MOOI! Ik wil er eigenlijk bij zijn, ik wil haar verdriet voelen, ik wil haar tranen proeven omnomnomnom HUIL KUDT HUIL!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:39 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ja maar dan wel zonder een camera op d;r snufferd en dat gaat zo wel gebeuren.
Die Jo gaat echt niet weg,die is zo kamera geil. Die denkt zo alle ogen zijn op mij gericht,neem effe me weekje faam in dat huis.quote:
Ach, Flip troost haar wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze het niet meer trekt om te blijven. Ze zal wel in shock zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
MOOI! Ik wil er eigenlijk bij zijn, ik wil haar verdriet voelen, ik wil haar tranen proeven omnomnomnom HUIL KUDT HUIL!![]()
Ik, ik. ik.... Jij bent de mannelijke versie van Joanna.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
MOOI! Ik wil er eigenlijk bij zijn, ik wil haar verdriet voelen, ik wil haar tranen proeven omnomnomnom HUIL KUDT HUIL!![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
*stil* Mooi!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, wie niet waagt, wie niet wintquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Ik zou geen risico nemen. Er kwam geen 'ja' over mijn lippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |