Je vraagt het zo vriendelijk. Ik denk niet dat iemand bezwaar heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag ik de volgende openen, zodat ik de kluisstanden kan updaten?
Het lijkt eropquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef evaxsis het volgende:
Sjeeeee dus die Jo gaat er nog niet uit
quote:Misschien dat de volgende regel ook wel even handig is:
Geen gerace om de OP.
Degene die de LaPo (Last post) heeft, opent het nieuwe topic.
Druk op 'Open nieuw deel' en wijzig het topicnummer, that's all.
Gebeurt dit niet binnen 2 minuten, dan mag iemand anders het topic openen.
Ik denk 40, 40, 29quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie denkt er nog meer dat het 40-40-20 gaat worden?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef evaxsis het volgende:
Sjeeeee dus die Jo gaat er nog niet uit
Ja, het is jankertje met verlos deze week.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Begreep ik het nu goed, dat als Jo er in blijft, ze haar dan vertellen dat Dennis bij haar weg is??
Dat heeft geen zin zonder steun van de modsquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien dat de volgende regel ook wel even handig is:
Geen gerace om de OP.
Degene die de LaPo (Last post) heeft, opent het nieuwe topic.
Druk op 'Open nieuw deel' en wijzig het topicnummer, that's all.
Gebeurt dit niet binnen 2 minuten, dan mag iemand anders het topic openen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Begreep ik het nu goed, dat als Jo er in blijft, ze haar dan vertellen dat Dennis bij haar weg is??
Dat zei dr moeder, maar misschien heeft de regie andere plannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Dat zegt mama botox net wel, maar ja wat zijn woorden als de stemmen al binnen zijn zijn voor Jo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Dat had ik gemist, maar dat is wel goede tvquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Droom scenarioquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef md89 het volgende:
Als Joanna blijft zou die moeder wel even gaan vertellen dat Dennis haar verlaten heeft. Als ze dan vrijwillig op stapt kan Aafke/Sharon mooi weer terug komen
Oh wat ben jij een optimistquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
maar misschien als ze zo hoort dat haar Denniksje weg is bij haar, dat ze als nog gaat
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef md89 het volgende:
Als Joanna blijft zou die moeder wel even gaan vertellen dat Dennis haar verlaten heeft. Als ze dan vrijwillig op stapt kan Aafke/Sharon mooi weer terug komen
Laura's verhoudingen liggen wat scheefquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef utrecht1970 het volgende:
wat een tenenkrommende bruiloft. Die jurk van Laura was 2 maten te groot (in iedergeval d'r cup)
Welkom!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef skunkyxxl het volgende:
Hoi Fok!
Nieuw hier,maar lees al vanaf begin sst mee.
Die Jo gaat echt niet weg,Het word met stip op 1 Aart
Dat zei Jo's moeder wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef skunkyxxl het volgende:
Hoi Fok!
Ja maar dan wel zonder een camera op d;r snufferd en dat gaat zo wel gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Mooi dat ze het Joanna toch gaan zeggen. Dat is wel zo eerlijk en behoort ze gewoon te weten, dit is te prive om het haar niet te vertellen. De keuze is dan aan haar, blijven of weg gaan.
Hopelijk dan weggaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Mooi dat ze het Joanna toch gaan zeggen. Dat is wel zo eerlijk en behoort ze gewoon te weten, dit is te prive om het haar niet te vertellen. De keuze is dan aan haar, blijven of weg gaan.
Waarom zou ze dan nog willen gaan? er is immers niemand die thuis op haar wachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Als ze het niet meer trekt om te blijven. Ze zal wel in shock zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan nog willen gaan? er is immers niemand die thuis op haar wacht
Haha, dat is idd de meest gangbare gang van zaken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef skunkyxxl het volgende:
Hoi Fok!
MOOI! Ik wil er eigenlijk bij zijn, ik wil haar verdriet voelen, ik wil haar tranen proeven omnomnomnom HUIL KUDT HUIL!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ja maar dan wel zonder een camera op d;r snufferd en dat gaat zo wel gebeuren.
Die Jo gaat echt niet weg,die is zo kamera geil. Die denkt zo alle ogen zijn op mij gericht,neem effe me weekje faam in dat huis.quote:
Ach, Flip troost haar wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze het niet meer trekt om te blijven. Ze zal wel in shock zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
MOOI! Ik wil er eigenlijk bij zijn, ik wil haar verdriet voelen, ik wil haar tranen proeven omnomnomnom HUIL KUDT HUIL!![]()
Ik, ik. ik.... Jij bent de mannelijke versie van Joanna.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
MOOI! Ik wil er eigenlijk bij zijn, ik wil haar verdriet voelen, ik wil haar tranen proeven omnomnomnom HUIL KUDT HUIL!![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
*stil* Mooi!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, wie niet waagt, wie niet wintquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Ik zou geen risico nemen. Er kwam geen 'ja' over mijn lippen
Straks krijgen ze te horen dat het niet "voor de nep" is, en dat is dan de grapquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef evaxsis het volgende:
Alles voor TV!, sta je dan met iemand die je eigenlijk niet luchten of zien kan
Die balen dat ze niet op bed kunnen liggen nu.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef skunkyxxl het volgende:
Lau en Faalex lachen echt als een boer met kiespijn
Heul veulquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef miss_bleu het volgende:
Hoeveel liter tranen is Mo al verloren in dit aantal weken?
Absoluut fout, maar jah....... Faalex McVulva?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef danilel het volgende:
Tja, wiens vader het ook is.........
THIS IS NOT FAIR.......
Het is vast een missiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef miss_bleu het volgende:
Genoeg , maar dat vult Maik vanavond weer inwendig aan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef miss_bleu het volgende:
Ik zit al aan de wijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef jesje1982 het volgende:
Nou dit moet vanavond minstens gevierd worden met liters drank![]()
Ja joh ikke ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Straks krijgen ze te horen dat het niet "voor de nep" is, en dat is dan de grap
Als dat echt zo zou zijn, of ze laten het hun geloven.
Dan lig ik wel echt dubbel.
Laura getrouwd met iemand die ze verachtveeg me op
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Tassie37 het volgende:
Echt waar. Als ze nou tijdens de huwelijksnacht niet volgas gaan stiften, dan ga ik ze opzoeken en help ik ze ff een handje.
Begin maar te zoeken, er wordt NIET gestift.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Tassie37 het volgende:
Echt waar. Als ze nou tijdens de huwelijksnacht niet volgas gaan stiften, dan ga ik ze opzoeken en help ik ze ff een handje.
nee anders had ze daar wel anders op gereageerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja joh ikke ook![]()
En is dat nou haar vader die daar aan meewerkt?
Idd lawra stuurt hem straks gewoon naar zijn eigen mandje toe net als andersquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Begin maar te zoeken, er wordt NIET gestift.....
denk het wel. Lijzige Laura heeft net haar boeket tegen het plafond gegooidquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:48 schreef mazaru het volgende:
Nou, zijn we nou klaar met dat achterlijke gedoe?
Joepie!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Nou volgende week weer een huwelijk
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Razor21 het volgende:
Jammer dat JO boven zit anders had ze geroepen IKKE IKKE BOEKET
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Razor21 het volgende:
ja hooguit lol ,echt het gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Flashbox het volgende:
Vanaf morgen zeker te weten 4.000.000 kijkers tijdens de dagelijkse show.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een zielige vertoning,
Ongelooflijk hier trap je toch niet in : http://www.datditkaninned(...)n-laura-1-april-grapquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, is dit nou een écht écht huwelijk... nee toch/
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
anders?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Razor21 het volgende:
Hoorde je die klap niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop van wel tegen beter weten inquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Natuurlijk niet. Alphons denkt zo kijkers tev terkken maar denk dat er steeds meer gaan afvallen van deze nep vertoning.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Idd! 1 april, je huwelijk is echt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop van wel tegen beter weten in
Want dat zou pas een ontzettende grap wezen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoorde je die klap niet?
Ze probeerde zich door het plafond te gooien...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoorde je die klap niet?
Ze probeerde zich door het plafond te gooien...
Wat denk je komt er nog een Secret Story 2 gelijk achteraan vanwege het succesvolle Secret Story 1quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Flashbox het volgende:
Vanaf morgen zeker te weten 4.000.000 kijkers tijdens de dagelijkse show.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een zielige vertoning,
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd! 1 april, je huwelijk is echt!
En jij bent de vrouwelijke versie van Joanna!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ik, ik. ik.... Jij bent de mannelijke versie van Joanna.
Whahahahhahahaaa als dat zo is, dan geef ik me opquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat denk je komt er nog een Secret Story 2 gelijk achteraan vanwege het succesvolle Secret Story 1
nu moet je de volgende ook weer openenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had ik net de kluizen weer up to date krijgt Mo er 1500 bij
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij bent de vrouwelijke versie van Joanna!
Nou mag je van mij het volgend topic weer openenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had ik net de kluizen weer up to date krijgt Mo er 1500 bij
Dit is de RTL probeerversie, SBS gaat hiervan leren en maakt het een groot succes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat denk je komt er nog een Secret Story 2 gelijk achteraan vanwege het succesvolle Secret Story 1
Echt wel, en ik kan je nu al verklappen, ook dan zitten deze deelnemers er weer inquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Razor21 het volgende:
Hoort die blonde die nu aan het woord is niet op RTL 5 te zien te zijn bij Oh Oh Tirol?
Jojanka gaat de nieuwe en verbeterde uitvoering presenteren...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is de RTL probeerversie, SBS gaat hiervan leren en maakt het een groot succes.![]()
Nee hoor, deze is nog niet vol.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nu moet je de volgende ook weer openen
eenschquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit was echt de most failed liveshow tot nu toe
Die stripper was wel komischquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit was echt de most failed liveshow tot nu toe
Inderdaad dan heb ik ook een goed geheim mijn zus is miljonairquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahahahhahahaaa als dat zo is, dan geef ik me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapend rijk worden, wie wil dat nou niet
En dan Jo als laatste nog even blijven staan zodat MaJo het "goede" nieuws kan brengen, wie weet kiest zij dan ook voor de exit deur.quote:
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee hoor, deze is nog niet vol.
Ik haal Aafke er ook vast uit, want haalt ze nooit meer in.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Vultarian het volgende:
jammer had flipje wel willen horen als jo er nu zonder afscheid uit had gemoeten
Niet de stripper, wel de angst in Faalex' ogenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niet de stripper, wel de angst in Faalex' ogen
Oh das een domperquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Echt wel, en ik kan je nu al verklappen, ook dan zitten deze deelnemers er weer in![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niet de stripper, wel de angst in Faalex' ogen
Faalex McVulva heeft een mooie jurk aan vanavondquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef TimeJumper het volgende:
Haha nu een cap, die lange lijs zo achter Monique staan met dat domme trouwjurkje aan en die sluier die er op haar hoofd dom uitziet
Niets is wat het.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
apart trouwens joann opende de deur terwijl ze eerst door die luik moesten kruipen ?
Eerst deur, dan luik toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
apart trouwens joann opende de deur terwijl ze eerst door die luik moesten kruipen ?
top!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb de extra zin in de OP ook even aangepast, kan iedereen zich daar in vinden?
Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een nieuwe worden geopend, dus neem dat geduld even.
Jammer hoor, Aafke mocht van mij nog wel blijvenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef Chuckster het volgende:
Aafke voelt het al, zag d'r gezichtsuitdrukking dan toen Joanne binnen kwam wandelen
Vind ik okee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb de extra zin in de OP ook even aangepast, kan iedereen zich daar in vinden?
Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een nieuwe worden geopend, dus neem dat geduld even.
tuurlijk anders had de kop van jo op onweer gestaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef Chuckster het volgende:
Aafke voelt het al, zag d'r gezichtsuitdrukking dan toen Joanne binnen kwam wandelen
Ik vond en vind dit nog steeds de beste optie, met als toevoeging dat als het snel gaat, zoals nu, dat er beter 1 te veel kan zijn dan dat we met zijn allen zitten te wachten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen "topic-hunting" AUB
nieuwe hypnose methodequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef md89 het volgende:
Maak je geen zorgen, luister naar mij en blijf hier!
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Moet Sharon zijn die terugkomt.....
Aafke kan dit nooit ingelopen hebben...
yip, jamme van Aafke, maar gelukkig Sharonquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Moet Sharon zijn die terugkomt.....
Aafke kan dit nooit ingelopen hebben...
X 10quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, luister naar mij en blijf hier!
Geen salto's meer te zien vanavondquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Chuckster het volgende:
Saaie boerin mag naar huis, champagne!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Over 6 weken komen ze erachter dat Maik nog op de zolder zit, niemand had hem gemist.
Ik ook dit is niet eerlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef jesje1982 het volgende:
aafke naar huis, ik vind het toch niet leuk had liever jo naar huis zien gaan![]()
![]()
![]()
Dan wordt de volgende RLS dus Live Ghost Hunting?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Over 6 weken komen ze erachter dat Maik nog op de zolder zit, niemand had hem gemist.
Het leven is niet eerlijk, get used to itquote:
Dank jequote:
Ik denk dat Mo ons er nog vaak genoeg aan zal herinnerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Lijkt me niet goed voor die tak van sport....... Dan wordt Ghosthunting helemaal de das omgedaan....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan wordt de volgende RLS dus Live Ghost Hunting?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef jesje1982 het volgende:
aafke naar huis, ik vind het toch niet leuk had liever jo naar huis zien gaan![]()
![]()
![]()
Win-win...?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed voor die tak van sport....... Dan wordt Ghosthunting helemaal de das omgedaan....
vandaar ook zo vaak die reclamesquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk, get used to it
Zolang Diana tijdens de commercial break Alphons pijpt blijft Jo er nog in
Oja, da's leuke tvquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Capt1caveman het volgende:
Nu moet mamajo Jojanka nog vertellen dat Dennis ontsnapt is
Idd, tranendal 2...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Capt1caveman het volgende:
dat wordt misschien het beste stukje van deze avondquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Capt1caveman het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Capt1caveman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |