yepquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Koen is je belastingaangifte al opgestuurd?
Ken ik zo bij naam even nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent vast en zeker Dyers Eve wel van Metallica. Die is veel strakker dan So What wat mij betreft.
Ja, maar dan ook echt hardquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben weer in mijn antiknuffelkusjesbui
Als ik dalijk weer @pc kanquote:
quote:
En slaanquote:
Crapquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
OMG, Toek stond net ondersteboven op de bank
Lijkt me fantastischquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En slaan![]()
En ik wil ook schreeuwen, en huilen, en stompen, slaan, en drie dagen slapen![]()
Jij ook? Samen doen? (niet bij elkaar hoor, behalve het slapen)
ja, maar chatten en dat geouwehoer aanhorenquote:
Sweet dreamsquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap
Misschien toch ook maar tijd om mijn bedje op te zoeken. Dag mensjes
Ga je zaterdag mee naar R'dam, heb een Kruidvatkaartje voor je, mag je dan hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En slaan![]()
En ik wil ook schreeuwen, en huilen, en stompen, slaan, en drie dagen slapen![]()
Jij ook? Samen doen? (niet bij elkaar hoor, behalve het slapen)
Yeah motherfucker, I'm gonna kick your fucking derriere, yeaheahquote:
Mwoah, doet ie wel vakerquote:
Heb je er een foto van?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
OMG, Toek stond net ondersteboven op de bank
Trusten PGquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap
Misschien toch ook maar tijd om mijn bedje op te zoeken. Dag mensjes
... en Adriaan is acrobaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, doet ie wel vaker
En ik was te laat met het fototoestel
Nee, want zomerverblijf-openingquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je zaterdag mee naar R'dam, heb een Kruidvatkaartje voor je, mag je dan hebbenEn dan gaan we daar heen om verwend te worden
Oh dus jij wil een kusje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
van kou krijg je kusjes?
* ldg heeft het ineens heeeel koud![]()
Tijd om haar te verplaatsen naar de stiltecoupé dan... alhoewel, dat concept snapt ook niemandquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar chatten en dat geouwehoer aanhoren
En als ik teveel tik wordt ze narrig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |