In mijn oude buurt zie ik nooit meer kinderen spelen.quote:
Jaaaa arkanoidquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nebulus ja, en Arkanoid, http://spele.nl/games/behendigheid/arkanoid/, word vandaag de dag ook nog ontelbaar veel gespeeld
Boulderdash ken ik welquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaa arkanoid
En boulderdashdie bedoelde ik
wel laten weten he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ging goed krijg morgen of maandag al iets te horen
quote:
Ja.quote:
Echt hequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.
Een klasgenootje van mij had een C64, daar zaten we echt hele middagen spelletjes met dat ding te doen: die games en Pitstopen zulks.
Voor ons was het toen heel hip.quote:
Uh ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voor ons was het toen heel hip.![]()
Ik word oud, geloof ik
Ik wil ook ooit nog weer zo'n ding. Ik heb ook wel C64 spellen op de PC, maar dat is toch anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt hedat is zoooo tof... mijn vader heeft nog steeds de C64 en ook nog wat andere oude computers (amiga 500 enzo.. ) echt geniaal
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voor ons was het toen heel hip.![]()
Ik word oud, geloof ik
gaat wel, maar bijna weekend!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Boulderdash ken ik wel
En hai TFMHoe ist?
Tjuus fles!![]()
En wat fijn GF
Ahh inleidingen en conclusies, niet mijn sterkte puntquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:00 schreef Barreltje het volgende:
ohhh ik ben zo slecht in het schrijven van Conclusies..
is daar een trucje voor???
Leer mij dan alles over het schrijven enzo zodra je het weetquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:00 schreef Barreltje het volgende:
ohhh ik ben zo slecht in het schrijven van Conclusies..
is daar een trucje voor???
F7, dat is de beste tip die ik jou kan gevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leer mij dan alles over het schrijven en zo zodra je het weet
Dan maak ik als nog wel foutenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
F7, dat is de beste tip die ik jou kan geven
En dan nog die fijne NL grammatica die niet koptquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ookhet helpt niet tegen de engelse ziekte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inleiding is meestal wel makkelijk
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:08 schreef Barreltje het volgende:
het gaat niet over de taalfouten maar over de structuur van een conclusieHeb je in je inleiding een onderzoeksvraag of probleemstelling geformuleerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inleiding is meestal wel makkelijkKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:08 schreef Barreltje het volgende:
het gaat niet over de taalfouten maar over de structuur van een conclusieIk als held met taal zou het allemaal niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inleiding is meestal wel makkelijk
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je in je inleiding een onderzoeksvraag of probleemstelling geformuleerd?
quote:The OIW figures have been increasing from Jul 2011. The latest figure has increased to XX mg/l. To prevent further deterioration several actions need to be taken and potential close in of XX This memo describes the program for the actions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |