Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
haha, ik zie het, bedoel idd stagiairquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zei stagiaire, das toch de vrouwelijke variant van een stagiair?
dus eigenlijk sliep alleen trev?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lag ook wakker, maar zei maar niets, omdat ik bang was dat ik Trev en jou dan zou wekken.
Ik weet niet om hoe laat ze het nu hebben maar misschien wel kans vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus eigenlijk sliep alleen trev?
Dat had Thijs laatst met een varkentje uit zijn puzzel..en BOOS dat hij werd...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was mijn telefoon aan het zoeken terwijl ik hem nog in mijn hand had![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, heb te vaak geen zin.
Ben al aan het kijken om naar een sportschool te gaan 2 a 3x per week.
En ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus eigenlijk sliep alleen trev?
Nooit Green Day geluisterd ofzo?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had Thijs laatst met een varkentje uit zijn puzzel..en BOOS dat hij werd...
Hij: waar is varkentje NOU![]()
![]()
![]()
Ik: In je hand, schat.
Hij: Oh. Ja.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, ik luister nooit naar de lyricsquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit Green Day geluisterd ofzo?
Doe ik welquote:
Trusten LLquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens de douche opzoeken en lekker slapen, morgen weer vroeg op![]()
Hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sweet dreamsquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste LLquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker liefje met je rijbewijsquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Let maar eens op hoe vaak ze 'fuck' zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik luister nooit naar de lyrics
Je gaat slapen in de badkamer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Trustequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen ga ik de hele ochtend rondjes rijdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker liefje met je rijbewijs![]()
Ja, alleen nu nog beginnenquote:
Veel rij plezier morgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen ga ik de hele ochtend rondjes rijden![]()
![]()
Doei allemaal fijne avond
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft een Whis een warme knuff
Welterusten jongenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat ook richting bed
morgen weer vroeg dag en dan: WEEEEKEND
Truste Crazyquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Crazy-M het volgende:
Trusten Mquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Crazy-M het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Crazy-M het volgende:
Oooh, daar begrijp ik de betekenis niet vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
Enne Stu, hoe erg was je dan wel niet in shock van dat sheepfuck nummer van Metallica?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart laat zijn handen langzaam via d'er benen omhoog gaan
Nou, had zin om een beetje vreemde opmerking te makenquote:
Muckiequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Muck het volgende:
Ik heb een hele koude neus
Maar voor de rest heb ik het totaal niet koud
Gezelligquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
ik zeg ff wat minder, vrouwlief zit op de praatstoel
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Muck het volgende:
Hoi Muckquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Muck het volgende:
Krijg je allemaal Schaapjes Hetfieldquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, daar begrijp ik de betekenis niet van![]()
Gelukt danquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, had zin om een beetje vreemde opmerking te maken
* Trevland geeft Muck eenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Muck het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Al een kwartier of 12quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
Truste LL !!(volgens mij is ze al lang offline; maar goed..
)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Muck eenop haar neus
Oh, en mijn linkerhand is ook gedeeltelijk koudquote:
Dat heb ik ook... maar ja, het is ook nog geen 17 graden in huisquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Muck het volgende:
quote:
Daar ook een kusje op?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, en mijn linkerhand is ook gedeeltelijk koud
Stressquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Muck het volgende:
Tocht vanaf die kant?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, en mijn linkerhand is ook gedeeltelijk koud
Je kent vast en zeker Dyers Eve wel van Metallica. Die is veel strakker dan So What wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Krijg je allemaal Schaapjes Hetfield![]()
Stu wat heb jij vandaag?!quote:
Klopt wel, morgen dat intakegesprekquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stress
Neus geeft hoeveelheid stress aan
Nee, ik ben weer in mijn antiknuffelkusjesbuiquote:
Wil je mensen bijten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben weer in mijn antiknuffelkusjesbui
Ik heb ook altijd een koude neus, vandaag had ik een rustige huiswerkloze dag én een warme neusquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stress
Neus geeft hoeveelheid stress aan
Daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
yepquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Koen is je belastingaangifte al opgestuurd?
Ken ik zo bij naam even nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent vast en zeker Dyers Eve wel van Metallica. Die is veel strakker dan So What wat mij betreft.
Ja, maar dan ook echt hardquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik dalijk weer @pc kanquote:
quote:
En slaanquote:
Crapquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
OMG, Toek stond net ondersteboven op de bank
Lijkt me fantastischquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En slaan![]()
En ik wil ook schreeuwen, en huilen, en stompen, slaan, en drie dagen slapen![]()
Jij ook? Samen doen? (niet bij elkaar hoor, behalve het slapen)
ja, maar chatten en dat geouwehoer aanhorenquote:
Sweet dreamsquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap
Misschien toch ook maar tijd om mijn bedje op te zoeken. Dag mensjes
Ga je zaterdag mee naar R'dam, heb een Kruidvatkaartje voor je, mag je dan hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En slaan![]()
En ik wil ook schreeuwen, en huilen, en stompen, slaan, en drie dagen slapen![]()
Jij ook? Samen doen? (niet bij elkaar hoor, behalve het slapen)
Yeah motherfucker, I'm gonna kick your fucking derriere, yeaheahquote:
Mwoah, doet ie wel vakerquote:
Heb je er een foto van?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
OMG, Toek stond net ondersteboven op de bank
Trusten PGquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap
... en Adriaan is acrobaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, doet ie wel vaker
En ik was te laat met het fototoestel
Nee, want zomerverblijf-openingquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je zaterdag mee naar R'dam, heb een Kruidvatkaartje voor je, mag je dan hebbenEn dan gaan we daar heen om verwend te worden
Oh dus jij wil een kusje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
van kou krijg je kusjes?
* ldg heeft het ineens heeeel koud![]()
Tijd om haar te verplaatsen naar de stiltecoupé dan... alhoewel, dat concept snapt ook niemandquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar chatten en dat geouwehoer aanhoren
En als ik teveel tik wordt ze narrig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
van kou krijg je kusjes?
* ldg heeft het ineens heeeel koud![]()
You broke the rules! And now I pull oit all your pubic haiair!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Yeah motherfucker, I'm gonna kick your fucking derriere, yeaheah
Klinkt als een of andere indiaanquote:
Mag je weer naar buiten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want zomerverblijf-opening
Oh ja, sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat moet echt gruwelijk zeer doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
You broke the rules! And now I pull oit all your pubic haiair!
oewoewoewoewoequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere indiaan
Ja, maar ik vind het zo'n leuke tekstquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet echt gruwelijk zeer doen
[..]
oewoewoewoewoe
Roept ie dat ook als ie opsekop op de bank staat?quote:
Jij bent toch heel klein?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
Nu moet ik even mijn enorme lichaam naar de koelkast rollen
net als dolle_hondquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere indiaan
Ik ben van het weekend ook weer veel buitenquote:
So truequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zo'n leuke tekst![]()
Nee, gelukkig niet zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Roept ie dat ook als ie opsekop op de bank staat?
het wordt lekker weer zaterdag, wij gaan richting het strand vermoedelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
subtiele hints, leer ze te zienquote:
Ik heb én morgen én zondag iets leuksquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben van het weekend ook weer veel buitenen waarschijnlijk zondag weer thuis een beetje blauwer
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
So true
[..]
Nee, gelukkig niet zeg
Hij huppelde even later wel naar de kast onder het uitslaken van woooeeee, wieeee, waaaa!
OMGquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg
Hij huppelde even later wel naar de kast onder het uitslaken van woooeeee, wieeee, waaaa!
Ik ga op het balkon koffie zitten absorberen tot Marijke en Peter er zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt lekker weer zaterdag, wij gaan richting het strand vermoedelijk
Het Zandvoortse strand?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je ziet het voor je he?quote:
Hij is heel moe, dan wordt ie drukquote:
Dan voegen wij ons bij jou op het heerlijke balkon om ook koffie te absorberenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga op het balkon koffie zitten absorberen tot Marijke en Peter er zijn
Zaterdag klussen op het paintball veld, vispas halen en kijken wat er aan auto's te koop is en zondag paintballenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb én morgen én zondag iets leuks
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Je ziet het voor je he?
[..]
Hij is heel moe, dan wordt ie druk
doe je zelfquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben van het weekend ook weer veel buitenen waarschijnlijk zondag weer thuis een beetje blauwer
mag ik hem hebben?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Muck het volgende:
Nee, gelukkig niet zeg
ook lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, maar vierkantquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten PG
[..]
Jij bent toch heel klein?![]()
nope, Scheveningen of iets anders in de buurt I guessquote:
Ik heb maar 2 stoelen op het balkonquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan voegen wij ons bij jou op het heerlijke balkon om ook koffie te absorberen
Oh, net als bij kleine kindjesquote:
Niet helemaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe je zelf
[..]
mag ik hem hebben?![]()
ah, toe?![]()
![]()
[..]
ook lekker
Klinkt goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zaterdag klussen op het paintball veld, vispas halen en kijken wat er aan auto's te koop is en zondag paintballenen jij?
Ik ben altijd drukquote:
Welk gedeelte van PMS snap jij niet helemaal?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik doe het bij andere en die weer bij mij
Dit is een onschuldige blik. Echt waar.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik hem hebben?![]()
ah, toe?![]()
![]()
[..]
Ik ben ook vierkantquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar vierkant
Nou ja, als ik zo doorga in ieder geval. Ik heb hier dropjes, winegums en pinda's naast me liggen
precies wat kleine kinderen doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Je ziet het voor je he?
[..]
Hij is heel moe, dan wordt ie druk
Klinkt ook goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
![]()
![]()
Morgen vriend van me op bezoek en zondag Sealife met PGR
Euh, sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk gedeelte van PMS snap jij niet helemaal?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar vierkant
Nou ja, als ik zo doorga in ieder geval. Ik heb hier dropjes, winegums en pinda's naast me liggen
Dan pak ik wel een stoel van de kamerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 stoelen op het balkon
En op eentje wonen de planten
Dat van mij ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is een onschuldige blik. Echt waar.
[..]
Tuurlijk
[..]
Ik ben ook vierkant
Mijn nieuwe jas is maat 176quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik geloof er niets van
Anders pas je geen kindermaatjes meer
Niks mis mee toch? ik zit er bovenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
Ik moet echt weer naar de gym. Ik weeg net zoveel als ik centimeters boven de meter ben
Ik moest daar zo ontzettend om lachen toen ik in Noorwegen wasquote:
Moet je doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik geloof er niets van
Anders pas je geen kindermaatjes meer
[..]
Dan pak ik wel een stoel van de kamer![]()
[..]
Dat van mij ook![]()
je bent heel licht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
Ik moet echt weer naar de gym. Ik weeg net zoveel als ik centimeters boven de meter ben
PMS: Pret Met Suikertaartjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk gedeelte van PMS snap jij niet helemaal?
Ik ook, maar dat zal niet zo'n verrassing zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? ik zit er boven
Slaap lekker Priembabequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap
zolang het kiezelstenen zijn, of bakstenen, ben je zeker niet te zwaarquote:
12 stones = 76.2035182 kilogramsquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
zolang het kiezelstenen zijn, of bakstenen, ben je zeker niet te zwaar
Dat is niet zwaarquote:
Jij lichtgewicht met je 40 kgquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weeg net zoveel als mijn lengte in centimeters - 120
Maar jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zal niet zo'n verrassing zijn
Ik ookquote:
Er is gewoon genoeg Muck voor jullie allemaalquote:
Ik ben maar 1.75 thoughquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat woog ik toen ik in de groei was
Dat zeggen ze danquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij lichtgewicht met je 40 kg
Ik til je zo met 1 arm op
Gelukkig welquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Er is gewoon genoeg Muck voor jullie allemaal
Ik wed alleen met vriendenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je wedden dat het mij niet lukt?
Ik winquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaan we nu doen wie de dikste is ofzo??![]()
Ik ben ook te zwaar, en te lui en gemakzuchtig om er iets aan te doen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus het betekent toch 'Pest Mart Stiekem'?.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
dan ken je mijn buik nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
Het gaat echt niet goed hier hoor. Althans, het enige wat me irriteert is dat ik een beetje een buik begin te krijgen en dat vind ik niet tof dus ik MOET wat gaan doen met mijn luie flikker
Niet eens stiekemquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo win jij??quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik winWat heb ik gewonnen, b&j ijs?
Nu ben je in de war met mijquote:
Ik ben het dikstquote:
Waarom heb je die over dan?? Rennen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef Joysa het volgende:
Ik heb binnenkort veel kleren maat 40/42 over..
Als ik naar de meet ga, is er dan interesse?
denk dat ze me niet zo staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef Joysa het volgende:
Is denk ik niks voor mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef Joysa het volgende:
Nou, dat geeft toch niet? Het is vast niet alleen maar Cool Cat kledingquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb je die over dan?? Rennen?![]()
Misschien pas ik er in, maar ik ben IETS () ouder dan jij
Ja dr zijn aardig wat kilo's af opeens.. alles flubbert om mn lijfquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb je die over dan?? Rennen?![]()
Misschien pas ik er in, maar ik ben IETS () ouder dan jij
Ik heb ook 'een beetje een buik' hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
Het gaat echt niet goed hier hoor. Althans, het enige wat me irriteert is dat ik een beetje een buik begin te krijgen en dat vind ik niet tof dus ik MOET wat gaan doen met mijn luie flikker
Juist geen cool cat, best wat basics shirt enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat geeft toch niet? Het is vast niet alleen maar Cool Cat kleding
Zou het?? Ik denk van nietquote:
Ja, vast wel met je 40 zware kilo'squote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook 'een beetje een buik' hoor
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het?? Ik denk van niet![]()
Niet dat het iets uitmaakt![]()
Gaat om het karakter
Nee, echtquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vast wel met je 40 zware kilo's![]()
Knap gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dr zijn aardig wat kilo's af opeens.. alles flubbert om mn lijf
HOU ER NOU EENS OVER OP JAquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het de S van Synchroon zeker? Kunnen jullie wel, met zijn allen tegen mij?
Hier ook. Het ziet er gewoon niet uit. Ik lijk wel zwangerquote:
Kennelijk wel, dat zie je tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het de S van Synchroon zeker? Kunnen jullie wel, met zijn allen tegen mij?
Heb je ook al tieten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook. Het ziet er gewoon niet uit. Ik lijk wel zwanger
Ik ben er echt boos om. Een paar jaar terug had ik nog een buik waar de blokken door mijn trui nog zichtbaar waren
Je bent groot genoegquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Da's wel net wat erger danquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er echt boos om. Een paar jaar terug had ik nog een buik waar de blokken door mijn trui nog zichtbaar waren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
quote:
Woest ja, woestquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Da's wel net wat erger dan
Haha, jij wordt ook overal boos om
Ik ookquote:
Jaja, ga binnenkort m'n 2e maagballon laten zetten, zodra ik weer volledig hersteld ben van m'n liposuctie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook 'een beetje een buik' hoor
Eet nog een wine gummetjequote:
Joah, mijn tieten winnen van die van de hele KSC denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookMaar die van jou winnen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah, mijn tieten winnen van die van de hele KSC denk ik
Stoppen met bier drinken en snoepen.quote:
Goed ideequote:
Accepteer je lichaam zoals het isquote:
Waarom een sixpack als je ook voor een beertender kan gaan?quote:
Mag ik wat tiet van jou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, was het maar zo makkelijk. Maar de theorie klopt wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoppen met bier drinken en snoepen.
Opgelost. Slotje
zonde is dat, dat hoor je vaakquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag ik wat tiet van jou?
Mijn tieten waren als eerste afgevallen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Waarom een sixpack als je ook voor een beertender kan gaan?
Die roden maken je vrolijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed idee
Die zwarte zijn het lekkerste en daarna de rode
you like, yes?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb gezien in jou shirt
[..]
Stel je niet aan
zwarte?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed idee
Die zwarte zijn het lekkerste en daarna de rode
Hahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die roden maken je vrolijkDie zwarten maken je slanker
![]()
![]()
Nou ja, sorry hoor, maar liever minder grote tieten dan een grotere omvangquote:
quote:
Ik ben ooit 15 kilo afgevallen, maar mijn tieten bleven hetzelfdequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag ik wat tiet van jou?
Mijn tieten waren als eerste afgevallen
dat is zeker zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, sorry hoor, maar liever minder grote tieten dan een grotere omvang
wedstrijdje doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee echt, winegums zijn de beste meds ooitquote:
Maar bij mij gaat gelijk de hele zak opquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echt, winegums zijn de beste meds ooit![]()
A winegum a day, keeps the docter away
Checkquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar bij mij gaat gelijk de hele zak op
Kindquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar bij mij gaat gelijk de hele zak op
Toen ik lichter was, leken ze wel nepquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van mijn tieten, die vielen ook af toen ik dat deed, maar het bleef dezelfde verhouding, dus helemaal goed![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van mijn tieten, die vielen ook af toen ik dat deed, maar het bleef dezelfde verhouding, dus helemaal goed![]()
Euh, goeie vraag...quote:
Verhouding is ook wel belangrijk maar jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Yippiequote:
mij wordt dat wel eens gevraagdquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik lichter was, leken ze wel nep
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik lichter was, leken ze wel nep
Mensen gingen er gewoon vanuit dat ze nep warenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mij wordt dat wel eens gevraagdof ik neptetten heb
Dat is natuuuurlijk ook de enige reden waarom ik zo ik benquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik miste de mijne, dus ik ben maar gewoon weer aangekomen
Zeg je nou dat ik niet in verhouding ben?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Verhouding is ook wel belangrijk maar jij
[..]
Yippie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |