quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
van kou krijg je kusjes?
* ldg heeft het ineens heeeel koud![]()
You broke the rules! And now I pull oit all your pubic haiair!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Yeah motherfucker, I'm gonna kick your fucking derriere, yeaheah
Klinkt als een of andere indiaanquote:
Mag je weer naar buiten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want zomerverblijf-opening
Oh ja, sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat moet echt gruwelijk zeer doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
You broke the rules! And now I pull oit all your pubic haiair!
oewoewoewoewoequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere indiaan
Ja, maar ik vind het zo'n leuke tekstquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet echt gruwelijk zeer doen
[..]
oewoewoewoewoe
Roept ie dat ook als ie opsekop op de bank staat?quote:
Jij bent toch heel klein?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
Nu moet ik even mijn enorme lichaam naar de koelkast rollen
net als dolle_hondquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere indiaan
Ik ben van het weekend ook weer veel buitenquote:
So truequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zo'n leuke tekst![]()
Nee, gelukkig niet zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Roept ie dat ook als ie opsekop op de bank staat?
het wordt lekker weer zaterdag, wij gaan richting het strand vermoedelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
subtiele hints, leer ze te zienquote:
Ik heb én morgen én zondag iets leuksquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben van het weekend ook weer veel buitenen waarschijnlijk zondag weer thuis een beetje blauwer
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
So true
[..]
Nee, gelukkig niet zeg
Hij huppelde even later wel naar de kast onder het uitslaken van woooeeee, wieeee, waaaa!
OMGquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg
Hij huppelde even later wel naar de kast onder het uitslaken van woooeeee, wieeee, waaaa!
Ik ga op het balkon koffie zitten absorberen tot Marijke en Peter er zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt lekker weer zaterdag, wij gaan richting het strand vermoedelijk
Het Zandvoortse strand?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je ziet het voor je he?quote:
Hij is heel moe, dan wordt ie drukquote:
Dan voegen wij ons bij jou op het heerlijke balkon om ook koffie te absorberenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga op het balkon koffie zitten absorberen tot Marijke en Peter er zijn
Zaterdag klussen op het paintball veld, vispas halen en kijken wat er aan auto's te koop is en zondag paintballenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb én morgen én zondag iets leuks
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Je ziet het voor je he?
[..]
Hij is heel moe, dan wordt ie druk
doe je zelfquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben van het weekend ook weer veel buitenen waarschijnlijk zondag weer thuis een beetje blauwer
mag ik hem hebben?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Muck het volgende:
Nee, gelukkig niet zeg
ook lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, maar vierkantquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten PG
[..]
Jij bent toch heel klein?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |