Natuurlijk niet, maar dat moet ze zich nog even realiserenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat moet ze zich nog even realiseren.
Mja idd. 11.162 km niet heel slecht, maar ik hoop wel op een beter tweede kwartaal. Zal wel lukken ook, met o.a. 3 ritten naar het verre noordoosten van het land en verder, en half mei een slagje Stockholmquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Stuart het volgende:
Zo, het eerste kwartaal van 2011 hebben we weer gehad
Cool. Zou ook wel een keer naar Zweden willenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja idd. 11.162 km niet heel slecht, maar ik hoop wel op een beter tweede kwartaal. Zal wel lukken ook, met o.a. 3 ritten naar het verre noordoosten van het land en verder, en half mei een slagje Stockholm
Niks is overdreven, 2 boterhammenquote:
Ik heb nog een Strongbow gepakt en ga daarna slapen. Ik denk eigenlijk pas over een klein uurtjequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Zou ook wel een keer naar Zweden willen
Met wat eropquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks is overdreven, 2 boterhammen
Is dat hun laatste liedje geweestquote:
Uhh, sla, kaas. cocktailsaus en casselerribquote:
Ik ken geen enkel Scandinavisch landquote:
Klinkt lekker al weet ik niet wat het laatste isquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, sla, kaas. cocktailsaus en casselerrib
Blijkbaar. Die duitse voice over had niet gehoeven van mij.quote:
Soort ham zeg maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt lekker al weet ik niet wat het laatste is
Je mist wat.quote:
Ja, mooi liedje inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar. Die duitse voice over had niet gehoeven van mij.
Wel nog steeds een mooi liedje
Het lijkt me ook wel heel leuk maar volgens mij zijn die landen schreeuwend duurquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mist wat.
Mooiste natuur en cultuur die ik tot nu toe gezien heb.
Na iedere bocht heb je weer een andere ansichtkaart.
Dan maak je toch iets lekkers klaarquote:
Jup.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel heel leuk maar volgens mij zijn die landen schreeuwend duur
Misschien wel leuk voor een keer een dag of 5quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup.
Dagelijks levensonderhoud is ongeveer 1,5 keer duurer dan hier in NL. Benzine enzo ongeveer een dubbeltje duurder. En over tabak en alcohol wil ik het niet hebben.
Ik was vanochtend nog vlak bij je in de buurtquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup.
Dagelijks levensonderhoud is ongeveer 1,5 keer duurer dan hier in NL. Benzine enzo ongeveer een dubbeltje duurder. En over tabak en alcohol wil ik het niet hebben.
werelddorp klinkt zo stomquote:
Ik ben 2,5 week aan het roadtrippen geweest daar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wel leuk voor een keer een dag of 5
Nog maar 114.997 te gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
werelddorp klinkt zo stom
maar het blijft een dorp... ik bedoel ik ken er al 3 mensen
Lijkt me wel heel tof. Is het erg koud helemaal in het noordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben 2,5 week aan het roadtrippen geweest daar.Bijna 8000km.
[ afbeelding ]
Ongeveer dat rondje.
Scandinavië zou ik weken kunnen verblijven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer dat rondje.
Aardig tempo gemaakt welquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer dat rondje.
ja zoals BIERquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Scandinavië zou ik weken kunnen verblijven.
Alleen jammer dat bepaalde dingen er zo duur zijn
Wij waren er rondom de langste dag. Storm, veel regen en een graad of 8 als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel tof. Is het erg koud helemaal in het noorden
Veel reizen dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij waren er rondom de langste dag. Storm, veel regen en een graad of 8 als ik het me goed herinner.
en 2 dagen eerder stonden we nog in de blote bast te bbq-en halverwege Zweden. We hebben het rondje tegen de klok in gereden, en waren met 3,5 aan de noordkaap.
Eerste dag 1100km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |