Je vraagt het zo vriendelijk. Ik denk niet dat iemand bezwaar heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag ik de volgende openen, zodat ik de kluisstanden kan updaten?
Het lijkt eropquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef evaxsis het volgende:
Sjeeeee dus die Jo gaat er nog niet uit
quote:Misschien dat de volgende regel ook wel even handig is:
Geen gerace om de OP.
Degene die de LaPo (Last post) heeft, opent het nieuwe topic.
Druk op 'Open nieuw deel' en wijzig het topicnummer, that's all.
Gebeurt dit niet binnen 2 minuten, dan mag iemand anders het topic openen.
Ik denk 40, 40, 29quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie denkt er nog meer dat het 40-40-20 gaat worden?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef evaxsis het volgende:
Sjeeeee dus die Jo gaat er nog niet uit
Ja, het is jankertje met verlos deze week.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Begreep ik het nu goed, dat als Jo er in blijft, ze haar dan vertellen dat Dennis bij haar weg is??
Dat heeft geen zin zonder steun van de modsquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien dat de volgende regel ook wel even handig is:
Geen gerace om de OP.
Degene die de LaPo (Last post) heeft, opent het nieuwe topic.
Druk op 'Open nieuw deel' en wijzig het topicnummer, that's all.
Gebeurt dit niet binnen 2 minuten, dan mag iemand anders het topic openen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Begreep ik het nu goed, dat als Jo er in blijft, ze haar dan vertellen dat Dennis bij haar weg is??
Dat zei dr moeder, maar misschien heeft de regie andere plannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Dat zegt mama botox net wel, maar ja wat zijn woorden als de stemmen al binnen zijn zijn voor Jo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Dat had ik gemist, maar dat is wel goede tvquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Droom scenarioquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef md89 het volgende:
Als Joanna blijft zou die moeder wel even gaan vertellen dat Dennis haar verlaten heeft. Als ze dan vrijwillig op stapt kan Aafke/Sharon mooi weer terug komen
Oh wat ben jij een optimistquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
maar misschien als ze zo hoort dat haar Denniksje weg is bij haar, dat ze als nog gaat
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef md89 het volgende:
Als Joanna blijft zou die moeder wel even gaan vertellen dat Dennis haar verlaten heeft. Als ze dan vrijwillig op stapt kan Aafke/Sharon mooi weer terug komen
Laura's verhoudingen liggen wat scheefquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef utrecht1970 het volgende:
wat een tenenkrommende bruiloft. Die jurk van Laura was 2 maten te groot (in iedergeval d'r cup)
Welkom!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef skunkyxxl het volgende:
Hoi Fok!
Nieuw hier,maar lees al vanaf begin sst mee.
Die Jo gaat echt niet weg,Het word met stip op 1 Aart
Dat zei Jo's moeder wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef skunkyxxl het volgende:
Hoi Fok!
Ja maar dan wel zonder een camera op d;r snufferd en dat gaat zo wel gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Mooi dat ze het Joanna toch gaan zeggen. Dat is wel zo eerlijk en behoort ze gewoon te weten, dit is te prive om het haar niet te vertellen. De keuze is dan aan haar, blijven of weg gaan.
Hopelijk dan weggaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Mooi dat ze het Joanna toch gaan zeggen. Dat is wel zo eerlijk en behoort ze gewoon te weten, dit is te prive om het haar niet te vertellen. De keuze is dan aan haar, blijven of weg gaan.
Waarom zou ze dan nog willen gaan? er is immers niemand die thuis op haar wachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Als ze het niet meer trekt om te blijven. Ze zal wel in shock zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan nog willen gaan? er is immers niemand die thuis op haar wacht
Haha, dat is idd de meest gangbare gang van zaken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef skunkyxxl het volgende:
Hoi Fok!
MOOI! Ik wil er eigenlijk bij zijn, ik wil haar verdriet voelen, ik wil haar tranen proeven omnomnomnom HUIL KUDT HUIL!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ja maar dan wel zonder een camera op d;r snufferd en dat gaat zo wel gebeuren.
Die Jo gaat echt niet weg,die is zo kamera geil. Die denkt zo alle ogen zijn op mij gericht,neem effe me weekje faam in dat huis.quote:
Ach, Flip troost haar wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze het niet meer trekt om te blijven. Ze zal wel in shock zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
MOOI! Ik wil er eigenlijk bij zijn, ik wil haar verdriet voelen, ik wil haar tranen proeven omnomnomnom HUIL KUDT HUIL!![]()
Ik, ik. ik.... Jij bent de mannelijke versie van Joanna.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
MOOI! Ik wil er eigenlijk bij zijn, ik wil haar verdriet voelen, ik wil haar tranen proeven omnomnomnom HUIL KUDT HUIL!![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
*stil* Mooi!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, wie niet waagt, wie niet wintquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Ik zou geen risico nemen. Er kwam geen 'ja' over mijn lippen
Straks krijgen ze te horen dat het niet "voor de nep" is, en dat is dan de grapquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef evaxsis het volgende:
Alles voor TV!, sta je dan met iemand die je eigenlijk niet luchten of zien kan
Die balen dat ze niet op bed kunnen liggen nu.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef skunkyxxl het volgende:
Lau en Faalex lachen echt als een boer met kiespijn
Heul veulquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef miss_bleu het volgende:
Hoeveel liter tranen is Mo al verloren in dit aantal weken?
Absoluut fout, maar jah....... Faalex McVulva?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef danilel het volgende:
Tja, wiens vader het ook is.........
THIS IS NOT FAIR.......
Het is vast een missiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef miss_bleu het volgende:
Genoeg , maar dat vult Maik vanavond weer inwendig aan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef miss_bleu het volgende:
Ik zit al aan de wijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef jesje1982 het volgende:
Nou dit moet vanavond minstens gevierd worden met liters drank![]()
Ja joh ikke ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Straks krijgen ze te horen dat het niet "voor de nep" is, en dat is dan de grap
Als dat echt zo zou zijn, of ze laten het hun geloven.
Dan lig ik wel echt dubbel.
Laura getrouwd met iemand die ze verachtveeg me op
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Tassie37 het volgende:
Echt waar. Als ze nou tijdens de huwelijksnacht niet volgas gaan stiften, dan ga ik ze opzoeken en help ik ze ff een handje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |