kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat moeder de vrouw niet thuis was
De 8e?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kunnen we niet de spullen bij je ouders ophalen?Of in elk geval de salontafel en evt de eettafel?
Doe je je regenpak aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie, heb ik een kans om mn klimgordel uit te proberen, hebben we 80% kans op neerslag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie, heb ik een kans om mn klimgordel uit te proberen, hebben we 80% kans op neerslag
wanneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Ladylike het volgende:
Dat is wel balenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Ladylike het volgende:
Nee, maar Peter raakt wat spullen kwijt als de heks vertrektquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
Gaan Peter en Marijke samenwonen![]()
![]()
OMG
Waar![]()
ZOOO snel gaat dat nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
![]()
OMG
Waar![]()
20% kans dat het dus droog is. Dat is een veeeeeeeeeeeeeeeeel groter percentage dan dat ik de UK Lottery winquote:
Nee nee neequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
![]()
OMG
Waar![]()
Oooooohquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar Peter raakt wat spullen kwijt als de heks vertrekt
arme jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww er liggen nog zoveel openstaande taken
als dat de gladheid van de klimwanden ook verminderde....quote:
Jaquote:
Naar Marijke's smaakquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ZOOO snel gaat dat niet
eerst symph z'n huis maar eens (her)inrichten
Hmmm wij wilden zondag naar Nemo gaan, is gelukkig overdektquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
[..]
als dat de gladheid van de klimwanden ook verminderde....
[..]
Ja
Ben je wel snel benedenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Ladylike het volgende:
Oooooooh. Waarom neemt zij dan alle spullen mee eigenlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee neeLieve schat, de heks die vertrekt neemt veel spullen mee, dus een leeg huis voor hem en kindjes
En nu via hier alle spullen die nodig zijn geregeld
![]()
DIe moeten alleen nog daarheen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je wel snel beneden
oh wacht klimmen zei je ? ... hmmm
Een beetje regen tijdens het paintballen maakt het wel leukerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm wij wilden zondag naar Nemo gaan, is gelukkig overdekt
Dat is wel zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je wel snel beneden
oh wacht klimmen zei je ? ... hmmm
Zie dat als een uitdagingquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Ladylike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Slecht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Barbapapa nou echt ALLES kan worden wat hij zelf wil...
Waarom speelt hij dan in zo'n slechte tekenfilmserie?
de snelheid waamee ze is omgetoverd van droomvrouw naar heks is behoorlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee neeLieve schat, de heks die vertrekt neemt veel spullen mee, dus een leeg huis voor hem en kindjes
En nu via hier alle spullen die nodig zijn geregeld
![]()
DIe moeten alleen nog daarheen
Omdat Symph toen zij gingen samenwonen van alles van zijn spullen had weggegeven... Dus zij neemt alles mee wat van haar isquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooooooh. Waarom neemt zij dan alle spullen mee eigenlijk
Mooi dat alles al is geregeld. Ik ben overbodig though
Ja johquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Zaterdag naar de opening van mijn zomerverblijf
waar is dat, klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Oooh, fair enough dan. Laat haar genieten met d'er oude zooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat Symph toen zij gingen samenwonen van alles van zijn spullen had weggegeven... Dus zij neemt alles mee wat van haar is
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat d'r stikken in d'r oude zooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, fair enough dan. Laat haar genieten met d'er oude zooi
Ja en iedereen hier is zo liefquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, fair enough dan. Laat haar genieten met d'er oude zooi
Ik wou zeggen 'het lazerus krijgen' maar wist niet of ze nog enigzins aardig wordt gevonden eigenlijkquote:
Wat zei hij?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en iedereen hier is zo lief![]()
Binnen een uur had Peter alles wat ie nodig had
![]()
![]()
Als je iemand blij kunt maken, geeft dat veel voldoening.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wowquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet door Symph en Marijkequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'het lazerus krijgen' maar wist niet of ze nog enigzins aardig wordt gevonden eigenlijk
quote:
Hij zei het net weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zei hij?sorry, zit mobiel, kan nu even niet het hele topic doorzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |