quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij bent de vrouwelijke versie van Joanna!
Nou mag je van mij het volgend topic weer openenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had ik net de kluizen weer up to date krijgt Mo er 1500 bij
Dit is de RTL probeerversie, SBS gaat hiervan leren en maakt het een groot succes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat denk je komt er nog een Secret Story 2 gelijk achteraan vanwege het succesvolle Secret Story 1
Echt wel, en ik kan je nu al verklappen, ook dan zitten deze deelnemers er weer inquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat denk je komt er nog een Secret Story 2 gelijk achteraan vanwege het succesvolle Secret Story 1
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Razor21 het volgende:
Hoort die blonde die nu aan het woord is niet op RTL 5 te zien te zijn bij Oh Oh Tirol?
Jojanka gaat de nieuwe en verbeterde uitvoering presenteren...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is de RTL probeerversie, SBS gaat hiervan leren en maakt het een groot succes.![]()
Nee hoor, deze is nog niet vol.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nu moet je de volgende ook weer openen
eenschquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit was echt de most failed liveshow tot nu toe
Die stripper was wel komischquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit was echt de most failed liveshow tot nu toe
Inderdaad dan heb ik ook een goed geheim mijn zus is miljonairquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahahahhahahaaa als dat zo is, dan geef ik me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapend rijk worden, wie wil dat nou niet
En dan Jo als laatste nog even blijven staan zodat MaJo het "goede" nieuws kan brengen, wie weet kiest zij dan ook voor de exit deur.quote:
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee hoor, deze is nog niet vol.
Ik haal Aafke er ook vast uit, want haalt ze nooit meer in.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Vultarian het volgende:
jammer had flipje wel willen horen als jo er nu zonder afscheid uit had gemoeten
Niet de stripper, wel de angst in Faalex' ogenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niet de stripper, wel de angst in Faalex' ogen
Oh das een domperquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Echt wel, en ik kan je nu al verklappen, ook dan zitten deze deelnemers er weer in![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niet de stripper, wel de angst in Faalex' ogen
Faalex McVulva heeft een mooie jurk aan vanavondquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef TimeJumper het volgende:
Haha nu een cap, die lange lijs zo achter Monique staan met dat domme trouwjurkje aan en die sluier die er op haar hoofd dom uitziet
Niets is wat het.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
apart trouwens joann opende de deur terwijl ze eerst door die luik moesten kruipen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |