Ja ze zei ook: huwelijk is die al geweest? Ik zou bruidsmeisje zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Noelle06 het volgende:
Joannan zegt tegen Renate, was dat de stripper waar we het over gehad hebben![]()
Joanna weet echt meer dan een ieder daar in het huis.
Dat we belazerd worden, allah! Maar doe het dan in ieder geval subtiel. Zodat we nog een beetje kunnen twijfelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Noelle06 het volgende:
Joannan zegt tegen Renate, was dat de stripper waar we het over gehad hebben![]()
Joanna weet echt meer dan een ieder daar in het huis.
nee ik lig ook dubbelquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:07 schreef mazaru het volgende:
Renate is de enige in Nederland die hier dubbel om ligt
Ik vroeg me al af wie die poppen warenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha zag net de hele familie van Joanna op een rijtje zitten die hebben allemaal van die opgeblazen lippen zagen jullie dat ook?
Zijn boner zal het ook wel weer net "niet'' zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het scheelt natuurlijk wel. Alex wil vast niet met een boner op tv
Haar lijn kan ik jalours op zijn maar dat hoofd echt niet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef MargrietV het volgende:
goed kijken naar die oren van Ma Jo.... die zijn reusachtig!
Niets is wat het lijkt en mevrouw doet graag lekker belangrijk. Weet en mag altijd meer dan een ander.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef mcspicy het volgende:
De stripper waar we het over gehad hebben???????????????????
Ik hoop het nooit met zekerheid te kunnen zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn boner zal het ook wel weer net "niet'' zijn
Ik zou ook graag zien dat ze het haar vertellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef freaky40 het volgende:
Joanna: "Maik lijkt op mijn vriend"....auw pijnlijk. Ik vind het niet kunnen dat ze het niet krijgt te horen.
Daarom laten ze haar nog in het huis kunnen ze het nog een keer vertellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef freaky40 het volgende:
Joanna: "Maik lijkt op mijn vriend"....auw pijnlijk. Ik vind het niet kunnen dat ze het niet krijgt te horen.
Als het die vriend is die ik op de foto zag heeft ze wel een raar beeld van die vriend, of van Maik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef freaky40 het volgende:
Was exclusief voor Pearlbitch die stripper.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef mcspicy het volgende:
ja met die dikke tieten ofzo zei Joanna ook nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef mcspicy het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit met zekerheid te kunnen zeggen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was exclusief voor Pearlbitch die stripper.
dat denk ik ook...ik vind het eigenlijk ziekquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Daarom laten ze haar nog in het huis kunnen ze het nog een keer vertellen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was exclusief voor Pearlbitch die stripper.
eenschquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef Noelle06 het volgende:
Hoop zo dat Aafke en Sharon blijven maar me hoop zal wel teniet gedaan worden helaas.
Vond Aafke in het begin wat te overdreven maar de laatste weken kan ik haar meer waarderen.
zeker!quote:
Nee heb daar niks van gemerkt on stream, maar al die vele streamlocks kan je wel eens wat missen he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef kahaarin het volgende:
Goedenavond, stoere missie van Laura, had iemand dit meegekregen ondertussen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee heb daar niks van gemerkt on stream, maar al die vele streamlocks kan je wel eens wat missen he?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zonde van je geld. De Stem heeft al lang beslist.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:23 schreef Mylene het volgende:
Ik zie nu pas die moeder, wat een grote oren.
Zo'n denigrerend mokkel net als Joanna.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die sneer van Moeder Breipen over Mo... "Doveel huilt bedoel je?..."![]()
![]()
Bom op die a-socialen.
Hoooooooo we gaan Marco niet bashen he? ben toevallig fanquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef Kwaliteit het volgende:
wat is dit voor onzin?
en nog kutmuziek ook
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hoooooooo we gaan Marco niet bashen he? ben toevallig fan
Het blijft baggerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hoooooooo we gaan Marco niet bashen he? ben toevallig fan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu is het wel zeker dat Jo er niet uitgaat. Wie moet anders stofzuigen en die rozenblaadjes opruimen.
PS. Wel gaaf dat Jo er niet bij mag zijn![]()
En Mo huilt alweer,,, aaaahhhhhhhhhhh
Te triestquote:
Ik denk juist dat de kijkcijfers omlaag gaan met deze onzin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Noelle06 het volgende:
dat dit de kijkcijfers omhoog moet krikken
Lol, dat waren die halve SL's zonder dat er iemand in de KvdW was natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee heb daar niks van gemerkt on stream, maar al die vele streamlocks kan je wel eens wat missen he?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef RobbieBoy het volgende:
ik ga maar es pitten. Zo interesant is deze bruiloft ook weer niet. Goedenavond allemaal
Je haalt me de woorden uit m'n mondquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te triest
Ik haat mezelf dat ik het aan laat staan.
Mag ik jou ook de schuld geven?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te triest
Ik haat mezelf dat ik het aan laat staan.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ach een voordeel dit huwelijk.
Moeder van laura komt goed in beeld, daarachter zit mijn moeder en zusje,
Zie ik hen ook weer eens even
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag ik de volgende openen, zodat ik de kluisstanden kan updaten?
Als er maar geen 'waar..' TT komtquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe maar. Ik kan mezelf op het moment even niet uitstaan.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |