Whaaaat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En de kindjes, en dat is het belangrijkste... Dat mens moet naar een gestichtSeksuele voorlichting is ok maar je gaat niet over je seksleven praten met kinderen van 11 en 12
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohja, Theo Maassen is ook wel goed hoor, alleen zou ik het niet meteen met barbapapa vergelijken
Ooooh, dus jullie gaan in Zwolle wonenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeheeDan had ie toch geen spullen nodig, want die had ik dan wel
![]()
"all my troubles seemed so far away"quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ooit vond Symp der best leuk denk ik
Doeiquote:
Hey Whiskeyquote:
quote:
KoenieMeloeniequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voordat zijn kindjes hun mond durfden open te trekken, toen
Dappere kindjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voordat zijn kindjes hun mond durfden open te trekken, toen
ik hoop dat dit niet echt is...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lijkt op de ex van iemand die ik ken
zoon van 11: ja mamma ligt op zolder aan de pillen met een ander koppel en haar vriend en dan moet ik me maar vermaken en daarom ben ik om 3 uur 's nachts nog online...
die moeders moeten ze echt aanpakken
Jaquote:
quote:
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lijkt op de ex van iemand die ik ken
zoon van 11: ja mamma ligt op zolder aan de pillen met een ander koppel en haar vriend en dan moet ik me maar vermaken en daarom ben ik om 3 uur 's nachts nog online...
die moeders moeten ze echt aanpakken
quote:
Dat is best knap gezien de situatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hele mooie en sterke kindjes die heel veel ellende hebben mee gemaakt en toch nog vrolijk kunnen doen
Ja ja ja doenquote:
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is best knap gezien de situatie
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppelquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik hoop dat dit niet echt is...
zeg dat wel zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hele mooie en sterke kindjes die heel veel ellende hebben mee gemaakt en toch nog vrolijk kunnen doen
Wat fijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn fantastischquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knap van zequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omgquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppel)
En dan doet jeugdzorg niets want hij krijgt voedsel en wordt niet geslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |