nope, Scheveningen of iets anders in de buurt I guessquote:
Ik heb maar 2 stoelen op het balkonquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan voegen wij ons bij jou op het heerlijke balkon om ook koffie te absorberen
Oh, net als bij kleine kindjesquote:
Niet helemaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe je zelf
[..]
mag ik hem hebben?![]()
ah, toe?![]()
![]()
[..]
ook lekker
Klinkt goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zaterdag klussen op het paintball veld, vispas halen en kijken wat er aan auto's te koop is en zondag paintballenen jij?
Ik ben altijd drukquote:
Welk gedeelte van PMS snap jij niet helemaal?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik doe het bij andere en die weer bij mij
Dit is een onschuldige blik. Echt waar.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik hem hebben?![]()
ah, toe?![]()
![]()
[..]
Ik ben ook vierkantquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar vierkant
Nou ja, als ik zo doorga in ieder geval. Ik heb hier dropjes, winegums en pinda's naast me liggen
precies wat kleine kinderen doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Je ziet het voor je he?
[..]
Hij is heel moe, dan wordt ie druk
Klinkt ook goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
![]()
![]()
Morgen vriend van me op bezoek en zondag Sealife met PGR
Euh, sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk gedeelte van PMS snap jij niet helemaal?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar vierkant
Nou ja, als ik zo doorga in ieder geval. Ik heb hier dropjes, winegums en pinda's naast me liggen
Dan pak ik wel een stoel van de kamerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 stoelen op het balkon
En op eentje wonen de planten
Dat van mij ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is een onschuldige blik. Echt waar.
[..]
Tuurlijk
[..]
Ik ben ook vierkant
Mijn nieuwe jas is maat 176quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik geloof er niets van
Anders pas je geen kindermaatjes meer
Niks mis mee toch? ik zit er bovenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
Ik moet echt weer naar de gym. Ik weeg net zoveel als ik centimeters boven de meter ben
Ik moest daar zo ontzettend om lachen toen ik in Noorwegen wasquote:
Moet je doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik geloof er niets van
Anders pas je geen kindermaatjes meer
[..]
Dan pak ik wel een stoel van de kamer![]()
[..]
Dat van mij ook![]()
je bent heel licht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
Ik moet echt weer naar de gym. Ik weeg net zoveel als ik centimeters boven de meter ben
PMS: Pret Met Suikertaartjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk gedeelte van PMS snap jij niet helemaal?
Ik ook, maar dat zal niet zo'n verrassing zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? ik zit er boven
Slaap lekker Priembabequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap
Misschien toch ook maar tijd om mijn bedje op te zoeken. Dag mensjes
zolang het kiezelstenen zijn, of bakstenen, ben je zeker niet te zwaarquote:
12 stones = 76.2035182 kilogramsquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
zolang het kiezelstenen zijn, of bakstenen, ben je zeker niet te zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |