quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij bent de vrouwelijke versie van Joanna!
Nou mag je van mij het volgend topic weer openenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had ik net de kluizen weer up to date krijgt Mo er 1500 bij
Dit is de RTL probeerversie, SBS gaat hiervan leren en maakt het een groot succes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat denk je komt er nog een Secret Story 2 gelijk achteraan vanwege het succesvolle Secret Story 1
Echt wel, en ik kan je nu al verklappen, ook dan zitten deze deelnemers er weer inquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat denk je komt er nog een Secret Story 2 gelijk achteraan vanwege het succesvolle Secret Story 1
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Razor21 het volgende:
Hoort die blonde die nu aan het woord is niet op RTL 5 te zien te zijn bij Oh Oh Tirol?
Jojanka gaat de nieuwe en verbeterde uitvoering presenteren...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is de RTL probeerversie, SBS gaat hiervan leren en maakt het een groot succes.![]()
Nee hoor, deze is nog niet vol.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nu moet je de volgende ook weer openen
eenschquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit was echt de most failed liveshow tot nu toe
Die stripper was wel komischquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit was echt de most failed liveshow tot nu toe
Inderdaad dan heb ik ook een goed geheim mijn zus is miljonairquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahahahhahahaaa als dat zo is, dan geef ik me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapend rijk worden, wie wil dat nou niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |