Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
het is nog wel te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
anders moet je kijken of je diclovinac kan krijgen, dat werkt even beter
kom je ze ook toedienenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeHopen dat dat genoeg helpt
[..]
Dat is zo slecht voor je maag... Ik heb het volgens mij nog liggen, wel zetpillenHebben Wok?
![]()
Ik ben heel lief. onthou je dat ook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
oog om oog tand om tand
ik onthoud alles, pas op hoor
Dan kom je erachter hoe kut het is om geen diepte te zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww
Dat is echt waardeloos met 1 oog
Whehehehe, vooral oog om oogquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
oog om oog tand om tand
ik onthoud alles, pas op hoor
dat onthou ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben heel lief. onthou je dat ook?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog wel te doen
[..]
kom je ze ook toedienen
He. Gatver. Komt het wel weer gewoon goed allemaal? Of word je een soort Bowie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb iets uit de binnenkant van mijn ooglid laten peuteren
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He. Gatver. Komt het wel weer gewoon goed allemaal? Of word je een soort Bowie?
komt wel weer goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He. Gatver. Komt het wel weer gewoon goed allemaal? Of word je een soort Bowie?
100x achter elkaar zekerquote:
Dat wist ik alquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben heel lief. onthou je dat ook?
zo noemde ze me vroeger ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?En is grappig dat je hem aanhaalt, want ik vind Wok wel op Bowie lijken
Stoerquote:
En bestaat er dan een kans dat het weer terugkomt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt wel weer goed![]()
ik had het vorig jaar met mijn andere oog
Barbiesquote:
Taart!!quote:
Uh ik bedoel alleen dat hij trots is dat hij het kan en nu heel vaak achter elkaar tot 100 gaat tellen, maar sorry als dat zo'n belediging is.quote:
Barbies...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga met je barbies digitale apparaten spelen
het irriteerdequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stoer
[..]
En bestaat er dan een kans dat het weer terugkomt?En ik moet zeggen dat ik het niet echt zag, moet het weggehaald worden omdat je er last van had?
jij wil niet weten wat die barbies hier allemaal mee makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Barbies...
de jeugd van tegenwoordig kan helemaal niet meer z'n eigen fantasie gebruiken...
Ga je een keer mee met poppen spelen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Barbies...
de jeugd van tegenwoordig kan helemaal niet meer z'n eigen fantasie gebruiken...
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het irriteerde![]()
gelukkig leide mijn oogverblindende schoonheid de aandacht af![]()
het kan terug komen en daar is niets aan te doen
Neh, Nijntje gaat buitenspelen. Skateborden ofzo.quote:
welke Wii spelletjes hebben ze al gespeeld??quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij wil niet weten wat die barbies hier allemaal mee maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ja inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?En is grappig dat je hem aanhaalt, want ik vind Wok wel op Bowie lijken
Oke doeiquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga wel hoor, als jullie dat zo graag hebben
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
welke Wii spelletjes hebben ze al gespeeld??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd op de Nintendo en Gameboy, dus vroeger was het ook al zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Solli? Stopt GF met eigen batsbaas zijn?
Wij hadden een commodore 64 en een atariquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd op de Nintendo en Gameboy, dus vroeger was het ook al zoHeb hele zomers doorgebracht achter dat ding
Maar ik speelde ook nog veel buiten enzo
Oh ja, commodore 64quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hadden een commodore 64 en een atari![]()
maar ik hield meer van buiten spelen en bij vriendinnetjes spelen
C64 dat was echt gaaf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
Ookquote:
Frogger met dat klotemuziekjequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, commodore 64Heb ik uren Frogger op gespeeld
![]()
Ik had een MSX... ook heel wat tijd achter doorgebrachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Weet je wat ik net kreeg op mijn werk?quote:
Dezequote:
Nee hoor, ieder z'n ding toch?quote:
nebulus en hoe heet dat poppetje ook alweerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, commodore 64Heb ik uren Frogger op gespeeld
![]()
Ik ben zo blij dat ik nog echt van de buitenspeelgeneratie ben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder z'n ding toch?Ik ben altijd al van de computerspelletjes geweest
Maar vind buitenspelen belangrijker
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nebulus en hoe heet dat poppetje ook alweeren natuurlijk ook dat spel met die balletjes waarmee je blokjes weg moest tikken
oooh ik ben zo slecht in namen
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nog echt van de buitenspeelgeneratie ben.
die kerel is pro gekquote:
jaag ik je weg?quote:
Klopt, maar ik heb wel het idee dat kinderen nu ook minder buiten spelen en dat vind ik geen goede ontwikkelingquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ookAl vind ik niets mis met computers oid... Ik ben erg blij dat die ontwikkeling zo gegaan is zoals het gegaan is, ik zou niet meer zonder kunnen...
ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb wel het idee dat kinderen nu ook minder buiten spelen en dat vind ik geen goede ontwikkeling
ik weet waar die heen gaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik net kreeg op mijn werk?
Een paraplu
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nebulus en hoe heet dat poppetje ook alweeren natuurlijk ook dat spel met die balletjes waarmee je blokjes weg moest tikken
Ha die TFMquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Bonne après-midi, madame et monsieurs!
symquote:
Whehehehehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik net kreeg op mijn werk?
Een paraplu
ja dat was ook altijd VETquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]En Summer Games en Winter Games
die ging goed krijg morgen of maandag al iets te horenquote:
Nebulus ja, en Arkanoid, http://spele.nl/games/behendigheid/arkanoid/, word vandaag de dag ook nog ontelbaar veel gespeeldquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In mijn oude buurt zie ik nooit meer kinderen spelen.quote:
Jaaaa arkanoidquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nebulus ja, en Arkanoid, http://spele.nl/games/behendigheid/arkanoid/, word vandaag de dag ook nog ontelbaar veel gespeeld
Boulderdash ken ik welquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaa arkanoid
En boulderdashdie bedoelde ik
wel laten weten he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ging goed krijg morgen of maandag al iets te horen
quote:
Ja.quote:
Echt hequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.
Een klasgenootje van mij had een C64, daar zaten we echt hele middagen spelletjes met dat ding te doen: die games en Pitstopen zulks.
Voor ons was het toen heel hip.quote:
Uh ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voor ons was het toen heel hip.![]()
Ik word oud, geloof ik
Ik wil ook ooit nog weer zo'n ding. Ik heb ook wel C64 spellen op de PC, maar dat is toch anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt hedat is zoooo tof... mijn vader heeft nog steeds de C64 en ook nog wat andere oude computers (amiga 500 enzo.. ) echt geniaal
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voor ons was het toen heel hip.![]()
Ik word oud, geloof ik
gaat wel, maar bijna weekend!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Boulderdash ken ik wel
En hai TFMHoe ist?
Tjuus fles!![]()
En wat fijn GF
Ahh inleidingen en conclusies, niet mijn sterkte puntquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:00 schreef Barreltje het volgende:
ohhh ik ben zo slecht in het schrijven van Conclusies..
is daar een trucje voor???
Leer mij dan alles over het schrijven enzo zodra je het weetquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:00 schreef Barreltje het volgende:
ohhh ik ben zo slecht in het schrijven van Conclusies..
is daar een trucje voor???
F7, dat is de beste tip die ik jou kan gevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leer mij dan alles over het schrijven en zo zodra je het weet
Dan maak ik als nog wel foutenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
F7, dat is de beste tip die ik jou kan geven
En dan nog die fijne NL grammatica die niet koptquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ookhet helpt niet tegen de engelse ziekte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inleiding is meestal wel makkelijk
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:08 schreef Barreltje het volgende:
het gaat niet over de taalfouten maar over de structuur van een conclusieHeb je in je inleiding een onderzoeksvraag of probleemstelling geformuleerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inleiding is meestal wel makkelijkKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:08 schreef Barreltje het volgende:
het gaat niet over de taalfouten maar over de structuur van een conclusieIk als held met taal zou het allemaal niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inleiding is meestal wel makkelijk
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je in je inleiding een onderzoeksvraag of probleemstelling geformuleerd?
quote:The OIW figures have been increasing from Jul 2011. The latest figure has increased to XX mg/l. To prevent further deterioration several actions need to be taken and potential close in of XX This memo describes the program for the actions.
worden de kleine guppen dan opgehaald??quote:
Dan is jouw conclusie dus een opsomming van de acties die ondernomen moeten worden. Een zinnetje ervoor om het in de tekst te breien, en een zinnetje erachter om het mooi af te ronden, en klaar is Barbabe.quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
worden de kleine guppen dan opgehaald??
of mag je dan je roze plastic halen??
Als je nu even naar Rusland teleporteert welquote:
Lekker welquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
ik had deze week 1 klein gupje maar en had vanmiddag om 13:00 al weekend
hehehquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is jouw conclusie dus een opsomming van de acties die ondernomen moeten worden. Een zinnetje ervoor om het in de tekst te breien, en een zinnetje erachter om het mooi af te ronden, en klaar is Barbabe.
Dat is wel heel lekker ja, volgens mij heb ik morgen ook op tijd weekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
* Barreltje gaat morgen zwemmen met het gupje van vriendinnetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
Hmmmm .... dan heb je je kruit al verschotenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh
die acties heb ik net daarboven in 4 zinnen uitgelegd
Ik wil ook zwemmen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje gaat morgen zwemmen met het gupje van vriendinnetje![]()
Zelfs niet aan een nieuwe kop koffiequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo de boel is klaar voor morgen, nu mijn tijd uitzitten.
Ik ga niets nieuws meer beginnen
Ik wil ook wel met jou zwemmenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo de boel is klaar voor morgen, nu mijn tijd uitzitten.
Ik ga niets nieuws meer beginnen
uit eten in de McDrivequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
mja ik heb et alquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmm .... dan heb je je kruit al verschoten...
Soort samenvatting dan, als conclusie?
gezellig, hoe oud is dat gupje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
morgen 9 uur, delftquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou zwemmen
[..]
Tot hoe laat moet je dan?
als het maar met de auto isquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig, hoe oud is dat gupje?
Ik ga morgen mijn vriendje wegbrengen met de autodan ga ik koen wegbrengen naar de psz met de auto, dan ga ik naar het winkelcentrum met de auto, en dan ga ik denk ik weer naar huis met de auto
die kan niet zwemmenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als het maar met de auto is
hij is nu.. 4 maanden![]()
een mini gupje dus!!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
De lerares van Frans wist niet hoe ze de _ moest typenIs dat niet een beetje triest voor iemand die nog niet eens 30 is?
Ik moet ook nog een nieuw badpakquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, gister mijn nieuwe badpak binnengekregen
en een paar ketels warm water in het zwembadquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een nieuw badpak
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en een paar ketels warm water in het zwembad
mijn McGyver skillz zijn niet nodig dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOf gewoon iemand die me warm maakt
dat red ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOf gewoon iemand die me warm maakt
En toen ze een youtube-link over moest typen ging ze eerst naar youtube, en daar typte ze vervolgens de hele link in in de zoekbalkquote:
Nee, tenzij je een goed excuus wilt om ook naar Portugal te komen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn McGyver skillz zijn niet nodig dus
Ook in het water?quote:
Ik mag toch hopen dat je met de auto naar huis gaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig, hoe oud is dat gupje?
Ik ga morgen mijn vriendje wegbrengen met de autodan ga ik koen wegbrengen naar de psz met de auto, dan ga ik naar het winkelcentrum met de auto, en dan ga ik denk ik weer naar huis met de auto
Woeiiiii dat is best een uitdagingquote:
Oei, dan moet ik wel heeeeeel vroeg van huisquote:
Dat staat er toch ook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je met de auto naar huis gaat...
Ja er zijn mensenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En toen ze een youtube-link over moest typen ging ze eerst naar youtube, en daar typte ze vervolgens de hele link in in de zoekbalk
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woeiiiii dat is best een uitdaging
Nou ja als dat niet lukt doen we dat opwarmen gewoon na het zwemmen
Nee, het is daar toch al prachtig weer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woeiiiii dat is best een uitdaging
Nou ja als dat niet lukt doen we dat opwarmen gewoon na het zwemmen
ik heb ik spanje wel eens een warmte wisselaar gemaakt zodat het zwembad verwarmd werd door de zonnencollquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, tenzij je een goed excuus wilt om ook naar Portugal te komen?
Mijn moeder typt altijd 'google' in bij de google zoekfunctie op startpagina, en dan klikt ze door naar de sitequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja er zijn mensenZo werd mij een keer gevraagd of ik namen wilde weg-typ-exen, ik zie dat papier en zeg "joh dat ziet er uit als een spreadsheet, klopt dat? Als je me het bestand mailt dan haal ik zo de namen voor je weg". Zegt die vrouw "Oh ja, dat kan natuurlijk ook"
![]()
![]()
Of een half uur achter de pc zich afvragen wat een afkorting betekend en niemand bedacht dat je Google hebtDus ik heel intelligent, oh dat betekent bla bla, iedereen helemaal verbaasd
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja ik heb et al
maar de structuur is dus:
-probleemstelling
-genomen acties
-resultaten
en anders zetten we gewoon een paar keer de waterkoker aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is daar toch al prachtig weer?Ik heb ooit in mei in de zee gezwommen in Griekenland, ik neem aan dat zo'n bad sneller opgewarmd is
En dat kan sowieso![]()
Whehequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja er zijn mensenZo werd mij een keer gevraagd of ik namen wilde weg-typ-exen, ik zie dat papier en zeg "joh dat ziet er uit als een spreadsheet, klopt dat? Als je me het bestand mailt dan haal ik zo de namen voor je weg". Zegt die vrouw "Oh ja, dat kan natuurlijk ook"
![]()
![]()
Of een half uur achter de pc zich afvragen wat een afkorting betekend en niemand bedacht dat je Google hebtDus ik heel intelligent, oh dat betekent bla bla, iedereen helemaal verbaasd
quote:
Heldquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ik spanje wel eens een warmte wisselaar gemaakt zodat het zwembad verwarmd werd door de zonnencollectoren op het dak
Dat is je moeder, hier zaten ook mensen onder de 30 bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn moeder typt altijd 'google' in bij de google zoekfunctie op startpagina, en dan klikt ze door naar de site![]()
En dat doet ze bij alle sites waar ze naar toe wil
Maar ze whatsappt je wel de klusjes door die je thuis moet doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn moeder typt altijd 'google' in bij de google zoekfunctie op startpagina, en dan klikt ze door naar de site![]()
Vertel!quote:
Ik ben al een tijdje aan het spitten in archieven, en heb een foto gevonden van onze straat van 18-03-1945quote:
Aaahquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje aan het spitten in archieven, en heb een foto gevonden van onze straat van 18-03-1945
Coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje aan het spitten in archieven, en heb een foto gevonden van onze straat van 18-03-1945
quote:Geaccepteerd: Peter Vrij van 25-4 - 29-4
Ja, dat snapt ze dan weer wel hoe dat moetquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ze whatsappt je wel de klusjes door die je thuis moet doen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En toen ze een youtube-link over moest typen ging ze eerst naar youtube, en daar typte ze vervolgens de hele link in in de zoekbalk
Ikke welquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb helemaal geen trek in lasagne
Hey Muckquote:
Dat is vet coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
gaafquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is wel tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
En toen was het nog oorlog daar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
In Rotterdamquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Omgquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, dat snapt ze dan weer wel hoe dat moet
Kreeg net nog 'maak alvast het p.koekenbeslag'
NOrmale vraag hoor. Bepaalde delen van ons land waren toen al bevrijd.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem
Ons huis staat er niet op, maar het is echt letterlijk op de stoep voor ons huis gemaakt
Whehehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, dat snapt ze dan weer wel hoe dat moet
Kreeg net nog 'maak alvast het p.koekenbeslag'
coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem
Ons huis staat er niet op, maar het is echt letterlijk op de stoep voor ons huis gemaakt
Ze had maar 15 min pauze he, dat hele woord redt ze niet in die tijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OmgStoeren coolen bazen afkorting
Wauw!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem
Wauw zeg, en wat veel mensen staan eropquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem
18.15quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe!
Nou, hup, keuken in jij! Hoe laat eten we?
hé ik zie mijn paquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem
Dat zat ik me dus ook af te vragenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw!Vet gaaf... Weet je ook of het om een speciale reden was dat die foto toen gemaakt werd? (omdat al die mensen er staan..
)
Hey Mquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
hier ben ik weer![]()
Daar staan er veel opquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem
Voor 6,10 kunnen we hem nabestellen uit het archiefquote:
Treviequote:
Dan kom ik bij jou eten, ook honger!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hongerrrrrrrrrr en dan roze pasje ophalen
Deurne werd 2 dagen voor mijn opa 8 werd (dat klinkt vreemdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NOrmale vraag hoor. Bepaalde delen van ons land waren toen al bevrijd.
voor aan de fotomuurquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor 6,10 kunnen we hem nabestellen uit het archief
Whahahahaha, en ze moet der zeker ook een bril bij opquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze had maar 15 min pauze he, dat hele woord redt ze niet in die tijd
quote:
Ghehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze had maar 15 min pauze he, dat hele woord redt ze niet in die tijd
we eten (misschien) niet zulke lekkere lasagne denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kom ik bij jou eten, ook honger!
Rockende spammerquote:
Ja, die armen worden te kort als je ouder wordtquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahaha, en ze moet der zeker ook een bril bij op?
[..]
Gaaf, leuk om aan de muur te hangenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
lasagne ???quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we eten (misschien) niet zulke lekkere lasagne denk ik
Ja, dat is wel zielig dan jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deurne werd 2 dagen voor mijn opa 8 werd (dat klinkt vreemd) bevrijd, dus hij was helemaal verdrietig dat iedereen zijn verjaardag was vergeten
Ik lust geen lasagnequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we eten (misschien) niet zulke lekkere lasagne denk ik
Dat is wel sneu voor hemquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deurne werd 2 dagen voor mijn opa 8 werd (dat klinkt vreemd) bevrijd, dus hij was helemaal verdrietig dat iedereen zijn verjaardag was vergeten
hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lasagne ???
waar kan ik aanschuiven ?
is goed.. en de spek (kaas heb ik zelf ook nog wel)quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik lust geen lasagne
Neem wel het p.koeken beslag mee
Ik vind dat ie er wel bij moet jaquote:
We hebben ook de bouwvergunning van het huisquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf, leuk om aan de muur te hangen
Whahahahahahahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, die armen worden te kort als je ouder wordt
ok, dan kom ik eraanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier
[..]
is goed.. en de spek (kaas heb ik zelf ook nog wel)
hehequote:
ik zou zeggen verkoop wat oude dvd's en jij hebt je foto.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Dat wel jaquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou zeggen verkoop wat oude dvd's en jij hebt je foto.
Dat is wel een toffe verzamelingquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind dat ie er wel bij moet ja
[..]
We hebben ook de bouwvergunning van het huis
De bouwtekeningen niet, want alles van voor 1940 is afgebrand
Nou ja en liever de bevrijding dan een verjaardag in oorlog toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dat wel jaMaar zo zielig was ie meestal niet als het verwende nakomertje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou zeggen verkoop wat oude dvd's Feyenooitprullaria en jij hebt je foto.
Okeequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou zeggen verkoop wat oude dvd's en jij hebt je foto.
Ja toch?quote:
Ik heb nog een Moulijn-shirt in de aanbieding, een berg sjaaltjes, iemand?quote:
mooie poetsdoekquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee
[..]
Ja toch?
[..]
Ik heb nog een Moulijn-shirt in de aanbieding, een berg sjaaltjes, iemand?
Hij heeft de oorlog niet heel erg bewust meegekregen, een dag later waren ze al weer oorlogje aan het spelen met de kinderen aan de andere kant van het spoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja en liever de bevrijding dan een verjaardag in oorlog toch?![]()
Ik bied 1 Muck!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
Ik heb nog een Moulijn-shirt in de aanbieding, een berg sjaaltjes, iemand?
nee joh, levert niks op die zooi, moet je geld bij gevenquote:
Dat is inderdaad erg grappig om te horen. Volgens mij ligt het ook heel erg aan welke kant van het land je woonde...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft de oorlog niet heel erg bewust meegekregen, een dag later waren ze al weer oorlogje aan het spelen met de kinderen aan de andere kant van het spoorDat klinkt echt leuk als je dat nu zo terughoort
Verkocht! Mag jij je sjaaltjes houden, neem ik muckquote:
hmm klinkt niet echt leuk als in ik heb er lol in.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft de oorlog niet heel erg bewust meegekregen, een dag later waren ze al weer oorlogje aan het spelen met de kinderen aan de andere kant van het spoorDat klinkt echt leuk als je dat nu zo terughoort
Ach ja, je moet toch wat als kind zijndequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt al een muck op marktplaats gezethttp://kind-baby.marktpla(...)F8%3D&fta_ind=2&fs=1
Deurne was opzich niet heel erg in gevaar in die tijd. Ysselsteyn (ongeveer 13 km van Deurne af) daarentegen wel, vreemd eigenlijk zulke verschillen in een klein gebied...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg grappig om te horen. Volgens mij ligt het ook heel erg aan welke kant van het land je woonde...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkocht! Mag jij je sjaaltjes houden, neem ik muck
Noooooooquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt al een muck op marktplaats gezethttp://kind-baby.marktpla(...)F8%3D&fta_ind=2&fs=1
Spelende kinderen hebben het leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm klinkt niet echt leuk als in ik heb er lol in.
klinkt eerder als heel apart. apart, maar niet leuk
LOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weebl![]()
http://www.weebls-stuff.com/songs/Somalia/
quote:Kenmerken
* Conditie:
* Zo goed als nieuw
* Levering:
* Ophalen of Verzenden
Beschrijving
Muck 24 cm Groot
Verzendkosten koper ¤ 6,75
Afhalen kan natuurlijk ook.
Bekijk ook onze andere advertenties.
De verzendkosten blijven hetzelfde tot 10 kilo
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weebl![]()
Lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weebl![]()
Ik ga gelijk biedenquote:
okéquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkocht! Mag jij je sjaaltjes houden, neem ik muck
cola.quote:
Wat uitgespeeld?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, uitgespeeld. De poep wat lastig. Waarom doe ik het ook niet meteen op easy maar meteen hard
Hoezo wil jij dat weten?, ik heb dan jouquote:
Primaquote:
True, true, het doet er niet toequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat uitgespeeld?
[..]
Hoezo wil jij dat weten?, ik heb dan jou
The 3rd Birthday. En nu mosterdsoep maken.quote:
Hoe minder hoe meer wij hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Prima
[..]
True, true, het doet er niet toe![]()
Mosterdsoepquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
The 3rd Birthday. En nu mosterdsoep maken.
Dat is wel zo'n beetje waar een Muck op neerkomt jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
IJs, cappuccino, muffins, lasagne, quiche en een slaapplaats
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
[TK] stront vervelende hond, piept de hele dag, klimt via jou op de bank, springt tegen je aan, likt je hele hand af. Misschien iets voor op de bbq?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
[TK] stront vervelende hond, piept de hele dag, klimt via jou op de bank, springt tegen je aan, likt je hele hand af.
Had je je handen maar moeten wassen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
[TK] stront vervelende hond, piept de hele dag, klimt via jou op de bank, springt tegen je aan, likt je hele hand af.
Thanks, but no thanksquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
om 17:30 moussaka zoeken en om 18:15 moussaka eten!quote:
honden zijn coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks
Ik hoef geen hond
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks
Ik hoef geen hond
Ik heb een kat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
schmackelijckquote:
Breng die Mars terug naar de winkel, nu.quote:
Ik hou 'm lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Breng die Mars terug naar de winkel, nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik hou 'm lekkerHomo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Morrissonquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
Well, it's a marvelous night for a moondance
With the stars up above in your eyes
A fantabulous night to make romance
'Neath the cover of October skies
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik hou 'm lekkerBreng die enge meneer terug naar de TBS-kliniek, nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dus toch!quote:
problemen mee?quote:
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vriendin wel denk ikquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope.hihi, malliee, natuurlijk niet gekkie, waar zie je me voor aan lieverd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hihi, malliee, natuurlijk niet gekkie, waar zie je me voor aan lieverd?
BiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ach, gewoon geen rokjes aan doen!quote:
Bi-Metaal!quote:
naaldhakken wel goed?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hihi, malliee, natuurlijk niet gekkie, waar zie je me voor aan lieverd?
Ik wist het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het staat altijd zo lullig om homo's uit te schelden voor homo.![]()
En anders bi-ologie wel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bi-Metaal!
Daar krijg jij ook nog een scheikunde proefwerk over
je kon het niet weten inderdaad, misschien weet ik het nog niet eens van mezelfquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist het niet.
En het staat altijd zo lullig om homo's uit te schelden voor homo.
Jij weet niet welke scheikunde methode wij hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bi-Metaal!
Daar krijg jij ook nog een scheikunde proefwerk over
Nova toch ook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij weet niet welke scheikunde methode wij hebben
Geen interesse. Geef maar cadeau aan H.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
Bi-kent!quote:
wij ook voor scheikundequote:
Wij hebben wazige boekjes waar niemand iets van snaptquote:
Wat ga je vanavond doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen interesse. Geef maar cadeau aan H.
Krijg ik nooit mee te makenquote:
Okok, ik hou opquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen?
Ik heb zin in bi-er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |