Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Willen geen probleem, meer het kunnen maar als er hulp nodig is met het sjouwen ik meld me bij deze.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wel een prins met semi wit paard en allemaal lieve mensen![]()
Iemand wil misschien die zondag na Portugal al mee spullen brengen
WB LLquote:
Als ik dan ook wat kan doen, dan moet je het maar even zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan is de heks verdwenen en anders is het huis zo leegDus even Bar en Toek en Muck charteren, dat ze ook iets hebben om op te zitten
En we komen op tijd terug die zondag
Ik heb het concreet over iemand die ook uit Zwolle komt en een kar achter de auto kan doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Willen geen probleem, meer het kunnen maar als er hulp nodig is met het sjouwen ik meld me bij deze.
[..]
WB LL![]()
oei.. ik kan niet heks'n!quote:
Knuffelen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik dan ook wat kan doen, dan moet je het maar even zeggen.
Herman Finkersquote:
Ik welquote:
Dan houd het voor mij opquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het concreet over iemand die ook uit Zwolle komt en een kar achter de auto kan doen![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een half uurtje gereden zo door Hoorn
Dat kan ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het concreet over iemand die ook uit Zwolle komt en een kar achter de auto kan doen![]()
hmm wat??quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan is de heks verdwenen en anders is het huis zo leegDus even Bar en Toek en Muck charteren, dat ze ook iets hebben om op te zitten
En we komen op tijd terug die zondag
okequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WOEIquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ken ik dat stukje nietquote:
[..]
[..]
En te veel mensen lijkt me ook niet handigquote:
MacBethquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan ken ik dat stukje niet
verder: herman
Dat snap ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Was het lekker?
[..]
En te veel mensen lijkt me ook niet handigWe zijn dan net terug van vakantie, lange reis achter de rug en eindelijk het huis weer van hun...
Ik denk dat ze daar wel van willen genieten
quote:
quote:
quote:
quote:
Met een kar? JJH had aangeboden om te helpenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Even wennen koppeling en ik moet hier echt het gas intrappenwat een verschil
En deze heeft maar 5 versnellingen![]()
Maar ging verder wel lekker
Ik zie het al, ik kom een weekje later wel met mijn spullenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Met een kar? JJH had aangeboden om te helpenEn dat is ook een sterke man
En het mooiste zou zijn dat we dan ook nog even langs R'dam en Den Haag kunnen
Dus kijk maar
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey Stuquote:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ladyquote:
Kan ook aan mij liggen hoor, thuis geen internet meer dus dan kom ik NOG minder als eerstquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lady![]()
Ja, inderdaad best lang geleden
Zie mijn toevoegingquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik kom een weekje later wel met mijn spullen
Misschien kan JJH de tafel wel vast meenemen?
He Stuquote:
Nu wel met knoflook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, shoarma pizza![]()
Ja, alweer![]()
En ja, het was lekkerEn er is nog wat over voor morgen
Ik kan ook SAMEN met JJH komen hequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zie mijn toevoegingEn alles in 1 keer lijkt mij net wat effecienter
Durf jij met kar te rijden? Want dan wil jou
De meisjes kennen jou enzo
Maar dan moeten we dus nog wel even op "tour" als het kan
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan ook SAMEN met JJH komen he![]()
Sterke man en mij erbij, tadaaa
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Huub Huub barbatrucIk heb wat gemist toen ik klein (kleiner
) was
Ehm ja...quote:
Als Barbapapa nou echt ALLES kan worden wat hij zelf wil...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Huub Huub barbatrucIk heb wat gemist toen ik klein (kleiner
) was
En mijn verjaardagquote:
Oh hahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met mama dag dan, de KSC kan weer goed plannen
Theo Maassen volgens mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Barbapapa nou echt ALLES kan worden wat hij zelf wil...
Waarom speelt hij dan in zo'n slechte tekenfilmserie?
mijn vader weer 2 dagen voor jouquote:
Ik vond het vroeger anders wel goed hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei.quote:
quote:
Moederdag kan me gestolen worden als ik Marijke en Peter kan helpenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
Iets met mama dag dan, de KSC kan weer goed plannen
Mijn oom ook, en mijn nichtje weer 2 dagen daarvoorquote:
Woohooquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Koen66 het volgende:
zowwww
Kids in bed
Belastingaangifte ingestuurd
Meneer taart viert het toch nooitquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei.
[..]
[..]
Moederdag kan me gestolen worden als ik Marijke en Peter kan helpen![]()
alleen is meneer taart dan jarig![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Koen66 het volgende:
zowwww
Kids in bed
Dat is wel een stuk problematischerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei.
[..]
[..]
Jij ben ook een mei-meisje???quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Koen66 het volgende:
zowwww
Kids in bed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ben ook een mei-meisje???![]()
Thijs en ik welquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meneer taart viert het toch nooit![]()
Weet ik wel, maakte een grapjequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs en ik wel![]()
en stiekem vindt meneer taart dat heus wel leuk
alweer ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
Morgen even een winnend UK Lottery ticket kopen
Oepsquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei.
[..]
[..]
Die dinsdag en vrijdag kan ik welquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yeahhhhhh
tot het volgende klusje dan
Die heeft vast een takenlijst achtergelaten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat moeder de vrouw niet thuis was
Kunnen we niet de spullen bij je ouders ophalen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die dinsdag en vrijdag kan ik wel![]()
En het weekend daarop dus ook een dagje
Whehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft vast een takenlijst achtergelaten.
kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat moeder de vrouw niet thuis was
De 8e?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kunnen we niet de spullen bij je ouders ophalen?Of in elk geval de salontafel en evt de eettafel?
Doe je je regenpak aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie, heb ik een kans om mn klimgordel uit te proberen, hebben we 80% kans op neerslag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie, heb ik een kans om mn klimgordel uit te proberen, hebben we 80% kans op neerslag
wanneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Ladylike het volgende:
Dat is wel balenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Ladylike het volgende:
Nee, maar Peter raakt wat spullen kwijt als de heks vertrektquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
Gaan Peter en Marijke samenwonen![]()
![]()
OMG
Waar![]()
ZOOO snel gaat dat nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
![]()
OMG
Waar![]()
20% kans dat het dus droog is. Dat is een veeeeeeeeeeeeeeeeel groter percentage dan dat ik de UK Lottery winquote:
Nee nee neequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
![]()
OMG
Waar![]()
Oooooohquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar Peter raakt wat spullen kwijt als de heks vertrekt
arme jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww er liggen nog zoveel openstaande taken
als dat de gladheid van de klimwanden ook verminderde....quote:
Jaquote:
Naar Marijke's smaakquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ZOOO snel gaat dat niet
eerst symph z'n huis maar eens (her)inrichten
Hmmm wij wilden zondag naar Nemo gaan, is gelukkig overdektquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
[..]
als dat de gladheid van de klimwanden ook verminderde....
[..]
Ja
Ben je wel snel benedenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Ladylike het volgende:
Oooooooh. Waarom neemt zij dan alle spullen mee eigenlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee neeLieve schat, de heks die vertrekt neemt veel spullen mee, dus een leeg huis voor hem en kindjes
En nu via hier alle spullen die nodig zijn geregeld
![]()
DIe moeten alleen nog daarheen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je wel snel beneden
oh wacht klimmen zei je ? ... hmmm
Een beetje regen tijdens het paintballen maakt het wel leukerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm wij wilden zondag naar Nemo gaan, is gelukkig overdekt
Dat is wel zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je wel snel beneden
oh wacht klimmen zei je ? ... hmmm
Zie dat als een uitdagingquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Ladylike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Slecht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de snelheid waamee ze is omgetoverd van droomvrouw naar heks is behoorlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee neeLieve schat, de heks die vertrekt neemt veel spullen mee, dus een leeg huis voor hem en kindjes
En nu via hier alle spullen die nodig zijn geregeld
![]()
DIe moeten alleen nog daarheen
Omdat Symph toen zij gingen samenwonen van alles van zijn spullen had weggegeven... Dus zij neemt alles mee wat van haar isquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooooooh. Waarom neemt zij dan alle spullen mee eigenlijk
Mooi dat alles al is geregeld. Ik ben overbodig though
Ja johquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Zaterdag naar de opening van mijn zomerverblijf
waar is dat, klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Oooh, fair enough dan. Laat haar genieten met d'er oude zooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat Symph toen zij gingen samenwonen van alles van zijn spullen had weggegeven... Dus zij neemt alles mee wat van haar is
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat d'r stikken in d'r oude zooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, fair enough dan. Laat haar genieten met d'er oude zooi
Ja en iedereen hier is zo liefquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, fair enough dan. Laat haar genieten met d'er oude zooi
Ik wou zeggen 'het lazerus krijgen' maar wist niet of ze nog enigzins aardig wordt gevonden eigenlijkquote:
Wat zei hij?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en iedereen hier is zo lief![]()
Binnen een uur had Peter alles wat ie nodig had
![]()
![]()
Als je iemand blij kunt maken, geeft dat veel voldoening.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wowquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet door Symph en Marijkequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'het lazerus krijgen' maar wist niet of ze nog enigzins aardig wordt gevonden eigenlijk
quote:
Hij zei het net weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zei hij?sorry, zit mobiel, kan nu even niet het hele topic doorzoeken
Nou, dan kan ze dus net zo goed branden in het eeuwige vuur van de helquote:
Lijkt me een leuk idee een keer op zaterdag als vrouwlief moet werkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom je ook een keer met de kinderen?
Wel een kuteind rijden voor de kindertjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee een keer op zaterdag als vrouwlief moet werkenIk geef er wel een draai aan
Craaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Burn baby Burnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan kan ze dus net zo goed branden in het eeuwige vuur van de hel
En de kindjes, en dat is het belangrijkste... Dat mens moet naar een gestichtquote:
Olaquote:
Oh jullie gaan echt samenwonen gelijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat Symph toen zij gingen samenwonen van alles van zijn spullen had weggegeven... Dus zij neemt alles mee wat van haar is
ach dat valt mee, muziekje op, Nintendo DSsen meequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel een kuteind rijden voor de kindertjes
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jullie gaan echt samenwonen gelijk?
Ohquote:
Ohh dan kom ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach dat valt mee, muziekje op, Nintendo DSsen mee
Theo Maassen maakte die opmerking dus over Barbapappaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohja, Theo Maassen is ook wel goed hoor, alleen zou ik het niet meteen met barbapapa vergelijken
wowquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En de kindjes, en dat is het belangrijkste... Dat mens moet naar een gestichtSeksuele voorlichting is ok maar je gaat niet over je seksleven praten met kinderen van 11 en 12
![]()
Nou ooit vond Symp der best leuk denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En de kindjes, en dat is het belangrijkste... Dat mens moet naar een gestichtSeksuele voorlichting is ok maar je gaat niet over je seksleven praten met kinderen van 11 en 12
![]()
Hey Mquote:
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Lijkt op de ex van iemand die ik kenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Stuwiemedoewieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Craaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
But that was yesterdayquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ooit vond Symp der best leuk denk ik
Neeheequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LEZENquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whaaaat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohja, Theo Maassen is ook wel goed hoor, alleen zou ik het niet meteen met barbapapa vergelijken
Ooooh, dus jullie gaan in Zwolle wonenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeheeDan had ie toch geen spullen nodig, want die had ik dan wel
![]()
"all my troubles seemed so far away"quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ooit vond Symp der best leuk denk ik
Doeiquote:
Hey Whiskeyquote:
quote:
KoenieMeloeniequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voordat zijn kindjes hun mond durfden open te trekken, toen
Dappere kindjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voordat zijn kindjes hun mond durfden open te trekken, toen
ik hoop dat dit niet echt is...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lijkt op de ex van iemand die ik ken
zoon van 11: ja mamma ligt op zolder aan de pillen met een ander koppel en haar vriend en dan moet ik me maar vermaken en daarom ben ik om 3 uur 's nachts nog online...
die moeders moeten ze echt aanpakken
Jaquote:
quote:
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lijkt op de ex van iemand die ik ken
zoon van 11: ja mamma ligt op zolder aan de pillen met een ander koppel en haar vriend en dan moet ik me maar vermaken en daarom ben ik om 3 uur 's nachts nog online...
die moeders moeten ze echt aanpakken
quote:
Dat is best knap gezien de situatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hele mooie en sterke kindjes die heel veel ellende hebben mee gemaakt en toch nog vrolijk kunnen doen
Ja ja ja doenquote:
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is best knap gezien de situatie
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppelquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik hoop dat dit niet echt is...
zeg dat wel zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hele mooie en sterke kindjes die heel veel ellende hebben mee gemaakt en toch nog vrolijk kunnen doen
Wat fijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn fantastischquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knap van zequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omgquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppel)
En dan doet jeugdzorg niets want hij krijgt voedsel en wordt niet geslagenquote:
Dat kind was zeker ook een ongelukje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppel)
Denk dat meeten buiten maastricht de komende 3 jaar niet mogelijk zal zijnquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dan doet jeugdzorg niets want hij krijgt voedsel en wordt niet geslagen
Ja maar jeugdzorgquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu voor dat Kindquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Marijke kun jij een lijstje maken met degene die al geboekt hebben?quote:
Gelukkig stopt pappa niet met vechtenquote:
En ja, ik weet hetquote:
En ook handig die al zeker weten dat ze niet komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marijke kun jij een lijstje maken met degene die al geboekt hebben?![]()
Want Koen vraagt het volgens mij iedere avond aan iedereenen het is voor iedereen leuk om te weten
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat meeten buiten maastricht de komende 3 jaar niet mogelijk zal zijn
ja sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wist ik
Ik bedoelde dan ook LadyLike
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
Niet dat ik ben uitgenodigd ofzo maar ik kom niet Koen
Jij, Fles, Mart, Symph en ik. Dat zijn degenen die tot nu gepmd hebben om te boekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want Koen vraagt het volgens mij iedere avond aan iedereenen het is voor iedereen leuk om te weten
![]()
IEDEREEN is uitgenodigd Stuquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
Niet dat ik ben uitgenodigd ofzo maar ik kom niet Koen
Schrijf je het wel even op, voordat je het morgen weer vraagt aan mensen waar je het al van weetquote:
Je bent altijd vrij om te meeten in maastrichtquote:
Dat is nog niet erg veelquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij, Fles, Mart, Symph en ik. Dat zijn degenen die tot nu gepmd hebben om te boeken
klopt, is een soort alternatieve Koentjequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
ben niet zo van de meetsquote:
Dank jequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij, Fles, Mart, Symph en ik. Dat zijn degenen die tot nu gepmd hebben om te boeken
als het een geil wijf was ging je welquote:
welkom terugquote:
is je Audi ook al stuk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat meeten buiten maastricht de komende 3 jaar niet mogelijk zal zijn
quote:
hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het een geil wijf was ging je wel
Is dat een open uitnodigingquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent altijd vrij om te meeten in maastricht
Zo houden flash en ik ook onze liefde brandend
Nja flash dus.. ik reis dus niet
nee maar denk dat ik de benzine over 2 weken niet meer kan betalenquote:
quote:
Ik weet het gewoon nog niet ivm vaderdag... ook enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet het hier nog in de groep gooien
Ja... Zo ben ik dus ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn ook altijd zat laatste moment beslissers
owwwwwwwquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe was het lopen?
En kom jij in juni ook bbqen in Noordwijk?
Uiteraard!!!quote:
Maar dit zijn niet echt grote meets en vooral erg gezelligquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha![]()
nah, big meets algemeen ben ik niet zo van
heel simpel:quote:
klopt, ALS ik kom is het ZEKER niet met slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik weet het gewoon nog niet ivm vaderdag... ook enzo
Als jij naar meets mag doen we er speciaal eentje voor jouquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie doen over 3 of 4 jaar toch ook nog wel aan meets hè?
eerst maar kijken wie er dan nog hier over is ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Als het goed is welquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dan is dit echt de goede groepquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel:
hier ben ik actief, druk aanwezig noem maar op.
RL:
Ben ik heel gesloten. moet je me echt leren kennen wil ik los komen
ik heb geen zin om weeeeeeeeeeer in mijn eentje op een kamer te liggen en dan wakker liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ALS ik kom is het ZEKER niet met slapen![]()
We maken je wel losquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel:
hier ben ik actief, druk aanwezig noem maar op.
RL:
Ben ik heel gesloten. moet je me echt leren kennen wil ik los komen
Nijntje meetquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij naar meets mag doen we er speciaal eentje voor jou![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij naar meets mag doen we er speciaal eentje voor jou![]()
Sorry dat ik dan al wat anders hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen zin om weeeeeeeeeeer in mijn eentje op een kamer te liggen en dan wakker liggen![]()
quote:
Zeker relaxt, voel wel gelijk de verzuring.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe was het lopen?
En kom jij in juni ook bbqen in Noordwijk?
zonder vaderdag had ik wel een poging gewaagd om te blijven slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen zin om weeeeeeeeeeer in mijn eentje op een kamer te liggen en dan wakker liggen![]()
Leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uiteraard!!!
Giertje is zelfs al blijven slapen
Je kunt bij allemaal mensen op de kamer liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha, mwa, groep wel leuk. maar ben nu eenmaal heel afwachtend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het goed is wel
[..]
Dan is dit echt de goede groep
Gezellig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
![]()
Dan kom ik misschien ook nog wel eens aanwaaien (na overleg natuurlijk)
Peterquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben slechter in multitasken dan ik dacht
En ik heb meer alzheimer dan ik dachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
dat kan heel lekker zijn hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, mwa, groep wel leuk. maar ben nu eenmaal heel afwachtend.
op werk moet ik ook echt opletten dat ik mezelf niet onder een stagiaire plaats
Lekker, jammer van de verzuring... Inderdaad iets vaker lopen en dan gaat het vanzelf beterquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Zeker relaxt, voel wel gelijk de verzuring.
Moet vaker stukjes lopen en/of fietsen en trainen.
Moet voor de meet kijken of ik dan niets geplanned hebt.
Zal op tijd melden of ik kom
joh, ik ben ook errug afwachtend, maar het was vorige keer errug gezelligquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoezo dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Aha, maar in deze groep voel je wel snel op je plekquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Logisch, je bent geen vrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Heb ik ook hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, val niet zo op mannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan heel lekker zijn hoor
whehehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan heel lekker zijn hoor
Tja, heb te vaak geen zin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker, jammer van de verzuring... Inderdaad iets vaker lopen en dan gaat het vanzelf beter
Is goed
soms kijken mn vrienden zo gek als ik dat doe voor hun hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor
Ik open de deur nog voor de taxi chauffeur
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hallo![]()
![]()
![]()
En nu zou ik irl met je kunnen praten ipv via de KSC midden in de nacht
Ik kan vast mijn voorkeur nog wel aanpassen anders hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zei stagiaire, das toch de vrouwelijke variant van een stagiair?quote:
Had dan f gewhatsapped... ik lag ook wakkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ja
lag ik in mijn bedje op mijn mobieltje te fokken op een godschristelijke klotetijd
ldgquote:
Netjes juistquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms kijken mn vrienden zo gek als ik dat doe voor hun haha
klopt, je kwam pas later binnen volgens mij toen ik thuis al naar bed wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ja
lag ik in mijn bedje op mijn mobieltje te fokken op een godschristelijke klotetijd
Ik lag ook wakker, maar zei maar niets, omdat ik bang was dat ik Trev en jou dan zou wekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Had dan f gewhatsapped... ik lag ook wakker...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zei stagiaire, das toch de vrouwelijke variant van een stagiair?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Had dan f gewhatsapped... ik lag ook wakker...
Doeiii Llquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier sociaal doen
nja poging wagen
later (morgen dus)
Lekker handigquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was mijn telefoon aan het zoeken terwijl ik hem nog in mijn hand had![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |