Nou, dan kan ze dus net zo goed branden in het eeuwige vuur van de helquote:
Lijkt me een leuk idee een keer op zaterdag als vrouwlief moet werkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom je ook een keer met de kinderen?
Wel een kuteind rijden voor de kindertjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee een keer op zaterdag als vrouwlief moet werkenIk geef er wel een draai aan
Craaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Burn baby Burnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan kan ze dus net zo goed branden in het eeuwige vuur van de hel
En de kindjes, en dat is het belangrijkste... Dat mens moet naar een gestichtquote:
Olaquote:
Oh jullie gaan echt samenwonen gelijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat Symph toen zij gingen samenwonen van alles van zijn spullen had weggegeven... Dus zij neemt alles mee wat van haar is
ach dat valt mee, muziekje op, Nintendo DSsen meequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel een kuteind rijden voor de kindertjes
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jullie gaan echt samenwonen gelijk?
Ohquote:
Ohh dan kom ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach dat valt mee, muziekje op, Nintendo DSsen mee
Theo Maassen maakte die opmerking dus over Barbapappaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohja, Theo Maassen is ook wel goed hoor, alleen zou ik het niet meteen met barbapapa vergelijken
wowquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En de kindjes, en dat is het belangrijkste... Dat mens moet naar een gestichtSeksuele voorlichting is ok maar je gaat niet over je seksleven praten met kinderen van 11 en 12
![]()
Nou ooit vond Symp der best leuk denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En de kindjes, en dat is het belangrijkste... Dat mens moet naar een gestichtSeksuele voorlichting is ok maar je gaat niet over je seksleven praten met kinderen van 11 en 12
![]()
Hey Mquote:
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Lijkt op de ex van iemand die ik kenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Stuwiemedoewieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Craaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
But that was yesterdayquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ooit vond Symp der best leuk denk ik
Neeheequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LEZENquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whaaaat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohja, Theo Maassen is ook wel goed hoor, alleen zou ik het niet meteen met barbapapa vergelijken
Ooooh, dus jullie gaan in Zwolle wonenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeheeDan had ie toch geen spullen nodig, want die had ik dan wel
![]()
"all my troubles seemed so far away"quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ooit vond Symp der best leuk denk ik
Doeiquote:
Hey Whiskeyquote:
quote:
KoenieMeloeniequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voordat zijn kindjes hun mond durfden open te trekken, toen
Dappere kindjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voordat zijn kindjes hun mond durfden open te trekken, toen
ik hoop dat dit niet echt is...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lijkt op de ex van iemand die ik ken
zoon van 11: ja mamma ligt op zolder aan de pillen met een ander koppel en haar vriend en dan moet ik me maar vermaken en daarom ben ik om 3 uur 's nachts nog online...
die moeders moeten ze echt aanpakken
Jaquote:
quote:
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lijkt op de ex van iemand die ik ken
zoon van 11: ja mamma ligt op zolder aan de pillen met een ander koppel en haar vriend en dan moet ik me maar vermaken en daarom ben ik om 3 uur 's nachts nog online...
die moeders moeten ze echt aanpakken
quote:
Dat is best knap gezien de situatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hele mooie en sterke kindjes die heel veel ellende hebben mee gemaakt en toch nog vrolijk kunnen doen
Ja ja ja doenquote:
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is best knap gezien de situatie
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppelquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik hoop dat dit niet echt is...
zeg dat wel zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hele mooie en sterke kindjes die heel veel ellende hebben mee gemaakt en toch nog vrolijk kunnen doen
Wat fijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn fantastischquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knap van zequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omgquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppel)
En dan doet jeugdzorg niets want hij krijgt voedsel en wordt niet geslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |