abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:15:08 #276
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94899417
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

goh meneertje hoort zijn signaalwoordje en is weer helemaal gelukkig _O-
Ik heb gewoon gelijk.

En gezien de reacties in dit topic kan ik wel stellen dat m'n politieke stromings-genoten ook als het verstandigste uit de bus komen. I.t.t. de rest.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:15:44 #277
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94899438
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb anders zat mensen gehoord die per direct alles boven de 300k willen terugvorderen aan HRA.........
Leuk, maar die meningen doen er niet toe. Kijk naar wat politieke partijen willen en daar zal je dat idee echt niet tegenkomen.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_94899445
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach gut, en dat geld niet voor de bovenkant omdat?
Ik ben voor stimulering van het eigen woningbezit maar je kan volgens mij niet hardmaken dat voor de mensen die aan de bovenkant van de woningmarkt zoeken geen woningen te vinden zijn die aan de basiseisen voor een woning voldoen (woningwet) zonder HRA.

je vergelijkingen zijn geweldig, ga door _O-!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:16:10 #279
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94899452
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gelijk.

En gezien de reacties in dit topic kan ik wel stellen dat m'n politieke stromings-genoten ook als het verstandigste uit de bus komen. I.t.t. de rest.
Mensen die het met jou eens zijn vind jij het verstandigst? Gut, verrassend hoor. :')
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_94899459
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Koos is altijd uit op nivellering. Hij deelt dan ook het liefste met iedereen die meer krijgt dan hij, want dat is rechtvaardig volgens hem; alles uitdelen van mensen die meer dan hij verdienen.
Gelukkig verdien ik meer dan de gemiddelde Nederlander. Dus er zijn steeds minder mensen wier inkomen ik omlaag moet zien te krijgen.

En nu terug naar NWS jij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94899466
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:16 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Mensen die het met jou eens zijn vind jij het verstandigst? Gut, verrassend hoor. :')
Dit dus _O-
pi_94899472
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben dan ook voorstander van ingrepen in de huurtoeslag, maar wel met beleid. Sommige mensen hebben huurtoeslag echt keihard nodig.
En sommige mensen hebben HRA ook keihard nodig. Blij dat we het daarover iig eens zijn Koos...
pi_94899486
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gelijk.

onzin. Je hebt een paar ideologische stokpaardjes en verder kom je niet. Maar ga door, je vermaakt me uitstekend hier :D
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:17:41 #284
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94899496
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ben voor stimulering van het eigen woningbezit maar je kan volgens mij niet hardmaken dat voor de mensen die aan de bovenkant van de woningmarkt zoeken geen woningen te vinden zijn die aan de basiseisen voor een woning voldoen (woningwet) zonder HRA.

Vier muren en een dak moet afdoende zijn?

Juist. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94899500
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En sommige mensen hebben HRA ook keihard nodig. Blij dat we het daarover iig eens zijn Koos...
Daarom ontzien we de mensen met een ietwat goedkopere koopwoning in eerste instantie ook.
pi_94899514
mensen die het verschil tussen huursubsidie en HRA niet snappen...jezus christus
pi_94899520
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Vier muren en een dak moet afdoende zijn?

Juist. :')
dan voldoe je niet aan het bouwbesluit.

onjuist dus _O-!

Ga door _O-
pi_94899533
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:18 schreef Tem het volgende:
mensen die het verschil tussen huursubsidie en HRA niet snappen...jezus christus
Ik lach me kapot hier _O-
pi_94899534
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelukkig verdien ik meer dan de gemiddelde Nederlander.
Nogal boude stelling.

quote:
Dus er zijn steeds minder mensen wier inkomen ik omlaag moet zien te krijgen.
Tja, je kan het maar als levensdoel zien he, het verdelen van andermans geld.

quote:
En nu terug naar NWS jij.
Ik zou niet weten waarom, discussies met jou zijn altijd erg vermakelijk. Zeker als het over vermeend onrecht, ideologisch gelijk en vermeend juiste moraliteit gaat.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:18:52 #290
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_94899547
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je gaat dan zwaar terug in kwaliteit en leefomstandigheden, op naar de krotwoningen dus, maar dan kan het inderdaad. Lijkt mij geen goed idee, jou wel?
Er zit een enorm verschil tussen de moderne sociale huurwoning en krotwoningen. Je gebruikt hellend vlak-drogredenen om je punt te maken, maar ik vind het niet erg als de onderklasse wat woonkwaliteit inboet t.g.v. een terugtredende overheid. Net zoals ik het niet erg vind als de hoogste klasse wat woonkwaliteit inboet door afschaffing van de HRA, maar het moet goed en doordacht gebeuren. Jij stelt alsof de afschaffing van de HRA enkel een paar Ferrari's minder betekent voor de topinkomens en de afschaffing van de huurtoeslag Nederland 140 jaar terug in de tijd plaatst. Vandaar mijn reactie.

quote:
Mogen volgens de huidige regels niet maar nood zal wet breken inderdaad. Dan kunnen best meer gezinnen in een tussenwoning wonen of in een onbewoonbaar verklaarde woning. denk aan de Bulgarenhuisvesting. Zie jij dat als een vooruitgang? Of ben je dan misschien toch je doel een beetje voorbij aan het schieten?
Ik zie Bulgarenhuisvesting niet als een vooruitgang en wonen in onbewoonbaar verklaarde woningen noch met meerdere gezinnen ingeschreven staan op hetzelfde adres zijn wenselijke ontwikkelingen. Maar mijn doel is helder; de gehele woningmarkt teruggeven aan de markt. Dat krijg je niet voor elkaar door enkel de HRA aan te pakken, want dan ben je dus enkel aan het nivelleren en je krijgt het ook niet voor elkaar enkel de huurtoeslag af te schaffen, want dan laat je de koopmarkt ongemoeid.

quote:
Je spreekt in raadselen maar ik zal proberen het te interpreteren. De sociale woningen zullen amper goedkoper kunnen maar dat is dus geen reden om niets te doen aan de huurtoeslag? Waarom? Kan je dat verder toelichten?
Omdat sociale huurwoningen uitstekende producten zijn en wij in Nederland onze armste klassen als beste huisvesten van heel de wereld. Geen armere in een sociale huurwoning heeft iets te zeiken, daar is de kwaliteit gewoon veel te hoog voor. Ik ben zelf voor een soepeler kwaliteitsbeleid, maar als dat niet gebeurt, is dit blijkbaar de kant die wij opwillen; ontzettend veel betalen voor ontzettend goede woningen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:19:00 #291
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94899550
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

dan voldoe je niet aan het bouwbesluit.

onjuist dus _O-!

Ga door _O-
Het bouwbesluit is een miserabel modaal waar niet iedereen zich prettig bij voelt en zeker niet iedereen het inkomen voor heeft. Communistje. :W
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:19:22 #292
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_94899560
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Leuk, maar die meningen doen er niet toe. Kijk naar wat politieke partijen willen en daar zal je dat idee echt niet tegenkomen.
Nogmaals:

quote:
De SP wil de renteaftrek voor alle huishoudens garanderen tot de rente over de eerste ¤ 350.000 hypotheekschuld, tegen een maximale belastingaftrek van 42 procent. De SP wil daarnaast dat het aflossen van de hypotheekschuld fiscaal het voordeligst wordt. Concreet betekenen de voorstellen van de SP dat er voor een huishouden met een inkomen van ¤ 50.000 en een hypotheek van ¤ 300.000 niets verandert. Een huishouden met een inkomen van ¤ 100.000 en een hypotheek van ¤ 500.000 zal ook de rente over de eerste ¤ 350.000 hypotheekschuld tegen 42 procent mogen aftrekken. Dit laatste wil de SP binnen 10 jaar bereiken zodat de woningmarkt de fiscale veranderingen rustig kan verwerken.
Zo, nu ga ik naar de sportschool :W
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:19:57 #293
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94899578
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nogal boude stelling.

[..]

[..]

Ik zou niet weten waarom, discussies met jou zijn altijd erg vermakelijk. Zeker als het over vermeend onrecht, ideologisch gelijk en vermeend juiste moraliteit gaat.
Waarom denk je dat rijke mensen niet willen dat geld herverdeeld wordt? Die willen dat ook, alleen dan omhoog i.p.v. omlaag. En omdat ze meer macht hebben lukt het ze nog een heel stuk beter ook. Maar rechts is om de een of andere reden daar blind voor.
pi_94899597
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:18 schreef Tem het volgende:
O haha, hier komt weer iemand even uitleggen wat het precieze verschil is en waarom je die twee niet met elkaar mag vergelijken, lekker dedain en uit de hoogte, precies zoals onze gewaardeerde mod dat ook kan. Want weet wel kinders, het is 'juist' om huursubsidie te ontvangen en 'onjuist' om HRA te ontvangen.
pi_94899606
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nogal boude stelling.
Dat is heel eenvoudig op te zoeken via Google.

quote:
Het verdelen van het geld van VS, GS en jou is vooral mijn doel.

quote:
Aardig dat je mijn karaktereigenschappen op een rijtje zet.
pi_94899625
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

O haha, hier komt weer iemand even uitleggen wat het precieze verschil is en waarom je die twee niet met elkaar mag vergelijken, lekker dedain en uit de hoogte, precies zoals onze gewaardeerde mod dat ook kan. Want weet wel kinders, het is 'juist' om huursubsidie te ontvangen en 'onjuist' om HRA te ontvangen.
Ga maar moddergooien betere argumenten heb je niet en je snapt er werkelijk geen ene reet van.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:21:39 #297
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94899626
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O- wat een domme reactie zeg.
pi_94899649
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:19 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Waarom denk je dat rijke mensen niet willen dat geld herverdeeld wordt? Die willen dat ook, alleen dan omhoog i.p.v. omlaag. En omdat ze meer macht hebben lukt het ze nog een heel stuk beter ook. Maar rechts is om de een of andere reden daar blind voor.
Dus als je je eigen huis bezit ben je per definitie rijk, en als je huurt ben je per definitie arm? Wil je echt die kant op? Want dan krijgt Voorschrift namelijk gelijk met zijn opmerking dat het een nivelleringsactie is om de HRA af te schaffen, in plaats van een bezuinigingsmaatregel. Aan jou de keus.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:22:24 #299
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94899656
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:20 schreef KoosVogels het volgende:

Het verdelen van het geld van VS, GS en jou is vooral mijn doel.

Ja, en hoe heet dat met een mooi woord?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94899722
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Ga maar moddergooien betere argumenten heb je niet en je snapt er werkelijk geen ene reet van.
Goh, wat een sterk weerwoord, verder dan 'je snapt er geen reet van' kom je ook niet he?

quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

_O- wat een domme reactie zeg.
Nee hoor, maar meneer Tem is gewoon de zoveelste die claimt het gelijk aan zijn kant te hebben en wel even te weten dat het verschil tussen de HRA en de huursubsidie in zou houden dat je die twee toch absoluut niet met elkaar mag vergelijken. Ik heb al tientallen van zulke mensen gezien, en al tientallen keren roepen ze hetzelfde, en al tientallen keren moet ik er om lachen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')