moet ik echt nog een keer naar toe terug. het is het breedste stuk van Noorwegen, maar ik heb er veel te weinig van gezien.
nou alles dieper dan 1.90 vind ik eng, dus dat zal weinig verschil maken danquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgronden zijn daar niet zo diep, zal iedere keer 30, 35m zijn. Je werkt jezelf door haarspelden naar boden.
Ik zie nu op Maps dat het bovenste stuk voorzien is van vangrail.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou alles dieper dan 1.90 vind ik eng, dus dat zal weinig verschil maken dan
Niet iets voor mij dus
De langste "most efficient" route die je op deze planeet kunt maken loopt van eoa klein plaatsje in zuid-Portugal naar Saigon, 17.852 km.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het verste dat je met de trein kunt komen?
Cool. Zoiets lijkt me dan wel weer leuk om te doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De langste "most efficient" route die je op deze planeet kunt maken loopt van eoa klein plaatsje in zuid-Portugal naar Saigon, 17.852 km.
Dat schijnt sowieso een hele mooie treinrit te zijn. Gaat over de Hardangervidda hoogvlakte.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens ooit een cabinerit gedownload van Bergen naar Oslo, 7 uur nogwat in full HD. 23 GB of zomaar
![]()
![]()
maar alles daaronder niet dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie nu op Maps dat het bovenste stuk voorzien is van vangrail.
http://maps.google.nl/map(...)w&cbp=11,108.29,,0,0
Toeristische trekpleister ook.
Dat zou ook niets voor mij zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar alles daaronder niet dus
ik ben vorig jaar en Portugal een grot doorgekropen met uitzicht 100 meter naar beneden zonder railing op de trap.. Mijn benen bezweken en weigerden letterlijk als..
Vanaf de eerste haarspeld, maar dan nog, een enkel vangrailtje en onverhard, dus een remfoutje doet gewoon goed zeer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar alles daaronder niet dus
ik ben vorig jaar en Portugal een grot doorgekropen met uitzicht 100 meter naar beneden zonder railing op de trap.. Mijn benen bezweken en weigerden letterlijk als..
Mij ook zeker wel hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Zoiets lijkt me dan wel weer leuk om te doen![]()
Zou je overigens voor die heel lange reis allerlei visums nodig hebben?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij ook zeker wel hoor![]()
Maar toch lijkt me Paris - Dakar meer een uitdaging
Ik vond het gaaf.quote:
No shit sherlockquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je overigens voor die heel lange reis allerlei visums nodig hebben?
Nou, dat zou ik dus echt niet durven. Zelfs niet bij meer dan 10 meterquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het gaaf.
Nog een verhaaltje:
In noorwegen heb je ook de preikestolen. Een rots, met daaronder een afgrond van ongeveer 600 meter. Klim naar boven gemaakt (ook al een paar tricky punten, spleet waar je de bodem niet van kan zien, en ook een paar smalle richels waar je over moet) Wij zijn boven, ik stap vrolijk op die rand af, plof op mijn kont en zit met mijn benen over de rand te bungelen. Mijn reiskamaraad had het hart in de keel zitten.
Even later liet hij een fles water vallen. Ik boos want het was de laatste fles, en het was warm. Nadat ik klaar was met schelden gluur ik over de rand, was die fles nog geeeneens beneden.
echt no fucking wayquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het gaaf.
Nog een verhaaltje:
In noorwegen heb je ook de preikestolen. Een rots, met daaronder een afgrond van ongeveer 600 meter. Klim naar boven gemaakt (ook al een paar tricky punten, spleet waar je de bodem niet van kan zien, en ook een paar smalle richels waar je over moet) Wij zijn boven, ik stap vrolijk op die rand af, plof op mijn kont en zit met mijn benen over de rand te bungelen. Mijn reiskamaraad had het hart in de keel zitten.
Even later liet hij een fles water vallen. Ik boos want het was de laatste fles, en het was warm. Nadat ik klaar was met schelden gluur ik over de rand, was die fles nog geeeneens beneden.
Ja, zou je dat nodig hebben om door een land te reizenquote:
daar ga ik dus ook echt niet opstaanquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
drie kraaien wat "preikestolen" betekent![]()
Preekstoel natuurlijk
om een land IN te komen. Dus ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou je dat nodig hebben om door een land te reizen
Oooh, dat is dus niet zomaar geregeld zo'n tourquote:
Maar mooi!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ga ik dus ook echt niet opstaan
zelfs in het midden zou ik omvallen
Uh. Nee. Anders had ik het allang gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is dus niet zomaar geregeld zo'n tour
op foto's absoluutquote:
Fjorden zijn best heel oud inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Heel dat blok gaat de diepte in en dat duurt niet lang.
Nou ja, 5000 jaar is ook niet lang.
Lekker niet doen dan en plaatjes blijven kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op foto's absoluut
Maar mijn lichaam doet dingen die ik niet onder controle heb met zulke hoogtes
Maar goed, binnen Europa is ook al heel wat te treinen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uh. Nee. Anders had ik het allang gedaan
De AMTrack is ook gaaf trouwens..quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uh. Nee. Anders had ik het allang gedaan
Ik zou ook best een keer een trip in zo'n Greyhound bus willen maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De AMTrack is ook gaaf trouwens..
Heb er 200 km ingezeten, en echt de moeite waard
Fjorden zelf zijn best heel jong, dat is allemaal isostatic rebound van het eind van de laatste ijstijd, niet veel meer dan 10 k jaar geleden. Het gesteente eromheen, DAT is wel heel oud ja. Dat loopt zomaar naar de 2 - 3 miljard jaar. En dat is HEEL oudquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Fjorden zijn best heel oud inderdaad.
Over het algemeen is het water in die fjorden, net zo diep als de rotsformaties er omheen.
Bij het plaatsje Geiranger zie je ook de grootste cruiseschepen voorbijkomen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat word je als je groter bent
een Boogje of een Cruyffje
Iedereen die moet eruit
en ik het vetste kluifje
Danny weg en Jantje weg
en Uri weg en Rik weg
David weg en Edwin weg
En ied'reen doet wat IK zeg!
La la la la la la la la la la la la laa la
La la la la la la la la la la la la laa la
Dat tweede bedoelde ik inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fjorden zelf zijn best heel jong, dat is allemaal isostatic rebound van het eind van de laatste ijstijd, niet veel meer dan 10 k jaar geleden. Het gesteente eromheen, DAT is wel heel oud ja. Dat loopt zomaar naar de 2 - 3 miljard jaar. En dat is HEEL oud
Ik vind het leuk al die foto'squote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Geirangerfjord dus.
[ afbeelding ]
Check mij de vakantieganger uithangen.
En nu stop ik met foto's spammen.
van mij mag je nog wel even doorgaan hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Geirangerfjord dus.
[ afbeelding ]
Check mij de vakantieganger uithangen.
En nu stop ik met foto's spammen.
Hoewel ik je foto's prachtig vind is het tijd om te gaan slapen hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:37 schreef JJH het volgende:
Oke.
Er hangen er weer een paar in de upload. Zweden dit keer.
Het uploaden schiet alleen niet echt op.
Trusten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ik je foto's prachtig vind is het tijd om te gaan slapen hier![]()
Welterusten JJH en Symp
Valt wel mee wat we daar gemaakt hebben hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Later STu![]()
ik heb nog wel een onsmakelijke shitload aan foto's van Finland, en lang niet allemaal van treinen en bordjes
Laten we niet vergeten dat de HTM destijds die A32-trams uit Stockholm overgenomen heeft voor de lijn Gouda - Alphen. Inmiddels is alles weer weg. Maar het zijn wel degelijk Zweedse tramsquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:50 schreef JJH het volgende:
Nederlands trein op een Zweedse parkeerplaats.
Is dit er ook zo eentje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat de HTM destijds die A32-trams uit Stockholm overgenomen heeft voor de lijn Gouda - Alphen. Inmiddels is alles weer weg. Maar het zijn wel degelijk Zweedse trams
Nou, ik kan me voorstellen dat je op zo'n dagje dan ook ergens rond de 400 foto's maakt. Maar in 3 weken finland heb ik er echt wel boelveel meer gemaakt hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Valt wel mee wat we daar gemaakt hebben hoor.
Als ik een dagje rally ga kijken jaag ik er drie keer zoveel foto's doorheen.
Ja okee, het was een joint Venture van NS en HTMquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dit er ook zo eentje?
Stond een NS logo op, dus ik ben er gemakshalve vanuit gegaan dat het een trein is.
Zoiets gok ik. Om vervolgens driekwart weg te gooien omdat ik of de auto gemist heb, of dat de omgeving een vlek is, of omdat de auto een vlek is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik kan me voorstellen dat je op zo'n dagje dan ook ergens rond de 400 foto's maakt. Maar in 3 weken finland heb ik er echt wel boelveel meer gemaakt hoor
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 294 Marijkezwolle
02. 174 RockNijntje
03. 140 Trevland
04. 136 MPG
05. 134 Whiskers2009
06. 130 Muck
07. 116 Stuart
08. 114 LovelyLady
09. 107 Pheno
10. 107 Koen66
11. 095 DaMart
12. 093 Dr_Flash
13. 086 suikertaartje
14. 086 Barreltje
15. 086 Crazy-M
16. 073 Symphonic
17. 068 JJH
18. 065 Joysa
19. 065 TheFamousMan
20. 062 littledrummergirl
Reeks-statistieken!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik gooi trouwens nooit foto's weg. Niet bewust iig. Het is weleens gebeurd dat ik na een avond iets minder wilsbekwaam was dan ik zelf dachtmaar ik gooi dus BIJNA nooit foto's weg.
ik zeg niksquote:
Denk je dat ik iets ga ontkennen of zo?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik iets ga ontkennen of zo?
jij was helemaal niet hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan, doe dan niet zo flauw![]()
Ik vond het een geweldige avond hoor
Ik geloof dat ik mijn aanwezigheid nogeens NOG duidelijker moet maken.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn aanwezigheid nogeens NOG duidelijker moet maken.
flesquote:
ik heb de tijdquote:
ik niet met jouquote:
quote:
hier welquote:
Mwoa mijn latste biertje loopt op zijn eindquote:
er zijn maar weinig die het kunnen volhoudenquote:
hier nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa mijn latste biertje loopt op zijn eind
nodig of hebben is een groot verschilquote:
Staat er nog iets lekker blonds bier weg te geven?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat er nog iets lekker blonds bier weg te geven?
Mwoa neuh. Ik heb 1 bed en ik heb 1 bed nodigquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nodig of hebben is een groot verschil
Oh die mag ook wel een kuske van mij hebbenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa neuh. Ik heb 1 bed en ik heb 1 bed nodig
Wat er verder allemaal bovenop mij komt "slapen" ach. Niks waarschijnlijk
zal ik tegen d'r zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die mag ook wel een kuske van mij hebben
ik ook nietquote:
hoe laat moet je eruit?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maa rgoed, nu is het bier toch wel op. En moet ik toch wel gaanslapen.
uitslapen dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet, ik kan morgen slapen wat ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |