Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
het is nog wel te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
anders moet je kijken of je diclovinac kan krijgen, dat werkt even beter
kom je ze ook toedienenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeHopen dat dat genoeg helpt
[..]
Dat is zo slecht voor je maag... Ik heb het volgens mij nog liggen, wel zetpillenHebben Wok?
![]()
Ik ben heel lief. onthou je dat ook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
oog om oog tand om tand
ik onthoud alles, pas op hoor
Dan kom je erachter hoe kut het is om geen diepte te zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww
Dat is echt waardeloos met 1 oog
Whehehehe, vooral oog om oogquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
oog om oog tand om tand
ik onthoud alles, pas op hoor
dat onthou ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben heel lief. onthou je dat ook?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog wel te doen
[..]
kom je ze ook toedienen
He. Gatver. Komt het wel weer gewoon goed allemaal? Of word je een soort Bowie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb iets uit de binnenkant van mijn ooglid laten peuteren
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He. Gatver. Komt het wel weer gewoon goed allemaal? Of word je een soort Bowie?
komt wel weer goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He. Gatver. Komt het wel weer gewoon goed allemaal? Of word je een soort Bowie?
100x achter elkaar zekerquote:
Dat wist ik alquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben heel lief. onthou je dat ook?
zo noemde ze me vroeger ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?En is grappig dat je hem aanhaalt, want ik vind Wok wel op Bowie lijken
Stoerquote:
En bestaat er dan een kans dat het weer terugkomt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt wel weer goed![]()
ik had het vorig jaar met mijn andere oog
Barbiesquote:
Taart!!quote:
Uh ik bedoel alleen dat hij trots is dat hij het kan en nu heel vaak achter elkaar tot 100 gaat tellen, maar sorry als dat zo'n belediging is.quote:
Barbies...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga met je barbies digitale apparaten spelen
het irriteerdequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stoer
[..]
En bestaat er dan een kans dat het weer terugkomt?En ik moet zeggen dat ik het niet echt zag, moet het weggehaald worden omdat je er last van had?
jij wil niet weten wat die barbies hier allemaal mee makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Barbies...
de jeugd van tegenwoordig kan helemaal niet meer z'n eigen fantasie gebruiken...
Ga je een keer mee met poppen spelen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Barbies...
de jeugd van tegenwoordig kan helemaal niet meer z'n eigen fantasie gebruiken...
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het irriteerde![]()
gelukkig leide mijn oogverblindende schoonheid de aandacht af![]()
het kan terug komen en daar is niets aan te doen
Neh, Nijntje gaat buitenspelen. Skateborden ofzo.quote:
welke Wii spelletjes hebben ze al gespeeld??quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij wil niet weten wat die barbies hier allemaal mee maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ja inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?En is grappig dat je hem aanhaalt, want ik vind Wok wel op Bowie lijken
Oke doeiquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga wel hoor, als jullie dat zo graag hebben
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
welke Wii spelletjes hebben ze al gespeeld??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd op de Nintendo en Gameboy, dus vroeger was het ook al zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Solli? Stopt GF met eigen batsbaas zijn?
Wij hadden een commodore 64 en een atariquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd op de Nintendo en Gameboy, dus vroeger was het ook al zoHeb hele zomers doorgebracht achter dat ding
Maar ik speelde ook nog veel buiten enzo
Oh ja, commodore 64quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hadden een commodore 64 en een atari![]()
maar ik hield meer van buiten spelen en bij vriendinnetjes spelen
C64 dat was echt gaaf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
Ookquote:
Frogger met dat klotemuziekjequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, commodore 64Heb ik uren Frogger op gespeeld
![]()
Ik had een MSX... ook heel wat tijd achter doorgebrachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |